quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
He Muut. Ging jij niet op vakantie vandaag?quote:
en nu zit hij te FOK!kenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Muut. Ging jij niet op vakantie vandaag?
Heb je Sexy Lexy helemaal gemist.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang het maar niet zo'n all you can eat lopend buffet vreethal is kunnen Wokrestaurants er nog wel mee door.
Oh en hoi Muto. Ik heb Feyenoord geeneens een poging gegeven om te kijken, was het wat?
Straks. Over 5 uurtjes weg. Moest naar Feyenoord hé.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Muut. Ging jij niet op vakantie vandaag?
Oh, hij zal vast wel naar beneden verhuist zijn. Dat is al een hele vakantie voor de meeste fokkers.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en nu zit hij te FOK!ken
dat doe je toch altijd als je op vakantie gaat?
hoi lr. Ja. Eerste 60 minuten ofzo wel. Daarna niet. En het was koud.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang het maar niet zo'n all you can eat lopend buffet vreethal is kunnen Wokrestaurants er nog wel mee door.
Oh en hoi Muto. Ik heb Feyenoord geeneens een poging gegeven om te kijken, was het wat?
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:35 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat lr op FOK! hetzelfde als in real is.
Mooi avondjequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Straks. Over 5 uurtjes weg. Moest naar Feyenoord hé.
moet je deken meenemenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:35 schreef Muto het volgende:
[..]
hoi lr. Ja. Eerste 60 minuten ofzo wel. Daarna niet. En het was koud.
In het echt maak ik meer slechte grappen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:35 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat lr op FOK! hetzelfde als in real is.
l0serquote:
Die ging Love Actually kijkenquote:
binnenlanden van Spanje.quote:
watquote:
huilen van gelukquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:36 schreef xcachet het volgende:
Ik weet nou niet of ik moet huilen of heel vrolijk moet zijn. #durftevragen.
whatsupquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:36 schreef xcachet het volgende:
Ik weet nou niet of ik moet huilen of heel vrolijk moet zijn. #durftevragen.
ik heb staanplekken.quote:
Chill. Is Andalusië toch?quote:
dus?quote:
Ja met zijn chickiequote:
Mij zie je hier niet. Hooguit op WA.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gezegd. Maar 's avonds heb je soms gewoon geen moer te doen.
heeft een deken geen nut.quote:
oh gezelligquote:
Vind kut dat mijn ouders hem chillen in een hotel ergens in de Alpen en ik achtergelaten benquote:
goed idee. En dan kom ik op tv. Omdat ik er bijzonder uitziequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
muto neem slaapzak mee, dan kan je daarin staan
ik moet lachenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:39 schreef Muto het volgende:
[..]
goed idee. En dan kom ik op tv. Omdat ik er bijzonder uitzie
Is toch chill om alleen thuis te zijn?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind kut dat mijn ouders hem chillen in een hotel ergens in de Alpen en ik achtergelaten ben
Of blij zijn omdat ik een hele leuke dag heb gehad
Wtfquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind kut dat mijn ouders hem chillen in een hotel ergens in de Alpen en ik achtergelaten ben
was het leuk ja?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
5 HP-marathons achter elkaar toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
ik zou wel een weekje alleen thuis willen zijn hoor
Ja maar jij haat je ouders volgens mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef supersof het volgende:
en zou het niet erg vinden om met kerst alleen te zijn
Nee want alleen m'n pa en stiefmoeder zijn weg en ik ben nu bij m'n ma met al m'n broertjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Is toch chill om alleen thuis te zijn?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
ik zou wel een weekje alleen thuis willen zijn hoor
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef supersof het volgende:
en zou het niet erg vinden om met kerst alleen te zijn
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5 HP-marathons achter elkaar toch?
niet hatenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij haat je ouders volgens mij
Staat nu op mijn PC maar weet nou niet of de meet doorgaat dus nu maar wachten heh.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ohquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want alleen m'n pa en stiefmoeder zijn weg en ik ben nu bij m'n ma met al m'n broertjes.
jij wil iemand tot zelfmoor drijven?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hekel eraan hebben danquote:
Nee tweede kerstdag zijn ze terug. Wilde eigenlijk gaan werken omdat ze ook niet aan mij denkenquote:
hahahahahahahahahahahahhahaahhaquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij wil iemand tot zelfmoor drijven?
Jawel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ohkan je niet in je vaders huis zitten?
neuh dat ook niet. maar op sommige momenten wel heel ergquote:
Het kan echt, de rest moet maar concreet worden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Staat nu op mijn PC maar weet nou niet of de meet doorgaat dus nu maar wachten heh.
dan doe je dat tochquote:
Vijf marathons?! Wtf?!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahhahaahha
Ja dat ook. Maar zou daar sowieso wel heen willen gaan ongeacht of het nou kerst is of niet. Gezellig doen met de familie omdat het een bepaald datum isquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil gewoon naar dat feest in de Musicon.
Dus wel met kerstquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee tweede kerstdag zijn ze terug. Wilde eigenlijk gaan werken omdat ze ook niet aan mij denken
ik moest lachen om je reactiequote:
Oké tof. Zou je dan echt alle films willen marathonnen of een paar?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan echt, de rest moet maar concreet worden.
hoef je niet bij je moeder en broertjes te zitten. Of was dat het probleem niet?quote:
Heeft daar toch niks mee te makenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat ook. Maar zou daar sowieso wel heen willen gaan ongeacht of het nou kerst is of niet. Gezellig doen met de familie omdat het een bepaald datum is
3,50 per uurquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:43 schreef 2Happy4U het volgende:
hoeveel krijgen jullie betaalt om op te passen?
ik word genaaid dusquote:
Ja idd. Gelukkig heeft niet iedereen mij verlatenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus wel met kerstNaja, je moeder is er gelukkig wel. Mijn pa is met kerst ook weg.
hoeveel krijg jij danquote:
Zoveel als ik wil.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:43 schreef 2Happy4U het volgende:
hoeveel krijgen jullie betaalt om op te passen?
Ja ik was even vergeten dat je ouders gescheiden warenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja idd. Gelukkig heeft niet iedereen mij verlatenTjacka zei al: "ze hebben je er gewoon ingeluisd zodat ze nu lekker zelf weg kunnen" haha
300 euro graag dankequote:
Nee mag doen waar ik zelf zin in heb. Mijn broertjes kunnen hooguit irritant zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
hoef je niet bij je moeder en broertjes te zitten. Of was dat het probleem niet?
oooh oke. Hoe oud zijn ze?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee mag doen waar ik zelf zin in heb. Mijn broertjes kunnen hooguit irritant zijn
moet je eerst nog even wat klusjes doen met de vader of neit?quote:
Ouders is altijd vader en stiefmoeder. En moeder is gewoon moeder. Nooit zin om het uit te typenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik was even vergeten dat je ouders gescheiden warenOmdat je zei dat je ouders hem in een hotel chillde
bahquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moet je eerst nog even wat klusjes doen met de vader of neit?
Moet jullie weten. Als jullie serieus zijn kan ik mijn ouders huis beschikbaar stellen. Dat zou tevens inhouden dat er meer dan genoeg ruimte zou zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oké tof. Zou je dan echt alle films willen marathonnen of een paar?
wowquote:
Hoelang zijn alle films wel niet dan? 2,5-3 uur per film x 8, duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet jullie weten. Als jullie serieus zijn kan ik mijn ouders huis beschikbaar stellen. Dat zou tevens inhouden dat er meer dan genoeg ruimte zou zijn.
Verder blijft het een raar idee, maar nu heb ik het toch al een soort van aangeboden
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen het altijd over `geforceerd'' gezellig doen hebben enzo![]()
Het is gewoon cultuurbepaald dat kerst gevierd wordt, en het is toch logisch dat je dat viert door gezellig te doen met familie en dan samenkomt.
Dus heeft niks met gezellig doen omdat het een bepaalde datum is te maken
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen het altijd over `geforceerd'' gezellig doen hebben enzo![]()
Het is gewoon cultuurbepaald dat kerst gevierd wordt, en het is toch logisch dat je dat viert door gezellig te doen met familie en dan samenkomt.
Dus heeft niks met gezellig doen omdat het een bepaalde datum is te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
We blijven wel slapen hequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet jullie weten. Als jullie serieus zijn kan ik mijn ouders huis beschikbaar stellen. Dat zou tevens inhouden dat er meer dan genoeg ruimte zou zijn.
Verder blijft het een raar idee, maar nu heb ik het toch al een soort van aangeboden
Wat zijn de voordelen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het brengt hier en daar ook voordelen met zich mee. Maar vooral irritant.
hoe oud ben jij?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Nee maar ja. Wat wil je dan? Ruzie maken tijdens kerst omdat je het anders ook doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik echt kut vinden hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Jij bent de expertquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoelang zijn alle films wel niet dan? 2,5-3 uur per film x 8, duurt nog wel even![]()
Gewoon niks van verwachten kan het enkel meevallen. Al ben ik wel blij dat ik het al jaren enkel met mijn directe familie vier en niet de gehele. Daar zitten van die figuren tussen welke je ongezellig vinden als je niet continue bier drinktquote:
Niet gaan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ja. Wat wil je dan? Ruzie maken tijdens kerst omdat je het anders ook doet?
Dat zou ik echt kut vinden hoor
Hoe denk je dat je ouders dat vinden?quote:
20 hours, rounded up.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de expert
[..]
Gewoon niks van verwachten kan het enkel meevallen. Al ben ik wel blij dat ik het al jaren enkel met mijn directe familie vier en niet de gehele. Daar zitten van die figuren tussen welke je ongezellig vinden als je niet continue bier drinkt
Heb nu wel een wii, xbox en een ps tot mijn beschikking. Verder ben ik het enige meisje dus hoef nooit te delen. Naja heb een stiefzusje nog maar die krijgt niks van mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen?
ik vind die van 13 en 16 al kut bij mij
Maar ze gaan allemaal vragen: 'Hoe gaat het op school?' En dan zeg ik dat het kut gaat en dan kijken mijn slimme nichten en neven me aan alsof ik superdom benquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de expert
[..]
Gewoon niks van verwachten kan het enkel meevallen. Al ben ik wel blij dat ik het al jaren enkel met mijn directe familie vier en niet de gehele. Daar zitten van die figuren tussen welke je ongezellig vinden als je niet continue bier drinkt
Holy fuck.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
20 hours, rounded up.
Philosopher's/Sorcerer's Stone is 152 mins. (2 hrs 32 mins)
Chamber of Secrets is 161 mins. (2 hrs 41 mins)
Prisoner of Azkaban is 141 mins. (2 hrs 21 mins)
Goblet of Fire is 157 mins. (2 hrs 37 mins)
Order of the Phoenix is 138 mins. (2 hrs 18 mins)
Half-Blood Prince is 153 mins. (2 hrs 33 mins)
Deathly Hallows pt 1 is 146 mins. (2 hrs 26 mins)
Deathly Hallows pt 2 is 130 mins. (2 hrs 10 mins)
In total, they are: 1,178 mins. (19 hrs 38 mins)
Ezell kom je ook. Ik durf niet zonder jequote:
Die worden dan boos. Maar het zijn andere familieleden die met elkaar ruzie maken en ik zit dan maar wat voor me uit te starenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe denk je dat je ouders dat vinden?
en dat terwijl je supersof bentquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ze gaan allemaal vragen: 'Hoe gaat het op school?' En dan zeg ik dat het kut gaat en dan kijken mijn slimme nichten en neven me aan alsof ik superdom ben
is allemaal schijnquote:
Ik ga die marathon al met andere mensen doen, dus nee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ezell kom je ook. Ik durf niet zonder je
Ja, oke. Dan begrijp ik het nog enigszins.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die worden dan boos. Maar het zijn andere familieleden die met elkaar ruzie maken en ik zit dan maar wat voor me uit te starenIk heb echt geen zin om constant toe te kijken hoe mensen ruzie hebben.
hmm ja heb ik nu ook, behalve xbox. maar ik mag daar niet op hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb nu wel een wii, xbox en een ps tot mijn beschikking. Verder ben ik het enige meisje dus hoef nooit te delen. Naja heb een stiefzusje nog maar die krijgt niks van mij
Waarom moet je broer dan niet oppassen?quote:
AB, die is pas schijnquote:
kut excuus. Dat heb je verzonnen toen wij met het idee kwamen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga die marathon al met andere mensen doen, dus nee.
HP meet. kom je ook. neem tjacka meequote:
doe het voor ons, doe het voor sofquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga die marathon al met andere mensen doen, dus nee.
Rot op.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kut excuus. Dat heb je verzonnen toen wij met het idee kwamen.
Ik kan sinds kort mijn broertje van 14 niet meer handelenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja heb ik nu ook, behalve xbox. maar ik mag daar niet op hoor
ik vind het vooral vervelend dat zij een front tegen mij vormen
Tja... dan snijd je een ander onderwerp aan. HP-marathons bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ze gaan allemaal vragen: 'Hoe gaat het op school?' En dan zeg ik dat het kut gaat en dan kijken mijn slimme nichten en neven me aan alsof ik superdom ben
wow. dat is alles wat ik erover kwijt wil.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
20 hours, rounded up.
Philosopher's/Sorcerer's Stone is 152 mins. (2 hrs 32 mins)
Chamber of Secrets is 161 mins. (2 hrs 41 mins)
Prisoner of Azkaban is 141 mins. (2 hrs 21 mins)
Goblet of Fire is 157 mins. (2 hrs 37 mins)
Order of the Phoenix is 138 mins. (2 hrs 18 mins)
Half-Blood Prince is 153 mins. (2 hrs 33 mins)
Deathly Hallows pt 1 is 146 mins. (2 hrs 26 mins)
Deathly Hallows pt 2 is 130 mins. (2 hrs 10 mins)
In total, they are: 1,178 mins. (19 hrs 38 mins)
Dat doen ze ook altijd bij mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja heb ik nu ook, behalve xbox. maar ik mag daar niet op hoor
ik vind het vooral vervelend dat zij een front tegen mij vormen
Bij wie?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
HP meet. kom je ook. neem tjacka mee
waarom nietquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan sinds kort mijn broertje van 14 niet meer handelenMaar met mijn broer van 19 noooooit ruzie en die tweeling klap ik gewoon
Ze is bang dat wij een liefdesdrankje voor haar brouwen.quote:
ik neem wel xtc mee om op te blijvenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... dan snijd je een ander onderwerp aan. HP-marathons bijvoorbeeld![]()
Nee maar zonder gekheid. Je hoeft je toch niet beter/slechter te voelen ten opzichte van je familie. Als ze je dat gevoel wel geven is dat hun fout en niet het jouwe.
[..]
wow. dat is alles wat ik erover kwijt wil.
Die hebben wij toch niet nodig eyooooquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is bang dat wij een liefdesdrankje voor haar brouwen.
het is dat ik op vakantie ben, maar qua gedrag ben ik een meisje.quote:
GHB in de badkuip was het toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is bang dat wij een liefdesdrankje voor haar brouwen.
Pfft. Jij bent de expert.quote:
Ik sla dan wel als een meid maar moeten ze maar luisteren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]'klap ik gewoon'
ik kan ze ook niet meer handelen
Mja, ik zorg gewoon dat het niet aan bod komtquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... dan snijd je een ander onderwerp aan. HP-marathons bijvoorbeeld![]()
Nee maar zonder gekheid. Je hoeft je toch niet beter/slechter te voelen ten opzichte van je familie. Als ze je dat gevoel wel geven is dat hun fout en niet het jouwe.
[..]
wow. dat is alles wat ik erover kwijt wil.
Waarom moet jij oppassen danquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat doen ze ook altijd bij mijMaar ja dat komt omdat ik vaak moet oppassen en dan streng moet zijn
Alhoewel ik ook vaak films voor ze download of gerust een half uur / uur later laat opblijven dan toegestaan. Maar dat vergeten ze dan.
LRquote:
jullie zijn engquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom moet jij oppassen danzo oud zijn ze niet toch
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom moet je broer dan niet oppassen?
Ik heb broertjes van de leeftijden van 7 tot 14 en een zusje van 5, geschreeuw altijd hier
moehahaha ha ha h...quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sla dan wel als een meid maar moeten ze maar luisteren.
quote:
quote:
Hoeveel broertjes en zusjes heb jij dan?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Sof heeft een foto van mij gezien met mascara op door een stom vrouwmens. Ik snap haar angst wel.
Oh. Kut zegquote:
een hoopquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel broertjes en zusjes heb jij dan?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Sof heeft een foto van mij gezien met mascara op door een stom vrouwmens. Ik snap haar angst wel.
Vertel.quote:
GA JE MEE OMG PLSquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
Haha ik denk dat lr een grapje maakt.
Maar de kans om lr in levende lijven te zien laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan
Jij ook. Veel plezier in Spanjequote:
FIJNE VAKANTIE MUTO!!!!!!!!!!!!quote:
Wut?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
4 broertjes, 1 zusjequote:
Damnquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]nu ben ik niet meer bang voor jou
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik sprak mijn oma vrijdag dus nog. Ze had het ondanks haar like toch een opmerkelijke foto gevonden
quote:
Soms voel ik me hier niet op m'n plek. Ben heiden, lust geen vis, en heb geen seksuele gevoelens tegenover familieleden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damn![]()
Katwijkers in hart en nieren dus.
Je komt er ook voor ons.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja is goed maar kan niet zo goed tegen HP
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, een nicht had haar uitgelachen om haar like. Als had ze er wel bijgezegd dat ik dankbaar moest zijn omdat mijn oma me kennelijk accepteerde zoals ik was.quote:
ook al zo'n mietje?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
En je gebruikt geen cocaine.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Soms voel ik me hier niet op m'n plek. Ben heiden, lust geen vis, en heb geen seksuele gevoelens tegenover familieleden.
jij durft niet eens naar de meet te komenquote:
Ik wil daar heen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Egypte krijgt wel een witte kerst, en wij zitten in dit verschrikkelijke weer.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu zou het eerlijk zijn als jij ook een rot op naar je hoofd kreeg.quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
'ik heb al met andere mensen afgesproken' BLABLABLA
wat een gezwam
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, een nicht had haar uitgelachen om haar like. Als had ze er wel bijgezegd dat ik dankbaar moest zijn omdat mijn oma me kennelijk accepteerde zoals ik was.
Tot zover dit enigszins schaamtevolle onderwerpFB-tags
Stel het voor aan je ouders. Skiën van een Piramide wordt nooit meer zo voordelig met alle onrust in het land.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu zou het eerlijk zijn als jij ook een rot op naar je hoofd kreeg.
Maar is een onterechte opmerking als dat zou gebeuren.quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu zou het eerlijk zijn als jij ook een rot op naar je hoofd kreeg.
Ga niet een 19 uur durende marathon twee keer doen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
'ik heb al met andere mensen afgesproken' BLABLABLA
wat een gezwam
Goed zo, beter dan Sof!quote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan er niet tegen maar kijk altijd wel. Zo'n bikkel ben ik wel hoor
Oh tegen Sof kan ze wel normaal antwoordenquote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga niet een 19 uur durende marathon twee keer doen.
[..]
Goed zo, beter dan Sof!
Ik durf welquote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga niet een 19 uur durende marathon twee keer doen.
[..]
Goed zo, beter dan Sof!
Ik vraag me wel eens af wat er in dat koppie van jou om gaatquote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel het voor aan je ouders. Skiën van een Piramide wordt nooit meer zo voordelig met alle onrust in het land.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh tegen Sof kan ze wel normaal antwoorden
quote:
okquote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef supersof het volgende:
zal ik groepwa maken voor hp marathon?
niet doen dus?quote:Op zondag 22 december 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
Geen goeie ervaringen met groepswhatsapps
Jij bent en blijft een knijn.quote:Op zondag 22 december 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo leuk. In verhouding is mijn hoofd gewoon naar formaat.
Ik negeer het 9/10 keerquote:Op zondag 22 december 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
Geen goeie ervaringen met groepswhatsapps
IK WACHT OP BEVESTIGING VAN FOKIT KNIJN EN CACHETquote:
Oh mag wel hoorquote:
Oh prima hoor. Ik ben alle schaamte voorbijquote:Op zondag 22 december 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
IK WACHT OP BEVESTIGING VAN FOKIT KNIJN EN CACHET
dat wil ik wel zienquote:
Voor wat?quote:Op zondag 22 december 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
IK WACHT OP BEVESTIGING VAN FOKIT KNIJN EN CACHET
groepwa voor hp meetquote:
Waarom nietquote:Op zondag 22 december 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh mag wel hoorMaar ik ben echt nog niet zeker of ik er heen ga
ja hequote:
Hij heeft nog wel een pornosnor.quote:Op zondag 22 december 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Happy, wat vind jij van Gunther zijn nieuwe nummer. Ik had meer van zijn comeback verwacht
Ligt eraan wanneer en zo.quote:
moeten we nog bespreken tochhhhquote:
I'm not justin bieber bitch?!!!quote:Op zondag 22 december 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Happy, wat vind jij van Gunther zijn nieuwe nummer. Ik had meer van zijn comeback verwacht
oh nu opeens hatenquote:
Ik kan nog niet eens 1 HP films afkijkenquote:
je bent zelf weinig actie met weinig kutquote:Op zondag 22 december 2013 00:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens 1 HP films afkijken
Veeeeeel te weinig actie, gebeurt geen kut in de hele film.
Hermliens kut had ik inderdaad wel wat vaker voorbij willen zien komen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens 1 HP films afkijken
Veeeeeel te weinig actie, gebeurt geen kut in de hele film.
Sterker nog. Hij heeft helemaal geen kutquote:Op zondag 22 december 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent zelf weinig actie met weinig kut
Yep. Jammer dat weer een held is gevallen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De dagen van Ding Dong en Teeny weeny string bikini zijn wel voorbij, snor of niet.
REPEATquote:Op zondag 22 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog. Hij heeft helemaal geen kut
weet niet hoorquote:Op zondag 22 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog. Hij heeft helemaal geen kut
Van mij mag hetquote:
lmi vuile hoerquote:
Ja is goed. Maar hij heeft nu feestje.quote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Van mij mag het
vraag het hem dan doe ik hem erbij
BURRNNNNNNquote:Op zondag 22 december 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent zelf weinig actie met weinig kut
oke ik zie je verzoekje wel verschijnenquote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja is goed. Maar hij heeft nu feestje.
Okequote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ik zie je verzoekje wel verschijnen
Ja over jou toch?quote:
insoquote:
Er heeft er vandaag weer een een unban gekregen.quote:
Echt he, alleen maar lurkenquote:Op zondag 22 december 2013 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er heeft er vandaag weer een een unban gekregen.
Lekker fokken terwijl je een ban hebt. Heb jij wel een leven mijn jongen?
doe ik ook altijd tijdens banquote:Op zondag 22 december 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Echt he, alleen maar lurken
quote:
quote:
soms is een begeleidende tekst wel handigquote:
Goed. krijg je wel weer vertrouwen vanquote:
Want jij was niet aan het fokken toen je een ban had?quote:Op zondag 22 december 2013 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er heeft er vandaag weer een een unban gekregen.
Lekker fokken terwijl je een ban hebt. Heb jij wel een leven mijn jongen?
ik zag dat immers 2 gols had gemaaktquote:Op zondag 22 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed. krijg je wel weer vertrouwen van
quote:Op zondag 22 december 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er komt een kerstkindje
Hij was lekker bezig. Boetius weer met een bazenkooltjequote:Op zondag 22 december 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zag dat immers 2 gols had gemaakt
ik geloof het niet
dm man, dmquote:Op zondag 22 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was lekker bezig. Boetius weer met een bazenkooltje
Amper. Na mijn ban was ik zelf aanzienlijk minder op fok.quote:Op zondag 22 december 2013 00:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want jij was niet aan het fokken toen je een ban had?![]()
Amper ja. Precies.quote:Op zondag 22 december 2013 00:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Amper. Na mijn ban was ik zelf aanzienlijk minder op fok.
de boetquote:Op zondag 22 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziyech heeft mijn wekelijkse klasse goal ook alweer te pakken.quote:Op zondag 22 december 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WAAROM MOET JE DIT OPENBAAR MAKEN JIJ SNITCHquote:Op zondag 22 december 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er komt een kerstkindje
nooit van gehoordquote:Op zondag 22 december 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziyech heeft mijn wekelijkse klasse goal ook alweer te pakken.
1-5quote:Op zondag 22 december 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziyech heeft mijn wekelijkse klasse goal ook alweer te pakken.
JA SORRY JIJ LAAT JE NEMEN VOOR HET HUWELIJK JIJ HEBT HET RECHT NIET IN HET WIT TE TROUWEN HOERRRRRquote:Op zondag 22 december 2013 00:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
WAAROM MOET JE DIT OPENBAAR MAKEN JIJ SNITCH
Serieus niet?quote:
euh doel je op mij cachiequote:Op zondag 22 december 2013 00:19 schreef xcachet het volgende:
Denk ik eindelijk wat leuks te vertellen hebben. "Weet ik."
Ok.
Is wel een baasje hoor.quote:
Oh voetbalt bij heerenveen. Ik kijk nooit meer eredivisie eigenlijkquote:
neequote:
mocroquote:Op zondag 22 december 2013 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
klinkt als een echte fries die ziyech
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |