Maasboulevard, kop vd Weertquote:Op zondag 22 december 2013 02:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Venlo heeft geen groot plein wat ook meteen sfeervol is. Alleen kleinere pleinen, maar dat gaat in deze vorm nooit passen.
Oftewel: Haarlem is minder ontwikkeld dan Leeuwarden ? Dat in Fryslân ligt ?quote:
Jawel, 3FM gaat nooit zijn machtige marketing machine vaarwel zeggen. In ieder geval niet onder leiding van Wilbert.quote:Op zondag 22 december 2013 02:19 schreef Pino112 het volgende:
Maar de vraag is natuurlijk, zal er een SR16 komen?
quote:
Is ook Duitsland ja, heb ik terloops ook al gezegdquote:Op zondag 22 december 2013 02:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wel eens in de hoek Heerlen/Kerkrade geweest?
Nijmegen wilde niet met het complete bedrag over de brug komen. Dat moest door de ondernemers op worden gehoest. Maar ik geloof wel dat dat rond was en dat ze uiteindelijk niet gekozen zijnquote:Op zondag 22 december 2013 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gewoon geen Limburg. Waarom geen Nijmegen?
Micromanager Wilbertquote:Op zondag 22 december 2013 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, 3FM gaat nooit zijn machtige marketing machine vaarwel zeggen. In ieder geval niet onder leiding van Wilbert.
minder ontwikkeld wil ik niet zeggen....maar ik versta iig geen zak van!quote:Op zondag 22 december 2013 02:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oftewel: Haarlem is minder ontwikkeld dan Leeuwarden ? Dat in Fryslân ligt ?
Wilbertquote:Op zondag 22 december 2013 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, 3FM gaat nooit zijn machtige marketing machine vaarwel zeggen. In ieder geval niet onder leiding van Wilbert.
Jammer. Lijkt me de beste stad die nog niet is geweest.quote:Op zondag 22 december 2013 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nijmegen wilde niet met het complete bedrag over de brug komen. Dat moest door de ondernemers op worden gehoest. Maar ik geloof wel dat dat rond was en dat ze uiteindelijk niet gekozen zijn
Ze gaan nog wel even door denk ik. Het concept blijft ook hetzelfde maar binnen het concept is er zat ruimte voor nieuwe dingen.quote:Op zondag 22 december 2013 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In dit concept lijkt het me dan uitgewerkt.
Zo'n grote plaatsen in nijmegen zijn er niet om dat huis neer te zettenquote:Op zondag 22 december 2013 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nijmegen wilde niet met het complete bedrag over de brug komen. Dat moest door de ondernemers op worden gehoest. Maar ik geloof wel dat dat rond was en dat ze uiteindelijk niet gekozen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |