SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Boer is aan het lobbyen bij de KNVB om balbezit automatisch als twee doelpunten te laten tellen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:00 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:bartf twitterde op zondag 22-12-2013 om 17:59:38Tweede helft PSV - ADO: balbezit 81.5% vs 18.5%, schoten op doel 1-1. #psvado reageer retweet
Was minstens een overtreding manquote:
True, maar leg eens uit dan? Roda staat de hele 2e helft met 11 man in hun eigen strafschopsgebied, komen eigenlijk van uit het niets voor ook. Waar haal jij het vandaan dat ze meer verdiende dan?quote:Op zondag 22 december 2013 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker als het over voetbal gaat.
Ben jij toevallig voor FC Groningen?quote:Op zondag 22 december 2013 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Topickaper
Ik wilde: Genieten van Groningen helden
Op straat zou hij meteen opstaan.quote:Op zondag 22 december 2013 18:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Was minstens een overtreding man
1 schot op doel. 2 doelpuntenquote:Op zondag 22 december 2013 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Boer is aan het lobbyen bij de KNVB om balbezit automatisch als twee doelpunten te laten tellen.
Op straat maak je ook geen keurige sliding over je dijbeen. Je punt is?quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op straat zou hij meteen opstaan.
Wie heeft je dat verteld?quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig voor FC Groningen?
Heel Nederland is in diepe rouw omdat Ajax in blessuretijd de winst pakt. Gebeurt ook zo vaak bij andere ploegen en dan hoor je niemand piepen of klagen. Hypocriet kutland zijn we ookquote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar leg eens uit dan? Roda staat de hele 2e helft met 11 man in hun eigen strafschopsgebied, komen eigenlijk van uit het niets voor ook. Waar haal jij het vandaan dat ze meer verdiende dan?
Sliding? Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Op straat maak je ook geen keurige sliding over je dijbeen. Je punt is?
Goed he!quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ack-van-gelder_sport
Dit is wel een topfilmpje zeg.
Ik zag Frans Nijland in de stad en die vertelde mij datquote:Op zondag 22 december 2013 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft je dat verteld?
Wat een onzin man, Twente is bij voorbaat al 'Duits' hier ondanks de uitslag.quote:Op zondag 22 december 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel Nederland is in diepe rouw omdat Ajax in blessuretijd de winst pakt. Gebeurt ook zo vaak bij andere ploegen en dan hoor je niemand piepen of klagen. Hypocriet kutland zijn we ook
Hij niet. Willem 2 dacht ik.quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig voor FC Groningen?
Dat was een voorbeeld dat vergelijken met de straat een schijnvergelijking is.quote:Op zondag 22 december 2013 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sliding? Welke wedstrijd kijk jij?
Nou ja, zo moeilijk was het ook niet, iedereen in de stad weet dat ik de nummer 1 fan ben van Groningen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zag Frans Nijland in de stad en die vertelde mij dat
quote:Op zondag 22 december 2013 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sliding? Welke wedstrijd kijk jij?
Eerste helft deden ze niet heel veel onder voor Ajax. Ajax wat weer als vanouds de bal bleef rond tikken zonder gevaarlijk te worden. Tweede helft waren ze dreigender, maar moet een 17-jarige linksback de ban breken. Ballen uit mijn broek gelachen ook met Siggy, Fischer en Bojan.quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar leg eens uit dan? Roda staat de hele 2e helft met 11 man in hun eigen strafschopsgebied, komen eigenlijk van uit het niets voor ook. Waar haal jij het vandaan dat ze meer verdiende dan?
Ik spreek wel eens wat mensen van de Z Side en die vinden jou maar een successupporterquote:Op zondag 22 december 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, zo moeilijk was het ook niet, iedereen in de stad weet dat ik de nummer 1 fan ben van Groningen.
quote:Op zondag 22 december 2013 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie nog wel een 2-1 vallen en dat het dan weer billenknijpen wordt
Nee hoor. Dat jullie Ajacieden dat altijd zo voelen zegt denk ik meer.quote:Op zondag 22 december 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel Nederland is in diepe rouw omdat Ajax in blessuretijd de winst pakt. Gebeurt ook zo vaak bij andere ploegen en dan hoor je niemand piepen of klagen. Hypocriet kutland zijn we ook
Bojan vond ik wel aardig invallen eigenlijk. Hoesen toonde wel weer aan dat het geen reet uit wie je in de spits opstelt.quote:Op zondag 22 december 2013 18:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste helft deden ze niet heel veel onder voor Ajax. Ajax wat weer als vanouds de bal bleef rond tikken zonder gevaarlijk te worden. Tweede helft waren ze dreigender, maar moet een 17-jarige linksback de ban breken. Ballen uit mijn broek gelachen ook met Siggy, Fischer en Bojan.
Het wordt met de minuut beroerder, nu Zoet weerquote:
Welke marokkaan?quote:Op zondag 22 december 2013 18:05 schreef n00b13 het volgende:
Wegschietem van de bal door die marokkaan?
Die zat er koekoek in.quote:
Zo voel ik dat niet echt hoor. Kleine steekproef bij een aantal zeer serieus te nemen websites.quote:Op zondag 22 december 2013 18:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat jullie Ajacieden dat altijd zo voelen zegt denk ik meer.
Ik vind hem wat flegmatiek. Weinig beslissend.quote:Op zondag 22 december 2013 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bojan vond ik wel aardig invallen eigenlijk. Hoesen toonde wel weer aan dat het geen reet uit wie je in de spits opstelt.
Omdat ze kansen missen ja, maar goed, hiermee zeg je dus indirect dat Ajax meer verdiende.quote:Op zondag 22 december 2013 18:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Ballen uit mijn broek gelachen ook met Siggy, Fischer en Bojan.
Alleen maar omdat ik hun clublogo nog niet op mijn reet heb getatoeëerd kan ik nog wel JUICHEN voor ons cluppiequote:Op zondag 22 december 2013 18:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik spreek wel eens wat mensen van de Z Side en die vinden jou maar een successupporter
Het AD en het EIndhovens Dagblad?quote:Op zondag 22 december 2013 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo voel ik dat niet echt hoor. Kleine steekproef bij een aantal zeer serieus te nemen websites.
Nee, omdat ze niet kunnen voetballen. Het ziet er vaak komisch uit.quote:Op zondag 22 december 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze kansen missen ja, maar goed, hiermee zeg je dus indirect dat Ajax meer verdiende.
Nee.quote:Op zondag 22 december 2013 18:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het AD en het EIndhovens Dagblad?
Siggy en ook Fischer hebben meerdere kansen gehad. Om over de niet gegeven pingels nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, omdat ze niet kunnen voetballen. Het ziet er vaak komisch uit.
Ajax staat er wel koploper mee, je zou je eens af moeten vragen hoe komisch de rest van de Eredivisie isquote:Op zondag 22 december 2013 18:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, omdat ze niet kunnen voetballen. Het ziet er vaak komisch uit.
Met geluk kun je vaak ook bovenaan terecht komen ja,.quote:Op zondag 22 december 2013 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax staat er wel koploper mee, je zou je eens af moeten vragen hoe komisch de rest van de Eredivisie is
En zonder hulp van de arbitrage dat is nog het mooiste. Gezeur over Ajax altijd maar Ajax doet het op eigen kracht.quote:Op zondag 22 december 2013 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax staat er wel koploper mee, je zou je eens af moeten vragen hoe komisch de rest van de Eredivisie is
Dat hebben ze ook verdiend. Spelen met regelmaat leuk voetbal.quote:Op zondag 22 december 2013 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geluk kan je ook zien als een kwaliteit om het hoofd koel te houden in de laatste minuten.quote:Op zondag 22 december 2013 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Met geluk kun je vaak ook bovenaan terecht komen ja,.
quote:Op zondag 22 december 2013 18:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
En zonder hulp van de arbitrage dat is nog het mooiste. Gezeur over Ajax altijd maar Ajax doet het op eigen kracht.
Geweldig voetbal. Zit echt lijn in.quote:
Ook de enige stabiele ploeg, de laatste zes wedstrijden beduidend de betere ploeg.quote:Op zondag 22 december 2013 18:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook verdiend. Spelen met regelmaat leuk voetbal.
Ik denk dat als Frank volgend jaar naar PSV komt hij daar ook kampioen mee wordt.quote:Op zondag 22 december 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook de enige stabiele ploeg, de laatste zes wedstrijden beduidend de betere ploeg.
Als de stront weer weg is voor de ogen van Frank (Poulsen, Sigthorsson) kan het van regelmaat naar standaard gaan
Je vergeet die waardeloze rechtsback nogquote:Op zondag 22 december 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook de enige stabiele ploeg, de laatste zes wedstrijden beduidend de betere ploeg.
Als de stront weer weg is voor de ogen van Frank (Poulsen, Sigthorsson) kan het van regelmaat naar standaard gaan
Dat hoop ik dan weer welquote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax-PSV, die 3 punten gaan gewoon mee naar Eindhoven, dat zie je gewoon.
Geef ze eens ongelijk. Staan met 10 man. Die denken alleen nog maar aan verdedigen.quote:
Mwa, daar is het materiaal veel te zwak voor.quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat als Frank volgend jaar naar PSV komt hij daar ook kampioen mee wordt.
Manolev?quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je vergeet die waardeloze rechtsback nog
Iedereen wordt volgend jaar met PSV kampioen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat als Frank volgend jaar naar PSV komt hij daar ook kampioen mee wordt.
quote:Op zondag 22 december 2013 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, daar is het materiaal veel te zwak voor.
Ja, dat hoeven ze alleen niet echt te doen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. Staan met 10 man. Die denken alleen nog maar aan verdedigen.
Grapje manquote:
Toch heb ik zo'n vermoeden dat ze er binnen 5 minuten eentje in hebben liggen als ze eens zouden gaan aanvallen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. Staan met 10 man. Die denken alleen nog maar aan verdedigen.
Knap dat jij dat nu al weet.quote:Op zondag 22 december 2013 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef ze zeker geen ongelijk. Alleen als ze de bal hebben zie je dat ze ook weing spelers hebben die er wat mee kunnen. Maar begrijp ze nu wel ja. Al denk ik dat er zelfs kansen zijn tegen dit psv door er vol op te klappen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik iedere wedstrijd dit seizoen gehad.quote:Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch heb ik zo'n vermoeden dat ze er binnen 5 minuten eentje in hebben liggen als ze eens zouden gaan aanvallen.
Ik had het over de wiskundige term.quote:Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die film heb ik al gezien. PI. Goede film.
quote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax-PSV, die 3 punten gaan gewoon mee naar Eindhoven, dat zie je gewoon.
Tot nu toequote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Ajax
2. PSV --> 7
3. Feijenoord --> 4
4. AZ --> 8
5. Vitesse --> 2
6. SC Heerenveen --> 5
7. FC Twente --> 3
8. FC Groningen --> 6
9. FC Utrecht
10. PEC Zwolle --> 11
11. Roda JC --> 15
12. ADO Den Haag --> 16
13. NAC Breda --> 12
14. NEC Nijmegen --> 18
15. Go Ahead Eagles --> 10
16. Heracles Almelo --> 13
17. RKC Waalwijk --> 14
18. Cambuur Leeuwarden --> 17
Materiaal van Ajax is een stuk zwakker.quote:Op zondag 22 december 2013 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 22 december 2013 18:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Materiaal van Ajax is een stuk zwakker.
quote:Op zondag 22 december 2013 18:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Materiaal van Ajax is een stuk zwakker.
Ik gebruik de virtuele stand van FOX teletekst.quote:Op zondag 22 december 2013 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt er meer goed als je de uitslagen van vandaag meeneemt.
PSV is het nieuwe Ajaxquote:Op zondag 22 december 2013 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Balbezit 82%, daar kan de europese top alleen maar van dromen.
Dan klopt die niet, want GAE staat boven PEC (quote:Op zondag 22 december 2013 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gebruik de virtuele stand van FOX teletekst.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-12-2013 om 18:17:35#PSV heeft het hondstrouwe publiek niet vermaakt in de 2e helft. Zonde, dit was een ideale wedstrijd daarvoor. reageer retweet
Dat wilde ze wel graag ja, met hun copy/paste-beleid.quote:
Voorlopig liggen we perfect op schema. Ajax bakte er ook nooit wat van in de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 22 december 2013 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wilde ze wel graag ja, met hun copy/paste-beleid.
Pakte alleen niet helemaal uit als verwacht.
Dat staat toch bij mijn correcties?quote:Op zondag 22 december 2013 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan klopt die niet, want GAE staat boven PEC ()
Ik mis een PIquote:Op zondag 22 december 2013 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu wel.quote:Op zondag 22 december 2013 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voorlopig liggen we perfect op schema. Ajax bakte er ook nooit wat van in de eerste seizoenshelft.
Zo heeft Ajax ook eens geprobeerd het beleid van PSV te kopiëren. Dat werkte toen ook niet. Blijf bij je leest.quote:Op zondag 22 december 2013 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 18:18 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-12-2013 om 18:17:35#PSV heeft het hondstrouwe publiek niet vermaakt in de 2e helft. Zonde, dit was een ideale wedstrijd daarvoor. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-12-2013 om 17:18:19Dit #ADO moet na rust kanonnenvoer zijn voor #PSV, dat de frustraties van zich af kan spelen. 5-0, 6-0 moet erin zitten. reageer retweet
Ach, hetgeen wat er achter staat is eigen jeugd toch?quote:Op zondag 22 december 2013 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bruma en Rekik gaan Ajax uit niet missen, lucky Ajax.
Dat is waar ja.quote:Op zondag 22 december 2013 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voorlopig liggen we perfect op schema. Ajax bakte er ook nooit wat van in de eerste seizoenshelft.
Is een bandje door de stadion speaker denk ik,.quote:Op zondag 22 december 2013 18:19 schreef firecow het volgende:
Wat lopen ze nou de hele tijd te zingen man ?? hooo hoooooo
Goeden toevoeging aan topic.quote:Op zondag 22 december 2013 18:19 schreef firecow het volgende:
Dijenkletserquote:Op zondag 22 december 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij mij staan ze er gewoon allemaal.
quote:Op zondag 22 december 2013 18:19 schreef firecow het volgende:
Kan me dat niet herinneren, maar idd; blijf bij je leest.quote:Op zondag 22 december 2013 18:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo heeft Ajax ook eens geprobeerd het beleid van PSV te kopiëren. Dat werkte toen ook niet. Blijf bij je leest.
Marktplaatselftalquote:Op zondag 22 december 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Je ziet wel mooie woorden langskomen op FOK!
Copy/pastebeleid
De Co Adriaanse Award
Goed plan, doen we.quote:Op zondag 22 december 2013 16:43 schreef GGMM het volgende:
Zoet kan er ook niks van he.
Kunnen ze Vermeer niet overnemen?
Zoals vooraf gedacht staat Ajax bovenaan.quote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, de eerste seizoenshelft zit er weer op.
[ afbeelding ]
Ik kan niet meer naar dat programma kijken vanwege Jan Mulder. Die man schreeuwt constant door iedereen heen alsof hij een versterker heeft ingeslikt.quote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag, 22:15 uur Studio Voetbal:
Te gast bij Jack van Gelder zijn Ruud Gullit, Dick Advocaat, Ronald Waterreus en Jan Mulder.
GRIEEEEEEEEP
Eens.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik kan niet meer naar dat programma kijken vanwege Jan Mulder. Die man schreeuwt constant door iedereen heen alsof hij een versterker heeft ingeslikt.
Terwijl die Ado keeper er gelijk met rood afgestuurd werd, lekker rechtlijnig.quote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, anders missen ze Ajax.
Dan moeten ze Koch oid opstellen.
Ik kijk ook niet meer, ik vind het programma misselijkmakendquote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik kan niet meer naar dat programma kijken vanwege Jan Mulder. Die man schreeuwt constant door iedereen heen alsof hij een versterker heeft ingeslikt.
Ik kijk ook bijna nooit meer. Te slecht om aan te zien, al vind ik Adriaanse wel goed.quote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Adriaanse praat veel te bescheiden met een Jan Mulder aan tafel. Die kan nooit zijn zin afmaken omdat er weer doorheen geblaft wordt.quote:Op zondag 22 december 2013 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk ook bijna nooit meer. Te slecht om aan te zien, al vind ik Adriaanse wel goed.
Dat wegwerpgebaar van maher was natuurlijk beslissend.quote:Op zondag 22 december 2013 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
Christian WielaertDomste/lachwekkendste openingsvraag ooit.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 22-12-2013 om 18:27:0618.3% - Despite enjoying just 18.3% of possession in second half against PSV, ADO Den Haag attempted more shots on target (2, PSV 1). Domination. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Hoezo? Ajax komt de laatste jaren pas later in het seizoen op gangquote:Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals vooraf gedacht staat Ajax bovenaan.
Precies, de rollen zijn nu omgedraaid. Ajax winterkampioen, PSV kampioen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo? Ajax komt de laatste jaren pas later in het seizoen op gang
Die zat er vorige week al op, dit was speelronde 18quote:Op zondag 22 december 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, de eerste seizoenshelft zit er weer op.
[ afbeelding ]
Laten we het hopen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Precies, de rollen zijn nu omgedraaid. Ajax winterkampioen, PSV kampioen.
Oke mooi.quote:Op zondag 22 december 2013 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zekerheidje. Platte kar kan uit.
Doe nou eens normaal in een voetbaltopicquote:Op zondag 22 december 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je daar nog op hoopt ben je echt niet goed wijs.
Knettergek ben je dan zelfs.quote:Op zondag 22 december 2013 18:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal in een voetbaltopicAchterlijk gedrag van jou iedere zondag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw gejank als je hier post is ook best stuitend.quote:Op zondag 22 december 2013 18:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal in een voetbaltopicAchterlijk gedrag van jou iedere zondag...
Voorbeeld?quote:Op zondag 22 december 2013 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw gejank als je hier post is ook best stuitend.
Watergodquote:Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag, 22:15 uur Studio Voetbal:
Te gast bij Jack van Gelder zijn Ruud Gullit, Dick Advocaat, Ronald Waterreus en Jan Mulder.
GRIEEEEEEEEP
Haha oke jochie.quote:Op zondag 22 december 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees je eigen posts in dit topic terug, dan zal je vast beseffen dat ik gelijk heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
PEC contracteert Karagounis.
TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:fctwente twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 18:50:05Opstelling FC Twente: Marsman, Rosales, Bengtsson, Bjelland, Schilder, Gutierrez, Ebecilio, Promes, Mokhtar, Castaignos, Tadic #tweher reageer retweet
twitter:fctwente twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 18:50:35Wissels FC Twente: Bednarek, Eghan, Koppers, Djordjevic, Corona, Martina, Borven #tweher reageer retweet
twitter:fctwente twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 18:55:28Opstelling Heracles: Pasveer, Schenkeveld, Veldmate, Rosheuvel, Bel Hassani, Linssen, Quansah, Uth, Cziommer, Davidson, Te Wierik #tweher reageer retweet
Lurling haalde het vliegtuig niet eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:34 schreef Grifte het volgende:
Lekker thuis slapen
Lambiek had heimwee op buitenlandse trainingskampen
Pas 1 doelpunt heeft ie gemaakt dat niet uit een standaardsituatie kwam toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dusan Tadic de uitblinker. Vrij anonieme eerste seizoenshelft.
Ik ben het zo waar met je eens dit keer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:33 schreef Grifte het volgende:
Het leven kan weer beginnen.
Jammer dat het weekend met zo'n nietszeggende wedstrijd start.
Elke keer als die twee tegen elkaar voetballen vraag ik me af waarom die wedstrijd niet in Bundesliga wordt gespeeld. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente v Heracles Almelo is toch wel jaarlijks een zeer vermakelijk potje.
Oke.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Elke keer als die twee tegen elkaar voetballen vraag ik me af waarom die wedstrijd niet in Bundesliga wordt gespeeld. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.
Haha jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:16 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel grappig dat zowel Twente als Heracles als enige clubs wisten te winnen in De Kuip dit seizoen.
Eerder vrij triest dat een huis- tuin- en keukenelftal (Wat ik Heracles toch wel vind) wint in De Kuip.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:16 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel grappig dat zowel Twente als Heracles als enige clubs wisten te winnen in De Kuip dit seizoen.
Is toch godverdomme niet te geloven man. Die kan nog geen kut dekken.quote:
Je bent al de tweede die binnen een kort tijdsbestek *verdedigd verkeerd spelt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
Onbegrijpelijk dat er zo wordt verdedigt in Nederland. Best triest om te zien eigenlijk.
Ok, aangepastquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent al de tweede die binnen een kort tijdsbestek *verdedigd verkeerd spelt.
Gefeliciteerd.
Hij speelt niet voor niets bij Heracles hé. Verder vind ik die Promos wel een aardige spelerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch godverdomme niet te geloven man. Die kan nog geen kut dekken.
Het is trouwens in een kort tijdsbestek.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent al de tweede die binnen een kort tijdsbestek *verdedigd verkeerd spelt.
Gefeliciteerd.
Dit was wel heel treurig. Die kapbeweging zag Stevie Wonder nog aankomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij speelt niet voor niets bij Heracles hé. Verder vind ik die Promos wel een aardige spelerZit ook in die poule van Twente met Doyen toch?
In de eredivisie dan hè?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:32 schreef Caland het volgende:
Dit is by far de slechtste wedstrijd die ik dit jaar heb gezien.
Maar jij bent niet objectief.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)r-cruciale-weken.htm
Ik hoop van ganser harte dat ze deze allemaal verliezen. Dat is dan bij dezen gemeld.
Maar het alitereert zo leukquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Medespeler begreep hem gewoon niet
Okequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)r-cruciale-weken.htm
Ik hoop van ganser harte dat ze deze wedstrijden allemaal verliezen. Dat is dan bij dezen gemeld.
Waar investeert Doyen dan nu in? De weilanden rondom het stadion?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef Caland het volgende:
Snap ook eigenlijk niet hoe het veld daar zo kut kan zijn. Steek daar dan wat geld in, komt het voetbal dat Twente wilt spelen ook niet echt ten goede.
Dat zijn bij mij corners in het algemeen. Voor mij het raadsel van de voetballerij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef Mansjester het volgende:
Korte corners blijven toch wel mijn grootste frustratie van het hedendaagse voetbal
jong twente speelt er ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef Caland het volgende:
Snap ook eigenlijk niet hoe het veld daar zo kut kan zijn. Steek daar dan wat geld in, komt het voetbal dat Twente wilt spelen ook niet echt ten goede.
Daar snap ik de gedachte nog achter. Korte corners vind ik sowieso eigenlijk kansloos.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn bij mij corners in het algemeen. Voor mij het raadsel van de voetballerij.
Denk dat we deze reeks maar op slot moeten gooien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is binnen en het niveau daalt gelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is binnen en het niveau daalt gelijk.
Jij mist echt elke vorm van humor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, daar is Marsman. Volgens vele Twentefans is Marsman de nieuwe Edwin van der Sar.
Het is nog niet bekend of Marsman een schijtprobleem heeft.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij mist echt elke vorm van humor.
Zo bedoelde ik het nietquote:
Die mentaliteit zit er al een tijdjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ze bewaren het beste voor 't laatst, zullen we maar zeggen.
Die kon ik niet meer vinden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet![]()
Bij je /care opmerking, had je beter de "Dit boeit echt niemand"quote kunnen gebruiken.
Maar maakt verder niet uit hoor
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
googlen op dit boeit echt niemand fok kan heel moeilijk zijn.
Dus jullie weten niet hoe je een naam uit moet spreken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand uit mijn klas heet Boyd en dan zeggen we altijd dit Boyd niemand xd.
Ok.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zolang Twente maar wint vind ik het best.
Absurd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zolang Twente maar wint vind ik het best.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jullie weten niet hoe je een naam uit moet spreken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |