En toch was het wel topshow in de ochtend.quote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de kans dat dat gebeurd is heel klein. Stenders is geen ochtendmens
Net zoveel als in de meeste binnensteden of ... ?quote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Arena heeft horeca bij het stadion..
CM Punkquote:
Ja daar ben ik ooit een keer bij geweest in Meppel. Wel dik feest overigens.quote:Op zondag 22 december 2013 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
538 doet zoiets als slap aftreksel
Hulstquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen het huis ook in Apeldoorn droppen. Of in Terneuzen.
Dan kunnen ze zeggen; 'Even Apeldoorn bellen' xDquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben allergisch voor dat stadionquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Net zoveel als in de meeste binnensteden of ... ?
Ik kan de ArenA absoluut niet, ik ben allergisch voor voetbal.
Nee dat weer niet. Maar het is niet alsof er nooit horeca voorzieningen zijn voor 55.000 zijn bij concerten. Kunnen ze dus makkelijk aan.quote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
want dat zijn steden waar je lekker een dagje heen zou willenquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op een waddeneiland.quote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Woon jij daar?quote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ooit een keer bij geweest in Meppel. Wel dik feest overigens.
Ik kreeg zojuist de slappe lach.quote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze zeggen; 'Even Apeldoorn bellen' xD
Absoluut, mooi naast de OLV.quote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef iAvani het volgende:
Amersfoort heeft er wel een leuk plein voor.
Ik ben allergisch voor lelijke kaboutersquote:
de eerste was anders heel leukquote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef Strani het volgende:
Nachtmerriescenario voor bezetting Glazen Huis: Claudia, willekeurige andere DJ, willekeurige andere DJ.
Rottumerplaatquote:
Zie PIquote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
want dat zijn steden waar je lekker een dagje heen zou willen
quote:Op zondag 22 december 2013 02:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze zeggen; 'Even Apeldoorn bellen' xD
Terneuzenquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kan er ook naar de Toppersquote:Op zondag 22 december 2013 02:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |