SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze is swingenderquote:
En die van Ajax liet je wel toequote:Op zondag 22 december 2013 16:44 schreef GGMM het volgende:
Ja, nu weten we het wel met die PSVfilmpjes.
We willen graag winnen, niet bij voorbaat kansloos zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 16:43 schreef GGMM het volgende:
Zoet kan er ook niks van he.
Kunnen ze Vermeer niet overnemen?
Dus?quote:Op zondag 22 december 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit waren filmpjes om PSV af te kraken, helder licht dat je er bent.
Moeilijk om filmpjes te vinden die ze op dit moment de lucht in prijzen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit waren filmpjes om PSV af te kraken, helder licht dat je er bent.
Vandaar dat je Arias koopt.quote:Op zondag 22 december 2013 16:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
We willen graag winnen, niet bij voorbaat kansloos zijn.
psv wordt nog kampioen dit jaarquote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het zielig dat PSV zo gepest wordt.
Jij bent voor Feyenoord.quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Insert: jezus, jij bent echt dom he.jpg
Dat heeft hij niet gezegd dacht ik. Wel dat ze nog in de top 3 konden komen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef Adames het volgende:
[..]
psv wordt nog kampioen dit jaar
aldus advocaat
Niet hypocriet komen doen Stijn.quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had het erger gevonden als iedereen het vanzelfsprekend vond dat PSV zo slecht presteert.quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het eerder saai worden dat week na week dezelfde reeks plaatjes/filmpjes/opmerkingen worden gepost in een live topic in plaats van beetje ouwehoeren over het voetbal.quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De meeste trainers uit de Eredivisie zijn er wel over uit: Ajax wordt dit jaar gewoon weer kampioen van Nederland.quote:Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd dacht ik. Wel dat ze nog in de top 3 konden komen.
Ik vind het wel geinig. Meer tégen dan vóór een club zijn, treurig leventje. Maar wat wil je, 9/10 moet morgen weer naar de werkplaats om een muurtje in elkaar te metselen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
dat is de volgende stap van het procesquote:Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had het erger gevonden als iedereen het vanzelfsprekend vond dat PSV zo slecht presteert.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vind het eerder saai worden dat week na week dezelfde reeks plaatjes/filmpjes/opmerkingen worden gepost in een live topic in plaats van beetje ouwehoeren over het voetbal.
Ja, want dat is automatisch zo als je om PSV lacht.quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het wel geinig. Meer tégen dan vóór een club zijn
quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vind het eerder saai worden dat week na week dezelfde reeks plaatjes/filmpjes/opmerkingen worden gepost in een live topic in plaats van beetje ouwehoeren over het voetbal.
Zegt de man die honderd miljoen miljard Milan vlaggetjes posttequote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig. Meer tégen dan vóór een club zijn, treurig leventje. Maar wat wil je, 9/10 moet morgen weer naar de werkplaats om een muurtje in elkaar te metselen.
Aha, dan heeft Advocaat een wel grote plaat voor z'n kop zitten.quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
De meeste trainers uit de Eredivisie zijn er wel over uit: Ajax wordt dit jaar gewoon weer kampioen van Nederland.
Dat blijkt uit een rondgang van het AD langs alle coaches uit de Eredivisie. De grote outsiders zijn volgens hen Feyenoord en Vitesse. De enige die nog in PSV gelooft is AZ-trainer Dick Advocaat.
Ook in FC Twente is weinig vertrouwen. De huidige nummer drie wordt door geen enkele oefenmeester getipt. Michel Jansen, trainer van de club uit Enschede, denkt overigens zelf dat Ajax er vandoor gaat met de kampioensschaal. "Omdat Ajax de meeste kwaliteit heeft en al vroeg in het seizoen stabiel is geworden", zo stelt hij.
PSV-trainer Phillip Cocu denkt eveneens dat de Amsterdammers aan het langste eind zullen trekken, en het mag geen verrassing heten dat ook Ajax-coach Frank de Boer zijn eigen team als favoriet bestempelt.
Terecht ook. Ik ben diehard Milan-fan.quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zegt de man die honderd miljoen miljard Milan vlaggetjes postte
Dat is wat Feyenoord is overkomen. Ik mag hopen dat het zover niet komt.quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is de volgende stap van het proces
het beste vermaak is leedvermaak, dus dan is even tijd vrijmaken wel zo logischquote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig. Meer tégen dan vóór een club zijn, treurig leventje. Maar wat wil je, 9/10 moet morgen weer naar de werkplaats om een muurtje in elkaar te metselen.
Denk dat die bij Feyenoord en Go Ahead vooral in de WW zitten.quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat jaar dat ze met duurbetaalde vedetten 10e werden was ook wel leuk jaquote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wat Feyenoord is overkomen. Ik mag hopen dat het zover niet komt.
Zegt de man die steelt van de rijke tatas.quote:
Daar heb je toevallig gelijk inquote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk dat die bij Feyenoord en Go Ahead vooral in de WW zitten.
Goeie comeback, hypocriet.quote:Op zondag 22 december 2013 16:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe was het op de sociale werkplaats vrijdag?
Je moet licht masochistisch aangelegd zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |