Op tijd slapen dus.quote:Op zondag 22 december 2013 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt geen legendarische nacht... tussen hip, tof doen en het daadwerkelijk zijn zit een groot verschil Gerrie
quote:
Oké man.quote:Op zondag 22 december 2013 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt geen legendarische nacht... tussen hip, tof doen en het daadwerkelijk zijn zit een groot verschil Gerrie
Geen een keer.quote:Op zondag 22 december 2013 00:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij hebt meerdere keren nepdronken op dit forum gepost...
De chocomel nog nietquote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ok, ik haal chocomel, en wtf is er nu op?
Chocomel, goed ideequote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ok, ik haal chocomel, en wtf is er nu op?
Die opmerking of ze duet gaan zingenquote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Iets doet me vermoeden dat Jan stiekem echt een teringhekel aan Geraldine heeft en haar nu op deze manier ongenadig te kakken wil zetten terwijl zij denkt dat dit gewoon lollig bedoeld is
Dat ze 'm maar met een baksteen op zijn hoofd slaanquote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef iAvani het volgende:
Iemand zit met een lazerpen te schijnen
quote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Iets doet me vermoeden dat Jan stiekem echt een teringhekel aan Geraldine heeft en haar nu op deze manier ongenadig te kakken wil zetten terwijl zij denkt dat dit gewoon lollig bedoeld is
Irritante etterbakjesquote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef iAvani het volgende:
Iemand zit met een lazerpen te schijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |