Je komt er ook voor ons.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja is goed maar kan niet zo goed tegen HP
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, een nicht had haar uitgelachen om haar like. Als had ze er wel bijgezegd dat ik dankbaar moest zijn omdat mijn oma me kennelijk accepteerde zoals ik was.quote:
ook al zo'n mietje?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
En je gebruikt geen cocaine.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Soms voel ik me hier niet op m'n plek. Ben heiden, lust geen vis, en heb geen seksuele gevoelens tegenover familieleden.
jij durft niet eens naar de meet te komenquote:
Ik wil daar heen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Egypte krijgt wel een witte kerst, en wij zitten in dit verschrikkelijke weer.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu zou het eerlijk zijn als jij ook een rot op naar je hoofd kreeg.quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
'ik heb al met andere mensen afgesproken' BLABLABLA
wat een gezwam
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, een nicht had haar uitgelachen om haar like. Als had ze er wel bijgezegd dat ik dankbaar moest zijn omdat mijn oma me kennelijk accepteerde zoals ik was.
Tot zover dit enigszins schaamtevolle onderwerpFB-tags
Stel het voor aan je ouders. Skiën van een Piramide wordt nooit meer zo voordelig met alle onrust in het land.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu zou het eerlijk zijn als jij ook een rot op naar je hoofd kreeg.
Maar is een onterechte opmerking als dat zou gebeuren.quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu zou het eerlijk zijn als jij ook een rot op naar je hoofd kreeg.
Ga niet een 19 uur durende marathon twee keer doen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
'ik heb al met andere mensen afgesproken' BLABLABLA
wat een gezwam
Goed zo, beter dan Sof!quote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan er niet tegen maar kijk altijd wel. Zo'n bikkel ben ik wel hoor
Oh tegen Sof kan ze wel normaal antwoordenquote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga niet een 19 uur durende marathon twee keer doen.
[..]
Goed zo, beter dan Sof!
Ik durf welquote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga niet een 19 uur durende marathon twee keer doen.
[..]
Goed zo, beter dan Sof!
Ik vraag me wel eens af wat er in dat koppie van jou om gaatquote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel het voor aan je ouders. Skiën van een Piramide wordt nooit meer zo voordelig met alle onrust in het land.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh tegen Sof kan ze wel normaal antwoorden
quote:
okquote:Op zondag 22 december 2013 00:01 schreef supersof het volgende:
zal ik groepwa maken voor hp marathon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |