SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
geen enkele 'toeristische' stad is een optie, kost te veel aan beveiliging, die ze op dat soort plaatsen aan ander 'geweld' moeten besteden...quote:
opzicht terecht ook als je zo'n machtspositie hebt. Probleem in Nijmegen is dat de binnenstad zelf al enorm veel geld ophoest voor dingen als de vierdaagsefeestenquote:Op zondag 22 december 2013 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
3FM is daar ook heel strikt in, zodra er ook maar enigszins geklaag is vanuit de stad sta je buitenspel. Die macht hebben ze nou eenmaal nu er ieder jaar wel 4, 5 gemeenten zijn die het willen hebben.
Welke plek was dat?quote:Op zondag 22 december 2013 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de plek die ze wilden is groot genoeg. De markt in Eindhoven was niet veel groter
Inclusief backstage, chequebox (quote:Op zondag 22 december 2013 02:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, maar qua afmetingen zou het zelfs in Joure passen ...
ja, die zeiken al bij een 1daags metalfeestquote:Op zondag 22 december 2013 02:24 schreef Stickertje het volgende:
Enige plaatsen waar je dat huis neer zou kunnen zetten in nijmegen is een parkeer plaats, zullen de winkels niet leuk vinden. En Goffrtpark, de bewoners in de buurt zullen dat niet waarderen.
Den Bosch qua stad zou ook uitermate geschikt zijn hoorquote:Op zondag 22 december 2013 02:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nijmegen lijkt me qua stad beter. Qua plein is het natuurlijk anders.
En ja, lijkt me ook beter dan Roffa of Damsko.
Daarom. En er zijn zat dingen die elk jaar terugkeren en gewoon stabiel blijven presteren. De groei zal op een gegeven moment wel balanceren maar met stabiliteit zal 3FM toch ook wel genoegen nemen.quote:Op zondag 22 december 2013 02:22 schreef rubbereend het volgende:
SR16 zullen ze wel af laten hangen van de kijk/luistercijfers van de komende jaren neem ik aan. Tot nu toe zit er in alles een stijgende lijn dus weinig reden om de boel af te kappen.
En terechtquote:Op zondag 22 december 2013 02:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die zeiken al bij een 1daags metalfeest
Ja. Op de Sinnebuorren.quote:Op zondag 22 december 2013 02:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Inclusief backstage, chequebox (), NOS op 3 (
) etc?
grote marktquote:
Kan nooit qua kosten en organisatie.quote:Op zondag 22 december 2013 02:26 schreef 3rdRock het volgende:
weet je wat ook mooi zou zijn? het glazen huis on tour! iedere dag een andere stad!
nopequote:
Heeft niet zo'n studentencultuur en zit ook wat minder ruim in het voetbalfansegment (hoewel het allebei wel voldoet en er genoeg steden in de buurt liggen), op de een of andere manier toch de 2 belangrijkste dingen voor een geslaagde SR.quote:Op zondag 22 december 2013 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Den Bosch qua stad zou ook uitermate geschikt zijn hoor
Ssht. Ik zit er aan te denken om een kaartje van 80 euro te kopen voor een band die waarschijnlijk als eerste 30 minuten speeltquote:
jo, 3 dj's op een platte kaar met een glazen behuizing en klaar!quote:Op zondag 22 december 2013 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan nooit qua kosten en organisatie.
Oké.quote:Op zondag 22 december 2013 02:26 schreef heloef het volgende:
Amsterdam gaat sowieso niet werken, daar gebeurt al te veel in een jaar om nou echt blij te kunnen zijn met Serious Request.
prima toch.quote:Op zondag 22 december 2013 02:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom. En er zijn zat dingen die elk jaar terugkeren en gewoon stabiel blijven presteren. De groei zal op een gegeven moment wel balanceren maar met stabiliteit zal 3FM toch ook wel genoegen nemen.
België heeft het gedaan (in een kleinere vorm)quote:Op zondag 22 december 2013 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Nederland? Dat wordt dan 'Het Glazen Huis in de file'.quote:Op zondag 22 december 2013 02:26 schreef 3rdRock het volgende:
weet je wat ook mooi zou zijn? het glazen huis on tour! iedere dag een andere stad!
538 doet zoiets als slap aftrekselquote:Op zondag 22 december 2013 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Soort van camping.quote:Op zondag 22 december 2013 02:27 schreef iAvani het volgende:
[..]
België heeft het gedaan (in een kleinere vorm)
Helikoptersquote:Op zondag 22 december 2013 02:27 schreef Strani het volgende:
[..]
In Nederland? Dat wordt dan 'Het Glazen Huis in de file'.
Den Bosch heeft een enorm levendige binnenstad.quote:Op zondag 22 december 2013 02:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft niet zo'n studentencultuur en zit ook wat minder ruim in het voetbalfansegment (hoewel het allebei wel voldoet en er genoeg steden in de buurt liggen), op de een of andere manier toch de 2 belangrijkste dingen voor een geslaagde SR.
Tilburg zou wat dat betreft ook kunnen maar ik vind het zelf een dooie kutstad.
Geen horeca in de buurt, mensen, kunnen minder makkelijk in- en uit lopen. Ik betwijfel of dat een strak plan is ...quote:Op zondag 22 december 2013 02:26 schreef Stickertje het volgende:
Ze kunnen dat huis ook gewoon in een stadion zetten. Groot vloer oppervlakte en mensen staan droog.
538 is zoburso een slap aftreksel van alles.quote:Op zondag 22 december 2013 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
538 doet zoiets als slap aftreksel
Timur denk ik.quote:Op zondag 22 december 2013 02:27 schreef Pino112 het volgende:
In 2016 zit er iemand anders op 6-10 denk ik. En nee, niet Domien.
quote:
Jim Vorwaldgodquote:Op zondag 22 december 2013 02:27 schreef Pino112 het volgende:
dat hoop ik niet! dan hoor ik em nooitquote:
Dit.quote:Op zondag 22 december 2013 02:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
538 is zoburso een slap aftreksel van alles.
Rob gewoon weer terugquote:Op zondag 22 december 2013 02:27 schreef Pino112 het volgende:
Arena heeft horeca bij het stadion..quote:Op zondag 22 december 2013 02:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen horeca in de buurt, mensen, kunnen minder makkelijk in- en uit lopen. Ik betwijfel of dat een strak plan is ...
Den Bosch voldoet ook wel hoor, zou een betere keus zijn dan Heerlenquote:Op zondag 22 december 2013 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Den Bosch heeft een enorm levendige binnenstad.
de kans dat dat gebeurd is heel klein. Stenders is geen ochtendmensquote:
En toch was het wel topshow in de ochtend.quote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de kans dat dat gebeurd is heel klein. Stenders is geen ochtendmens
Net zoveel als in de meeste binnensteden of ... ?quote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Arena heeft horeca bij het stadion..
CM Punkquote:
Ja daar ben ik ooit een keer bij geweest in Meppel. Wel dik feest overigens.quote:Op zondag 22 december 2013 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
538 doet zoiets als slap aftreksel
Hulstquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen het huis ook in Apeldoorn droppen. Of in Terneuzen.
Dan kunnen ze zeggen; 'Even Apeldoorn bellen' xDquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben allergisch voor dat stadionquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Net zoveel als in de meeste binnensteden of ... ?
Ik kan de ArenA absoluut niet, ik ben allergisch voor voetbal.
Nee dat weer niet. Maar het is niet alsof er nooit horeca voorzieningen zijn voor 55.000 zijn bij concerten. Kunnen ze dus makkelijk aan.quote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
want dat zijn steden waar je lekker een dagje heen zou willenquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op een waddeneiland.quote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Woon jij daar?quote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ooit een keer bij geweest in Meppel. Wel dik feest overigens.
Ik kreeg zojuist de slappe lach.quote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze zeggen; 'Even Apeldoorn bellen' xD
Absoluut, mooi naast de OLV.quote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef iAvani het volgende:
Amersfoort heeft er wel een leuk plein voor.
Ik ben allergisch voor lelijke kaboutersquote:
de eerste was anders heel leukquote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef Strani het volgende:
Nachtmerriescenario voor bezetting Glazen Huis: Claudia, willekeurige andere DJ, willekeurige andere DJ.
Rottumerplaatquote:
Zie PIquote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
want dat zijn steden waar je lekker een dagje heen zou willen
quote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze zeggen; 'Even Apeldoorn bellen' xD
Terneuzenquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kan er ook naar de Toppersquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Logischquote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor lelijke kabouters
Ik vermoed dat RenSCH tussen Hveen en Zwolle woont jaquote:
Zoietsquote:Op zondag 22 december 2013 02:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rottumerplaat![]()
meteen die hele klotenatuur naar de gallemiezen!
ah, ik ben gefoptquote:
Dat kloptquote:Op zondag 22 december 2013 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat RenSCH tussen Hveen en Zwolle woont ja
Nijmegen > Arnhemquote:Op zondag 22 december 2013 02:31 schreef Stickertje het volgende:
Arnhem lijkt me ook een leuke keuze
Ook allergisch voor. Wel iets minder erg.quote:
Flopshowquote:Op zondag 22 december 2013 02:31 schreef 3rdRock het volgende:
een vrouwenhuis: AntiRoos, Annemic en De Breiende Claudia!
sfeerloze pauperstadquote:Op zondag 22 december 2013 02:31 schreef Stickertje het volgende:
Arnhem lijkt me ook een leuke keuze
Niks mis met Claudiaquote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef Strani het volgende:
Nachtmerriescenario voor bezetting Glazen Huis: Claudia, willekeurige andere DJ, willekeurige andere DJ.
quote:Op zondag 22 december 2013 02:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Almere zou ook een leuk idee zijn, draai je 6 dagen lang mocro muziek om mensen er heen te trekken, zorg je voor een onmdergrondse uitgang onder het ijmeer en zet je er daarna een hek omheen...
quote:Op zondag 22 december 2013 02:32 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik even op Dj Paul Elsthak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |