Op 2-2 daar zijn? En ik las eerder een post dat een pakje naar Gulara er een maand over deed. Dat is dan toch gewoon onhaalbaar?quote:Op zondag 29 december 2013 11:07 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Whoooohooooo!
Ik ga vast verzinnen wat er allemaal in een vlop past
Wil iemand zich nog uitsluiten voor Gulara? Dat cadeautje moet iets eerder op pad op 2 februari bij haar zijn.
Nee joh! Ze is gewoon in NL nu! Dus het moet dan op 2/2 op haar p/a zijn. Dat is een dikke week minder tijd.quote:Op zondag 29 december 2013 12:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op 2-2 daar zijn? En ik las eerder een post dat een pakje naar Gulara er een maand over deed. Dat is dan toch gewoon onhaalbaar?
Oh wacht, binnen nl dus? Dan is er weinig aan de hand.quote:Op zondag 29 december 2013 12:12 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee joh! Ze is gewoon in NL nu! Dus het moet dan op 2/2 op haar p/a zijn. Dat is een dikke week minder tijd.
Dat is je verlanglijstje, dat vul je daarna in.quote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Kyara het volgende:
Ik heb mijn lootje ingeleverd maar ik kan er niet een heel verhaal koppelen zoals ze vorige keer. Klopt dat?
Zodra ik op de link in de email klikte stond er ingeleverd.quote:Op zondag 29 december 2013 14:06 schreef Hilzillah het volgende:
Bij je verlanglijstje kan dat
Dan is hij ook pas ingeleverd blijkt net. Is volgens mij wel anders dan de vorige keer.
Iets over jezelf is misschien wel handig.quote:Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb m ook ingeleverd. Zonder verlanglijstje.. Ik laat me verrassen
.
Klopt... Ik moest mijn verlanglijstje invullen... Gek.quote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Zodra ik op de link in de email klikte stond er ingeleverd.
Hier ook ingeleverd! Wel met lijstje, want misschien vindt mijn SV dat wel handig. Maar alles mag hoor! Ik hoeft echt niet per se iets te hebben van het lijstje, verrassingen zijn juist leukquote:Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb m ook ingeleverd. Zonder verlanglijstje.. Ik laat me verrassen
.
Geen slecht ideequote:Op zondag 29 december 2013 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zal ik iets in het updatetopic zetten om teleurstellingen te voorkomen?
Zoiets?quote:Hoi, ik ben XM, mijn echte naam en adres is Jannie Speelvrouw, etc. Ik ben 48 jaar en heb een hond, een pitbull Tinkerbell![]()
Mijn hobby's zijn bridgen en zelf nagellakremover maken. Dat laatste kwam spontaan in me op toen mijn project om zelf jenever te maken helaas mislukte. Ik ben nogal een ondernemend type. In het dagelijks leven ben ik conducteur.
Mijn cadeauwensen zijn een theezakje, een paperclip en condooms (misschien met een smaakje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |