Hoezo puur geluk? De laatste 10 minuten liep Roda alleen maar achteruit en was het wachten op een doelpunt van Ajax.quote:Op zondag 22 december 2013 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Opzich wel met je eens, maar hoe kan je nou beweren dat Ajax constant presteert als ze puur met geluk de punten binnenslepen de laatste weken?
Het meest verzuurd ben ik over de wedstrijden tegen az, gae en heracles daar deden we ons zelf tekort. Verder loopt het wel redelijk volgens verwachting. Wij blijven outsider, maar spelen gewoon heel wisselvallig, net als (gelukkig) een hoop andere ploegen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe kijken jullie terug op de eerste seizoenshelft?
Feyenoord presteert wat mij betreft volgens verwachting. Ik heb aan het begin van het seizoen een 4de plaats voorspeld voor Feyenoord, en dat is halverwege de competitie exact de positie waar Feyenoord vrij stevig staat gepositioneerd.
Wel had ik wat meer punten verwacht (overigens geldt dat voor alle ploegen bovenin), en had ik een iets minder wisselvallig Feyenoord verwacht.
De tweede seizoenshelft verwacht ik eerlijk gezegd niet dat we de sterke reeks van vlak voor de winterstop kunnen volhouden. Ik verwacht dan ook niet dat we om het kampioenschap mee kunnen strijden. Die eer zal voor de zoveelste keer wel weer naar Ajax gaan die weer constant lijken te gaan presteren.
Hopelijk weten we ons wel de top 3 in te knokken, maar een lange reeks zonder puntverlies lijkt me dan wel noodzakelijk aangezien Vitesse en Fc Twente ook vrij constant presteren. Wel een voordeel wat dat betreft dat we Vitesse en Ajax nog thuis treffen.
Maar de tweede seizoenshelft brengt toch enkele uitwedstrijden waar ik tegenop zie, zoals Fc Utrecht uit, Fc Twente uit, Fc Groningen uit, PSV uit, AZ uit, afijn, eigenlijk is iedere uitwedstrijd voor Feyenoord een hele kluif. Of gaan onze talenten de tweede seizoenshelft eindelijk eens bewijzen het hoge niveau te kunnen vasthouden, ook in uitwedstrijden?
Kortom, zin in de tweede seizoenshelft.
Winterstop.
Beneden verwachting. Ik had betere prestaties verwacht aangezien alle spelers gebleven zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord presteert wat mij betreft volgens verwachting. Ik heb aan het begin van het seizoen een 4de plaats voorspeld voor Feyenoord, en dat is halverwege de competitie exact de positie waar Feyenoord vrij stevig staat gepositioneerd.
Wel had ik wat meer punten verwacht (overigens geldt dat voor alle ploegen bovenin), en had ik een iets minder wisselvallig Feyenoord verwacht.
De tweede seizoenshelft verwacht ik eerlijk gezegd niet dat we de sterke reeks van vlak voor de winterstop kunnen volhouden. Ik verwacht dan ook niet dat we om het kampioenschap mee kunnen strijden. Die eer zal voor de zoveelste keer wel weer naar Ajax gaan die weer constant lijken te gaan presteren.
Hopelijk weten we ons wel de top 3 in te knokken, maar een lange reeks zonder puntverlies lijkt me dan wel noodzakelijk aangezien Vitesse en Fc Twente ook vrij constant presteren. Wel een voordeel wat dat betreft dat we Vitesse en Ajax nog thuis treffen.
Maar de tweede seizoenshelft brengt toch enkele uitwedstrijden waar ik tegenop zie, zoals Fc Utrecht uit, Fc Twente uit, Fc Groningen uit, PSV uit, AZ uit, afijn, eigenlijk is iedere uitwedstrijd voor Feyenoord een hele kluif. Of gaan onze talenten de tweede seizoenshelft eindelijk eens bewijzen het hoge niveau te kunnen vasthouden, ook in uitwedstrijden?
Winterstop.
Ik had geen verbetering verwacht.quote:Op zondag 22 december 2013 17:16 schreef eight het volgende:
[..]
Beneden verwachting. Ik had betere prestaties verwacht aangezien alle spelers gebleven zijn.
2de plek is het hoogst haalbare met deze selectie.
Wellicht wat laat, maar toch: eikelquote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Anosmos het volgende:
Als die Limbo's dit nou nog ff volhouden zijn we zowaar eens de winnaar van 't weekend
Als acht(?)jarige verstond ik altijd "Die horen niet in de Kuip";quote:Op zondag 22 december 2013 13:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
I'm Feyenoord till I die
I'm Feyenoord till I die
I know I am
I'm sure I am
I'm Feyenoord till I die
Ik verwacht dat Twente nog wel flink terugvalt, en we met Vitesse moeten gaan strijden om de tweede plaats.quote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Winterstop.
Ben het ook wel met je eens. Had meer punten verwacht met een selectie die ten opzichte van vorig seizoen niet is gewijzigd. Kampioen gaan we denk ik weer niet worden. We spelen nog maar 7x thuis en 9x uit, waaronder een paar zware wedstrijden. We hebben teveel dom puntenverlies geleden tegen de zwakke broeders, dat gaat ons opbreken vrees ik.quote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Winterstop.
Jammer weer dit.quote:De vreugde van de 3-0 winst van Feyenoord tegen PEC Zwolle was bij international Bruno Martins Indi snel verdwenen. De centrale verdediger van Oranje zag zondagochtend toen hij wakker was geworden, dat zijn auto was gestolen.
De Golf Z R20, met schuifdak en geblindeerde achterramen, stond in Rotterdam voor zijn deur geparkeerd. 'Mijn nummerbord is 19-PLT-6,' zegt een teleurgestelde Martins Indi tegen AD Sportwereld. 'Misschien dat iemand hem nog ziet.'
Vorig seizoen raakte Ajacied Ryan Babel zijn auto op dezelfde manier kwijt. Oplettende aanhangers van Ajax vonden de auto snel terug. 'Ik hoop dat de supporters van Feyenoord mij kunnen helpen,' zegt Martins Indi. 'Het kinderzitje voor mijn dochtertje zat er nog in.'
Wanneer gaat hij nou eens gewoon voetballen?quote:Op zondag 22 december 2013 22:49 schreef Scarface88 het volgende:
Zal wel al gepost zijn maar zag het net bij Studio Voetbal.
Echt een weggooier. Lekker joh, tribune warm houden bij City. Snap niet dat je zoiets verkiest boven wekelijks spelen en een heldenstatus bij Feyenoord.quote:Op zondag 22 december 2013 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij nou eens gewoon voetballen?
Is ook langdurig geblesseerd geweest natuurlijk, maar ondertussen al anderhalf jaar niks gepresteerd.quote:Op zondag 22 december 2013 22:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Echt een weggoooier. Lekker joh, tribune warm houden bij City. Snap niet dat je zoiets verkiest boven wekelijks spelen en een heldenstatus bij Feyenoord.
In anders nieuws vandaag:quote:John Guidetti continued his comeback by playing an influential, goalscoring role in City Elite Development Squad’s rousing 4-1 win over Middlesbrough.
Goals from George Glendon, Sinan Bytyqi, Guidetti and Jordy Hiwula enabled Patrick Vieira’s men to kick off their festive calendar with a much-needed three points to illuminate a biting, soggy night at Hyde’s Ewen Fields.
City came into this game having played three fewer games than many teams in the Barclays u21 Premier League, so were looking to climb up from their somewhat misleading position of 19th place in the table.
A win would take the Blues up to 16th and put three points between themselves and the visitors, Stewart Parnaby’s Middlesbrough.
Fresh from his hilarious Christmas karaoke efforts on CityTV, Guidetti lined up as the number 9 in a front three to make his second appearance at under-21 level this season.
The Swedish striker scored twice for his nation’s under-21 selection against Malta in the last international break but has only made one appearance for the Blues at any level this season – in the 3-0 win away at Norwich City on 1 November..
Gaaf om allemaal terug te zienquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 22 december 2013 18:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als acht(?)jarige verstond ik altijd "Die horen niet in de Kuip";
Die horen niet in de Kuip
Ze horen hier niet
Ze horen hier niet
En verder restte mij dan de vraag of het Feyenoord was dat Kuiponwaardig speelde, of de tegenstander.
Lekker Vormer er in houden in plaats van Vilhena, veel meer beweging op het middenveld en Clasie speelde lekker wat verder naar voren (waar ook die 2e goal uit viel).quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef ace_eleven het volgende:
Na een zwakke start met teveel puntverlies zijn ze sinds az thuis wel goed gaan spelen (op rkc na). Als ze dat spel aanhouden in de 2e seizoenshelft gaan we echt nog wel een erg goede serie neerzetten, en kunnen we mikken op plaats 1-2, mochten we in uitwedstrijden weer naar het drama-niveau gaan afzakken wordt het plaats 2-3 denk ik.
Het zal er een beetje om hangen welke spelers in/uit vorm raken of blijven:. Vilhena, Schaken,Goossens en Janmaat (de laatste paar potten) zullen wat beter met oeten gaan spelen, Clasie mag niet uit vorm raken, Pellè zou wel weer eens op doel mogen schieten, en Immers moet de stijgende lijn vasthouden. Boetius moet doorgroeien zoals de lijn van de afgelopen weken, en er moet niet teveel transfergeouwehoer komen tegen het eind van het seizoen. Kortom, de bal is rond en het kan alle kanten op
Eens. Ik hoop dat Vormer wat meer gaat spelen zoals hij bij Roda deed, toen speelde hij eigenlijk in de rol zoals Clasie die nu heeft. Als hij net zo dwingend gaat spelen, krijgt Clasie misschien wat meer ruimte om snel de pass naar voren te geven zoals hij nu (helaas) minder doet dan voorheen.quote:Op maandag 23 december 2013 09:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lekker Vormer er in houden in plaats van Vilhena, veel meer beweging op het middenveld en Clasie speelde lekker wat verder naar voren (waar ook die 2e goal uit viel).
Hij zat gister ook nog 's op de bank mij 't eerste geloof ik.quote:Op zondag 22 december 2013 23:13 schreef Happel het volgende:
Hadden jullie huilebalken zijn carrière een beetje in de gaten gehouden, dan zouden jullie allebei kunnen weten dat hij nog steeds aan het revalideren is. Langzaamaan maakt hij weer minuten bij Manchester -21
Dit was van 6 december jongstleden.
[..]
In anders nieuws vandaag:
Klopt.quote:Op maandag 23 december 2013 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij zat gister ook nog 's op de bank mij 't eerste geloof ik.
Dat staat of valt met de vorm van Clasie denk ik, bij eerdere pogingen om Vormer naast Clasie te zetten werd het middenveld overlopen, maar ja, toen moesten zowel Vormer als Immers nog wennen, en waren veel te traag bij de balbehandeling, en Clasie zat in een mindere periode.quote:Op maandag 23 december 2013 09:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Ik hoop dat Vormer wat meer gaat spelen zoals hij bij Roda deed, toen speelde hij eigenlijk in de rol zoals Clasie die nu heeft. Als hij net zo dwingend gaat spelen, krijgt Clasie misschien wat meer ruimte om snel de pass naar voren te geven zoals hij nu (helaas) minder doet dan voorheen.
Eerder liepen ze elkaar wel eens in de weg, maar tegen Zwolle vulden ze elkaar juist perfect aan. Op die manierquote:Op maandag 23 december 2013 10:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat staat of valt met de vorm van Clasie denk ik, bij eerdere pogingen om Vormer naast Clasie te zetten werd het middenveld overlopen, maar ja, toen moesten zowel Vormer als Immers nog wennen, en waren veel te traag bij de balbehandeling, en Clasie zat in een mindere periode.
Nu Immers de laatste weken wat beter rendeert en Clasie weer in een goede vorm is kan Vormer wellicht meer toevoegen dan een Vilhena ja.
Het lijkt me dat je Vormer in ieder geval laat staan tot Vilhena op het trainingsveld bewijst de stijgende lijn opgepakt te hebben..
Toen waren we nog gehandicapt aan de vleugels zonder Boetiusquote:Op maandag 23 december 2013 11:09 schreef Dekatria het volgende:
Ik had sowieso Europees meer verwacht. Dat je je zo makkelijk weg laat zetten mag gewoon niet - na het eerste kwartier was het wel weer over in de Kuip.
In eerste instantie dacht ik dat Kuban gewoon een goede tegenstander was, helemaal omdat we uit zo weggespeeld werden. Maar als je die verder hebt gezien in Europa, dan stelde het vrij weinig voorquote:Op maandag 23 december 2013 11:09 schreef Dekatria het volgende:
Ik had sowieso Europees meer verwacht. Dat je je zo makkelijk weg laat zetten mag gewoon niet - na het eerste kwartier was het wel weer over in de Kuip.
quote:Alexander Ostlund. Guidetti en Henke Larsson.Naast Feyenoord hebben deze Zweden nog iets gemeen ze zijn namelijk alle drie goed bevriend met Zlatan de zweedse super spits. Wat veel mensen echter niet weten is dat Zlatan net als de andere drie ook warme gevoelens krijgt van Feyenoord 'Zo een mooi en fanatiek publiek daarvoor staat Feyenoord bekend,Ik zou er graag nog eens spelen aldus Zlatan Ibrahimovice, Die dus waarschijnlijk wel oren heeft naar afsluiten in Rotterdam
Dat zegt meer over het niveau van onze selectie.quote:Op maandag 23 december 2013 11:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik dat Kuban gewoon een goede tegenstander was, helemaal omdat we uit zo weggespeeld werden. Maar als je die verder hebt gezien in Europa, dan stelde het vrij weinig voor
Vormer heeft dus basisplaats veroverd en Vilhena zal zich moeten terug knokken.quote:Ronald Koeman verraste zaterdagavond met een basisplek voor Ruud Vormer, die de voorkeur kreeg boven Tonny Vilhena. De achttienjarige middenvelder kwam tegen PEC Zwolle (3-0) voor het eerst dit seizoen niet aan spelen toe.
"Ik vind dat Tonny een aantal mindere wedstrijden heeft gespeeld", verklaart Koeman bij RTV Rijnmond. "Met name in het voetbal vond ik hem minder. Hij heeft een zeer zwaar seizoen achter de rug, maar hij gaat wel weer komen."
De oefenmeester was blij met het optreden van Vormer, die voor de twaalfde keer in anderhalf jaar tijd in de basis begon. "Ik vond Ruud zeer goed spelen. Hij was rustig aan de bal en vulde het goed in met Clasie", aldus Koeman.
Gezien de slechte spelling, ik ga voor fr12 of feyenoord.netwerk.toquote:
Ja dat gaat gebeuren.quote:Op maandag 23 december 2013 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alexander Ostlund. Guidetti en Henke Larsson.Naast Feyenoord hebben deze Zweden nog iets gemeen ze zijn namelijk alle drie goed bevriend met Zlatan de zweedse super spits. Wat veel mensen echter niet weten is dat Zlatan net als de andere drie ook warme gevoelens krijgt van Feyenoord 'Zo een mooi en fanatiek publiek daarvoor staat Feyenoord bekend,Ik zou er graag nog eens spelen aldus Zlatan Ibrahimovice, Die dus waarschijnlijk wel oren heeft naar afsluiten in Rotterdam
fr12quote:Op maandag 23 december 2013 12:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit bericht heb je zelf geschreven of niet
Zie daar niks.quote:
Één van de beste spitsen van de wereld manquote:
Zou wel eens 442 willen zien, zonder Schaken, daar komt toch geen fatsoenlijke bal vandaan.quote:Op maandag 23 december 2013 12:04 schreef eight het volgende:
[..]
Vormer heeft dus basisplaats veroverd en Vilhena zal zich moeten terug knokken.
Gezonde concurrentiestrijd lijkt me.
Ik niet, want dan krijg je dus helemaal geen voorzetten meer, toch een belangrijk wapen. Tegen Groningen ook de halve wedstrijd 4-4-2 gespeeld, vond ik geen succes.quote:Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Zou wel eens 442 willen zien, zonder Schaken, daar komt toch geen fatsoenlijke bal vandaan.
Zou Hupperts graag zien komen maar las laatst dat de joden ook interesse hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 13:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik niet, want dan krijg je dus helemaal geen voorzetten meer, toch een belangrijk wapen. Tegen Groningen ook de halve wedstrijd 4-4-2 gespeeld, vond ik geen succes.
Eens trouwens dat Schaken bepaald niet in vorm is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |