Geen slecht ideequote:Op zondag 29 december 2013 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zal ik iets in het updatetopic zetten om teleurstellingen te voorkomen?
Zoiets?quote:Hoi, ik ben XM, mijn echte naam en adres is Jannie Speelvrouw, etc. Ik ben 48 jaar en heb een hond, een pitbull Tinkerbell![]()
Mijn hobby's zijn bridgen en zelf nagellakremover maken. Dat laatste kwam spontaan in me op toen mijn project om zelf jenever te maken helaas mislukte. Ik ben nogal een ondernemend type. In het dagelijks leven ben ik conducteur.
Mijn cadeauwensen zijn een theezakje, een paperclip en condooms (misschien met een smaakje)
Copy. Paste!quote:
Haha, daar twijfelt Loj dan weer niet over geloof ikquote:Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
't is net als kinderen werpen, bij twijfel doen!
Nee dat klopt helemaal....quote:Op zondag 29 december 2013 19:46 schreef Mineola het volgende:
[..]
Haha, daar twijfelt Loj dan weer niet over geloof ik
Doe maar vanillequote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik jou heb, dan krijg je dus sowieso condooms met een smaakje
De vanillecondooms deden 't 'm zeker, nee?quote:Op zondag 29 december 2013 20:07 schreef As1981 het volgende:
Oke ik ben over gehaald en doe alsnog mee. Alleen vieren we de 15de hoogstwaarschijnlijk de verjaardag van mijn jongste. Dus als het geen bezwaar is dat het uitpak verslag wat later is doe ik mee.
Wat andersquote:Op zondag 29 december 2013 20:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De vanillecondooms deden 't 'm zeker, nee?
Tof dat je meedoet!
Ach, we deden zonder twijfel maar vier jaar over nr. 1, met twijfel was het langer geweest.quote:
Papierclips met een smaakje!quote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik jou heb, dan krijg je dus sowieso condooms met een smaakje
Ik ookquote:
Goed plan. Dan zitten we volgens mij al vrij ruim over de initiële eindtijdquote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef Mangostine het volgende:
Kunnen we afspreken dat aanmelden tot 23.00u kan en dat we dan lootjes trekken?
Eensch!quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel zin om nog langer te wachten.![]()
Het voorstel was al om gisteren te trekken. Sorry voor degenen die dan te laat hun lootje inleveren... maar de laatste oproep is ook vanavond nog gedaan enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |