SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Aan jouw paal zekerquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:36 schreef iAvani het volgende:
Als Geraldine's zusje op Geraldine lijkt wil ik haar wel zien paaldansen
RT ditquote:
Ik had sjans met de wereldkampioene paaldansen, helaas deed ik daar niets meequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:36 schreef iAvani het volgende:
Als Geraldine's zusje op Geraldine lijkt wil ik haar wel zien paaldansen
Jij weetquote:
Ik kan me meer verontrustende antwoorden bedenkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:37 schreef houdjemond het volgende:
V: "wat kwam je doneren?"
A: " geld geven"
Juistem.
Die ¤600 krijg je dan zelf, of watquote:
Tis sowieso een niemendalletje en zo al helemaal.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:37 schreef Blester het volgende:
Krijg een beetje een hekel aan dit nummer nu ik hem om de 10 minuten hoor.
Ik heb daar gisteren nog een shirt gehaald.quote:
Waarschijnlijk moet je voor haar dan ook nog eten en drinken kopenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Die ¤600 krijg je dan zelf, of wat
Ja, ze gaat het huis weer uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat Geraldine nog iets leuks doen?
Als Tsunami iedere keer word afgebroken voor telefoongeprekken danwel interrupties bij het glazen huis, dan word het gewoon niet het theme van dit jaar..quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:37 schreef Wootism het volgende:
Jah Tsunami wordt dus echt wel de Anthem
http://seriousrequest.3fm(...)chten-voor-geraldinequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:39 schreef heloef het volgende:
https://twitter.com/GeraldineKNews
Ze heeft een fanclub.
Stiekem heeft ze Van Velzen meegenomen, die komt over een uur uit haar slipje gekropenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze deden dit vorig jaar ook bij Zombie Nation, het publiek wilde het wel als anthem maar 3fm wilde Britney Bitch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als Tsunami iedere keer word afgebroken voor telefoongeprekken danwel interrupties bij het glazen huis, dan word het gewoon niet het theme van dit jaar..
Giel?quote:
Dorpsidioot.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik een vervelend liedje
Geen fanclub hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:39 schreef heloef het volgende:
https://twitter.com/GeraldineKNews
Ze heeft een fanclub.
Auwquote:
Wacht maar tot de kat hem als drumstel gebruiktquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef DeLuna het volgende:
Mijn broertje gebruikt de kat als gitaar, wat is dit.
Hejquote:
Dat is apart, mijn kat gebruikt mij als kussenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef DeLuna het volgende:
vids?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef DeLuna het volgende:
quote:
oi popjequote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wacht maar tot de kat hem als drumstel gebruikt
Met Paul (van fok) als voorzitter.quote:
Zoals gezegd, moeilijk verkoopbaar. Als ze denken het te kunnen verkopen wordt het Tsunami.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze deden dit vorig jaar ook bij Zombie Nation, het publiek wilde het wel als anthem maar 3fm wilde Britney Bitch.
Dat zeg ik dus ook, morgen word het nummer geplugged dat het theme word, Tsunami is dat nummer niet..quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze deden dit vorig jaar ook bij Zombie Nation, het publiek wilde het wel als anthem maar 3fm wilde Britney Bitch.
Aan die foto te zien is die al een paar jaar offline.quote:
Nou en!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Aan die foto te zien is die al een paar jaar offline.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:42 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 zet de radio zachter
Wanneer luister jij dan? Welke uren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:42 schreef Blester het volgende:
Normaal gesproken hoor je deze muziek niet op 3FM. Mogen ze van mij normaal ook wel draaien.
Een fles vol met windsurquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:43 schreef DeLuna het volgende:
Windsurfles met Dorian van Rijsselberghe lijkt me ook wel wat trouwens
Dorianquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:43 schreef DeLuna het volgende:
Windsurfles met Dorian van Rijsselberghe lijkt me ook wel wat trouwens
Geil.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stiekem heeft ze Van Velzen meegenomen, die komt over een uur uit haar slipje gekropen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
zo, nu film kijken op de Belg. 1 of andere Noorse Tragikomedie. tot later ofzo
Als je dat zegt ben je helemaal cool hequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:47 schreef OllieWilliams het volgende:
techno en deephouseheb me miss toch vergist in gerrie
ik denk dat ik na de film nog wel ff binnenvallen. misschien lukt het deze keer de nacht door te halen...quote:
Topmuziek jaquote:
Ik ook, ze wil me nietquote:
Ik wacht nog steeds op die 2 van mijquote:
8 uur in de ochtend tot 9 uur in de avond ongeveer, zal wel pas later komen WSS?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer luister jij dan? Welke uren.
3voor12 wellicht, tussen 22 en 1.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:50 schreef Blester het volgende:
[..]
8 uur in de ochtend tot 9 uur in de avond ongeveer, zal wel pas later komen WSS?
Dank jequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:50 schreef JenHermes het volgende:
Ik luister nooit nederpop maar dit vind ik echt een tof nummer
?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je dat zegt ben je helemaal cool he
Als je dat zegt ben je helemaal cool hequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Jupquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Geraldine komt toch uit Volendam?
Hmmm dat is wel een minpuntquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Geraldine komt toch uit Volendam?
NOOITquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef houdjemond het volgende:
Volgens zit Giel er een beetje doorheen..
Volgens wie ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef houdjemond het volgende:
Waarop baseer je dat dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef houdjemond het volgende:
quote:
Je plaat ligt hier nog.. ohja, voor de veiling..quote:
?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef Paul het volgende:
[..]
In Ekdoms Eetcafe toch?quote:
Wie heeft dat gezegd dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
In Ekdoms Eetcafe toch?
Op 6 januari is er weer een psb alarm toch?
Ja en ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
In Ekdoms Eetcafe toch?
Op 6 januari is er weer een psb alarm toch?
Screencappen en in het FapMap topic postenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:54 schreef alors het volgende:
Lekkere herpeslip dat wijf dat steeds met dr bakkes op de cam is
Geraldine, van BNN en Exepditie Robinson.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:55 schreef Geralt het volgende:
Wie is die blonde doos die klaarblijkelijk haar eigen volkslied niet kent en waar moet ik dat mens precies van kennen?
Volgens mij werd dat in de backstage gezegd.quote:
wie spelen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:55 schreef glittertje39 het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen...gisteren bijna een relletje veroorzaakt...maar iemand nog naar darten aan het kijken in de tussentijd?
quote:
quote:
Erger nog, Zit Volendam in zo een diepe crisis dat ze zich liever in het glazen huis laten opsluiten dan dat ze elders een schnabbeltje kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:55 schreef Geralt het volgende:
Wie is die blonde doos die klaarblijkelijk haar eigen volkslied niet kent en waar moet ik dat mens precies van kennen?
Uh, oke.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat in de backstage gezegd.
Ik stel kort, pittig en rood voor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:55 schreef Guanabana het volgende:
Gerrie mag weleens naar de kapper.
Nice, ben ook ingeschakeldquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
kim huybrechts tegen white en huybrechts stond 3-0 achter en nu 3-3 gelijk
Nee!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:58 schreef JenHermes het volgende:
Ik begin die Racoon een beetje zat te worden
Weg ermee danquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:58 schreef JenHermes het volgende:
Ik begin die Racoon een beetje zat te worden
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]Denk dat ik er erger aan toe ben inderdaad
Sinds nu op kanaal internetquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef arachide. het volgende:
Vanaf wanneer is het live op tv? Ik heb geen 101
Volgens de TV gids nu op Nederland 3.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef arachide. het volgende:
Zou nu op Ned. 3 moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef arachide. het volgende:
WTF is dat een kat of wat?quote:
maar dat is nog overzicht enzo, niet livequote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens de TV gids nu op Nederland 3.
101.tvquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef arachide. het volgende:
Ditquote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTF is dat een kat of wat?
Egaal welk beest. Wat een idioot. Kapotschieten wmb
Dat beest viel zijn hond aan, hij kwam midden in de nacht zijn bed uit omdat hij zijn hond hoorde piepen. Dus nee het is geen idioot.quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het was een Racoon (dat was de grap ook) die zijn hond aanvaldequote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja blabkla, bron?quote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat beest viel zijn hond aan, hij kwam midden in de nacht zijn bed uit omdat hij zijn hond hoorde piepen. Dus nee het is geen idioot.
Kaal en d'r hoofd tatoërenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stel kort, pittig en rood voor.
Ja dat dus.quote:
als je de kop van pascal of dinand er op zou plakken dan zou het wel grappig zijn...quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dierenmishandeling grappig hoor
quote:
Hij valt dat beest aan, hij verdient dus gewoon hetzelfdequote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat beest viel zijn hond aan, hij kwam midden in de nacht zijn bed uit omdat hij zijn hond hoorde piepen. Dus nee het is geen idioot.
Ja, spreektaal, het spijt me.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij valt dat beest aan, hij verdient dus gewoon hetzelfde
Nee hoor. Alleen grappig als het daadwerkelijk dinand of pascal isquote:Op zondag 22 december 2013 00:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je de kop van pascal of dinand er op zou plakken dan zou het wel grappig zijn...
Lekker snel geoordeeld weer.quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eens kijken wat jij doet als ze jij zo'n plaag van die schurftbeesten hebt en ze alles bij jouw in huis mollen en kapotknagen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij valt dat beest aan, hij verdient dus gewoon hetzelfde
Je moest de volgende dag terug lezen wat voor een bagger topics je geopend had op Fok?quote:Op zondag 22 december 2013 00:04 schreef Geralt het volgende:
Oe in the morgen en dat ik geen kut meer wist dat heb ik vroeger in mn wilde jaren ook vaak gehad.
Ook zegmaar de reden dat ik sterke drank afgezworen heb jaren terug al
Ik ookquote:Op zondag 22 december 2013 00:05 schreef heloef het volgende:
Als zo'n beest mijn huisdier aanvalt gooi ik hem op dezelfde manier weg. Zonder problemen.
Heb ik gehad met steenmarters..quote:Op zondag 22 december 2013 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Eens kijken wat jij doet als ze jij zo'n plaag van die schurftbeesten hebt en ze alles bij jouw in huis mollen en kapotknagen.
Ehmz nee meer dat ik bij god niet meer wist of ik wel betaald had in de kroeg, met wie ik allemaal gepraat had na 12 uur, of ik nog een leuke meid had ontmoet, of ik nog bij de shoarmanees geweest was, hoe ik in godsnaam thuisgekomen was, of ik nog ruzie gehad had etc etcquote:Op zondag 22 december 2013 00:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je moest de volgende dag terug lezen wat voor een bagger topics je geopend had op Fok?
Op tijd slapen dus.quote:Op zondag 22 december 2013 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt geen legendarische nacht... tussen hip, tof doen en het daadwerkelijk zijn zit een groot verschil Gerrie
quote:
Oké man.quote:Op zondag 22 december 2013 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt geen legendarische nacht... tussen hip, tof doen en het daadwerkelijk zijn zit een groot verschil Gerrie
Geen een keer.quote:Op zondag 22 december 2013 00:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij hebt meerdere keren nepdronken op dit forum gepost...
De chocomel nog nietquote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ok, ik haal chocomel, en wtf is er nu op?
Chocomel, goed ideequote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ok, ik haal chocomel, en wtf is er nu op?
Die opmerking of ze duet gaan zingenquote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Iets doet me vermoeden dat Jan stiekem echt een teringhekel aan Geraldine heeft en haar nu op deze manier ongenadig te kakken wil zetten terwijl zij denkt dat dit gewoon lollig bedoeld is
Dat ze 'm maar met een baksteen op zijn hoofd slaanquote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef iAvani het volgende:
Iemand zit met een lazerpen te schijnen
quote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Iets doet me vermoeden dat Jan stiekem echt een teringhekel aan Geraldine heeft en haar nu op deze manier ongenadig te kakken wil zetten terwijl zij denkt dat dit gewoon lollig bedoeld is
Irritante etterbakjesquote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef iAvani het volgende:
Iemand zit met een lazerpen te schijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |