Dit is een goed idee, leuk ook! In dit geval doe ik mee!quote:Op zondag 22 december 2013 12:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik denk er nog even over na. En misschien een idee, ipv pakketpost, brievenbuspost en tegen een bedrag van max ¤10 incl verzenden. Dat maakt het wmb de drempel lager om mee te doen *just my 2cents*
+1quote:Op maandag 23 december 2013 12:25 schreef Shandaly het volgende:
Twijfels zijn er nog steeds
Het erg druk hebben met voorbereidingen voor kerst + verjaardagen enzo helpen ook nog niet om me over het gevoel van 'ik heb er te weinig tijd voor om het goed te doen' heen te zetten
hoe krijg je erotische speelgoed door de brievenbus?quote:Op zondag 22 december 2013 09:29 schreef Suikertante het volgende:
Kijk, dat is nog beterMet lieve, romantische en erotische cadeautjes?
Opblaasbaar?quote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
hoe krijg je erotische speelgoed door de brievenbus?
Hier ook, een beetje.. Het lijkt me wel heel erg leuk!quote:
Voor jou wil ik met alle liefde knutselen, schatte-beeb-knuffel-kroelquote:Op maandag 23 december 2013 20:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ga je voor meknutselen
? Dan doe ik jou wel
Oeh!quote:Op maandag 23 december 2013 20:38 schreef YPPY het volgende:
[..]
Voor jou wil ik met alle liefde knutselen, schatte-beeb-knuffel-kroel
Mijn pakket naar Australie deed er ruim een maand over..quote:Op maandag 23 december 2013 16:06 schreef Mangostine het volgende:
Mijn voorstel zou zijn: aanmelden tot uiterlijk a.s. vrijdag, 20.00u? Dan zaterdagochtend lootjes trekken?
Gulara, hoe lang is post gewoonlijk onderweg van en naar jou? Dan kunnen we ff inschatten wat in dat geval de uiterste verzenddatum wordt.
Als bij mij het licht uit is dan liever niet aanbellenquote:
Stalken toooooo tha max!quote:Op maandag 23 december 2013 22:18 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als bij mij het licht uit is dan liever niet aanbellen
(misschien maak ik voor jou een uitzondering)
Ff mn zonnebrillen en dassen opzoeken!quote:
Elke keer een andere!!!!!!!quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef Suikertante het volgende:
Jaaaa, ik kom vast niet op het idee dat jij het bent
Mn buren dachten vast dat je een bepaalde vriendin van mij was. Die hebben ze alleen dronken mijn huis in of uit zien gaanquote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik liep echt als een manke wappie naar je huis toe, je ziet in het donker (uiteraard) geen reet met een zonnebril op
Kan toch. Is met kerst ook gedaanquote:Op maandag 23 december 2013 22:33 schreef Kyara het volgende:
Wanneer zou het verzenden dan zijn.
Ik ben wel bang dat ik dan Gulara uit zou moeten sluiten
Ja weet ik, maar eigenlijk wil ik Gulara wel. Maar ja, die moet weer zo nodig heul ver weg wonenquote:
whaaat?quote:Op maandag 23 december 2013 22:37 schreef GotC het volgende:
Ik doe toch maar niet meeAls ik hier al lees wat voor briljante plannen en ideeën jullie hebben
..ik zou m'n lootje alleen maar tekort doen!
Dus veel plezier!
De ijzige stilte zegt genoeg.quote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Het was een test. IS KYARA DEDICATED?!
Die is in NL de komende 6 weken, dus het kan naar haar verblijfadres hier verzonden wordenquote:Op maandag 23 december 2013 22:33 schreef Kyara het volgende:
Wanneer zou het verzenden dan zijn.
Ik ben wel bang dat ik dan Gulara uit zou moeten sluiten
ik heb al een lader!quote:Op maandag 23 december 2013 22:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb geen enkel plan![]()
Behave als ik Mango heb. Gnagna.
Maar Olf zou Olf niet zijn als ze niet op het laatste moment toch mee wil doen en zich vervolgens hartstochtelijk stort in kloonconversaties en verfijnde rijmelarij met hier en daar een Latijnse nonsensverspreking uit de losse pols.quote:Op zondag 22 december 2013 13:06 schreef Olf het volgende:
Ik sjaakafhaak deze even, bij de secret spring princess (of wat was het?) ben ik weer in!
Haha! Nee deze periode eerst echt even afstuderen en die kotspoepscriptie af zien te krijgen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Maar Olf zou Olf niet zijn als ze niet op het laatste moment toch mee wil doen en zich vervolgens hartstochtelijk stort in kloonconversaties en verfijnde rijmelarij met hier en daar een Latijnse nonsensverspreking uit de losse pols.![]()
Toch Olfje?
Je vraagt nu om vieze grappen including brievenbus hequote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef Burdie het volgende:
Leuk, maar ik krijg al een valentijnscadeau![]()
Scheelt dat mijn adres niet algemeen bekend is!quote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Je vraagt nu om vieze grappen including brievenbus he
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn adres niet algemeen bekend is!
Je snapt de grap nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn adres niet algemeen bekend is!
Dat er nog een cadeau in haar gleuf gefrot moet worden, bedoel je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:43 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Je snapt de grap niet
Ik bedoelde dat jouw verrassing ook nog even door de brievenbus moetOke, het is niet echt een sterke.
Eruit, gok ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:52 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat er nog een cadeau in haar gleuf gefrot moet worden, bedoel je?
Ik denk dat jij mij zeker niet hoeft uit te sluiten...quote:Op maandag 23 december 2013 22:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar eigenlijk wil ik Gulara wel. Maar ja, die moet weer zo nodig heul ver weg wonen
Ik kan het brengen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:21 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij zeker niet hoeft uit te sluiten...![]()
Ik denk niet dat ik haar door de brievenbus krijg. Ook niet als ik nu stop met eten geven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:25 schreef Gulara het volgende:
[..]![]()
D. past niet in een envelop zeker?
Snap ik. Ze zijn ook zo tof met z'n tweeën.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik haar door de brievenbus krijg. Ook niet als ik nu stop met eten geven.
En tja, ik weet niet, maar ondanks dat ik er toch 2 heb, wil ik haar eigenlijk toch niet kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |