SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi hoe diep die frustratie bij jou zit omdat Locadia scoortquote:Op zondag 22 december 2013 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Met een pingel en een gelukje.Al zal hij nu in jouw hoofd wel weer gelijk een wereldspits zijn
Laat je TV nakijken, bij mij is het gewoon rood hoor.quote:
Lijkt een beetje een downie.quote:
En je valt weer terug op je standaard-comebacksquote:Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi hoe diep die frustratie bij jou zit
Zijn bewering dat hij alleen uit standaardsituaties scoort, klopt niet meer en dus gaat hij dit soort gedrag vertonen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi hoe diep die frustratie bij jou zit omdat Locadia scoortHeerlijk
preciesquote:Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn bewering dat hij alleen uit standaardsituaties scoort, klopt niet meer en dus gaat hij dit soort gedrag vertonen.
Aandoenlijk
quote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
preciesKan hij niet op antwoorden gaat hij weer iets verzinnen
quote:Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn bewering dat hij alleen uit standaardsituaties scoort, klopt niet meer en dus gaat hij dit soort gedrag vertonen.
Aandoenlijk
Doe allebei eens een beetje normaal. Die jongen doet ook gewoon zijn werk.quote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een verhaaltje waarvan je denkt: ''Dat is heul niet de essentie''quote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM is volwassen maar gedraagt zich als een kleuter,quote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leer opmerkingen met een korreltje zout te nemen, simpele.quote:Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aandoenlijk
quote:Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft Drizzt gedaan volgens mij.![]()
Ad hominems. Goede argumenten man.quote:Op zondag 22 december 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leer opmerkingen met een korreltje zout te nemen, simpele.
Ze laten die hoek waar al die mannen in ontbloot bovenlichaam met hun rug dansend naar het veld nu even niet zien. Dat is inderdaad wel jammer.quote:
Oppassen Stijn, iedereen lacht hem uit nu krijgen we ervan langs.quote:Op zondag 22 december 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
"Ik was niet serieus hoor echt niet hahaha dacht je dat?"quote:Op zondag 22 december 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Ik was niet serieus hoor echt niet hahaha dacht je dat?"
Straks krijg ik mijn dagelijkse beker ranja niet meerquote:Op zondag 22 december 2013 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oppassen Stijn, iedereen lacht hem uit nu krijgen we ervan langs.
Uhu, maar dat was topics geleden, sindsdien stond het gewoon goedquote:Op zondag 22 december 2013 17:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niet? Jij zat toen te kloten met die stand en tussenstand.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Leer lezen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oppassen Stijn, iedereen lacht hem uit nu krijgen we ervan langs.
Heerlijk om te zien dat soort strafschoppenquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Depay locadia Hendrix maher Willems zoet Bruma rekik.
Dat worden de helden van WK 2014z
Op het WK voor G-elftallen?quote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
een van de hevigere kenmerken van autisme is dat ze zaken veel te letterlijk nemen/sarcasme niet herkennenquote:Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aandoenlijk
Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Schaars, Maher; Jozefzoon, Locadia, Depayquote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op het WK voor G-elftallen?
quote:Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
een van de hevigere kenmerken van autisme is dat ze zaken veel te letterlijk nemen/sarcasme niet herkennen
hier insinueer ik verder niks mee
Tevens een kenmerk van puberenquote:Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
een van de hevigere kenmerken van autisme is dat ze zaken veel te letterlijk nemen/sarcasme niet herkennen
Ik denk hier anders overquote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staan over een half jaartje met die cup in de handen jeweetz!11!!quote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zwinkels volgens mij.quote:Op zondag 22 december 2013 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
wie is dan de tweede? laatste keer keepte zwart ook al, was zielig
quote:Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Schaars, Maher; Jozefzoon, Locadia, Depay
Zo worden we wereldkampioen.
Oke.quote:Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
Dit topic begint toch wel sneue vormen aan te nemen zeg. GGMM, grijp eens in.
Zo heeft iedereen zijn dingen. Ik ga graag boodschappen doen tijdens Ajax-wedstrijden waar ze eerst achterkomen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Late puber waarschijnlijkquote:Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom is het verontrustend dat Davy hetzelfde gedrag vertoont.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Henkie F. ging even los tegen Van Sichem.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* johannes_vermeer is zelf een oliebol.
Valt wel mee joh.quote:Op zondag 22 december 2013 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
Dit topic begint toch wel sneue vormen aan te nemen zeg. GGMM, grijp eens in.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, het topic ontspoort gelijk door mijn treurige conversatie met Davy.
Op zoek naar een leven.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heerlijkquote:Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom is het verontrustend dat Davy hetzelfde gedrag vertoont.
Stereotype wordt wel weer bevestigt zo.quote:Op zondag 22 december 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen zijn dingen. Ik ga graag boodschappen doen tijdens Ajax-wedstrijden waar ze eerst achterkomen bijvoorbeeld.
GGMM en Stijn zijn de echte vak 410 die hards. Pas maar op.quote:Op zondag 22 december 2013 17:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stereotype wordt wel weer bevestigt zo.
Haha, die opmerkingen van jou toen Ajax gelijk kwamquote:Op zondag 22 december 2013 17:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GGMM en Stijn zijn de echte vak 410 die hards. Pas maar op.
quote:
Klopt. Alleen wachten op het moment dat ze ook daadwerkelijk in keer gebruik maken van hun scc.quote:Op zondag 22 december 2013 17:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GGMM en Stijn zijn de echte vak 410 die hards. Pas maar op.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:21 schreef Mansjester het volgende:
SlechteWoordgrappen is fan van desmiley
Gister zat ik in de kuip, incognito tussen de rotterdammers.2e ring middenstip. Lek het dak als een gek.quote:Op zondag 22 december 2013 17:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekkend dak is vervelend ja, vooral in de winter
quote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat Lambiek in Afrika gaat wonen.
Wisten jullie trouwens dat in Afrika mensen massaal dood gaan aan diarree?
Die kans acht ik niet zo groot. Ze weten de weg naar t stadion niet eens.quote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Klopt. Alleen wachten op het moment dat ze ook daadwerkelijk in keer gebruik maken van hun scc.
Sowieso, gouden generatie.quote:Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Schaars, Maher; Jozefzoon, Locadia, Depay
Zo worden we wereldkampioen.
Hoe is het in de jacuzzi?quote:Op zondag 22 december 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arias is de beste van allemaal.
Dat stemt mij treurig.
Tevens was het geen rood.
Als het een overtreding is is het rood.quote:Op zondag 22 december 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat stemt mij treurig.
Ik vind het ook altijd wat overdreven, maar volgens de regels is het rood.quote:Op zondag 22 december 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat stemt mij treurig.
En als het geen overtreding is, is het geel voor een schwalbequote:Op zondag 22 december 2013 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het een overtreding is is het rood.
Leer de spelregels eens.
Ja het ligt aan PSVquote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef n00b13 het volgende:
Kakvoetbal
kutPSV
KNVB
Hoe wij verdedigen![]()
![]()
![]()
Wie is 'wij'? En zo kut speelt PSV niet hoorquote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef n00b13 het volgende:
Kakvoetbal
kutPSV
KNVB
Hoe wij verdedigen![]()
![]()
![]()
Ja hier had geel echt volstaan wat mij betreft.quote:Op zondag 22 december 2013 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het een overtreding is is het rood.
Leer de spelregels eens.
Speler is doorgebroken.quote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja hier had geel echt volstaan wat mij betreft.
Goed voor je. Tevens zei je dat niet.quote:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef tompsv18 het volgende:
Toivonen zal straks nog wel wat minuten mogen maken. Afscheidswedstrijdje
Wanneer wij voor het laatst het geluk hebben gehad tegen een PSV in matige doen te spelen kan ik me niet heugen.quote:
Die is afgeschaft.quote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speler is doorgebroken.
Leer de regels eens.
Bakkali erin. Mag die zich de laatste 20 minuten gaan vastlopen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef tompsv18 het volgende:
Toivonen zal straks nog wel wat minuten mogen maken. Afscheidswedstrijdje
Als je scoort speel je goed als spits. Doet hij goed tegen ADO.quote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Locadia niet. Wat een beest of niet dan?
Dat kon ik vanaf mijn plaats niet zien.quote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen dit goed denken te kunnen praten. Coutinho schopt gewoon expres tegen zijn linkerbeen aan
De overtreding van Maher vooraf, daar gaat het om. Daar had voor gefloten moeten wordenquote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen dit goed denken te kunnen praten. Coutinho schopt gewoon expres tegen zijn linkerbeen aan
ADO is vanaf de eerste minuut meer met de scheidsrechter bezig dan met wat anders. Kijk eens naar je eigen team.quote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wanneer wij voor het laatst het geluk hebben gehad tegen een PSV in matige doen te spelen kan ik me niet heugen.
Okee, vanaf nu gooien we de spelregels overboord en gaan we af op het gevoel van Mexicanobakker op de tribune.quote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Intussen hebben ze eftelingpoppen en eftelingmuziek binnengehaald
Wij is ons van ADO.quote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie is 'wij'? En zo kut speelt PSV niet hoor
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-12-2013 om 17:26:39Scheids zag overtreding van maher over het hoofd voorafgaand aan 1-0, maar PSV mist ook 3 grote kansen. Niets af te dingen op tussenstand reageer retweet
Die kerstmuts is geshopped.quote:Op zondag 22 december 2013 17:27 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-12-2013 om 17:26:39Scheids zag overtreding van maher over het hoofd voorafgaand aan 1-0, maar PSV mist ook 3 grote kansen. Niets af te dingen op tussenstand reageer retweet
Is een schouderduw, inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De overtreding van Maher vooraf, daar gaat het om. Daar had voor gefloten moeten worden
Maar dat zien ze bij de knjb niet!
Dat is waar, ja.quote:Op zondag 22 december 2013 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De overtreding van Maher vooraf, daar gaat het om. Daar had voor gefloten moeten worden
quote:Op zondag 22 december 2013 17:27 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-12-2013 om 17:26:39Scheids zag overtreding van maher over het hoofd voorafgaand aan 1-0, maar PSV mist ook 3 grote kansen. Niets af te dingen op tussenstand reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen discussie over mogelijk wmb, bewust ontnemen van een scoringskans is rood. Prima regelquote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wat overdreven, maar volgens de regels is het rood.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kon ik vanaf mijn plaats niet zien.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 17:28 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt ook, maar rood + een penalty is dan een beetje dubbelop zeg maar. Dan is de wedstrijd meteen gespeeld. Maar volgens de regels klopt het gewoon, ja.quote:Op zondag 22 december 2013 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen discussie over mogelijk wmb, bewust ontnemen van een scoringskans is rood. Prima regel
quote:Op zondag 22 december 2013 17:28 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees mijn post nog eens.quote:Op zondag 22 december 2013 17:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ADO is vanaf de eerste minuut meer met de scheidsrechter bezig dan met wat anders. Kijk eens naar je eigen team.
True, maar doet niks af aan wat Couthino daarna doet.quote:Op zondag 22 december 2013 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat zien ze bij de knjb niet!
Lekker, opgewarmd is het altijd nog beter.quote:Op zondag 22 december 2013 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nasi eten, wat ik over had van gisteren.
Ik ga niks eten behalve een bakje yoghurt want keelontsteking.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga niks eten behalve een bakje yoghurt want keelontsteking.
Ok.quote:
Dost scoorde.quote:Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef Gramulanion het volgende:
Luuk de Jong mocht net 2 seconden voor tijd invallen.
Einde bericht.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:33 schreef Zorro het volgende:
Die Beugelsdijk ziet er ook uit als een doorgesnoven draaideurcrimineel zeg.
Inderdaad. Meer dan bij de meeste andere clubs.quote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb af en toe het gevoel dat er best wat tokkies bij ADO in het veld staan.
Feyenoord komt enigszins in de buurt.quote:Op zondag 22 december 2013 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Meer dan bij de meeste andere clubs.
Dat past ook wel bij die club.quote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
Ik tel Immers nog als ADO'er.quote:Op zondag 22 december 2013 17:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Feyenoord komt enigszins in de buurt.
Dat vond ik van Immers ook altijd toen hij nog bij Ado speelde. Nu uiteraard niet meer. Verhoek wel nog steeds.quote:Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
Heb je hem anders niet in zijn Feyenoord logo zien bijten?quote:
Een stadion vol damschreeuwers!quote:Op zondag 22 december 2013 17:37 schreef n00b13 het volgende:
Ik word ook omvergeblazen door het enthousiasme van het PSV publiek. Op 4 mei is er meer herrie op de dam.
Verheijdtquote:Op zondag 22 december 2013 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heette die gast van IJsselmeervogels ook al weer?
Welke dam? Oosterscheldedam?quote:Op zondag 22 december 2013 17:37 schreef n00b13 het volgende:
Ik word ook omvergeblazen door het enthousiasme van het PSV publiek. Op 4 mei is er meer herrie op de dam.
quote:
Heeft er gespeeld zelfs. Ook bij Feyenoord trouwens.quote:Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat. Die gast is nog serieus voor ADO ook?
Wat een tokkie.quote:
het zal ook nietquote:Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
1. Waar stond dat het daar moest zijn?quote:
blaim de mobiel.quote:Op zondag 22 december 2013 17:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
1. Waar stond dat het daar moest zijn?
2. Dan is het een naam en dus met een hoofdletter.
Was 's morgens op de radio. Verslaggever vroeg met wie hij shirtje wilde gaan ruilen, waarop hij aangaf dat Ajax niet echt zijn club was.quote:Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:
quote:
Iemand hier bedenkt een originele grap.quote:Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Locadia geeft de bal voor.
Balverlies.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iemand hier bedenkt een originele grap.
Oh toch niet.
Locadia schiet.quote:Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iemand hier bedenkt een originele grap.
Oh toch niet.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe Locadia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik volg de wedstrijd niet, watskebeurt?quote:Op zondag 22 december 2013 17:33 schreef n00b13 het volgende:
Gewoon lekker naar huis gaan nu. Laat die scheids de klere krijgen.
Altijd als je club voor staat ga je wat anders doen. Nep supporterquote:Op zondag 22 december 2013 17:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Zaadpot. Is gespeeld, ik ga wat anders doen.
Dit is de echte.quote:Op zondag 22 december 2013 17:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Zaadpot. Is gespeeld, ik ga wat anders doen.
KUUUTTTTT ANTI KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op zondag 22 december 2013 17:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Altijd als je club voor staat ga je wat anders doen. Nep supporter
Zegt de man die nooit in het stadion komt.quote:
Ik ook, bedroevend niveau, ik ben in staat om 'm af te zetten...quote:
wie?quote:Op zondag 22 december 2013 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zegt de man die nooit in het stadion komt.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zegt de man die nooit in het stadion komt.
Vind het eigenlijk niet zo leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 17:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe bevalt Twitter trouwens Lange?
Ik vind het ook vrij kutquote:Op zondag 22 december 2013 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet zo leuk.
Huh, wat bedoel je?quote:
In tegenstelling tot Maher.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Barcelona vandaag niet wint is ATLETIIIIIIII winterkampioen in Spanje
langer dan jijquote:Op zondag 22 december 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuck, Luuk de Jong mocht van de Gladbachtrainer maar 2 seconden meedoen
Als het zo blijft als het nu is staan ze met evenveel punten en hetzelfde doelsaldo op 1 en 2quote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Barcelona vandaag niet wint is ATLETIIIIIIII winterkampioen in Spanje
Zo, dat zal pijn doenquote:
Dat zei ik ook al.quote:Op zondag 22 december 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuck, Luuk de Jong mocht van de Gladbachtrainer maar 2 seconden meedoen
Anders zit Sierd met de smoor bij de kerstboom een lego raket te bouwen met zijn zoon.quote:Op zondag 22 december 2013 17:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Oh, die fiets, dat gun ik Sierd wel ja.
Ik zie het nut eigenlijk ook niet echt.quote:Op zondag 22 december 2013 17:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij kutSnap het eigenlijk ook niet echt volgens mij
Terecht man. Ontiegelijke kut tweede helft.quote:
Boeiend. Ga je toch niet fluiten...quote:Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Terecht man. Ontiegelijke kut tweede helft.
Mensen kunnen ook alle filmpjes bekijken opquote:Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
Voor de mensen die net zoals ik dit dramatische "voetbal" niet meer kunnen aanzien; op kanaal 3 is er een herhaling van Ajax bezig.
Dat was ook een zaadpot. Maar die was tenminste nog spannend. Ook al wist je dat Ajax hem op zijn Duits over de streep ging trekken.quote:Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
Voor de mensen die net zoals ik dit dramatische "voetbal" niet meer kunnen aanzien; op kanaal 3 is er een herhaling van Ajax bezig.
Vergeet je soundcloud niet.quote:Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook alle filmpjes bekijken op
http://youtube.com/sdvfan
en
http://dailymotion.com/sdvfan
Reclame.quote:Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en
Is inderdaad verboden.quote:Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Boeiend. Ga je toch niet fluiten...
Stuk voor stuk aanradertjes.quote:Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en
Voorzichtig gesponsorde postquote:Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en
Waaaahahahaquote:Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
Oh, vond ik niet. Ajax creëerde genoeg. Dat hij toevallig in de laatste minuut pas valt doet weinig af van het feit dat het een dikverdiende overwinning was natuurlijkquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
Het is in ieder geval nu wel duidelijk dat Feyenoord veruit het beste en mooiste voetbal met veel druk naar voren heeft gespeeld dit weekend.
Andere perceptie. Roda had meer verdiend.quote:Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, vond ik niet. Ajax creëerde genoeg. Dat hij toevallig in de laatste minuut pas valt doet weinig af van het feit dat het een dikverdiende overwinning was natuurlijk
een wedstrijd die kijkt als een verhaal in een jongensboek.quote:Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, vond ik niet. Ajax creëerde genoeg. Dat hij toevallig in de laatste minuut pas valt doet weinig af van het feit dat het een dikverdiende overwinning was natuurlijk
Tegen PEC Zwolle.quote:Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
Het is in ieder geval nu wel duidelijk dat Feyenoord veruit het beste en mooiste voetbal met veel druk naar voren heeft gespeeld dit weekend.
De NOS gaat de samenvatting ongetwijfeld beginnen in de minuut dat Riedewald inviel.quote:Op zondag 22 december 2013 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
een wedstrijd die kijkt als een verhaal in een jongensboek.
Hoe je hier bij komt is mij een raadsel.quote:Op zondag 22 december 2013 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Andere perceptie. Roda had meer verdiend.
PEC Zwolle is van wereld niveau,.quote:Op zondag 22 december 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen PEC Zwolle.
Om het wat te bagatelisseren
Feyenoord was ook niet goed man. Het is dat Zwolle dramatisch was.quote:Op zondag 22 december 2013 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
dat speelde als een patatje, aldus de trainer van PEC Zwolle.quote:
Dat heb je wel vaker als het over voetbal gaat.quote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe je hier bij komt is mij een raadsel.
Riedewald.quote:
Die wonnen thuis wel van Feyenoord.quote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
PEC Zwolle is van wereld niveau,.
twitter:bartf twitterde op zondag 22-12-2013 om 17:59:38Tweede helft PSV - ADO: balbezit 81.5% vs 18.5%, schoten op doel 1-1. #psvado reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |