Dit is een goed idee, leuk ook! In dit geval doe ik mee!quote:Op zondag 22 december 2013 12:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik denk er nog even over na. En misschien een idee, ipv pakketpost, brievenbuspost en tegen een bedrag van max ¤10 incl verzenden. Dat maakt het wmb de drempel lager om mee te doen *just my 2cents*
+1quote:Op maandag 23 december 2013 12:25 schreef Shandaly het volgende:
Twijfels zijn er nog steeds
Het erg druk hebben met voorbereidingen voor kerst + verjaardagen enzo helpen ook nog niet om me over het gevoel van 'ik heb er te weinig tijd voor om het goed te doen' heen te zetten
hoe krijg je erotische speelgoed door de brievenbus?quote:Op zondag 22 december 2013 09:29 schreef Suikertante het volgende:
Kijk, dat is nog beterMet lieve, romantische en erotische cadeautjes?
Opblaasbaar?quote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
hoe krijg je erotische speelgoed door de brievenbus?
Hier ook, een beetje.. Het lijkt me wel heel erg leuk!quote:
Voor jou wil ik met alle liefde knutselen, schatte-beeb-knuffel-kroelquote:Op maandag 23 december 2013 20:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ga je voor meknutselen
? Dan doe ik jou wel
Oeh!quote:Op maandag 23 december 2013 20:38 schreef YPPY het volgende:
[..]
Voor jou wil ik met alle liefde knutselen, schatte-beeb-knuffel-kroel
Mijn pakket naar Australie deed er ruim een maand over..quote:Op maandag 23 december 2013 16:06 schreef Mangostine het volgende:
Mijn voorstel zou zijn: aanmelden tot uiterlijk a.s. vrijdag, 20.00u? Dan zaterdagochtend lootjes trekken?
Gulara, hoe lang is post gewoonlijk onderweg van en naar jou? Dan kunnen we ff inschatten wat in dat geval de uiterste verzenddatum wordt.
Als bij mij het licht uit is dan liever niet aanbellenquote:
Stalken toooooo tha max!quote:Op maandag 23 december 2013 22:18 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als bij mij het licht uit is dan liever niet aanbellen
(misschien maak ik voor jou een uitzondering)
Ff mn zonnebrillen en dassen opzoeken!quote:
Elke keer een andere!!!!!!!quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef Suikertante het volgende:
Jaaaa, ik kom vast niet op het idee dat jij het bent
Mn buren dachten vast dat je een bepaalde vriendin van mij was. Die hebben ze alleen dronken mijn huis in of uit zien gaanquote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik liep echt als een manke wappie naar je huis toe, je ziet in het donker (uiteraard) geen reet met een zonnebril op
Kan toch. Is met kerst ook gedaanquote:Op maandag 23 december 2013 22:33 schreef Kyara het volgende:
Wanneer zou het verzenden dan zijn.
Ik ben wel bang dat ik dan Gulara uit zou moeten sluiten
Ja weet ik, maar eigenlijk wil ik Gulara wel. Maar ja, die moet weer zo nodig heul ver weg wonenquote:
whaaat?quote:Op maandag 23 december 2013 22:37 schreef GotC het volgende:
Ik doe toch maar niet meeAls ik hier al lees wat voor briljante plannen en ideeën jullie hebben
..ik zou m'n lootje alleen maar tekort doen!
Dus veel plezier!
De ijzige stilte zegt genoeg.quote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Het was een test. IS KYARA DEDICATED?!
Die is in NL de komende 6 weken, dus het kan naar haar verblijfadres hier verzonden wordenquote:Op maandag 23 december 2013 22:33 schreef Kyara het volgende:
Wanneer zou het verzenden dan zijn.
Ik ben wel bang dat ik dan Gulara uit zou moeten sluiten
ik heb al een lader!quote:Op maandag 23 december 2013 22:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb geen enkel plan![]()
Behave als ik Mango heb. Gnagna.
Maar Olf zou Olf niet zijn als ze niet op het laatste moment toch mee wil doen en zich vervolgens hartstochtelijk stort in kloonconversaties en verfijnde rijmelarij met hier en daar een Latijnse nonsensverspreking uit de losse pols.quote:Op zondag 22 december 2013 13:06 schreef Olf het volgende:
Ik sjaakafhaak deze even, bij de secret spring princess (of wat was het?) ben ik weer in!
Haha! Nee deze periode eerst echt even afstuderen en die kotspoepscriptie af zien te krijgen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Maar Olf zou Olf niet zijn als ze niet op het laatste moment toch mee wil doen en zich vervolgens hartstochtelijk stort in kloonconversaties en verfijnde rijmelarij met hier en daar een Latijnse nonsensverspreking uit de losse pols.![]()
Toch Olfje?
Je vraagt nu om vieze grappen including brievenbus hequote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef Burdie het volgende:
Leuk, maar ik krijg al een valentijnscadeau![]()
Scheelt dat mijn adres niet algemeen bekend is!quote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Je vraagt nu om vieze grappen including brievenbus he
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn adres niet algemeen bekend is!
Je snapt de grap nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn adres niet algemeen bekend is!
Dat er nog een cadeau in haar gleuf gefrot moet worden, bedoel je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:43 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Je snapt de grap niet
Ik bedoelde dat jouw verrassing ook nog even door de brievenbus moetOke, het is niet echt een sterke.
Eruit, gok ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:52 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat er nog een cadeau in haar gleuf gefrot moet worden, bedoel je?
Ik denk dat jij mij zeker niet hoeft uit te sluiten...quote:Op maandag 23 december 2013 22:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar eigenlijk wil ik Gulara wel. Maar ja, die moet weer zo nodig heul ver weg wonen
Ik kan het brengen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:21 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij zeker niet hoeft uit te sluiten...![]()
Ik denk niet dat ik haar door de brievenbus krijg. Ook niet als ik nu stop met eten geven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:25 schreef Gulara het volgende:
[..]![]()
D. past niet in een envelop zeker?
Snap ik. Ze zijn ook zo tof met z'n tweeën.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik haar door de brievenbus krijg. Ook niet als ik nu stop met eten geven.
En tja, ik weet niet, maar ondanks dat ik er toch 2 heb, wil ik haar eigenlijk toch niet kwijt.
Wat is nu het budget en wordt het inderdaad brievenbuspost? Want ik doe even een oproepje in 't babytopic.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:11 schreef Mangostine het volgende:
Ik ben morgen rond het middaguur thuis, dan even lootjes trekken?
Hilz kun jij weer een lootjestrekken-groep aanmaken?
Dus de verzendkosten zijn dan wat je er zelf van maakt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik dacht dat 10 euro + brievenbus overeen was gekomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ditquote:Op zondag 22 december 2013 21:51 schreef Juud-- het volgende:
Edit: en we doen met klonen enzo? Ik heb de SS-topics niet echt gevolgd, alleen een beetje meegelurkt tijdens het uitpakken vd kadootjes, dus ik hoop dat ik er iets van ga snappen tzt
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:35 schreef Suikertante het volgende:
Er is een camping naar je vernoemd Spees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt mij niet teleurgesteld hoorquote:Op maandag 23 december 2013 22:37 schreef GotC het volgende:
Ik doe toch maar niet meeAls ik hier al lees wat voor briljante plannen en ideeën jullie hebben
..ik zou m'n lootje alleen maar tekort doen!
Dus veel plezier!
can't you take a hint?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
ik wil ook meedoen!!!!!
waarom weet ik dit nu pas?? ik zit potverdomme met bepaalde mensen (KUCH KUCH) in een whatsappgroep, en niet even mij waarschuwen he??![]()
Ietsje.quote:
Vorige week was 'ie nog niet stuk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat plaatje![]()
En iedereen had je gewhatsappt, maar je foon stuk en rooksignalen en zulks!
Hell yeh!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou die whatsappmensen ditchen Cooc
Heeft ze al gedaan, hence the phonequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou die whatsappmensen ditchen Cooc
Ik doe wel een Olfje hahaha. Morgen 12 uur aanmelden toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Kyara het volgende:
ik heb Hilz gepm'd. En anders doen we/jullie een Olfje?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan, hence the phone
'oh shit kapot...!!!'
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:44 schreef Mangostine het volgende:
Samenvatting!!
Lootjes trekken vandaag, zodra de laatste haar lootje heeft ingeleverd. Mailadressen per pm of dm naar Hilzillah svp.
Deelnemers:
L-E
droomvrouwtje
Mineola
Spees_Eend
Cwen
Hilzillah
Mangostine
Juud--
Gulara
Suikertante
Tally
Piekie81
Hilzillah
_Ophelia_
XcUZ_Me
Budget: ¤ 10 incl. verzenden per brievenbuspost.
Kwijt? Tsjk, tsjkquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:14 schreef Hilzillah het volgende:
Deze slachtoffertjes doen er mee en met een sterretje ervoor heb ik nog geen mail van![]()
*L-E
droomvrouwtje
Mineola
*Spees_Eend
*Cwen
Mangostine
Juud--
*Gulara
Suikertante
Tally
*Piekie81
Hilzillah
_Ophelia_
*Cocotrimonium
*Kiara
XcUZ_Me
Mineola
Ymme
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:14 schreef Hilzillah het volgende:
Deze slachtoffertjes doen er mee en met een sterretje ervoor heb ik nog geen mail van![]()
*L-E
droomvrouwtje
Mineola
*Spees_Eend
*Cwen
Mangostine
Juud--
*Gulara
Suikertante
Tally
*Piekie81
Hilzillah
_Ophelia_
*Cocotrimonium
*Kiara
XcUZ_Me
Mineola
Ymme
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:14 schreef Hilzillah het volgende:
*L-E
droomvrouwtje
Mineola
*Spees_Eend
*Cwen
Mangostine
Juud--
*Gulara
Suikertante
Tally
*Piekie81
Hilzillah
_Ophelia_
*Cocotrimonium
*Kiara
XcUZ_Me
Mineola
Ymme
Ik ook! Het is voorbestemd, dan heb ik je vast minimaal 1x!quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Hier wel. Hihi.
dat! Eerst stampij lopen maken dat ze allemaal niet geïnformeerd is en weet ik wat, en dan in het geniep alvast zitten trekken in haar eentje!quote:
Niks in mn eentje. Toevallig. Hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
dat! Eerst stampij lopen maken dat ze allemaal niet geïnformeerd is en weet ik wat, en dan in het geniep alvast zitten trekken in haar eentje!
Arme Saar...quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niks in mn eentje. Toevallig. Hoor.
Ik heb wel een Paulien!quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of je bent stiekem een Paulien in het echt
Ja, heeel zeker!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zeker weten dat dat geen Pauline is? Hmm?
Whoooohooooo!quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:18 schreef Mineola het volgende:
[..]
[..]
Ik ook! Het is voorbestemd, dan heb ik je vast minimaal 1x!
Op 2-2 daar zijn? En ik las eerder een post dat een pakje naar Gulara er een maand over deed. Dat is dan toch gewoon onhaalbaar?quote:Op zondag 29 december 2013 11:07 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Whoooohooooo!
Ik ga vast verzinnen wat er allemaal in een vlop past
Wil iemand zich nog uitsluiten voor Gulara? Dat cadeautje moet iets eerder op pad op 2 februari bij haar zijn.
Nee joh! Ze is gewoon in NL nu! Dus het moet dan op 2/2 op haar p/a zijn. Dat is een dikke week minder tijd.quote:Op zondag 29 december 2013 12:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op 2-2 daar zijn? En ik las eerder een post dat een pakje naar Gulara er een maand over deed. Dat is dan toch gewoon onhaalbaar?
Oh wacht, binnen nl dus? Dan is er weinig aan de hand.quote:Op zondag 29 december 2013 12:12 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee joh! Ze is gewoon in NL nu! Dus het moet dan op 2/2 op haar p/a zijn. Dat is een dikke week minder tijd.
Dat is je verlanglijstje, dat vul je daarna in.quote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Kyara het volgende:
Ik heb mijn lootje ingeleverd maar ik kan er niet een heel verhaal koppelen zoals ze vorige keer. Klopt dat?
Zodra ik op de link in de email klikte stond er ingeleverd.quote:Op zondag 29 december 2013 14:06 schreef Hilzillah het volgende:
Bij je verlanglijstje kan dat
Dan is hij ook pas ingeleverd blijkt net. Is volgens mij wel anders dan de vorige keer.
Iets over jezelf is misschien wel handig.quote:Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb m ook ingeleverd. Zonder verlanglijstje.. Ik laat me verrassen
.
Klopt... Ik moest mijn verlanglijstje invullen... Gek.quote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Zodra ik op de link in de email klikte stond er ingeleverd.
Hier ook ingeleverd! Wel met lijstje, want misschien vindt mijn SV dat wel handig. Maar alles mag hoor! Ik hoeft echt niet per se iets te hebben van het lijstje, verrassingen zijn juist leukquote:Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb m ook ingeleverd. Zonder verlanglijstje.. Ik laat me verrassen
.
Geen slecht ideequote:Op zondag 29 december 2013 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zal ik iets in het updatetopic zetten om teleurstellingen te voorkomen?
Zoiets?quote:Hoi, ik ben XM, mijn echte naam en adres is Jannie Speelvrouw, etc. Ik ben 48 jaar en heb een hond, een pitbull Tinkerbell![]()
Mijn hobby's zijn bridgen en zelf nagellakremover maken. Dat laatste kwam spontaan in me op toen mijn project om zelf jenever te maken helaas mislukte. Ik ben nogal een ondernemend type. In het dagelijks leven ben ik conducteur.
Mijn cadeauwensen zijn een theezakje, een paperclip en condooms (misschien met een smaakje)
Copy. Paste!quote:
Haha, daar twijfelt Loj dan weer niet over geloof ikquote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
't is net als kinderen werpen, bij twijfel doen!
Nee dat klopt helemaal....quote:Op zondag 29 december 2013 19:46 schreef Mineola het volgende:
[..]
Haha, daar twijfelt Loj dan weer niet over geloof ik
Doe maar vanillequote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik jou heb, dan krijg je dus sowieso condooms met een smaakje
De vanillecondooms deden 't 'm zeker, nee?quote:Op zondag 29 december 2013 20:07 schreef As1981 het volgende:
Oke ik ben over gehaald en doe alsnog mee. Alleen vieren we de 15de hoogstwaarschijnlijk de verjaardag van mijn jongste. Dus als het geen bezwaar is dat het uitpak verslag wat later is doe ik mee.
Wat andersquote:Op zondag 29 december 2013 20:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De vanillecondooms deden 't 'm zeker, nee?
Tof dat je meedoet!
Ach, we deden zonder twijfel maar vier jaar over nr. 1, met twijfel was het langer geweest.quote:
Papierclips met een smaakje!quote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik jou heb, dan krijg je dus sowieso condooms met een smaakje
Ik ookquote:
Goed plan. Dan zitten we volgens mij al vrij ruim over de initiële eindtijdquote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef Mangostine het volgende:
Kunnen we afspreken dat aanmelden tot 23.00u kan en dat we dan lootjes trekken?
Eensch!quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel zin om nog langer te wachten.![]()
Het voorstel was al om gisteren te trekken. Sorry voor degenen die dan te laat hun lootje inleveren... maar de laatste oproep is ook vanavond nog gedaan enzo.
Als Neppertje weg is worden de lootjes getrokken zodra het laatste lootje is ingeleverd.quote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef Juud-- het volgende:
Hilz, dan moet je Neppertje ff verwijderen denk ik (als de rest alsnog haar lootje inlevert, that is..).
Of uiterlijk om 23.00u, indien nog niet ingeleverd. EN GEEN SECONDE LATER GODDOMME, HILZ HOOR JE MEquote:Op zondag 29 december 2013 22:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als Neppertje weg is worden de lootjes getrokken zodra het laatste lootje is ingeleverd.
Jij zou ze gewoon verwijderen?quote:Op zondag 29 december 2013 22:33 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Of uiterlijk om 23.00u, indien nog niet ingeleverd. EN GEEN SECONDE LATER GODDOMME, HILZ HOOR JE ME
Aardbeien, met gaatjes erin graagquote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wil iedereen wel ff z'n voorkeurssmaken condooms doorgeven?
Er moeten nog drie lootjes ingeleverd wordenquote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja. Het is maar één iemand en ze heeft eigenlijk ook niet gepost in dit topic verder.
Zijn ze er ook met IUI-functie?quote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wil iedereen wel ff z'n voorkeurssmaken condooms doorgeven?
Of waardoor de man wel opeens een derde wil?quote:
Dan zou ik voor de gaatjesoptie gaan.quote:Op zondag 29 december 2013 22:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Of waardoor de man wel opeens een derde wil?
+IUI en luckfeatures waar mogelijk graag.quote:Op zondag 29 december 2013 22:41 schreef Loj het volgende:
Dus de opties:
Chocoladesmaak
Chocoladesmaak met naalden erbij
Aardbeiensmaak
Aardbeiensmaak met naalden erbij
Gelukkig ben je Mango niet.quote:Op zondag 29 december 2013 22:41 schreef Hilzillah het volgende:
Aaaahw... Die andere twee verwijderen? Dat vind ik wel een beetje sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |