SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Boer is aan het lobbyen bij de KNVB om balbezit automatisch als twee doelpunten te laten tellen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:00 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:bartf twitterde op zondag 22-12-2013 om 17:59:38Tweede helft PSV - ADO: balbezit 81.5% vs 18.5%, schoten op doel 1-1. #psvado reageer retweet
Was minstens een overtreding manquote:
True, maar leg eens uit dan? Roda staat de hele 2e helft met 11 man in hun eigen strafschopsgebied, komen eigenlijk van uit het niets voor ook. Waar haal jij het vandaan dat ze meer verdiende dan?quote:Op zondag 22 december 2013 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker als het over voetbal gaat.
Ben jij toevallig voor FC Groningen?quote:Op zondag 22 december 2013 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Topickaper
Ik wilde: Genieten van Groningen helden
Op straat zou hij meteen opstaan.quote:Op zondag 22 december 2013 18:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Was minstens een overtreding man
1 schot op doel. 2 doelpuntenquote:Op zondag 22 december 2013 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Boer is aan het lobbyen bij de KNVB om balbezit automatisch als twee doelpunten te laten tellen.
Op straat maak je ook geen keurige sliding over je dijbeen. Je punt is?quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op straat zou hij meteen opstaan.
Wie heeft je dat verteld?quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig voor FC Groningen?
Heel Nederland is in diepe rouw omdat Ajax in blessuretijd de winst pakt. Gebeurt ook zo vaak bij andere ploegen en dan hoor je niemand piepen of klagen. Hypocriet kutland zijn we ookquote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar leg eens uit dan? Roda staat de hele 2e helft met 11 man in hun eigen strafschopsgebied, komen eigenlijk van uit het niets voor ook. Waar haal jij het vandaan dat ze meer verdiende dan?
Sliding? Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Op straat maak je ook geen keurige sliding over je dijbeen. Je punt is?
Goed he!quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ack-van-gelder_sport
Dit is wel een topfilmpje zeg.
Ik zag Frans Nijland in de stad en die vertelde mij datquote:Op zondag 22 december 2013 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft je dat verteld?
Wat een onzin man, Twente is bij voorbaat al 'Duits' hier ondanks de uitslag.quote:Op zondag 22 december 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel Nederland is in diepe rouw omdat Ajax in blessuretijd de winst pakt. Gebeurt ook zo vaak bij andere ploegen en dan hoor je niemand piepen of klagen. Hypocriet kutland zijn we ook
Hij niet. Willem 2 dacht ik.quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig voor FC Groningen?
Dat was een voorbeeld dat vergelijken met de straat een schijnvergelijking is.quote:Op zondag 22 december 2013 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sliding? Welke wedstrijd kijk jij?
Nou ja, zo moeilijk was het ook niet, iedereen in de stad weet dat ik de nummer 1 fan ben van Groningen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zag Frans Nijland in de stad en die vertelde mij dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |