SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Jijquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je in Roos haar doos schreeuwt hoor je ook een echo. Schijnt.
Bloed niet zo uit je doos joh.quote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Weet je wat 5 minuten betekent? Topic was om 15:03 dicht
En het is kaapTe
omdat ze uitgewoond is?quote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Komop, bij slowchat zijn we in 5min al een topic verder manquote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
En het is kaapTe
Ditquote:Op zondag 22 december 2013 15:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Komop, bij slowchat zijn we in 5min al een topic verder man
Altijd dat gehaat op Roos der uiterlijk. Gelukkig trek jij wel volle zalen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef SonicVolcano het volgende:
5 minuten regelquote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
En het is kaapTe
Rudimentalquote:
Ik ben ook lelijk dus het magquote:Op zondag 22 december 2013 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Altijd dat gehaat op Roos der uiterlijk. Gelukkig trek jij wel volle zalen.
Wat een kutwoord eigenlijk 'zeuren'.quote:
Zeurenquote:Op zondag 22 december 2013 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een kutwoord eigenlijk 'zeuren'.
Dan is het goedquote:Op zondag 22 december 2013 15:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben ook lelijk dus het mag
Bijna net zo erg als 'diarree'quote:Op zondag 22 december 2013 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een kutwoord eigenlijk 'zeuren'.
Zelfs in een gewone SC vind ik dat overdreven, 2 minuten voldoende mi. Maar lekker boeiend ook.quote:Op zondag 22 december 2013 15:07 schreef DeLuna het volgende:
5 minutenregel is ook meer iets voor een gewone SC, niet voor een livetopic.
Ja maar dan is iemand er meestal binnen 3 minuten ook wel, tenzij mobiel ofzo.quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs in een gewone SC vind ik dat overdreven, 2 minuten voldoende mi. Maar lekker boeiend ook.
WAT MOET HET ANTHEM WORDEN JONGENS?
Luna.quote:
Ik ben Tsunami stiekem wel leuk gaan vinden. Ik ben geïndoctrineerd.quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs in een gewone SC vind ik dat overdreven, 2 minuten voldoende mi. Maar lekker boeiend ook.
WAT MOET HET ANTHEM WORDEN JONGENS?
Alleen mogen ze wel weer is een keer het hele nummer draaienquote:Op zondag 22 december 2013 15:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben Tsunami stiekem wel leuk gaan vinden. Ik ben geïndoctrineerd.
#teamTSUNAMIquote:Op zondag 22 december 2013 15:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben Tsunami stiekem wel leuk gaan vinden. Ik ben geïndoctrineerd.
Het regent en opeens komen alle Friezen boven de grond.quote:Op zondag 22 december 2013 15:11 schreef waxmask het volgende:
Eindelijk eens een beetje druk daar...
Snap ik ook niks vanquote:Op zondag 22 december 2013 15:11 schreef CrashO het volgende:
Dit nummer wordt zo debiel vaak aangevraagd en nog steeds draaien ze hem niet af
quote:Op zondag 22 december 2013 15:11 schreef iAvani het volgende:
[..]
Het regent en opeens komen alle Friezen boven de grond.
't zijn net wormen
Die zijn morgen ook al bij Ekdomquote:Op zondag 22 december 2013 15:11 schreef alors het volgende:
Ik zet mijn geld op Will And The People die vanavond in Hengelo staan.
Ze wachten tot Bart ze verteld dat het de meest aangevraagde plaat is. Is gewoon een spelletje om hem op een te krijgen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:11 schreef CrashO het volgende:
Dit nummer wordt zo debiel vaak aangevraagd en nog steeds draaien ze hem niet af
Ik snap dat jij als vulkaan zijnde er wat minder enthousiast van wordt..quote:Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Coen, doe eens wat geks, vernieuwends. Al werkt Tsunami wel...
Hij zou het liefst de hele middag met Paultje Pilsquote:Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Coen, doe eens wat geks, vernieuwends. Al werkt Tsunami wel...
quote:Op zondag 22 december 2013 15:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap dat jij als vulkaan zijnde er wat minder enthousiast van wordt..
quote:Op zondag 22 december 2013 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij zou het liefst de hele middag met Paultje Pilsbellen en het filelied
draaien.
Zijn die zo groot dan?quote:Op zondag 22 december 2013 15:11 schreef alors het volgende:
Ik zet mijn geld op Will And The People die vanavond in Hengelo staan.
Alleen in Nederland. Gisteren was Stromae ook in Amsterdam dus misschien die, verder zie ik geen namen waar je spannend over kan doen.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
MIJN MUTS![]()
![]()
TIMUR JONGEN LET TOCH EENS OP
![]()
Een lange vochtige sigaar tochquote:
MIJN MUTS![]()
![]()
![]()
Ach, dat van hem is ook al wel weer genoeg uitgemolken.quote:Op zondag 22 december 2013 15:17 schreef remcoP het volgende:
Talk DirtyIs alleen wel iets minder zonder Rob Stenders.
Ik vind deze ook niet zo 'spannend' hoorquote:Op zondag 22 december 2013 15:16 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen in Nederland. Gisteren was Stromae ook in Amsterdam dus misschien die, verder zie ik geen namen waar je spannend over kan doen.
MIJN MUTS![]()
![]()
![]()
Ja maar nog geen antwoord gehadquote:Op zondag 22 december 2013 15:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]Had je al een mail gestuurd voor die muts?
Volgende nummer wordt anders/beter, ik zie iets met een vervoersmiddel als volgende plaat staan...quote:
ripquote:Op zondag 22 december 2013 15:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
MIJN MUTS![]()
![]()
![]()
Train?quote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende nummer wordt anders/beter, ik zie iets met een vervoersmiddel als volgende plaat staan...
Toch niet Trainquote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende nummer wordt anders/beter, ik zie iets met een vervoersmiddel als volgende plaat staan...
busje komt zoquote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Runaway Train?quote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
je had moeten tweetenquote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja maar nog geen antwoord gehadAlleen een auto-reply nog
Bicycle!quote:
Doe mij Train maar danquote:Op zondag 22 december 2013 15:21 schreef remcoP het volgende:
[..]
Spring maar achterop m'n fiets van Gers
Kun je in het systeem kijken wat het #anthem wordt?quote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op Fietse van Skik?quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kun je in het systeem kijken wat het #anthem wordt?
Stond vast in een memo van een aantal weken terugquote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kun je in het systeem kijken wat het #anthem wordt?
quote:Op zondag 22 december 2013 15:25 schreef FritsFlits het volgende:
Oh had blijkbaar de hele tijd verkeerde zender opdie frequentietabel zegt dus ook niets
96.8 werkt altijdquote:Op zondag 22 december 2013 15:25 schreef FritsFlits het volgende:
Oh had blijkbaar de hele tijd verkeerde zender opdie frequentietabel zegt dus ook niets
wat doe jij hierquote:Op zondag 22 december 2013 15:25 schreef FritsFlits het volgende:
Oh had blijkbaar de hele tijd verkeerde zender op die frequentietabel zegt dus ook niets
Waar Frits woont we.quote:
Schuur me sufquote:Op zondag 22 december 2013 15:25 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wat doe jij hierhup schuren jij
quote:Op zondag 22 december 2013 15:27 schreef alors het volgende:
Doe dit nou niet, nee dit is echt niet meer leuk. Gewoon écht niet.
Als er straks 10.000 op geboden isquote:Op zondag 22 december 2013 15:27 schreef D. het volgende:
Ik vraag me echt af wie hier nu nog om vraagt
quote:Op zondag 22 december 2013 15:27 schreef D. het volgende:
Ik vraag me echt af wie hier nu nog om vraagt
quote:
Dit inderdaad, teringquote:Op zondag 22 december 2013 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze doen ook gewoon écht geen moeite om iets nieuws te verzinnen.
Omdat het niet meer spontaan is. Ekdom vindt het zelf ook niet leuk meer, krijgt die aanvragen ook bij drive-in shows e.d.quote:
Je scheur ligt in een Living Dollquote:
Dit. Godverdomme 3FM wees eens creatief.quote:Op zondag 22 december 2013 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze doen ook gewoon écht geen moeite om iets nieuws te verzinnen.
Hij geeft de vinketering en bedankt voor de 10k.quote:Op zondag 22 december 2013 15:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop wel dat Gerard iets gaat verzinnen waardoor het toch anders wordt dan anders
quote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je scheur ligt in een Living Doll
Ben je voor Roda JC?quote:Op zondag 22 december 2013 15:29 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ben net terug van de supermarkt. Ik weet nu hoe oorlogsverslaggevers zich voelen.
Op zondag naar de supermarkt gaanquote:Op zondag 22 december 2013 15:29 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ben net terug van de supermarkt. Ik weet nu hoe oorlogsverslaggevers zich voelen.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:29 schreef Cee het volgende:
Ja, leuk!quote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je scheur ligt in een Living Doll
Hahaha!quote:Op zondag 22 december 2013 15:29 schreef Cee het volgende:
Er zijn tegenwoordig zelfs supermarkten open op EERSTE KERSTDAG!quote:Op zondag 22 december 2013 15:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op zondag naar de supermarkt gaan!
Doe het gewoon niet zou ik zeggenquote:Op zondag 22 december 2013 15:29 schreef ddx het volgende:
Gerard kan zoveel meer platen meedoen, maar doe het dan gewoon als hij in het huis zit.
Nee, de volgende dag gaan, als mensen nóg hysterischer kerstboodschappen doen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op zondag naar de supermarkt gaan!
Dit het was een keer of 3 leuk, het wordt nu zo gepushd en nu kan hij al helemaal niet weigeren want je moet zoveel mogelijk binnenhalen voor het Rode Kruis.quote:Op zondag 22 december 2013 15:28 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat het niet meer spontaan is. Ekdom vindt het zelf ook niet leuk meer, krijgt die aanvragen ook bij drive-in shows e.d.Maarja hij kan gewoon niet weigeren, want dan is hij een arrogante lul.
Morgen moet ik weerquote:Op zondag 22 december 2013 15:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, de volgende dag gaan, als mensen nóg hysterischer kerstboodschappen doen.
Mwa, steeds meer mensen die geen kerst vieren dus niet heel gek. Zondag gebeurt ook alleen omdat mensen niet meer naar de kerk gaan Is volgens mij ook alleen in de grote steden.quote:Op zondag 22 december 2013 15:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig zelfs supermarkten open op EERSTE KERSTDAG!
Ik heb gewerkt in een supermarkt, weet niet wat erger is.quote:Op zondag 22 december 2013 15:29 schreef Cee het volgende:
Ik ook, want het erge is, ze hadden zoiets simpels als Parijse worteltjes niet meer. Parijse fucking wortelfuckingtjes.quote:
Eindhoven zekerquote:Op zondag 22 december 2013 15:30 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
als je om 12 uur daar bent is het prima te doen
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 22 december 2013 15:31 schreef JenHermes het volgende:
Als Gerard Living Doll gaat doen, dan draai ik 3FM definitief de nek om. Dit is toch al tig keer gedaan man, kom eens met wat anders
Ben je familie van Iwanius?quote:Op zondag 22 december 2013 15:31 schreef JenHermes het volgende:
Als Gerard Living Doll gaat doen, dan draai ik 3FM definitief de nek om. Dit is toch al tig keer gedaan man, kom eens met wat anders
Robbie Robertson - Somewhere down the crazy river.quote:Op zondag 22 december 2013 15:31 schreef JaneDoe het volgende:
doe dan pino d'angio - ma quale idea
heeft hij ook al vaker gedaan, maar minder uitgekauwd
Desnoods Useless Man. Oquote:Op zondag 22 december 2013 15:31 schreef JaneDoe het volgende:
doe dan pino d'angio - ma quale idea
heeft hij ook al vaker gedaan, maar minder uitgekauwd
twitter:
Hollandse peentjes voldoen niet?quote:Op zondag 22 december 2013 15:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, want het erge is, ze hadden zoiets simpels als Parijse worteltjes niet meer. Parijse fucking wortelfuckingtjes.![]()
Mja, als mensen er blijkbaar geld voor over hebben is dat toch weer extra voor het Rode Kruis. Je kan zelf natuurlijk gewoon even 3 minuten de radio uitzetten.quote:Op zondag 22 december 2013 15:31 schreef JenHermes het volgende:
ook nog een optie iddquote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Robbie Robertson - Somewhere down the crazy river.
Bijna klaar in de slaapkamer met schuren. Dan het grote raam in de woonkamer. Werkkamer en gang moeten nogquote:Op zondag 22 december 2013 15:31 schreef glittertje39 het volgende:
Frits moet je nog veel schuren of kun je al beginnen te verven?
En dan 10k euro doenquote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als mensen er blijkbaar geld voor over hebben is dat toch weer extra geld voor het Rode Kruis. Je kan zelf natuurlijk gewoon even 3 minuten de radio uitzetten.
hier, ideeen te overquote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Desnoods Useless Man. O
Ik kan dat nog steeds uit mijn hoofd.
Minthyquote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Robbie Robertson - Somewhere down the crazy river.
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als mensen er blijkbaar geld voor over hebben is dat toch weer extra voor het Rode Kruis. Je kan zelf natuurlijk gewoon even 3 minuten de radio uitzetten.
Het tikt wel aan ja, maar ik zou graag wat meer vernieuwing zien. Het is net autisten radio zo.quote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als mensen er blijkbaar geld voor over hebben is dat toch weer extra voor het Rode Kruis. Je kan zelf natuurlijk gewoon even 3 minuten de radio uitzetten.
TOPTWEETquote:
opkanjeren, dat heeft wel een positieve ladingquote:
1 euro geboden.quote:Op zondag 22 december 2013 15:33 schreef heloef het volgende:
Zullen we een actie starten om Gerard geen Living Doll te laten doen?
Is het toch ook?quote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het tikt wel aan ja, maar ik zou graag wat meer vernieuwing zien. Het is net autisten radio zo.
10k tikt niet aan.quote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het tikt wel aan ja, maar ik zou graag wat meer vernieuwing zien. Het is net autisten radio zo.
PSV garpquote:Op zondag 22 december 2013 15:32 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
niet mijn woonplaats bekend maken Fritsje
Veel radioluisteraars zijn ook gewoon autisten.quote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Alles voor het geld. Ik stoor me er niet aan. 't Is 3 minuten, doe niet zo moeilijk, veel mensen zijn gewoon zo simpel dat ze dit na 389x nog steeds leuk vinden om te zien. Laat ze, als het geld oplevert.quote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor plaatjes aanvragen is dat behoorlijk watquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles voor het geld. Ik stoor me er niet aan. 't Is 3 minuten, doe niet zo moeilijk, veel mensen zijn gewoon zo simpel dat ze dit na 389x nog steeds leuk vinden om te zien. Laat ze, als het geld oplevert.
glitter woont naast mij?quote:
Amnemiek?quote:Op zondag 22 december 2013 15:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ikke is blond dat snap ik toch heul allemaal niet
Ik gok dat ze dit vantevoren wel hadden besproken, aangezien Gerard het gewoon gaat doen ookquote:Op zondag 22 december 2013 15:36 schreef heloef het volgende:
Ook een enorm zwaktebod van Coen, Paul en Giel, in plaats van zelf iets leuks te proberen te doen ga je Gerard weer voor het blok zetten om zijn kunstje te laten doen. Waardeloos.
Ze hebben 'm nu zo vaak gezien dat ze 'm idd ook zelf moeten kunnenquote:Op zondag 22 december 2013 15:36 schreef heloef het volgende:
Ook een enorm zwaktebod van Coen, Paul en Giel, in plaats van zelf iets leuks te proberen te doen ga je Gerard weer voor het blok zetten om zijn kunstje te laten doen. Waardeloos.
Qua Euro's: Living Doll > Iets zelf geforceerd leuk proberen te doen wat 5 eurootjes oplevert zodat Geer zijn sjanante vertoning bespaard blijft.quote:Op zondag 22 december 2013 15:36 schreef heloef het volgende:
Ik denk wat meer radiotechnisch he, voor de actie is het vast geweldig.quote:Op zondag 22 december 2013 15:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Qua Euro's: Living Doll > Iets zelf geforceerd leuk proberen te doen wat 5 eurootjes oplevert zodat Geer zijn sjanante vertoning bespaard blijft.
Als ze nou een plaatje aanvraagt kan Geer gelijk terug komenquote:Op zondag 22 december 2013 15:37 schreef DeLuna het volgende:
Hoi wij zijn van UPC, we komen met een klein bedrag
10.000 euro
Cee de Breijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |