SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze is swingenderquote:
En die van Ajax liet je wel toequote:Op zondag 22 december 2013 16:44 schreef GGMM het volgende:
Ja, nu weten we het wel met die PSVfilmpjes.
We willen graag winnen, niet bij voorbaat kansloos zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 16:43 schreef GGMM het volgende:
Zoet kan er ook niks van he.
Kunnen ze Vermeer niet overnemen?
Dus?quote:Op zondag 22 december 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit waren filmpjes om PSV af te kraken, helder licht dat je er bent.
Moeilijk om filmpjes te vinden die ze op dit moment de lucht in prijzen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit waren filmpjes om PSV af te kraken, helder licht dat je er bent.
Vandaar dat je Arias koopt.quote:Op zondag 22 december 2013 16:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
We willen graag winnen, niet bij voorbaat kansloos zijn.
psv wordt nog kampioen dit jaarquote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het zielig dat PSV zo gepest wordt.
Jij bent voor Feyenoord.quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Insert: jezus, jij bent echt dom he.jpg
Dat heeft hij niet gezegd dacht ik. Wel dat ze nog in de top 3 konden komen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef Adames het volgende:
[..]
psv wordt nog kampioen dit jaar
aldus advocaat
Niet hypocriet komen doen Stijn.quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had het erger gevonden als iedereen het vanzelfsprekend vond dat PSV zo slecht presteert.quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het eerder saai worden dat week na week dezelfde reeks plaatjes/filmpjes/opmerkingen worden gepost in een live topic in plaats van beetje ouwehoeren over het voetbal.quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De meeste trainers uit de Eredivisie zijn er wel over uit: Ajax wordt dit jaar gewoon weer kampioen van Nederland.quote:Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd dacht ik. Wel dat ze nog in de top 3 konden komen.
Ik vind het wel geinig. Meer tégen dan vóór een club zijn, treurig leventje. Maar wat wil je, 9/10 moet morgen weer naar de werkplaats om een muurtje in elkaar te metselen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
dat is de volgende stap van het procesquote:Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had het erger gevonden als iedereen het vanzelfsprekend vond dat PSV zo slecht presteert.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vind het eerder saai worden dat week na week dezelfde reeks plaatjes/filmpjes/opmerkingen worden gepost in een live topic in plaats van beetje ouwehoeren over het voetbal.
Ja, want dat is automatisch zo als je om PSV lacht.quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het wel geinig. Meer tégen dan vóór een club zijn
quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vind het eerder saai worden dat week na week dezelfde reeks plaatjes/filmpjes/opmerkingen worden gepost in een live topic in plaats van beetje ouwehoeren over het voetbal.
Zegt de man die honderd miljoen miljard Milan vlaggetjes posttequote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig. Meer tégen dan vóór een club zijn, treurig leventje. Maar wat wil je, 9/10 moet morgen weer naar de werkplaats om een muurtje in elkaar te metselen.
Aha, dan heeft Advocaat een wel grote plaat voor z'n kop zitten.quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
De meeste trainers uit de Eredivisie zijn er wel over uit: Ajax wordt dit jaar gewoon weer kampioen van Nederland.
Dat blijkt uit een rondgang van het AD langs alle coaches uit de Eredivisie. De grote outsiders zijn volgens hen Feyenoord en Vitesse. De enige die nog in PSV gelooft is AZ-trainer Dick Advocaat.
Ook in FC Twente is weinig vertrouwen. De huidige nummer drie wordt door geen enkele oefenmeester getipt. Michel Jansen, trainer van de club uit Enschede, denkt overigens zelf dat Ajax er vandoor gaat met de kampioensschaal. "Omdat Ajax de meeste kwaliteit heeft en al vroeg in het seizoen stabiel is geworden", zo stelt hij.
PSV-trainer Phillip Cocu denkt eveneens dat de Amsterdammers aan het langste eind zullen trekken, en het mag geen verrassing heten dat ook Ajax-coach Frank de Boer zijn eigen team als favoriet bestempelt.
Terecht ook. Ik ben diehard Milan-fan.quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zegt de man die honderd miljoen miljard Milan vlaggetjes postte
Dat is wat Feyenoord is overkomen. Ik mag hopen dat het zover niet komt.quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is de volgende stap van het proces
het beste vermaak is leedvermaak, dus dan is even tijd vrijmaken wel zo logischquote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig. Meer tégen dan vóór een club zijn, treurig leventje. Maar wat wil je, 9/10 moet morgen weer naar de werkplaats om een muurtje in elkaar te metselen.
Denk dat die bij Feyenoord en Go Ahead vooral in de WW zitten.quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat jaar dat ze met duurbetaalde vedetten 10e werden was ook wel leuk jaquote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wat Feyenoord is overkomen. Ik mag hopen dat het zover niet komt.
Zegt de man die steelt van de rijke tatas.quote:
Daar heb je toevallig gelijk inquote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk dat die bij Feyenoord en Go Ahead vooral in de WW zitten.
Goeie comeback, hypocriet.quote:Op zondag 22 december 2013 16:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe was het op de sociale werkplaats vrijdag?
Je moet licht masochistisch aangelegd zijn.quote:
heb wel respect voor hemquote:Op zondag 22 december 2013 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moet licht masochistisch aangelegd zijn.
[..]
Het is net Ajax.quote:
Hoe kom je eigenlijk aan die vlaggetjes?quote:Op zondag 22 december 2013 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk niet meer. Zo'n middenmoot-wedstrijd is niet echt boeiend.
het streepje na middenmoot vind ik niet nodigquote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
Ik kijk niet meer. Zo'n middenmoot-wedstrijd is niet echt boeiend.
Geen idee, ze waren er al.quote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan die vlaggetjes?
Rickazio.quote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan die vlaggetjes?
Ik twijfelde...quote:Op zondag 22 december 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het streepje na middenmoot vind ik niet nodig.
Dat was wel weer een creatief hoogtepunt.quote:Op zondag 22 december 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, ze waren er al.
Maar dat combineren van de Milan en de Groningen vlag was wel eigen werk
Staat al jaren in mijn top 4 favo VBL mods. Dus vanzelfsprekend ben ik voor.quote:Op zondag 22 december 2013 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
heb wel respect voor hem
zullen we hem aandragen voor een lintje?
Ja, werd in eerste instantie nog verwijderd door de mod. Die houdt niet van kunst.quote:Op zondag 22 december 2013 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was wel weer een creatief hoogtepunt.
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 22-12-2013 om 16:54:53De allerlaatste uitzending met @barbarabarend zit er op. We gaan haar missen! reageer retweet
Was toch wel een goede laatste pot voor haar, Go Ahead - Utrechtquote:Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 22-12-2013 om 16:54:53De allerlaatste uitzending met @barbarabarend zit er op. We gaan haar missen! reageer retweet
Ik gok Hendrickxsquote:Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Wie is diegenen die 13 lijkt in een PSV shirt? Blond kort haar...
Willems had toch een of andere stoornis dat ie zichzelf te goed vond?quote:
heb toch het idee dat hij nog meer dan de rest het vuile werk opknapt, niet bepaald de leukste oom, maar achteraf gezien wel een goede man. dat moet meer gewaardeerd worden.quote:Op zondag 22 december 2013 16:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staat al jaren in mijn top 4 favo VBL mods. Dus vanzelfsprekend ben ik voor.
*wedstrijdquote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wedstrijden zijn nog bezig man
Hendrixquote:
van psv hoef je weinig te verwachtenquote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wedstrijden zijn nog bezig man
PSV syndroom xDquote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Willems had toch een of andere stoornis dat ie zichzelf te goed vond?
hoe veel interlands heb jij gespeeld?quote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Willems had toch een of andere stoornis dat ie zichzelf te goed vond?
iddquote:Op zondag 22 december 2013 16:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
10 kansen missen en dan de goal tegen krijgen.
Hebben we het over GGMM? De Alba hater? Dat is geen goede mod hoorquote:Op zondag 22 december 2013 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
heb toch het idee dat hij nog meer dan de rest het vuile werk opknapt, niet bepaald de leukste oom, maar achteraf gezien wel een goede man. dat moet meer gewaardeerd worden.
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 22-12-2013 om 16:59:03Bloemen van Go Ahead bij het afscheid van mijn lieve Fox-collega @barbarabarend http://t.co/gWlRlD3gh5
reageer retweet
Het is een echte NSB'er, maar die zijn nodig om dit werk te doen. En wie zegt dat een NSB'er geen leuke oom kan zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
heb toch het idee dat hij nog meer dan de rest het vuile werk opknapt, niet bepaald de leukste oom, maar achteraf gezien wel een goede man. dat moet meer gewaardeerd worden.
Zou best kunnen ja.quote:Op zondag 22 december 2013 16:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
10 kansen missen en dan de goal tegen krijgen.
Dat jaquote:Op zondag 22 december 2013 16:59 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe veel interlands heb jij gespeeld?
Vind t toch een broodvoetballertjequote:
mad?quote:Op zondag 22 december 2013 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV moet weer gematst worden om te winnen![]()
dat dit kan in nederland
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef Keukendrol het volgende:
Iemand van ADO gaat nog rood krijgen vandaag.
#waarheid
quote:Op zondag 22 december 2013 17:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Hij raakt hem volgens mij niet eens.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV moet weer gematst worden om te winnen![]()
dat dit kan in nederland
quote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef Keukendrol het volgende:
#waarheid
he madquote:Op zondag 22 december 2013 17:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax staat op 1.
Waarom zou ik mad moeten zijn
#waarheid
#waarheid
#waarheid
#waarheid
Wij van WC Eendquote:
Omdat je het altijd wat drukker lijkt te hebben met PSV, dan met Ajax.quote:Op zondag 22 december 2013 17:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax staat op 1.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Hij raakt hem volgens mij niet eens.
Is afgelopenquote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nou 't is wel gespeeld, laten we darts gaan kijken
Ken je davy pas sinds vandaag ofzo?quote:Op zondag 22 december 2013 17:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax staat op 1.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef Adames het volgende:
wormgoor ziet er wel uit als een leuke schoonzoon
quote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef Adames het volgende:
wormgoor ziet er wel uit als een leuke schoonzoon
mad?quote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ken je davy pas sinds vandaag ofzo?Z'n hele oeuvre bestaat uit 3 zinnen.
In dit geval ben ik voor rood. Je haalt een 100% doelpunt weg.quote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
Volgens mij raakte hij hem wel. Al zal ik blij zijn als hiervoor eindelijk geel gegeven gaat worden.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Locadia scoort alleen uit penalty's
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Locadia scoort alleen uit penalty's
Een penalty en geel is wel genoeg dan vind ik, anders is de hele wedstrijd gelijk verkloot. Deze regel wordt trouwens ook aangepast.quote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
In dit geval ben ik voor rood. Je haalt een 100% doelpunt weg.
Leuk keepertje ja. Komt uit de PSV jeugd hè.quote:Op zondag 22 december 2013 17:05 schreef n00b13 het volgende:
Verder is Coutinho de beste keeper van NL als je het afzet tegen zijn salaris.
We kunnen nu wel inpakken denk ik zo.
Af en toe uit buitenspelpositie of via een handsbal idd.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, en ik hoop dat johannes_vermee2r dit niet ziet, dat zolang het geen Spaanse wedstrijden betreft, Sierd best leuk commentaar geeft.
Ik vind dat wel aandoenlijk. Tegen fucking ADO zo blij zijn.quote:
Wederom onjuist.quote:Op zondag 22 december 2013 17:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Af en toe uit buitenspelpositie of via een handsbal idd.
Dat zou geen argument moeten zijn vind ikquote:Op zondag 22 december 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
anders is de hele wedstrijd gelijk verkloot.
Julie gaan srs nog mee doen om degradatie. Wie had dat verwacht.quote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb betere voetbalweekenden meegemaakt inderdaad
Drie punten is drie punten. Ze weten dat het weinig scheelt en de punten kostbaar zijn. Geldt net zo goed voor Ajax, Twente, Feyenoord, Vites.quote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat wel aandoenlijk. Tegen fucking ADO zo blij zijn.
Ook expres de 2 in je naam gezetquote:
Staat AZ zo laag ja.quote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
Hopelijk wint PSV niet, dan blijven ze mooi onder AZ staan.
quote:
Niet in zo'n geval. Dat maakt namelijk een overtreding lucratief. Altijd beter een penalty die gemist KAN worden dan een zeker doelpunt. Dat kan niet de bedoeling zijn. Wel vind ik rood bij een mindere kans overdreven, maar dat is dan aan de scheids om te beoordelen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een penalty en geel is wel genoeg dan vind ik, anders is de hele wedstrijd gelijk verkloot. Deze regel wordt trouwens ook aangepast.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drie punten is drie punten. Ze weten dat het weinig scheelt en de punten kostbaar zijn. Geldt net zo goed voor Ajax, Twente, Feyenoord, Vites.
Daar gaat het niet om. Er werd een duidelijke overtreding gemaakt op een ADO speler bij de middenlijn. Dat daar voor niet wordt gefloten en PSV uit de aanval die daaruit vloeit een (terechte) penalty krijgt. Gewoon een domme fout van Van Sichem want hij had al moeten fluiten.quote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef Tchock het volgende:
Alle mensen die schwalbe roepen moeten een bril kopen. Hij raakt hem overduidelijk met zijn voet.
AZ heeft samen met Roda de slechtste reeks van dit moment, één punt uit vijf wedstrijden. Zo mogelijk nog slechter dan PEC, ADO of Cambuur.quote:
#exitdickquote:Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
AZ heeft samen met Roda de slechtste reeks van dit moment, één uit vijf wedstrijden. Zo mogelijk nog slechter dan PEC, ADO of Cambuur.
ze kunnen weer voor het eerst in tijden doelpunten zien, gun het ze eensquote:Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer van al die nepsupporters bij PSV, ze zitten daar niet eens met hun rug naar het veld.
hadden ze verbeek nog maarquote:Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
AZ heeft samen met Roda de slechtste reeks van dit moment, één punt uit vijf wedstrijden. Zo mogelijk nog slechter dan PEC, ADO of Cambuur.
Aandoenlijk? Normaal.quote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat wel aandoenlijk. Tegen fucking ADO zo blij zijn.
Kun-Aguero chronisch zieke user.quote:
Nee, dat word ook voornamelijk gezegd door fans van clubs die excuses zoeken waarom hun elftal ook kampioen kan worden. Ik heb fans van AZ en Feyenoord voorbij zien komen die zo hun kansen verdedigdequote:Op zondag 22 december 2013 17:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zo knotsgek is die Eredivisie dus niet.
2x Locadia alquote:Op zondag 22 december 2013 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat word ook voornamelijk gezegd door fans van clubs die excuses zoeken waarom hun elftal ook kampioen kan worden. Ik heb fans van AZ en Feyenoord voorbij zien komen die zo hun kansen verdedigde
Tevens: die kopbal van depay
HAHAHAHA LEUKEquote:Op zondag 22 december 2013 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun-Aguero chronisch zieke user.
Tegen ADO kan iedereen scoren.quote:Op zondag 22 december 2013 17:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Locadia zal nu wel weer een hattrick scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |