Als Neppertje weg is worden de lootjes getrokken zodra het laatste lootje is ingeleverd.quote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef Juud-- het volgende:
Hilz, dan moet je Neppertje ff verwijderen denk ik (als de rest alsnog haar lootje inlevert, that is..).
Of uiterlijk om 23.00u, indien nog niet ingeleverd. EN GEEN SECONDE LATER GODDOMME, HILZ HOOR JE MEquote:Op zondag 29 december 2013 22:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als Neppertje weg is worden de lootjes getrokken zodra het laatste lootje is ingeleverd.
Jij zou ze gewoon verwijderen?quote:Op zondag 29 december 2013 22:33 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Of uiterlijk om 23.00u, indien nog niet ingeleverd. EN GEEN SECONDE LATER GODDOMME, HILZ HOOR JE ME
Aardbeien, met gaatjes erin graagquote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wil iedereen wel ff z'n voorkeurssmaken condooms doorgeven?
Er moeten nog drie lootjes ingeleverd wordenquote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja. Het is maar één iemand en ze heeft eigenlijk ook niet gepost in dit topic verder.
Zijn ze er ook met IUI-functie?quote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wil iedereen wel ff z'n voorkeurssmaken condooms doorgeven?
Of waardoor de man wel opeens een derde wil?quote:
Dan zou ik voor de gaatjesoptie gaan.quote:Op zondag 29 december 2013 22:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Of waardoor de man wel opeens een derde wil?
+IUI en luckfeatures waar mogelijk graag.quote:Op zondag 29 december 2013 22:41 schreef Loj het volgende:
Dus de opties:
Chocoladesmaak
Chocoladesmaak met naalden erbij
Aardbeiensmaak
Aardbeiensmaak met naalden erbij
Gelukkig ben je Mango niet.quote:Op zondag 29 december 2013 22:41 schreef Hilzillah het volgende:
Aaaahw... Die andere twee verwijderen? Dat vind ik wel een beetje sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |