quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:35 schreef Suikertante het volgende:
Er is een camping naar je vernoemd Spees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt mij niet teleurgesteld hoorquote:Op maandag 23 december 2013 22:37 schreef GotC het volgende:
Ik doe toch maar niet meeAls ik hier al lees wat voor briljante plannen en ideeën jullie hebben
..ik zou m'n lootje alleen maar tekort doen!
Dus veel plezier!
can't you take a hint?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
ik wil ook meedoen!!!!!
waarom weet ik dit nu pas?? ik zit potverdomme met bepaalde mensen (KUCH KUCH) in een whatsappgroep, en niet even mij waarschuwen he??![]()
Ietsje.quote:
Vorige week was 'ie nog niet stuk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat plaatje![]()
En iedereen had je gewhatsappt, maar je foon stuk en rooksignalen en zulks!
Hell yeh!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou die whatsappmensen ditchen Cooc
Heeft ze al gedaan, hence the phonequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou die whatsappmensen ditchen Cooc
Ik doe wel een Olfje hahaha. Morgen 12 uur aanmelden toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Kyara het volgende:
ik heb Hilz gepm'd. En anders doen we/jullie een Olfje?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan, hence the phone
'oh shit kapot...!!!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |