Volgens de TV gids nu op Nederland 3.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef arachide. het volgende:
Vanaf wanneer is het live op tv? Ik heb geen 101
Zou nu op Ned. 3 moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef arachide. het volgende:
WTF is dat een kat of wat?quote:
maar dat is nog overzicht enzo, niet livequote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens de TV gids nu op Nederland 3.
101.tvquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef arachide. het volgende:
Ditquote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTF is dat een kat of wat?
Egaal welk beest. Wat een idioot. Kapotschieten wmb
Dat beest viel zijn hond aan, hij kwam midden in de nacht zijn bed uit omdat hij zijn hond hoorde piepen. Dus nee het is geen idioot.quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het was een Racoon (dat was de grap ook) die zijn hond aanvaldequote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja blabkla, bron?quote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat beest viel zijn hond aan, hij kwam midden in de nacht zijn bed uit omdat hij zijn hond hoorde piepen. Dus nee het is geen idioot.
Kaal en d'r hoofd tatoërenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stel kort, pittig en rood voor.
Ja dat dus.quote:
als je de kop van pascal of dinand er op zou plakken dan zou het wel grappig zijn...quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dierenmishandeling grappig hoor
quote:
Hij valt dat beest aan, hij verdient dus gewoon hetzelfdequote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat beest viel zijn hond aan, hij kwam midden in de nacht zijn bed uit omdat hij zijn hond hoorde piepen. Dus nee het is geen idioot.
Ja, spreektaal, het spijt me.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij valt dat beest aan, hij verdient dus gewoon hetzelfde
Nee hoor. Alleen grappig als het daadwerkelijk dinand of pascal isquote:Op zondag 22 december 2013 00:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je de kop van pascal of dinand er op zou plakken dan zou het wel grappig zijn...
Lekker snel geoordeeld weer.quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eens kijken wat jij doet als ze jij zo'n plaag van die schurftbeesten hebt en ze alles bij jouw in huis mollen en kapotknagen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij valt dat beest aan, hij verdient dus gewoon hetzelfde
Je moest de volgende dag terug lezen wat voor een bagger topics je geopend had op Fok?quote:Op zondag 22 december 2013 00:04 schreef Geralt het volgende:
Oe in the morgen en dat ik geen kut meer wist dat heb ik vroeger in mn wilde jaren ook vaak gehad.
Ook zegmaar de reden dat ik sterke drank afgezworen heb jaren terug al
Ik ookquote:Op zondag 22 december 2013 00:05 schreef heloef het volgende:
Als zo'n beest mijn huisdier aanvalt gooi ik hem op dezelfde manier weg. Zonder problemen.
Heb ik gehad met steenmarters..quote:Op zondag 22 december 2013 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Eens kijken wat jij doet als ze jij zo'n plaag van die schurftbeesten hebt en ze alles bij jouw in huis mollen en kapotknagen.
Ehmz nee meer dat ik bij god niet meer wist of ik wel betaald had in de kroeg, met wie ik allemaal gepraat had na 12 uur, of ik nog een leuke meid had ontmoet, of ik nog bij de shoarmanees geweest was, hoe ik in godsnaam thuisgekomen was, of ik nog ruzie gehad had etc etcquote:Op zondag 22 december 2013 00:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je moest de volgende dag terug lezen wat voor een bagger topics je geopend had op Fok?
Op tijd slapen dus.quote:Op zondag 22 december 2013 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt geen legendarische nacht... tussen hip, tof doen en het daadwerkelijk zijn zit een groot verschil Gerrie
quote:
Oké man.quote:Op zondag 22 december 2013 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt geen legendarische nacht... tussen hip, tof doen en het daadwerkelijk zijn zit een groot verschil Gerrie
Geen een keer.quote:Op zondag 22 december 2013 00:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij hebt meerdere keren nepdronken op dit forum gepost...
De chocomel nog nietquote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ok, ik haal chocomel, en wtf is er nu op?
Chocomel, goed ideequote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ok, ik haal chocomel, en wtf is er nu op?
Die opmerking of ze duet gaan zingenquote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Iets doet me vermoeden dat Jan stiekem echt een teringhekel aan Geraldine heeft en haar nu op deze manier ongenadig te kakken wil zetten terwijl zij denkt dat dit gewoon lollig bedoeld is
Dat ze 'm maar met een baksteen op zijn hoofd slaanquote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef iAvani het volgende:
Iemand zit met een lazerpen te schijnen
quote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Iets doet me vermoeden dat Jan stiekem echt een teringhekel aan Geraldine heeft en haar nu op deze manier ongenadig te kakken wil zetten terwijl zij denkt dat dit gewoon lollig bedoeld is
Irritante etterbakjesquote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef iAvani het volgende:
Iemand zit met een lazerpen te schijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |