SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! Ze smelten de kazen!
Weet ikquote:
Als er nog iemand eet is het een pannenkoekemee-eterquote:
HIj is prima...misschien komen we er nog achterquote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Normaal probeer ik altijd lapo te vermijden maar ik wist niet dat het topic bijna vol was
Als je sliertjes maakt heb je een pannekoekenveterquote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als er nog iemand eet is het een pannenkoekemee-eter
Mijn niet-koffie hierquote:Op zondag 22 december 2013 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je sliertjes maakt heb je een pannekoekenveter![]()
Als je de woensdagavond meerekent wel ja.quote:Op zondag 22 december 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
Is dit dag 5? Ik probeer de tussenstand van vorig jaar op te zoeken
Ja denk het ook en dan morgen 6 mlnquote:
ESRR.quote:Op zondag 22 december 2013 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie stond er op 1 qua aanvragen? ESRR of Tsunami?
ESSRquote:Op zondag 22 december 2013 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
ESRR.quote:Op zondag 22 december 2013 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zouden we dus al op 5,5 moeten zitten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
4.292.293
^vorig jaar. Moet dus minsten 1.3 miljoen meer zijn opgehaald sinds gister
Huh? Nee. Gister was de tussenstand 3 miljoenquote:Op zondag 22 december 2013 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan zouden we dus al op 5,5 moeten zitten.
Oh ik telde die 1,5 op bij de 4,2quote:Op zondag 22 december 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Huh? Nee. Gister was de tussenstand 3 miljoen
ik heb zo'n vermoeden dat dat wel met de productie is afgesprokenquote:Op zondag 22 december 2013 19:39 schreef D. het volgende:
Wat nou als ze dat nummer niet hadden gedraaid?
Om het nog spontaner te maken?quote:Op zondag 22 december 2013 19:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat dat wel met de productie is afgesproken
quote:
nee maar dr ging iemand ook nu maken en etenquote:Op zondag 22 december 2013 19:42 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Maar goed het was Vogeltje88 dinsdag bij haar moeder.
Waarom ik dit onthoudt, ik weet het nietNu mijn theorieboek nog
Maar dat zei ik omdat iemand zei dat ze pannenkoeken ging etenquote:Op zondag 22 december 2013 19:42 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Maar goed het was Vogeltje88 dinsdag bij haar moeder.
Waarom ik dit onthoudt, ik weet het nietNu mijn theorieboek nog
Vlak voor half 9quote:
Owquote:Op zondag 22 december 2013 19:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee maar dr ging iemand ook nu maken en eten
De ankertjes hebben al hun haar geknipt voor het goede doel zie ik.quote:Op zondag 22 december 2013 19:44 schreef FritsFlits het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die daar aan moet denken
Oh, het zijn 2 personen. Ik dacht dat er maar één persoon daar is.quote:
Tsunami dus niet meer gedraaid? Geen anthem.quote:
Nee, constant een stukje.quote:Op zondag 22 december 2013 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsunami dus niet meer gedraaid? Geen anthem.
Gaan we weerquote:Op zondag 22 december 2013 19:46 schreef FritsFlits het volgende:
"Ik heb hier wat zaad voor mijn vooohoogel"
Klassiekertje manquote:
I know, maar m'n grap kwam anders niet uit..quote:
Ohquote:Op zondag 22 december 2013 19:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
I know, maar m'n grap kwam anders niet uit..
Vrouwen hebben ook hun limitquote:Op zondag 22 december 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja 4 dingen tegelijk doen, breekt me ineens een beetje op.
snap je nu mijn mysterie van de verdwenen ui?quote:Op zondag 22 december 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja 4 dingen tegelijk doen, breekt me ineens een beetje op.
Ik dacht dat je daarstraks je UserIcon bedoelde.. serieus.. vond het al zo grappigquote:Op zondag 22 december 2013 19:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
snao je nu mijn mysterie van de verdwenen ui?
quote:Op zondag 22 december 2013 19:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
snao je nu mijn mysterie van de verdwenen ui?
wel echt zo'n irritant piepstemmetjequote:Op zondag 22 december 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Wat een haat op KimKim in de Pelgrimscode
![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 19:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarstraks je UserIcon bedoelde.. serieus.. vond het al zo grappig
quote:Op zondag 22 december 2013 19:26 schreef FritsFlits het volgende:
Wie ging er nou pannenkoeken eten hier?
Bij mij eindigen ze wel eens in de badkamer, dus echt raar is het nietquote:Op zondag 22 december 2013 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]Jane en het mysterie van de verwenen ui...klinkt wel spannend
Die ziet er altijd zo uit.quote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef IPA het volgende:
Laura heeft nu al slaaptekort aan haar ogen te zien.
Wat is er?quote:
wtfquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij eindigen ze wel eens in de badkamer, dus echt raar is het niet
Treurig.quote:
We wisten niet meer wie het was, maar jij dus...verder niets hoor.quote:
die make-up van Laura die is pas afwasbaarquote:Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef Pino112 het volgende:
Godver dat haar van SjakkelienDat is pas afknipbaar.
Ja dan hoor ik de wasmachine piepen dat hij klaar is, en dan loop ik met ind it geval ui en al de badkamer in om hem uit te zetten, nou ja de rest laat zich radenquote:
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
We wisten niet meer wie het was, maar jij dus...verder niets hoor.
Waren ze lekker?
'Jullie'?quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie waren eerst toch ook allemaal zo pro-pardoel?
krezip was wel leuk altijdquote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef JaneDoe het volgende:
jacqueline die met krezip wilde stoppen want de koek was op en ze was toe aan een solocarierre
Kunnen ze met elkaar tongzoenenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan hoor ik de wasmachine piepen dat hij klaar is, en dan loop ik met ind it geval ui en al de badkamer in om hem uit te zetten, nou ja de rest laat zich raden
quote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef glittertje39 het volgende:
Laura Jansen...wat heb je met jezelf gedaan??
Sjakkelien die met zo'n knetterharde nep-g praat dat m'n tv ervan stoort.quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef JaneDoe het volgende:
jacqueline die met krezip wilde stoppen want de koek was op en ze was toe aan een solocarierre
De rest van het hoofd ook maar?quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
die make-up van Laura die is pas afwasbaar
Dat klinkt als mijn leven!quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan hoor ik de wasmachine piepen dat hij klaar is, en dan loop ik met ind it geval ui en al de badkamer in om hem uit te zetten, nou ja de rest laat zich raden
Ze woont in Amerika.quote:Op zondag 22 december 2013 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Laura populair buiten Nederland?
Laura is begonnen in Amerika toch?quote:Op zondag 22 december 2013 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjakkelien die met zo'n knetterharde nep-g praat dat m'n tv ervan stoort.
Sinds wanneer is Laura populair buiten Nederland?
Ik heb mijn mobiel wel eens in de koelkast gevonden ookquote:
jac is besmettelijkquote:Op zondag 22 december 2013 19:51 schreef glittertje39 het volgende:
Laura Jansen...wat heb je met jezelf gedaan??
Wat is het verschil?quote:Op zondag 22 december 2013 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb mijn mobiel wel eens in de koelkast gevonden ook
beatlesquote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Ik val er in met meteen een lekker nummert
Echt he? Er zit een limiet aan multitaskenquote:
Haar eigen hond wel.quote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daar kent geen hond haar toch?
Die heeft geen mascararoller, de heeft een verfrollerquote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Eyeliner. Dit is wel een beetje Inez Weski wtijl ja
Ik stond een tijdje terug buiten met een pak melk, en mijn sleutels lagen in de koelkast, dus dit is heel herkenbaar.quote:Op zondag 22 december 2013 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb mijn mobiel wel eens in de koelkast gevonden ook
Ned 3 bij Sphiequote:
Nederland 3.quote:
Inmiddels is er geen verschil meerquote:
Bah, geen tv-zenders hier. Maar zie haar straks welquote:
Godverdomme alorske.quote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef alors het volgende:
Sjakkelien doet me trouwens hier aan denken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik stond een tijdje terug buiten met een pak melk, en mijn sleutels lagen in de koelkast, dus dit is heel herkenbaar.
Eyeliner ja. Ik vind het maar lelijkquote:Op zondag 22 december 2013 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Eyeliner. Dit is wel een beetje Inez Weski stijl ja
npo.nlquote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bah, geen tv-zenders hier. Maar zie haar straks wel
ditquote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
en ben benieuwdquote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het linkse meisje...WAS ooit Laura
quote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
jij gaat haar niet meer leuk vindenquote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef FritsFlits het volgende:
Thanks, maar ben ook multitaskenquote:
[ afbeelding ]
Ze woont in Amerika hoor ik. Zo ver hoeft nou ook weer niet voor mijquote:Op zondag 22 december 2013 19:57 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
jij gaat haar niet meer leuk vinden
[ afbeelding ]
Eyeliner is bazig, maar niet op deze manier.quote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eyeliner ja. Ik vind het maar lelijk
*ff Googledquote:Op zondag 22 december 2013 19:57 schreef ddx het volgende:
Nee ze was altijd schattige Laura, maar nu
Rascistquote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik versta eat sleep raver piet.
Quoten faalt op Fokquote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Rascist
Ik zeg toch niet zwarte piet, HA.
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op zondag 22-12-2013 om 19:59:01Ik heb Bingo Players ft. Far East Movement - Get Up (Rattle) aangevraagd voor #3FM. Vraag een plaat aan! http://t.co/OZoJ9oVnLC #SR13 reageer retweet
Ik zeg toch niet zwarte piet, HA.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef Pino112 het volgende:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op zondag 22-12-2013 om 19:59:01Ik heb Bingo Players ft. Far East Movement - Get Up (Rattle) aangevraagd voor #3FM. Vraag een plaat aan! http://t.co/OZoJ9oVnLC #SR13 reageer retweet
Piet Elstak?quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
Inpak piet, Pepernotenbak piet, hoofd piet, raver piet
Ben er niet rouwig omquote:Op zondag 22 december 2013 20:02 schreef alors het volgende:
Ze laten niet zien dat Sander zijn blote kont liet zien
quote:Op zondag 22 december 2013 20:02 schreef OllieWilliams het volgende:
13-jarig meisje dat cocaine in haar vagina moet verstopt
ik sta nergens meer versteld van..quote:Op zondag 22 december 2013 20:03 schreef OllieWilliams het volgende:
Denk je dat ze daar zelf voor gekozen heeft?
Omgepraat wellichtquote:Op zondag 22 december 2013 20:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Denk je dat ze daar zelf voor gekozen heeft?
quote:Op zondag 22 december 2013 20:03 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik sta nergens meer versteld van..
Ik denk eerder aan dwang, maar goed... Legaliseren die hap en illegale smokkel (door kinderen) is niet meer nodigquote:
Ik vind De Kraaien een stuk beter.quote:
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 20:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Waar zien jullie Kim Feenstra dan? Ook op Ned3?
npo.nlquote:Op zondag 22 december 2013 20:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
komt ze ook nog in het huis? of krijg ik d'r niet te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |