abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 december 2013 @ 15:03:34 #2
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134561061
Roda :z
pi_134561970
Hoe kijken jullie terug op de eerste seizoenshelft?

Feyenoord presteert wat mij betreft volgens verwachting. Ik heb aan het begin van het seizoen een 4de plaats voorspeld voor Feyenoord, en dat is halverwege de competitie exact de positie waar Feyenoord vrij stevig staat gepositioneerd.

Wel had ik wat meer punten verwacht (overigens geldt dat voor alle ploegen bovenin), en had ik een iets minder wisselvallig Feyenoord verwacht.

De tweede seizoenshelft verwacht ik eerlijk gezegd niet dat we de sterke reeks van vlak voor de winterstop kunnen volhouden. Ik verwacht dan ook niet dat we om het kampioenschap mee kunnen strijden. Die eer zal voor de zoveelste keer wel weer naar Ajax gaan die weer constant lijken te gaan presteren.

Hopelijk weten we ons wel de top 3 in te knokken, maar een lange reeks zonder puntverlies lijkt me dan wel noodzakelijk aangezien Vitesse en Fc Twente ook vrij constant presteren. Wel een voordeel wat dat betreft dat we Vitesse en Ajax nog thuis treffen.

Maar de tweede seizoenshelft brengt toch enkele uitwedstrijden waar ik tegenop zie, zoals Fc Utrecht uit, Fc Twente uit, Fc Groningen uit, PSV uit, AZ uit, afijn, eigenlijk is iedere uitwedstrijd voor Feyenoord een hele kluif. Of gaan onze talenten de tweede seizoenshelft eindelijk eens bewijzen het hoge niveau te kunnen vasthouden, ook in uitwedstrijden?

Kortom, zin in de tweede seizoenshelft. ^O^

Winterstop. :(
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_134562969
Opzich wel met je eens, maar hoe kan je nou beweren dat Ajax constant presteert als ze puur met geluk de punten binnenslepen de laatste weken?
  zondag 22 december 2013 @ 15:52:06 #5
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_134563340
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Opzich wel met je eens, maar hoe kan je nou beweren dat Ajax constant presteert als ze puur met geluk de punten binnenslepen de laatste weken?
Hoezo puur geluk? De laatste 10 minuten liep Roda alleen maar achteruit en was het wachten op een doelpunt van Ajax.
pi_134564913
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Tomatenboer het volgende:

Feyenoord presteert wat mij betreft volgens verwachting. Ik heb aan het begin van het seizoen een 4de plaats voorspeld voor Feyenoord, en dat is halverwege de competitie exact de positie waar Feyenoord vrij stevig staat gepositioneerd.

Wel had ik wat meer punten verwacht (overigens geldt dat voor alle ploegen bovenin), en had ik een iets minder wisselvallig Feyenoord verwacht.

De tweede seizoenshelft verwacht ik eerlijk gezegd niet dat we de sterke reeks van vlak voor de winterstop kunnen volhouden. Ik verwacht dan ook niet dat we om het kampioenschap mee kunnen strijden. Die eer zal voor de zoveelste keer wel weer naar Ajax gaan die weer constant lijken te gaan presteren.

Hopelijk weten we ons wel de top 3 in te knokken, maar een lange reeks zonder puntverlies lijkt me dan wel noodzakelijk aangezien Vitesse en Fc Twente ook vrij constant presteren. Wel een voordeel wat dat betreft dat we Vitesse en Ajax nog thuis treffen.

Maar de tweede seizoenshelft brengt toch enkele uitwedstrijden waar ik tegenop zie, zoals Fc Utrecht uit, Fc Twente uit, Fc Groningen uit, PSV uit, AZ uit, afijn, eigenlijk is iedere uitwedstrijd voor Feyenoord een hele kluif. Of gaan onze talenten de tweede seizoenshelft eindelijk eens bewijzen het hoge niveau te kunnen vasthouden, ook in uitwedstrijden?

Het meest verzuurd ben ik over de wedstrijden tegen az, gae en heracles daar deden we ons zelf tekort. Verder loopt het wel redelijk volgens verwachting. Wij blijven outsider, maar spelen gewoon heel wisselvallig, net als (gelukkig) een hoop andere ploegen.

Wat dat betreft ben ik benieuwd hoe we uit de winterstop komen. Als we de spirit zoals gisteren en tegen PSV en heerenveen kunnen opbrengen, kunnen we best hoge ogen gooien.
#12 is not for sale!
pi_134566932
quote:

Beneden verwachting. Ik had betere prestaties verwacht aangezien alle spelers gebleven zijn.

2de plek is het hoogst haalbare met deze selectie.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134567276
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:16 schreef eight het volgende:

[..]

Beneden verwachting. Ik had betere prestaties verwacht aangezien alle spelers gebleven zijn.

2de plek is het hoogst haalbare met deze selectie.
Ik had geen verbetering verwacht.
Ik vond het namelijk tijd dat er een frisse wind doorheen zou gaan.
Het enige waar Feyenoord laag is, zijn die Europese wedstrijden. En doordat je dit elftal bij elkaar hield, dacht ik dat we wel in de EL zouden spelen dit seizoen. Echt enorm zuur gewoon.
pi_134567391
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Anosmos het volgende:
Als die Limbo's dit nou nog ff volhouden zijn we zowaar eens de winnaar van 't weekend :D
Wellicht wat laat, maar toch: eikel :N
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  zondag 22 december 2013 @ 18:05:39 #10
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_134568917
quote:
3s.gif Op zondag 22 december 2013 13:07 schreef Dekatria het volgende:

[..]

I'm Feyenoord till I die
I'm Feyenoord till I die
I know I am
I'm sure I am
I'm Feyenoord till I die

Als acht(?)jarige verstond ik altijd "Die horen niet in de Kuip";

Die horen niet in de Kuip
Ze horen hier niet
Ze horen hier niet

En verder restte mij dan de vraag of het Feyenoord was dat Kuiponwaardig speelde, of de tegenstander. :')
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_134579711
quote:

Ik verwacht dat Twente nog wel flink terugvalt, en we met Vitesse moeten gaan strijden om de tweede plaats.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_134581606
quote:

Ben het ook wel met je eens. Had meer punten verwacht met een selectie die ten opzichte van vorig seizoen niet is gewijzigd. Kampioen gaan we denk ik weer niet worden. We spelen nog maar 7x thuis en 9x uit, waaronder een paar zware wedstrijden. We hebben teveel dom puntenverlies geleden tegen de zwakke broeders, dat gaat ons opbreken vrees ik.
pi_134581768
Geschrokken Martins Indi roept hulp Feyenoord-fans in
quote:
De vreugde van de 3-0 winst van Feyenoord tegen PEC Zwolle was bij international Bruno Martins Indi snel verdwenen. De centrale verdediger van Oranje zag zondagochtend toen hij wakker was geworden, dat zijn auto was gestolen.
De Golf Z R20, met schuifdak en geblindeerde achterramen, stond in Rotterdam voor zijn deur geparkeerd. 'Mijn nummerbord is 19-PLT-6,' zegt een teleurgestelde Martins Indi tegen AD Sportwereld. 'Misschien dat iemand hem nog ziet.'

Vorig seizoen raakte Ajacied Ryan Babel zijn auto op dezelfde manier kwijt. Oplettende aanhangers van Ajax vonden de auto snel terug. 'Ik hoop dat de supporters van Feyenoord mij kunnen helpen,' zegt Martins Indi. 'Het kinderzitje voor mijn dochtertje zat er nog in.'
Jammer weer dit.
pi_134584839

Zal wel al gepost zijn maar zag het net bij Studio Voetbal. ~:)
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 22 december 2013 @ 22:53:04 #15
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134585069
Dat we vierde staan heeft vooral te maken met de concurrentie. Had er meer van verwacht dit seizoen. In uitwedstrijden spelen we vaak nog extreem slecht. Daar is helaas geen verbetering in te zien onder Koeman. Dit seizoen kunnen we echt kampioen worden. Helaas weet Koeman dat niet over te brengen op de spelers. 4e is zeker niet het maximaal haalbare dit seizoen. Moet je ook niet tevreden mee zijn als Feyenoord zijnde.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 22 december 2013 @ 22:53:56 #16
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_134585115
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:49 schreef Scarface88 het volgende:

Zal wel al gepost zijn maar zag het net bij Studio Voetbal. ~:)
Wanneer gaat hij nou eens gewoon voetballen? :{
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 22 december 2013 @ 22:56:57 #17
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134585262
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 22:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wanneer gaat hij nou eens gewoon voetballen? :{
Echt een weggooier. Lekker joh, tribune warm houden bij City. Snap niet dat je zoiets verkiest boven wekelijks spelen en een heldenstatus bij Feyenoord.
  zondag 22 december 2013 @ 23:00:27 #18
53267 TC03
pi_134585423
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 22:56 schreef PIETR het volgende:

[..]

Echt een weggoooier. Lekker joh, tribune warm houden bij City. Snap niet dat je zoiets verkiest boven wekelijks spelen en een heldenstatus bij Feyenoord.
Is ook langdurig geblesseerd geweest natuurlijk, maar ondertussen al anderhalf jaar niks gepresteerd.
  zondag 22 december 2013 @ 23:13:49 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_134586203
Hadden jullie huilebalken zijn carrière een beetje in de gaten gehouden, dan zouden jullie allebei kunnen weten dat hij nog steeds aan het revalideren is. Langzaamaan maakt hij weer minuten bij Manchester -21

Dit was van 6 december jongstleden.

quote:
John Guidetti continued his comeback by playing an influential, goalscoring role in City Elite Development Squad’s rousing 4-1 win over Middlesbrough.

Goals from George Glendon, Sinan Bytyqi, Guidetti and Jordy Hiwula enabled Patrick Vieira’s men to kick off their festive calendar with a much-needed three points to illuminate a biting, soggy night at Hyde’s Ewen Fields.

City came into this game having played three fewer games than many teams in the Barclays u21 Premier League, so were looking to climb up from their somewhat misleading position of 19th place in the table.

A win would take the Blues up to 16th and put three points between themselves and the visitors, Stewart Parnaby’s Middlesbrough.

Fresh from his hilarious Christmas karaoke efforts on CityTV, Guidetti lined up as the number 9 in a front three to make his second appearance at under-21 level this season.

The Swedish striker scored twice for his nation’s under-21 selection against Malta in the last international break but has only made one appearance for the Blues at any level this season – in the 3-0 win away at Norwich City on 1 November..
In anders nieuws vandaag:

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_134586489
quote:
Gaaf om allemaal terug te zien _O_
pi_134587011
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2013 18:05 schreef Euribob het volgende:

[..]

Als acht(?)jarige verstond ik altijd "Die horen niet in de Kuip";

Ze horen hier niet
Ze horen hier niet

En verder restte mij dan de vraag of het Feyenoord was dat Kuiponwaardig speelde, of de tegenstander. :')
Ik moest lachen :D
Abracadabra, tapate guarra!
pi_134589094
Na een zwakke start met teveel puntverlies zijn ze sinds az thuis wel goed gaan spelen (op rkc na). Als ze dat spel aanhouden in de 2e seizoenshelft gaan we echt nog wel een erg goede serie neerzetten, en kunnen we mikken op plaats 1-2, mochten we in uitwedstrijden weer naar het drama-niveau gaan afzakken wordt het plaats 2-3 denk ik.

Het zal er een beetje om hangen welke spelers in/uit vorm raken of blijven:. Vilhena, Schaken,Goossens en Janmaat (de laatste paar potten) zullen wat beter met oeten gaan spelen, Clasie mag niet uit vorm raken, Pellè zou wel weer eens op doel mogen schieten, en Immers moet de stijgende lijn vasthouden. Boetius moet doorgroeien zoals de lijn van de afgelopen weken, en er moet niet teveel transfergeouwehoer komen tegen het eind van het seizoen. Kortom, de bal is rond en het kan alle kanten op :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_134596861
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef ace_eleven het volgende:
Na een zwakke start met teveel puntverlies zijn ze sinds az thuis wel goed gaan spelen (op rkc na). Als ze dat spel aanhouden in de 2e seizoenshelft gaan we echt nog wel een erg goede serie neerzetten, en kunnen we mikken op plaats 1-2, mochten we in uitwedstrijden weer naar het drama-niveau gaan afzakken wordt het plaats 2-3 denk ik.

Het zal er een beetje om hangen welke spelers in/uit vorm raken of blijven:. Vilhena, Schaken,Goossens en Janmaat (de laatste paar potten) zullen wat beter met oeten gaan spelen, Clasie mag niet uit vorm raken, Pellè zou wel weer eens op doel mogen schieten, en Immers moet de stijgende lijn vasthouden. Boetius moet doorgroeien zoals de lijn van de afgelopen weken, en er moet niet teveel transfergeouwehoer komen tegen het eind van het seizoen. Kortom, de bal is rond en het kan alle kanten op :P
Lekker Vormer er in houden in plaats van Vilhena, veel meer beweging op het middenveld en Clasie speelde lekker wat verder naar voren (waar ook die 2e goal uit viel).
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 23 december 2013 @ 09:31:57 #24
53267 TC03
pi_134597028
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 09:19 schreef H.FR het volgende:

[..]

Lekker Vormer er in houden in plaats van Vilhena, veel meer beweging op het middenveld en Clasie speelde lekker wat verder naar voren (waar ook die 2e goal uit viel).
Eens. Ik hoop dat Vormer wat meer gaat spelen zoals hij bij Roda deed, toen speelde hij eigenlijk in de rol zoals Clasie die nu heeft. Als hij net zo dwingend gaat spelen, krijgt Clasie misschien wat meer ruimte om snel de pass naar voren te geven zoals hij nu (helaas) minder doet dan voorheen.
pi_134597191
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 23:13 schreef Happel het volgende:
Hadden jullie huilebalken zijn carrière een beetje in de gaten gehouden, dan zouden jullie allebei kunnen weten dat hij nog steeds aan het revalideren is. Langzaamaan maakt hij weer minuten bij Manchester -21

Dit was van 6 december jongstleden.

[..]

In anders nieuws vandaag:

Hij zat gister ook nog 's op de bank mij 't eerste geloof ik.
  maandag 23 december 2013 @ 10:19:51 #26
277865 Sejt
Ondertitel
pi_134597777
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 09:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hij zat gister ook nog 's op de bank mij 't eerste geloof ik.
Klopt.
I love my mispoken words.
pi_134598023
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 09:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Eens. Ik hoop dat Vormer wat meer gaat spelen zoals hij bij Roda deed, toen speelde hij eigenlijk in de rol zoals Clasie die nu heeft. Als hij net zo dwingend gaat spelen, krijgt Clasie misschien wat meer ruimte om snel de pass naar voren te geven zoals hij nu (helaas) minder doet dan voorheen.
Dat staat of valt met de vorm van Clasie denk ik, bij eerdere pogingen om Vormer naast Clasie te zetten werd het middenveld overlopen, maar ja, toen moesten zowel Vormer als Immers nog wennen, en waren veel te traag bij de balbehandeling, en Clasie zat in een mindere periode.
Nu Immers de laatste weken wat beter rendeert en Clasie weer in een goede vorm is kan Vormer wellicht meer toevoegen dan een Vilhena ja.
Het lijkt me dat je Vormer in ieder geval laat staan tot Vilhena op het trainingsveld bewijst de stijgende lijn opgepakt te hebben..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_134598162
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:32 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat staat of valt met de vorm van Clasie denk ik, bij eerdere pogingen om Vormer naast Clasie te zetten werd het middenveld overlopen, maar ja, toen moesten zowel Vormer als Immers nog wennen, en waren veel te traag bij de balbehandeling, en Clasie zat in een mindere periode.
Nu Immers de laatste weken wat beter rendeert en Clasie weer in een goede vorm is kan Vormer wellicht meer toevoegen dan een Vilhena ja.
Het lijkt me dat je Vormer in ieder geval laat staan tot Vilhena op het trainingsveld bewijst de stijgende lijn opgepakt te hebben..
Eerder liepen ze elkaar wel eens in de weg, maar tegen Zwolle vulden ze elkaar juist perfect aan. Op die manier _O_

En komt vast wel weer goed met Vilhena, maar voorlopig pas op de plaats en hard trainen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 23 december 2013 @ 10:47:18 #29
277865 Sejt
Ondertitel
pi_134598328
Wat tot zaterdag veel gebeurde met Vilhena, was, dat de laatste lijn de bal niet fatsoenlijk kwijt kon. Clasie heeft de rol om zich aan te bieden en de aanval op te zetten, maar kon het niet alleen aan en verzaakt er ook nog weleens in.
Vilhena speelde sowieso verstoppertje voor de verdedigers, waardoor er (te) vaak een lange bal gespeeld werd. Of een bal van een centrale verdediger naar een back, die dan de bal alleen kwijt kon naar een vleugelspeler die bijna altijd in de bal kwam i.p.v. diep gaan.

Met Vormer zag je, dat hij (en soms ook Clasie) zich aanbiedde, waardoor er sneller een bal naar voren gespeeld kon worden en het vaker over de grond ging.
Daarnaast heb je gewoon 2 agressieve balafpakkers op een lijn staan voor je verdedigers.

Als Vormer en Clasie elkaar aan gaan voelen, heb je gewoon weer een sterk middenveld staan, waar Immers elke speler over z'n schouder laat kijken, omdat hij overal te vinden is.
pi_134598660
Ik had voetballend gezien meer verwacht dit seizoen, zeker in uitwedstrijden.

Qua positie wel ongeveer verwacht, net wat minder kwaliteit dan Ajax, die andere twee zijn gelijkwaardig.
  maandag 23 december 2013 @ 11:09:56 #31
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134598901
Ik had sowieso Europees meer verwacht. Dat je je zo makkelijk weg laat zetten mag gewoon niet - na het eerste kwartier was het wel weer over in de Kuip.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 11:13:50 #32
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_134598996
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:09 schreef Dekatria het volgende:
Ik had sowieso Europees meer verwacht. Dat je je zo makkelijk weg laat zetten mag gewoon niet - na het eerste kwartier was het wel weer over in de Kuip.
Toen waren we nog gehandicapt aan de vleugels zonder Boetius ;(
pi_134599049
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:09 schreef Dekatria het volgende:
In eerste instantie dacht ik dat Kuban gewoon een goede tegenstander was, helemaal omdat we uit zo weggespeeld werden. Maar als je die verder hebt gezien in Europa, dan stelde het vrij weinig voor
  maandag 23 december 2013 @ 12:01:40 #34
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_134600501
quote:
Alexander Ostlund. Guidetti en Henke Larsson.Naast Feyenoord hebben deze Zweden nog iets gemeen ze zijn namelijk alle drie goed bevriend met Zlatan de zweedse super spits. Wat veel mensen echter niet weten is dat Zlatan net als de andere drie ook warme gevoelens krijgt van Feyenoord 'Zo een mooi en fanatiek publiek daarvoor staat Feyenoord bekend,Ik zou er graag nog eens spelen aldus Zlatan Ibrahimovice, Die dus waarschijnlijk wel oren heeft naar afsluiten in Rotterdam
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_134600507
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:15 schreef Bombvis het volgende:

[..]

In eerste instantie dacht ik dat Kuban gewoon een goede tegenstander was, helemaal omdat we uit zo weggespeeld werden. Maar als je die verder hebt gezien in Europa, dan stelde het vrij weinig voor
Dat zegt meer over het niveau van onze selectie.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134600590
quote:
Ronald Koeman verraste zaterdagavond met een basisplek voor Ruud Vormer, die de voorkeur kreeg boven Tonny Vilhena. De achttienjarige middenvelder kwam tegen PEC Zwolle (3-0) voor het eerst dit seizoen niet aan spelen toe.

"Ik vind dat Tonny een aantal mindere wedstrijden heeft gespeeld", verklaart Koeman bij RTV Rijnmond. "Met name in het voetbal vond ik hem minder. Hij heeft een zeer zwaar seizoen achter de rug, maar hij gaat wel weer komen."

De oefenmeester was blij met het optreden van Vormer, die voor de twaalfde keer in anderhalf jaar tijd in de basis begon. "Ik vond Ruud zeer goed spelen. Hij was rustig aan de bal en vulde het goed in met Clasie", aldus Koeman.
Vormer heeft dus basisplaats veroverd en Vilhena zal zich moeten terug knokken.
Gezonde concurrentiestrijd lijkt me.
pi_134600665
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wie heeft dit nu weer verzonnen?
Elite
Tegen TTIP
pi_134600852
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 12:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie heeft dit nu weer verzonnen?
Gezien de slechte spelling, ik ga voor fr12 of feyenoord.netwerk.to
pi_134600863
quote:
Alexander Ostlund. Guidetti en Henke Larsson.Naast Feyenoord hebben deze Zweden nog iets gemeen ze zijn namelijk alle drie goed bevriend met Zlatan de zweedse super spits. Wat veel mensen echter niet weten is dat Zlatan net als de andere drie ook warme gevoelens krijgt van Feyenoord 'Zo een mooi en fanatiek publiek daarvoor staat Feyenoord bekend,Ik zou er graag nog eens spelen aldus Zlatan Ibrahimovice, Die dus waarschijnlijk wel oren heeft naar afsluiten in Rotterdam
Ja dat gaat gebeuren. :')
pi_134600973
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 12:12 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ja dat gaat gebeuren. :')
Zit niemand ook op te wachten.
Elite
Tegen TTIP
pi_134601327
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 12:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Grapjas. :P
pi_134601461
quote:

[..]

Dit bericht heb je zelf geschreven of niet
  maandag 23 december 2013 @ 12:33:28 #43
268260 Dr.Mikey
pi_134601599
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 12:28 schreef Grifte het volgende:

[..]

Dit bericht heb je zelf geschreven of niet
fr12
R.I.P DTS.
pi_134601744
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

fr12
Zie daar niks.
  maandag 23 december 2013 @ 12:46:06 #45
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134602085
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 12:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Één van de beste spitsen van de wereld man :') Boeiend dattie een grote neus heeft.
pi_134602305
:')
pi_134602636
quote:

[..]

BFF met GGMM
pi_134603255
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 12:04 schreef eight het volgende:

[..]

Vormer heeft dus basisplaats veroverd en Vilhena zal zich moeten terug knokken.
Gezonde concurrentiestrijd lijkt me.
Zou wel eens 442 willen zien, zonder Schaken, daar komt toch geen fatsoenlijke bal vandaan.
pi_134604630
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef Luni het volgende:

[..]

Zou wel eens 442 willen zien, zonder Schaken, daar komt toch geen fatsoenlijke bal vandaan.
Ik niet, want dan krijg je dus helemaal geen voorzetten meer, toch een belangrijk wapen. Tegen Groningen ook de halve wedstrijd 4-4-2 gespeeld, vond ik geen succes.

Eens trouwens dat Schaken bepaald niet in vorm is...
pi_134605154
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:52 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik niet, want dan krijg je dus helemaal geen voorzetten meer, toch een belangrijk wapen. Tegen Groningen ook de halve wedstrijd 4-4-2 gespeeld, vond ik geen succes.

Zou Hupperts graag zien komen maar las laatst dat de joden ook interesse hebben. :N
pi_134605236
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Zou Hupperts graag zien komen maar las laatst dat de joden ook interesse hebben. :N
Hupperts kan misschien best wat zijn inderdaad. We hebben in ieder geval een rechtsbuiten nodig volgend jaar.
pi_134605875
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een vies trucje aangezien ze dit weekend tegen Roda speelden.
Komend jaar hoor je ze niet meer.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_134606371
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:52 schreef H.FR het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel zijn er dit seizoen maar weinig goals gemaakt via een voorzet.
pi_134606645
Nu al een hekel aan de winterstop. Word een lange!
pi_134606659
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef eight het volgende:

[..]

Redelijk wat nog volgens mij, maar er worden ook te weinig goede voorzetten gegeven.
pi_134606757
Toch vreemd dat de club met de beste jeugd van Nederland geen rechtsbuiten uit de opleiding kan halen.
  maandag 23 december 2013 @ 14:48:35 #57
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134606936
Hebbie hem ook weer.
pi_134607567
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:43 schreef davyleiden het volgende:
Toch vreemd dat de club met de beste jeugd van Nederland geen rechtsbuiten uit de opleiding kan halen.
Geen enkele goede club heeft op elke plek alleen eigen jeugd.
pi_134607623
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef eight het volgende:

[..]

http://www.tussendelinies.nl/eredivisiespelers-en-keypasses

Grappige statistiekjes btw. Check Lexie :D
pi_134607662
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:05 schreef H.FR het volgende:

[..]

Geen enkele goede club heeft op elke plek alleen eigen jeugd.
Toen Ajax zonder linksbuiten zat kwamen daar Ebecilio en Özbiliz. Toen er geen spits was kwam De Jong daar te staan. Toen er geen rechtsbuiten was kwamen daar Lukoki en De Sa. Toen er geen aanvallende middenvelder was kwam daar Klaassen. Toen er geen verdedigende middenvelder was waren daar Blind en Anita. Toen er geen linksback was waren er altijd nog Dijks en Koppers. Centraal had je opeens Denswil en Veltman. Rechtsback Van Rhijn en Ligeon.

Nee maar Feyenoord heeft de beste jeugd inderdaad. Al jaren kampioen met dat materiaal. ^O^
pi_134607715
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:08 schreef davyleiden het volgende:

[..]

Toen Ajax zonder linksbuiten zat kwamen daar Ebecilio en Özbiliz. Toen er geen spits was kwam De Jong daar te staan. Toen er geen rechtsbuiten was kwamen daar Lukoki en De Sa. Toen er geen aanvallende middenvelder was kwam daar Klaassen. Toen er geen verdedigende middenvelder was waren daar Blind en Anita. Toen er geen linksback was waren er altijd nog Dijks en Koppers. Centraal had je opeens Denswil en Veltman. Rechtsback Van Rhijn en Ligeon.

Nee maar Feyenoord heeft de beste jeugd inderdaad. Al jaren kampioen met dat materiaal. ^O^
Nee dat zijn goede buitenspelers :')
  maandag 23 december 2013 @ 15:10:43 #62
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134607722
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:21 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een vies trucje aangezien ze dit weekend tegen Roda speelden.
Komend jaar hoor je ze niet meer.
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Wat moet De Boer dan zeggen als een journalist een vraag stelt over Hupperts? Daar mogen we niets over zeggen want we spelen zondag tegen Roda? _O- _O- _O-
pi_134607736
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:08 schreef davyleiden het volgende:

[..]

Lukoki en De Sa, goeie graadmeter man.
  maandag 23 december 2013 @ 15:14:39 #64
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134607864
De KNVB heeft de speeldatum van de uitwedstrijd die Feyenoord in maart volgend jaar tegen Heracles Almelo speelt aangepast. Het duel in het Polman Stadion dat oorspronkelijk gepland stond op zondag 23 maart om 16.30 uur is verplaatst naar vrijdag 21 maart om 20.00 uur.Voor Feyenoord wordt het treffen met Heracles in Almelo het tweede duel dit seizoen dat op een vrijdagavond wordt gespeeld. Ook de thuiswedstrijd tegen Vitesse op 31 januari 2014 staat op een vrijdagavond gepland.

:') :')
pi_134607931
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:15 schreef vikennisquiz het volgende:
zeg eerlijk denswil en veltman ownen de vrij en bmi
Oké man :')
pi_134607945
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:10 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nee dat zijn goede buitenspelers :')
Nee, ongelofelijk prut en deed pijn aan mijn ogen. Maar toch lukte het om redelijke wedstrijden met hen te spelen en kampioen te worden.
pi_134607980
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:14 schreef PIETR het volgende:
De KNVB heeft de speeldatum van de uitwedstrijd die Feyenoord in maart volgend jaar tegen Heracles Almelo speelt aangepast. Het duel in het Polman Stadion dat oorspronkelijk gepland stond op zondag 23 maart om 16.30 uur is verplaatst naar vrijdag 21 maart om 20.00 uur.Voor Feyenoord wordt het treffen met Heracles in Almelo het tweede duel dit seizoen dat op een vrijdagavond wordt gespeeld. Ook de thuiswedstrijd tegen Vitesse op 31 januari 2014 staat op een vrijdagavond gepland.

:') :')
Wat is dit nu weer :') :')
Ter voorkoming van het meereizen van Feyenoord fans?
Graag die tegen Vitesse naar zaterdag of zondag verplaatsen dan.
pi_134610187
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Wat moet De Boer dan zeggen als een journalist een vraag stelt over Hupperts? Daar mogen we niets over zeggen want we spelen zondag tegen Roda? _O- _O- _O-
Jij denkt dat Ajax serieus werk wil maken van Hupperts? Kom op man.
  maandag 23 december 2013 @ 16:17:29 #69
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134610476
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wie weet.

Maar het is nogal logisch dat er vragen komen over buitenspelers van de aankomende tegenstander die het goed doet. Om het dan meteen af te doen als een smerige truc van Ajax is wel ontzettend kinderachtig en laat maar weer zien hoe diep het allemaal zit.
pi_134610524
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

past totaal niet bij de club.

feyenoord moet eerst geld hebben, ligt nog tot 2015 vast. roda zal hem niet goedkoop laten gaan
pi_134610727
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:18 schreef Adames het volgende:

[..]

past totaal niet bij de club.

feyenoord moet eerst geld hebben, ligt nog tot 2015 vast. roda zal hem niet goedkoop laten gaan
Bij VI zeiden ze dat ie komende zomer transfervrij was :{
pi_134610788
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wie weet.

Maar het is nogal logisch dat er vragen komen over buitenspelers van de aankomende tegenstander die het goed doet. Om het dan meteen af te doen als een smerige truc van Ajax is wel ontzettend kinderachtig en laat maar weer zien hoe diep het allemaal zit.
Ajax komt toch echt zelf met teksten als:

Zijn naam is al een paar keer de revue gepasseerd. Een interessante speler, die vaak scoort en die wij volgen. Als je kijkt wie op dit moment de beste rechtsbuitens van de eredivisie zijn, dan kom je al snel bij hem uit. Wij denken serieus over hem na, ja', aldus trainer Frank de Boer.
pi_134610791
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:22 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Bij VI zeiden ze dat ie komende zomer transfervrij was :{
roda heeft nog een optie voor contractverlenging
en ze zijn nu weer aan het praten, natuurlijk
  maandag 23 december 2013 @ 16:54:18 #74
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134612203
Verdwijn uit het topic met je Ajax.
pi_134613346
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:17 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nee
pi_134617840
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:17 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer :') :')
Ter voorkoming van het meereizen van Feyenoord fans?
Strak plan, die vrijdag kan ik namelijk niet.
#12 is not for sale!
pi_134618111
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:20 schreef Luni het volgende:

[..]

Nee
Hoezo nee? Vrijdag is de meest verschrikkelijke dag die er is. En ook lekker vroeg, midden in de spits met z'n allen naar Rotterdam. Echt een goed plan :')
Kans op sneeuw ook nog, dus dan is het helemaal feest.
pi_134620242
Utrecht en Den Haag uit, lastige potjes meteen.
pi_134623067
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hoezo nee? Vrijdag is de meest verschrikkelijke dag die er is. En ook lekker vroeg, midden in de spits met z'n allen naar Rotterdam. Echt een goed plan :')
Kans op sneeuw ook nog, dus dan is het helemaal feest.
Ga zaterdag erna naar Westham - Swansea, zo'n beetje het enige weekend dat het mogelijk is zonder een wedstrijd van Feyenoord te missen.
pi_134630339
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Ga zaterdag erna naar Westham - Swansea, zo'n beetje het enige weekend dat het mogelijk is zonder een wedstrijd van Feyenoord te missen.
Das wel zuur in dat geval, maar vrijdag :') :N :r
  maandag 23 december 2013 @ 23:56:45 #82
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134632613
quote:
Moeten ze daar geen salarisruimte voor vrijmaken? Ik weet wel een goeie transfer.
pi_134636427
quote:
Ruud Vormer gaat als een gelukkig man de kerstdagen in. De middenvelder van Feyenoord benut de winterstop voor een vakantie in Dubai. Bij aankomst in de oliestaat stond er direct een verrassing te wachten voor zijn vriendin Roos.

De romanticus kwam naar boven bij de 25-jarige voetballer uit Hoorn en hij vroeg zijn vriendin ten huwelijk. 'Ze zei ja', kondigt een gelukkige voetballer aan op Facebook. Ruud en Roos kregen afgelopen jaar hun eerste kind: Valente.
Tussen Ruud en Kostas is 't dus niets geworden. :{
Ik ben inmiddels overleden.
pi_134641297
Die hele fucking selectie zit zo'n beetje in Dubai, rijke stinkerds :D. Zou graag met ze ruilen, maar goed.
  dinsdag 24 december 2013 @ 09:27:17 #85
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_134641426
pi_134641467
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:27 schreef xzaz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ding. :9~
  dinsdag 24 december 2013 @ 09:41:53 #87
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_134641681
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Die links-achter is de donkere uitvoering.
pi_134643191
quote:
Beter zetten ze een jeugdspeler neer voor die positie.
pi_134647899
De natte droom van Abou is uitgevonden:

quote:
Hightech 'hufterproof-bus' tegen oproerkraaiers
Onruststokers krijgen bij protestdemonstraties geen kans meer straffeloos weg te komen. Bij de Haagse politie is een ME-wagen vol vernuftige video-apparatuur bedacht die haarfijn elk detail van een oproer vastlegt. De hufterproof-bus is operationeel en zal in het hele land worden ingezet.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oproerkraaiers.dhtml

Hij wil hem vast direct lenen voor tijdens onze thuiswedstrijden.
pi_134648068
Niks is hufterproof.
Elite
Tegen TTIP
pi_134648095
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:14 schreef Happel het volgende:
Niks is hufterproof.
Dat is waar. Maar het ging mij meer om de camera's ;( :')
pi_134648280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:08 schreef H.FR het volgende:
De natte droom van Abou is uitgevonden:

[..]

[ afbeelding ]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oproerkraaiers.dhtml

Hij wil hem vast direct lenen voor tijdens onze thuiswedstrijden.
Hufterproof, maar dat ding bestuurd zichzelf dan?
pi_134652063
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hufterproof, maar dat ding bestuurd zichzelf dan?
grootste hufters zitten erin....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_134654292

Wie kent deze baas nog _O_

Toch wel jammer zo zonder voetbal tweede kerstdag ;(
blablablabla
pi_134654363
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:09 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Wie kent deze baas nog _O_

Toch wel jammer zo zonder voetbal tweede kerstdag ;(
Saïdi, topvoetballer..
pi_134656150
RubenSchaken twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 06:59:13 Gefeliciteerd @Ruudjevormer8 en Roos Wist niet dat je zo romantisch was Ruud. Veel geluk samen en we doen nog wel een sappie in Dubai Bless reageer retweet
bless
Ik ben inmiddels overleden.
pi_134657741
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:19 schreef Scrummie het volgende:
Die hele fucking selectie zit zo'n beetje in Dubai, rijke stinkerds :D. Zou graag met ze ruilen, maar goed.
Eens. Terechte klacht trouwens.
Lexie gaat waarschijnlijk lekker naar Terschelling oid.
pi_134657995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 09:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Copy/paste voetbalvrouw. Toch verrassend altijd. :D
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:58:22 #99
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134658039
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:14 schreef Happel het volgende:
Niks is hufterproof.
"Is'ie op z'n kant ook hufterproof dan"
pi_134662405
Iemand nog wat gehoord trouwens van de beloofde documentaire / film 'The other side of the heart is white'?

De trailer verscheen al in april / mei dit jaar, en was beloofd voor net na de zomer. Schoot me zojuist weer te binnen, en ik neem aan dat ik de release niet gemist heb. :')

Edit: lees net dat de documentaire 31 december aanstaande verschijnt. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_134662589
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand nog wat gehoord trouwens van de beloofde documentaire / film 'The other side of the heart is white'?

De trailer verscheen al in april / mei dit jaar, en was beloofd voor net na de zomer. Schoot me zojuist weer te binnen, en ik neem aan dat ik de release niet gemist heb. :')
Gaat volgens mij in februari in premiere. Ik heb begrepen dat het allemaal wat langer duurt vanwege rechten van de muziek die in de film wordt gebruikt.
pi_134665093
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:02 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Gaat volgens mij in februari in premiere. Ik heb begrepen dat het allemaal wat langer duurt vanwege rechten van de muziek die in de film wordt gebruikt.
Klopt.
pi_134665705
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:58 schreef Dekatria het volgende:

[..]

"Is'ie op z'n kant ook hufterproof dan"
:D

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:

Edit: lees net dat de documentaire 31 december aanstaande verschijnt. :)
Waar heb je dat vandaan dan? Ik had hier gelezen dat hij zoals Luni en Maastoren ook zeiden, dat hij in feb in premiere ging (tijdens het filmfestival)
pi_134677539
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Waar heb je dat vandaan dan? Ik had hier gelezen dat hij zoals Luni en Maastoren ook zeiden, dat hij in feb in premiere ging (tijdens het filmfestival)
http://www.pathe.nl/film/(...)f-the-heart-is-white

_O_ Dit gaat zo fokking mooi worden O+
blablablabla
pi_134678214
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 06:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Het zal wel een foutje zijn, maar daar staat 31 december 2014 :P
pi_134678829
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 06:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Zou hij ook in Pathe aRENa draaien :P
  woensdag 25 december 2013 @ 10:57:25 #107
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_134679123
Ik wil weer voetbal op tweede kerstdag ;(
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 25 december 2013 @ 11:53:16 #108
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134680328
Op hun FB pagina staat 12 feb ..
  woensdag 25 december 2013 @ 12:13:07 #109
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_134680906
Ik ben nog steeds bang dat we zelf niet goed genoeg moeten zijn en straks nog moeten concurreren met Vitesse, Psv en Twente om plek 2, 3 en 4. De joden hebben zoals altijd weer het geluk aan hun zijde.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  woensdag 25 december 2013 @ 12:15:59 #110
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_134680978
Als dat altijd het geval is, is het geen geluk meer. :+
Denk ook dat we gewoon niet goed genoeg zijn, ik zet in op een 3e plek.
pi_134682079
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef yvette1982 het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat we zelf niet goed genoeg moeten zijn en straks nog moeten concurreren met Vitesse, Psv en Twente om plek 2, 3 en 4. De joden hebben zoals altijd weer het geluk aan hun zijde.
:D _O-

Fijne kerst. ;)
★★★
pi_134682245
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:15 schreef Lastpost het volgende:
Als dat altijd het geval is, is het geen geluk meer. :+
Denk ook dat we gewoon niet goed genoeg zijn, ik zet in op een 3e plek.
We zijn ook niet goed genoeg.. we hebben al teveel punten laten liggen tegen de zwakke broeders en je hoeft alleen maar naar het belabberde doelsaldo te kijken om te zien dat dit geen kampioensploeg is.. 3e worden en daarna in de voorronde EL eruit geknikkerd worden is een scenario dat het hoogst haalbare is.. voor meer hebben we geluk nodig en dat heeft Feyenoord niet zo vaak.
pi_134682279
Als we maar niet in die kut play-offs hoeven te spelen.
  woensdag 25 december 2013 @ 13:34:58 #114
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_134683515
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef yvette1982 het volgende:
Geluk? Gewoon prima voetbal :)
pi_134683657
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:34 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Geluk? Gewoon prima voetbal :)
Laatste twee wedstrijden alweer vergeten? (Vooral de eennalaatste.)
  woensdag 25 december 2013 @ 13:40:59 #116
179002 GwaiLow
pi_134683745
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Laatste twee wedstrijden alweer vergeten? (Vooral de eennalaatste.)
Tegen Cambuur was het matig, maar het is toch een kwaliteit om op het goede moment die ballen er wel in te schieten. De laatste wedstrijd uit bij Roda speelde Ajax gewoon ontzettend goed, en was het eerder pech geweest als ze hadden verloren of gelijk gespeeld.
pi_134703204
Vier weken geen Feyenoord. -O-

TOP 10 DOELPUNTEN FEYENOORD ACADEMY
  donderdag 26 december 2013 @ 10:30:12 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_134708047
http://www.feyenoord.nl/n(...)eerste-seizoenshelft

1-0 van Immers tegen Zwolle had er wel bij gemogen. Veel JPB :o .
2000 light years from home
  donderdag 26 december 2013 @ 10:40:40 #119
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134708208
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 10:30 schreef Merkie het volgende:

En die van Pelle tegen Krasnodar.
  donderdag 26 december 2013 @ 14:53:45 #120
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134715522
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 01:01 schreef heiden6 het volgende:
Vier weken geen Feyenoord. -O-

TOP 10 DOELPUNTEN FEYENOORD ACADEMY
Tijd zat om ff een boekie te lezen

pi_134715569
Goeie slippers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_134715807
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 10:30 schreef Merkie het volgende:

Voor mij was de goal van JPB tegen NEC de mooiste. Dat soort counters zie je vrijwel niet in Nederland. Vooral die pass van Clasie op Immers, uitstekend.
pi_134716540
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef PIETR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Uhm.. waar de fuck dient die balk voor... :{
BFF met GGMM
pi_134717332
quote:
14s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Voor mij was de goal van JPB tegen NEC de mooiste. Dat soort counters zie je vrijwel niet in Nederland. Vooral die pass van Clasie op Immers, uitstekend.
Qua finish die tegen psv O+
pi_134718902
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:39 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Denk dat ik die tegen Heracles nog mooier vond, alleen was het eindresultaat daar vrij beroerd waardoor dat een beetje vergeten is :P
  donderdag 26 december 2013 @ 16:57:24 #126
53267 TC03
pi_134719512
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef Caland het volgende:
Goeie slippers.
Immers gaat denk ik nog gewoon naar de camping.
pi_134719572
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef Caland het volgende:
Goeie slippers.
Feun op slippers, ben op vakantie
  donderdag 26 december 2013 @ 22:20:56 #128
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_134728595
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef PIETR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Slippers en witte sokken wat een baas :P
  donderdag 26 december 2013 @ 22:27:56 #129
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134728825
Wat de bedoeling van dat balkje nou is...
pi_134728851
quote:
5s.gif Op donderdag 26 december 2013 22:27 schreef Dekatria het volgende:
Wat de bedoeling van dat balkje nou is...
Dat is humor. Of het moet er voor doorgaan?
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 26 december 2013 @ 23:16:46 #131
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134730700
quote:
14s.gif Op donderdag 26 december 2013 22:28 schreef Happel het volgende:
Dat is humor. Of het moet er voor doorgaan?
Denk het.
pi_134732625
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:39 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat was er een voor de fijnproevers. :Y
  vrijdag 27 december 2013 @ 09:01:29 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_134737165
quote:
Feyenoord gaat voor Dost bij onverwachts vertrek Pellè
Bas Dost staat in de belangstelling van Feyenoord. De Rotterdammers houden de situatie van de spits nauwlettend in de gaten. Mocht Graziano Pellè onverhoopt vertrekken in januari, dan wil de Stadionclub de aanvaller van VfL Wolfsburg huren.

Dost is eerder al met Vitesse in verband gebracht, zo meldt het Algemeen Dagblad. De voorhoedespeler keerde onlangs terug van langdurig blessureleed. Als blijkt dat hij geen kans maakt op een basisplaats, wil de topschutter graag vertrekken.

"Ik wil succesvol zijn, maar het belangrijkste is dat ik speel", liet Dost onlangs al weten. Feyenoord heeft serieuze concurrentie van Vitesse. Na het vertrek van Jonathan Reis hopen de Arnhemmers een extra aanvaller aan te trekken. Afgelopen weekeinde scoorde Dost tegen Borussia Mönchengladbach.
Elite
Tegen TTIP
pi_134737184
Niet meer dan logisch. Betwijfel alleen of het realistisch is, ook als Graziano voor een paar miljoen vertrekt.
pi_134737239
Voor een halfjaartje huren niet eens zo'n gekke optie
pi_134737308
Bas Dost :')
blablablabla
pi_134740362
Dost, sliep die niet in een ajaks-pyama?

verder wel goede spits
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:00:06 #138
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134740536
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:54 schreef PollosHermanos het volgende:
Moest ik ook meteen aan denken.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:01:53 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134740592
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:54 schreef PollosHermanos het volgende:

verder wel goede spits
Ach, zo zijn er wel meer geweest. Bosvelt bijvoorbeeld. Lekker boeiend allemaal.

Ander nieuws:

De verkoop voor Feyenoord - Vitesse gaat hard. Alleen voor de vakken Y1 en Y3 (¤23,50) en BB, C, N, NN en O (¤48,50) zijn er nog kaarten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:14:07 #140
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_134740955
Kampioenen!
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:16:45 #141
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134741024
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach, zo zijn er wel meer geweest. Bosvelt bijvoorbeeld. Lekker boeiend allemaal.

Ander nieuws:

De verkoop voor Feyenoord - Vitesse gaat hard. Alleen voor de vakken Y1 en Y3 (¤23,50) en BB, C, N, NN en O (¤48,50) zijn er nog kaarten.
Wat krijgen we nou? Bosvelt een Ajacied? Kan me nog verhalen herinneren dat ie als kind al in de Kuip kwam ..
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:17:40 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134741050
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:16 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wat krijgen we nou? Bosvelt een Ajacied? Kan me nog verhalen herinneren dat ie als kind al in de Kuip kwam ..
Haha, ja. Net als Goossens zeker die zijn hele leven al voor Feyenoord was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:23:48 #143
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134741215
Owja natuurlijk. Net zoals Beenhakker altijd en passant even meldt dat hij vroeger al achter de goal stond in de Kuip. Voor 10 cent. Zucht.
pi_134742384
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Timmetje was wel een eckte eckte. :Y
BFF met GGMM
pi_134742578
quote:

[..]

Ander nieuws:

En dat op een vrijdagavond ( :r )
pi_134744814
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Had ook een Ajax pyjama.
pi_134745144
Zit er nog wel over te twijfelen om naar Feyenoord - Vitesse te gaan. Moet dan in mijn eentje, moet eigenlijk geen ruk uitmaken, maar toch. Denk maar dat ik het gewoon doe.
pi_134745209
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zit er nog wel over te twijfelen om naar Feyenoord - Vitesse te gaan. Moet dan in mijn eentje, moet eigenlijk geen ruk uitmaken, maar toch. Denk maar dat ik het gewoon doe.
Een grote familie toch _O_
blablablabla
pi_134745524
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon doen man, zeker als je op een stavak gaat is er niets mis mee om alleen te gaan.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:54:15 #150
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_134746564
quote:
'Arsenal wil Janmaat losweken bij Feyenoord'

Feyenoord lijkt steeds meer rekening te moeten gaan houden met een vertrek van Daryl Janmaat. De rechtsback van de Rotterdammers staat namelijk opnieuw in de belangstelling van een buitenlandse club. Ditmaal heeft Arsenal de mandekker in het vizier.

Janmaat zou bij de Premier League-club de opvolger van Bacary Sagna moeten worden, zo meldt La Gazzetta dello Sport vrijdag. De Fransman beschikt over een aflopend contract bij The Gunners en de club is al druk aan het zoeken naar een vervanger.

Janmaat, die nog een contract heeft tot medio 2015, is echter niet de enige speler die op het lijstje van Arsenal staat. Ook de naam van Dusan Basta zou namelijk rondcirkelen. Hij speelt momenteel nog voor Udinese. Bij de Italiaanse club heeft de rechtsachter nog een contract tot medio 2016. 2016.
Elite
Tegen TTIP
pi_134746788
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Hopelijk pas van de zomer, zodat we ruim de tijd hebben een vervanger te zoeken.
pi_134746879
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hopelijk pas van de zomer, zodat we ruim de tijd hebben een vervanger te zoeken.
Klopt, blijft een belangrijke spelert voor ons. Maar als er echt veel geld wordt geboden overleven we het ook wel met Van Beek voor een half jaartje. Die deed het prima in de paar wedstrijden als vervanger van Darryl.
pi_134746970
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:03 schreef Grifte het volgende:

[..]

Klopt, blijft een belangrijke spelert voor ons. Maar als er echt veel geld wordt geboden overleven we het ook wel met Van Beek voor een half jaartje. Die deed het prima in de paar wedstrijden als vervanger van Darryl.
Prima speler, maar toch meer een CV, dus vervanger voor De Vrij. Maar we zouden het best met hem redden ja.
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:07:53 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134747029
Spelers als Janmaat gaan nooit het risico nemen om in de winter weg te gaan met het oog op het WK.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:09:47 #155
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134747090
Als je er nu 6 miljoen of meer voor kan krijgen meteen laten gaan. Al ben ik bang dat v. Geel dan Bulthuis gaat halen als vervanger. Beetje hetzelfde verhaal als toen met Bosschaart. Prima voor Utrecht, maar niet goed genoeg voor Feyenoord.
pi_134747222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:09 schreef PIETR het volgende:
Als je er nu 6 miljoen of meer voor kan krijgen meteen laten gaan. Al ben ik bang dat v. Geel dan Bulthuis gaat halen als vervanger. Beetje hetzelfde verhaal als toen met Bosschaart. Prima voor Utrecht, maar niet goed genoeg voor Feyenoord.
Bulthuis is toch LCV/LB? Je moet juist iemand voor rechts hebben.
pi_134747274
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:09 schreef PIETR het volgende:
Bulthuis is linksback. En buiten dat, hij is zo mogelijk nog slechter dan Mighty Mike v/d Hoorn...
BFF met GGMM
pi_134747341
Beste in de Eredivisie rondlopende vervanger zou Leerdam zijn, maarja...
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:24:03 #159
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_134747504
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:18 schreef H.FR het volgende:
Die wilde geen rechtsback meer spelen en daarom is hij naar Vitesse gegaan ;)
pi_134747522
Waarom blijft de naam van Bulthuis altijd terugkomen? Van Geel heeft hem ooit een tijdje gevolgd in zijn eerste jaar als TD, heeft hem afgetest en dat ook bevestigd.
pi_134747541
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:18 schreef H.FR het volgende:
We kunnen Rubinho daar neerzetten, aanvallend doet die toch geen flikker. Misschien zit er wel een goed backie in hem verstopt... :{
BFF met GGMM
pi_134747577
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We kunnen Rubinho daar neerzetten, aanvallend doet die toch geen flikker. Misschien zit er wel een goed backie in hem verstopt... :{
Die jongen durft geen duels aan te gaan, onpraktisch op de RB. Voolgens mij wil hij ook weg na dit seizoen trouwens, hopelijk kunnen we nog iets voor hem vangen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:26:51 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134747593
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:26 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die jongen durft geen duels aan te gaan, onpraktisch op de RB. Voolgens mij wil hij ook weg na dit seizoen trouwens, hopelijk kunnen we nog iets voor hem vangen.
Gewoon gratis weggeven. Doen we er een Sissy bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_134747602
In de jeugd loopt die Cabral toch rond, die heeft vorige week een contract getekend. Dat is een rb dacht ik.
pi_134747610
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom blijft de naam van Bulthuis altijd terugkomen? Van Geel heeft hem ooit een tijdje gevolgd in zijn eerste jaar als TD, heeft hem afgetest en dat ook bevestigd.
Ik kijk sinds Charisteas, Ignjatovic, Leonard, Lee en Van Beukering, etc. nergens meer van op. En er moeten nog heel wat jaartjes Van Geel overheen voordat dat gevoel definitief weg is...
BFF met GGMM
pi_134747627
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
In de jeugd loopt die Cabral toch rond, die heeft vorige week een contract getekend. Dat is een rb dacht ik.
Er is nóg een Cabral? :{
BFF met GGMM
pi_134747637
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja, geen familie dacht ik.
pi_134747651
quote:

[..]

Lopes Cabral volgens mij officieel. Maar daar heb ik helemaal niet aan gedacht joh, misschien is dat wel wat inderdaad.
pi_134747710
quote:

[..]

Rodny Lopes Cabral, rechtsback, andere achternaam en dus geen familie (Lopes Cabral is de achternaam). Gaat ook mee op trainingskamp naar Marbella. Overigens zie je overal Rodney, maar op zijn eigen Twitter staat Rodny, dus of hij weet z'n eigen naam niet of z'n naam staat overal verkeerd
pi_134747712
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon gratis weggeven. Doen we er een Sissy bij.
Mwa, een Schaken in vorm is best nuttig hoor, en de rechtsbuitens zijn er ook weer niet in overvloed.
Of Verhoek moet op magische wijze opeens weer wat worden.
pi_134747758
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:30 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Rodny Lopes Cabral, rechtsback, andere achternaam en dus geen familie (Lopes Cabral is de achternaam). Gaat ook mee op trainingskamp naar Marbella. Overigens zie je overal Rodney, maar op zijn eigen Twitter staat Rodny, dus of hij weet z'n eigen naam niet of z'n naam staat overal verkeerd
Zou me niks verbazen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:33:22 #172
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134747805
Hij zal wel Roro genoemd worden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:33:32 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134747809
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mwa, een Schaken in vorm is best nuttig hoor
Schaken is over zijn top heen. Wat die top dan ook ooit heeft mogen voorstellen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_134747812
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen.
Mja, ik zit z'n twitter-account door te kijken, het zou inderdaad best kunnen..
pi_134747842
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:33 schreef Dekatria het volgende:
Hij zal wel Roro genoemd worden.
Of LoCa. :{
BFF met GGMM
pi_134747871
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Schaken is over zijn top heen. Wat die top dan ook ooit heeft mogen voorstellen.
Ik zal niet beweren dat het een topper is, maar is toch al een paar jaar een zeer nuttige rechtsbuiten voor ons. En veel betere rechtsbuitens zijn er ook niet in de eredivisie. Al zegt dat misschien iets over het algemene niveau.
pi_134747904
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Of LoCa. :{
Rolo ©
pi_134747930
quote:

[..]

Mag ik hieruit opmaken dat jij geen fan van de Schaak bent?
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:37:39 #179
268260 Dr.Mikey
pi_134747954
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:24 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die wilde geen rechtsback meer spelen en daarom is hij naar Vitesse gegaan ;)
Net als toen met Zuiverloon, Aparte gasten .
R.I.P DTS.
pi_134747957
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Caland heeft liever Vincken, Cabral of Verhoek.
BFF met GGMM
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:38:30 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134747977
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik ga elke wedstrijd weer een beetje dood van binnen als hij een moeilijke bal probeert te controleren of blind een bal voor het doel slingert.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_134747978
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Net als toen met Zuiverloon, Aparte gasten .
Is meestal of ingefluisterd door een zaakwaarnemer of een oude belofte van één of ander reeds vertrokken trainer/TD.
BFF met GGMM
pi_134748014
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ga elke wedstrijd weer een beetje dood van binnen als hij een moeilijke bal probeert te controleren of blind een bal voor het doel slingert.
In het begin dacht ik nog dat hij erg goed kon kaatsen. Maar dat bleken steeds pogingen tot aanname te zijn... :{
BFF met GGMM
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:40:53 #184
268260 Dr.Mikey
pi_134748054
Achteraf trouwens weer een doodzonde dat we Leerdam zo makkelijk hadden laten gaan.
Sowieso apart want in wedstrijden dat hij bij ons speelde was het altijd een zeer nuttige speler.
R.I.P DTS.
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:41:46 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134748076
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Achteraf trouwens weer een doodzonde dat we Leerdam zo makkelijk hadden laten gaan.
Sowieso apart want in wedstrijden dat hij bij ons speelde was het altijd een zeer nuttige speler.
Hoezo makkelijk? Hij wilde zijn contract gewoon niet verlengen...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_134748086
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat was dan ook niet de reden van zijn vertrek.
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:42:31 #187
268260 Dr.Mikey
pi_134748105
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoezo makkelijk? Hij wilde zijn contract gewoon niet verlengen...
In tweede instantie pas. Eerst wilde hij wel maar Feyenoord niet,
Later wilde Feyenoord wel maar hij niet,
R.I.P DTS.
pi_134748139
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Tja, doodzonde.
pi_134748156
quote:

[..]

Uh, nee.
pi_134748162
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
Spelers als Janmaat gaan nooit het risico nemen om in de winter weg te gaan met het oog op het WK.
Denk ik ook niet, zeker nu v/d Wiel ook weer aan de poorten begint te rammelen.
pi_134748188
quote:

[..]

Hij wilde alleen alleen als middenvelder en met een sterk verbeterd salaris.
BFF met GGMM
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:44:51 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134748199
Doodzonde. Mwah. Leerdam had ook dit seizoen gewoon op de bank gezeten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_134748360
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
Denk ook dat hij pas na het WK weg wil.
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:40:05 #194
268260 Dr.Mikey
pi_134752853
Ik zie die Dost trouwens liever niet komen, Die is niet helemaal in orde.
R.I.P DTS.
pi_134752956
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie die Dost trouwens liever niet komen, Die is niet helemaal in orde.
Zeker niet, hij wilde naar Ajax!
pi_134753722
quote:

[..]

Ander nieuws:

¤48,50 ;(
  Forum Admin vrijdag 27 december 2013 @ 18:06:01 #197
35723 crew  GGMM
pi_134753767
quote:
Ach, zo zijn er wel meer geweest. Bosvelt bijvoorbeeld.
Vlaar ook. Idd totaal niet boeiend.

quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:14 schreef Happel het volgende:
Kampioenen!
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_134753865
Ik neem toch aan dat er een reden is om de interesse in Bas Dost openbaar te maken.
Wie is dan een serieuze kandidaat die Pelle tijdens de winterstop wil kopen?
pi_134754185
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:08 schreef eight het volgende:
Ik neem toch aan dat er een reden is om de interesse in Bas Dost openbaar te maken.
Wie is dan een serieuze kandidaat die Pelle tijdens de winterstop wil kopen?
Waar baseer je op dat het openbaar gemaakt is? Volgens mij is het gewoon een gerucht in de media. Ik heb MArtin van Geel er niet over gehoord in elk geval. Er staat zo veel in de krant, zeker in dit soort periodes.
pi_134754442
quote:

[..]

Jammer dat je weer zo op Rubinho moet afgeven.
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:16:32 #201
268260 Dr.Mikey
pi_134756763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zeker niet, hij wilde naar Ajax!
Dat niet maar kijk eens naar een willekeurig interview van die jongen..
R.I.P DTS.
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:18:58 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134756885
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jammer dat je weer zo op Rubinho moet afgeven.
Je bent zelf een Rubinho.

Maargoed, Dost komt niet helemaal als een verrassing natuurlijk. Die stond toen ook al bovenaan het lijstje om Guidetti op te volgen alleen was dat toen niet mogelijk om hem te halen. Ik gok dat dat nu niet anders is trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_134757171
Dost is nog afhankelijker van voorzetten dan Pellé, ik zie dat niet echt lukken voor een half jaar. Als Van Geel pas in de zomer een nieuwe spits zou willen halen kan een half jaartje Armenteros of Te Vrede er ook wel af. Geen idee hoe Dost hier binnen een half jaar van belang zou kunnen zijn. Ja, als je een buitenspeler met een voorzet erbij aantrekt :')
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:32:09 #204
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134763334
Haal dan Luuk de Jong.
pi_134767180
Leuk allemaal, Dost en de Jong, maar die zijn allebei gewoon onhaalbaar door hun salaris.
pi_134769011
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Leuk allemaal, Dost en de Jong, maar die zijn allebei gewoon onhaalbaar door hun salaris.
Precies, Dost zit op ¤ 2,1 miljoen en Wolfsburg gaat echt geen miljoen erbij lappen.
Blijft natuurlijk vertieft dat zo'n clubje dat soort salarissen kan betalen - Diego verdient er 8,5 miljoen. :') _O-
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  vrijdag 27 december 2013 @ 23:28:21 #207
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134769246
Dat is geen probleem jongens. Oudejaarsloten liggen al klaar. Gewoon even die hoofdprijs winnen. Belletje naar van Geel. Paar spelertjes kopen. Guidetti oa. Kampioenschappie. Champions League in. Lekker toch.
pi_134770944
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:24 schreef nostra het volgende:

[..]

Precies, Dost zit op ¤ 2,1 miljoen en Wolfsburg gaat echt geen miljoen erbij lappen.
Blijft natuurlijk vertieft dat zo'n clubje dat soort salarissen kan betalen - Diego verdient er 8,5 miljoen. :') _O-
Bizar, en het is gewoon een middelmatig clubje
pi_134771856
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:00 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Bizar, en het is gewoon een middelmatig clubje
Ja,allemaal puur dankzij de tv-gelden uit de bundesliga. Voor duitse begrippen hebben hun met 30.000 zitplaatsen een heel klein stadion.
pi_134772085
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:17 schreef eight het volgende:

[..]

Ja,allemaal puur dankzij de tv-gelden uit de bundesliga. Voor duitse begrippen hebben hun met 30.000 zitplaatsen een heel klein stadion.
En Volkswagen niet te vergeten.
  zaterdag 28 december 2013 @ 10:06:04 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134777382
Van Geel schijnt onderweg te zijn naar Manchester voor zijn geplande onderhoud met City. Opvallend is dat Mastenbroek daarbij is, de spelersbegeleider die betrokken was bij Guidetti. Allemaal vage geruchten vooralsnog.

Ander nieuws:

Wethouder Laan (#VVD) wil niet dat 'kleine groep fans' stad gijzelt omdat ze gevoelsmatig tegen nieuw stadion zijn. Bron: Topsport Magazine

VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 28 december 2013 @ 10:12:09 #212
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_134777480
Cissé wordt verkocht, Mastenbroek begeleid hem, Guidetti wordt niet gehaald
Elite
Tegen TTIP
pi_134777505
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 10:06 schreef Caland het volgende:
Wethouder Laan (#VVD) wil niet dat 'kleine groep fans' stad gijzelt omdat ze gevoelsmatig tegen nieuw stadion zijn. Bron: Topsport Magazine

:?
  zaterdag 28 december 2013 @ 10:14:46 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134777516
Sissy naar City _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 28 december 2013 @ 10:15:17 #215
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_134777523
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 10:06 schreef Caland het volgende:
Van Geel schijnt onderweg te zijn naar Manchester voor zijn geplande onderhoud met City. Opvallend is dat Mastenbroek daarbij is, de spelersbegeleider die betrokken was bij Guidetti. Allemaal vage geruchten vooralsnog.

Ander nieuws:

Voor welk onderhoud? We hebben geen spelers van MC in onze selectie. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het over Guidetti of over Kongolo gaat.
  zaterdag 28 december 2013 @ 10:19:28 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134777596
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 10:15 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Voor welk onderhoud? We hebben geen spelers van MC in onze selectie. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het over Guidetti of over Kongolo gaat.
Van Geel heeft elk half jaar zo'n gesprek met City. Kijken of er iets mogelijk is, heeft ons eerder al toppertjes zoals Elabdinges opgeleverd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_134778373
Toch wel zorgelijk dat Feyenoord geen enkele van de zelfopgeleide spelers tegen een mooie prijs heeft kunnen verkopen so far.

Met zo'n Schaken op de flanken en de volledige afhankelijkheid van Pelle word je natuurlijk nooit kampioen.
blablablabla
pi_134778399
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 10:14 schreef Caland het volgende:
Sissy naar City _O_
Ze zijn zo blij met hem dat ze per 1 januari Manchester Sissy gaan heten.
  zaterdag 28 december 2013 @ 11:06:42 #219
268260 Dr.Mikey
pi_134778470
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 11:01 schreef Elan het volgende:
Toch wel zorgelijk dat Feyenoord geen enkele van de zelfopgeleide spelers tegen een mooie prijs heeft kunnen verkopen so far.

Met zo'n Schaken op de flanken en de volledige afhankelijkheid van Pelle word je natuurlijk nooit kampioen.
Royston!
R.I.P DTS.
pi_134782817
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 10:14 schreef Caland het volgende:
Sissy naar City _O_
Haha, lol. Gaat tie daar de koffie rondbrengen dan?
pi_134796714
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo is hij helaas geprogrammeerd. Er komt totaal geen initiatief meer uit die gast.
Een jaartje terug kapte hij nog weleens de 16 in of was hij nuttig voor een steekpass.
  zaterdag 28 december 2013 @ 21:00:52 #222
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_134800910
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 11:01 schreef Elan het volgende:

Vijf miljoen voor Wijnaldem vind ik best een aardige prijs.
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:20:28 #223
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_134808380
Een vraagje aan de kenners: is vak V een leuk vak?
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:51:49 #224
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134809953
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef Danielle83 het volgende:
Een vraagje aan de kenners: is vak V een leuk vak?
Prima vak.
pi_134810583
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2013 21:00 schreef Euribob het volgende:

[..]

En Fer ook voor 5, beide met nog maar een jaar contract, vind ik best aardige prijzen.

Er lopen er wel te veel voor een prikkie (of nop) weg, maar dat heb je als ze hun contract niet willen verlengen.
pi_134814254
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2013 21:00 schreef Euribob het volgende:

[..]

Is ook alweer 3 jaar geleden.
blablablabla
  zondag 29 december 2013 @ 02:20:28 #227
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_134815371
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Is ook alweer 3 jaar geleden.
Wanneer hebben wij voor het laatst een doorgebroken talent verkocht?
pi_134815938
Tja, als we lopen te lamballen in Europa en nationaal geen kampioen worden dan is er weinig te verkopen voor een mooie prijs.

Hopelijk dat het WK daar weer wat verandering in brengt
pi_134819903
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:20 schreef Euribob het volgende:

[..]

Wanneer hebben wij voor het laatst een echt doorgebroken talent
Even je post aangepast
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 29 december 2013 @ 21:23:31 #230
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134847729
Boetius.

Daarbij gaan we van deze spelers, Martins Indi / de Vrij / Clasie / Janmaat, er zeker twee voor een mooi bedragje verkopen in de zomer. Dus niet zo negatief allemaal ..
pi_134862822
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 21:23 schreef PIETR het volgende:
Boetius.

Daarbij gaan we van deze spelers, Martins Indi / de Vrij / Clasie / Janmaat, er zeker twee voor een mooi bedragje verkopen in de zomer. Dus niet zo negatief allemaal ..
alleen zijn die allen wel in waarde gedevalueeerd
pi_134862845
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 03:22 schreef Adames het volgende:

[..]

Janmaat niet

Clasie/BMI lastig in te schatten

De Vrij, mee eens, is te vaak door de mand gevallen.
  maandag 30 december 2013 @ 03:28:03 #233
268260 Dr.Mikey
pi_134862870
quote:

[..]

Twee goeie wedstrijden op het wk en ze zijn weer het dubble waard.
R.I.P DTS.
pi_134868032
quote:

[..]

Leg eens uit.
  maandag 30 december 2013 @ 12:06:03 #235
179002 GwaiLow
pi_134868714
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef eight het volgende:

[..]

Leg eens uit.
Ze zijn allemaal minder goed gaan spelen, behalve Janmaat denk ik.
pi_134868740
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Clasie speelt de laatste tijd anders fantastisch
pi_134868774
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef eight het volgende:

[..]

Clasie speelt de laatste tijd anders fantastisch
En Janmaat zie ik af en toe juist slordig zijn (tegen rkc op die zijlijn bijvoorbeeld)
pi_134870128
Er zijn er best wel een aantal die wat steken hebben laten vallen en een wat mindere periode hebben (gehad). Ik denk dat clubs zich niet zo sterk laten leiden door de vorm van een speler.

Ik denk wel dat oppertunisme van een WK wel extra geld in het laatje kan brengen.
  maandag 30 december 2013 @ 13:05:53 #239
268260 Dr.Mikey
pi_134870675
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Clasie is weer een stuk beter de laatste tijd. BMI gaat met vlagen en De Vrij heeft een type als Vlaar naast hem nodig.
R.I.P DTS.
pi_134871583
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Clasie is weer een stuk beter de laatste tijd. BMI gaat met vlagen en De Vrij heeft een type als Vlaar naast hem nodig.
De Vrij is ook stukken beter gaan spelen sinds zijn aanvoerdersband is ontnomen. Stukken minder wisselvallig.

Typisch een speler die simpel moet blijven spelen en zich alleen met zichzelf moet bezighouden en niet met teveel opdrachten het veld in moet worden gestuurd.

Of het dus zo'n topper is als velen lange tijd dachten valt dus te betwijfelen (ik denk het eigenlijk niet), maar hij is goed genoeg voor een laagvlieger in Engeland of Duitsland denk ik.
pi_134873656

Wat een bigstar
  maandag 30 december 2013 @ 14:40:49 #242
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_134875058
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een bigstar
Jij zou van een afstandje zitten kwijlen als een loopse tekkel. Hij loopt er gewoon op af.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 30 december 2013 @ 14:42:51 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134875149
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij zou van een afstandje zitten kwijlen als een loopse tekkel. Hij loopt er gewoon op af.
Dat dus. Wel mooi van Ruudje dat hij zelfs op vakantie de tijd neemt voor zijn fans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 30 december 2013 @ 15:02:58 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134875981
Dat interview met die Hagenezen in de kerstspecial van VI is aardig geniaal _O- Zonde dat ik geen scannert heb.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_134877406
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 14:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat dus. Wel mooi van Ruudje dat hij zelfs op vakantie de tijd neemt voor zijn fans.
:D :D :D
_O-
pi_134878084
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 15:02 schreef Caland het volgende:
Dat interview met die Hagenezen in de kerstspecial van VI is aardig geniaal _O- Zonde dat ik geen scannert heb.
Die steken van Wesley naar Lex, echt prachtig :D
pi_134878228
quote:
[ afbeelding ]

Wat een bigstar
Figo heeft zichzelf niet laten gaan.
pi_134881740
Dus, Figo komt naar Feyenoord. Wel tof. Ziet er nog fit uit ook.
pi_134891651
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 14:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook aardig van Ruud dat hij z'n shirt aanhoudt, anders lijkt het net of Figo niet afgetraind is
pi_134898748
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 20:20 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ook aardig van Ruud dat hij z'n shirt aanhoudt, anders lijkt het net of Figo niet afgetraind is
thought the same _O-
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:08:15 #251
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_134916575
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Figo heeft zichzelf niet laten gaan.
Wat doe jij in het Feyenoord topic? :')
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:10:48 #252
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_134916677
Zijn er ng mensen die 5 januari naar de oefenwedstrijd gaan? Mn broertje wil zn zus meenemen, maar geen idee of het leuk is om te zien. Sowiesi wel voor een goed doel :)
pi_134916761
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:10 schreef Danielle83 het volgende:
Zijn er ng mensen die 5 januari naar de oefenwedstrijd gaan? Mn broertje wil zn zus meenemen, maar geen idee of het leuk is om te zien. Sowiesi wel voor een goed doel :)
Ik ben vorig jaar naar Feyenoord - AGOVV geweest, als het zoiets wordt is het geen aanrader :')

Maar ach, het is Feyenoord, dus ik denk dat ik wel ga.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:16:58 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_134916920
Geen reet aan. Ik houd winterstop.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:20:09 #255
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_134917036
Ik kan gratis erheen haha.
pi_134917151
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:20 schreef Danielle83 het volgende:
Ik kan gratis erheen haha.
Gewoon doen. Lekker fappen op Pele.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:24:28 #257
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_134917189
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:23 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Gewoon doen. Lekker fappen op Pele.
Daar hoef ik niet voor naar een wedstrijd te gaan :P
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:57:28 #258
53267 TC03
pi_134918752
quote:
[ afbeelding ]

Wat een bigstar
Die polo had wel iets strakker gekund, vind ik.
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:08:44 #259
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_134919233
Sowieso lijkt Vormer altijd meer met zn mooie spulletjes bezig te zijn dan met voetbal ;)
pi_134919369
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:08 schreef Danielle83 het volgende:
Sowieso lijkt Vormer altijd meer met zn mooie spulletjes bezig te zijn dan met voetbal ;)
heeft ie ook alle tijd voor ;)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:14:04 #261
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_134919485
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:11 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

heeft ie ook alle tijd voor ;)
Haha dat is waar. Even geld cashen en gelijk uitgeven. Heel verstandig :D
pi_134920258
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Haha dat is waar. Even geld cashen en gelijk uitgeven. Heel verstandig :D
Leert ie van de leider in het team hè, "I live like a sheikh, even while I am not one" (captain obvious :P )
pi_134951306
Yo Rotterdammers...

Alvast namens mij een goed en sportief

pi_134986829
Hup Feijenoord
pi_134987980
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef Cara het volgende:
Hup Feijenoord
_O_

Kut winterstop. :(
pi_134988071
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef Happel het volgende:

[..]

:D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_134988497
Nog lui van hier richting Marbella/Malaga?
  donderdag 2 januari 2014 @ 22:00:37 #269
268260 Dr.Mikey
pi_135002973
quote:
Is hij international?

Van indonesie hoop ik dan.
R.I.P DTS.
pi_135007347
quote:
Geloof ik niet, dan had hij een veel betere voetballer geweest
pi_135007429
quote:
Stukje is van dynamo Kiev site

“One of the greatest footballing arenas in world football, Feyenoord’s de Kuip makes for an intimidating place for opposition players and fans alike. A temple to the working class identity of Rotterdam, it’s classed as one of the most atmospheric not just in Holland, but also Europe. Het Legioen (the Legion) are a rowdy bunch, and are renowned for their vocal backing and loyalty, and standing in ‘the Tub’ as 50,000 of them belt out their anthem, “Hand in hand, kameraden!”, is a wonderous thing. Feyenoord fans like to make it uncomfortable experience for the opposition, it can truly be; hell on earth”.
pi_135011710

Kampioenen! :9~

Btw, iemand interesse in het interview met Pellè uit de VI (3 pagina's)? Kan het evt. inscannen.
pi_135012680
quote:
Ik zie 'm al proberen weg te rennen ;(
pi_135012694
pi_135017687
quote:
Feyenoord zal het op trainingskamp zonder Vormer moeten stellen
3 jan. 2014 10:29:00

Een fikse domper voor Ruud Vormer: de 25-jarige middenvelder moet het trainingskamp van Feyenoord in Marbella laten schieten.

Liesklachten gooien roet in het eten voor Vormer. Die blessure komt bijzonder ongelegen, daar hij hard op weg leek om een vaste basisplaats te veroveren binnen de formatie van Ronald Koeman. Tijdens de 3-0 zege op PEC Zwolle kreeg hij al de voorkeur boven Tonny Vilhena.

Na afloop van dat treffen strooide Koeman met complimenten voor het optreden van Vormer, die lange tijd genoegen moest nemen met een rol op het tweede plan. Sinds zijn transfervrije komst van Roda JC anderhalf jaar geleden kwam Vormer tot 29 competitieduels voor Feyenoord.

Hoe lang het jeugd-exponent van AZ buitenspel zal staan is niet bekend, maar volgens het Algemeen Dagblad maakt hij geen deel uit van de groep die naar Marbella vertrekt. Vormer zal in Rotterdam werken aan zijn rentree.

Seizoenshervatting
Feyenoord hervat de Eredivisie op zondag 19 januari met een bezoek aan FC Utrecht. Met achttien speelronden achter de rug bezetten de Rotterdammers de vierde plaats op de ranglijst. De achterstand op koploper Ajax bedraagt vier punten.
quote:
Ook Karsdorp niet mee naar Marbella
Geschreven op 2014-01-03 om 10:40:16

Rick Karsdorp gaat maandag niet mee met de selectie naar Marbella. Dit doordat hij last heeft van zijn bovenbeen. Dit maakt de 19-jarige middenvelder vanochtend zelf bekend op zijn Facebook pagina. Het is voor de middenvelder uit de eigen jeugd, die een aantal weken geleden zijn eerste profcontract tekende, extra zuur, omdat hij voor het eerst bij de selectie zou zitten.
Ik ben benieuwd hoe lang we Vormer zullen gaan missen, ik vrees voor 'm dat ie dadelijk wel weer opnieuw mag gaan knokken voor een basisplek.
pi_135018011
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:20 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]

Btw, iemand interesse in het interview met Pellè uit de VI (3 pagina's)? Kan het evt. inscannen.
wat een humor heeft dat wijf
pi_135021646
Mkrabby twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 13:40:46 Sekou Cissé is met #Feyenoord overeengekomen dat hij de club per direct transfervrij mag verlaten reageer retweet
pi_135021798
Eindelijk
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:50:30 #279
277865 Sejt
Ondertitel
pi_135022097
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Mkrabby twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 13:40:46 Sekou Cissé is met #Feyenoord overeengekomen dat hij de club per direct transfervrij mag verlaten reageer retweet
Eindelijk, maar afkoopsom?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:02:07 #280
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_135022665
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Sejt het volgende:

[..]

Lol.
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 14:03:00 #281
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135022706
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Sejt het volgende:

[..]

^O^
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:07:37 #282
357045 Grifte
Feijenoord
pi_135022904
Met die gast heb ik echt nooit wat gehad, blij dat ie weg is :')
pi_135023736
:W Sissy.

We zullen je teen niet missen.
Feyenoord Rotterdam
pi_135023776
Daar zijn de laatste centjes toentertijd naartoe gegaan toch?
pi_135023829
De Teen blijft wel voortleven in Nederland.

Mkrabby twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 14:30:09 Cissé praat met verschillende clubs, maar blijft het liefst in de Eredivisie vanwege zijn Nederlandse paspoort dat hij dit jaar krijgt reageer retweet
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:39:59 #286
357045 Grifte
Feijenoord
pi_135024267
Feyenoord twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 14:06:10 Voor de benefietwedstrijd van komende zondag tussen Feyenoord en Excelsior zijn al circa 40.000 kaarten verkocht. #FEYexc reageer retweet
:o
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:04:39 #287
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_135025433
Was toch destijds zon contract van Cisse, Ignjatovic en Dani Fernandez uitgelekt via Lunaticnews dat Feyenoord het bedrag dat die spelers kostten terug moet betalen aan de investeerders? Plus een flinke vergoeding indien er geen winst werd gemaakt op die spelers ..
pi_135026392
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:20 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]

Als dit niet motiveert!! :P

Ben deze lentestop alweer beu btw
pi_135026485
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef PIETR het volgende:
Was toch destijds zon contract van Cisse, Ignjatovic en Dani Fernandez uitgelekt via Lunaticnews dat Feyenoord het bedrag dat die spelers kostten terug moet betalen aan de investeerders? Plus een flinke vergoeding indien er geen winst werd gemaakt op die spelers ..
Ik denk dat die Cissé Feyenoord uiteindelijk overall ongeveer 8 miljoen heeft gekost.
Dat is dan nog zonder alle toekomstige transferpercentages van de talentpool die nog steeds naar de investeerders gaan.
Wat een ramp. Nooit meer.
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 15:26:38 #290
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_135026522
Ik ga De Teen wel missen. Speelde soms echt wel goed, maar te vaak pijn en twijfel aan zich zelf. Zonde. Zou me niet verbazen als'tie weer bij Roda opduikt.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:38:31 #291
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135027086
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 14:06:10 Voor de benefietwedstrijd van komende zondag tussen Feyenoord en Excelsior zijn al circa 40.000 kaarten verkocht. #FEYexc reageer retweet
:o
40K? :o

Wat veel...
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:40:24 #292
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_135027159
Veel mensen kopen alleen maar een kaartje om het doel te steunen natuurlijk.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:40:46 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135027180
Reken er maar op dat de Teen gewoon netjes dat halve miljoen salaris meekrijgt. Ze willen hem dus gewoon niet meer op het trainingsveld hebben :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:41:19 #294
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_135027209
Jopie zal hem binnenkort wel bellen.
pi_135027967
Cisse, mooi, die's weg. Werkelijk niet 1 goeie wedstrijd zien spelen in ons shirt.
pi_135028579
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef Caland het volgende:
Reken er maar op dat de Teen gewoon netjes dat halve miljoen salaris meekrijgt. Ze willen hem dus gewoon niet meer op het trainingsveld hebben :')
En dan bij Utrecht ofzo opduiken en 2x scoren tegen ons ;(
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:17:39 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135028763
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Cisse, mooi, die's weg. Werkelijk niet 1 goeie wedstrijd zien spelen in ons shirt.
Vitesse uit en PSV thuis twee seizoenen geleden springen mij zo even snel te binnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_135028769
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Ik ben benieuwd hoe lang we Vormer zullen gaan missen, ik vrees voor 'm dat ie dadelijk wel weer opnieuw mag gaan knokken voor een basisplek.
Lullig voor die jongen, heeft die eindelijk een (terechte) basisplek veroverd...
pi_135028876
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Vitesse uit en PSV thuis twee seizoenen geleden springen mij zo even snel te binnen.
Zou kunnen, maar voor mijn gevoel heb ik zelfs Verhoek meer beter zien spelen dan Cisse. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij ;).
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:28:09 #300
357045 Grifte
Feijenoord
pi_135029180
Kiev-thuis was wel het dieptepunt
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:50:22 #301
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_135030012
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Één van zijn eerste wedstrijden. Roda thuis. Hattrickje toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')