Ja maar jij haat je ouders volgens mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef supersof het volgende:
en zou het niet erg vinden om met kerst alleen te zijn
Nee want alleen m'n pa en stiefmoeder zijn weg en ik ben nu bij m'n ma met al m'n broertjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Is toch chill om alleen thuis te zijn?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
ik zou wel een weekje alleen thuis willen zijn hoor
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef supersof het volgende:
en zou het niet erg vinden om met kerst alleen te zijn
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5 HP-marathons achter elkaar toch?
niet hatenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij haat je ouders volgens mij
Staat nu op mijn PC maar weet nou niet of de meet doorgaat dus nu maar wachten heh.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ohquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want alleen m'n pa en stiefmoeder zijn weg en ik ben nu bij m'n ma met al m'n broertjes.
jij wil iemand tot zelfmoor drijven?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hekel eraan hebben danquote:
Nee tweede kerstdag zijn ze terug. Wilde eigenlijk gaan werken omdat ze ook niet aan mij denkenquote:
hahahahahahahahahahahahhahaahhaquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij wil iemand tot zelfmoor drijven?
Jawel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ohkan je niet in je vaders huis zitten?
neuh dat ook niet. maar op sommige momenten wel heel ergquote:
Het kan echt, de rest moet maar concreet worden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Staat nu op mijn PC maar weet nou niet of de meet doorgaat dus nu maar wachten heh.
dan doe je dat tochquote:
Vijf marathons?! Wtf?!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahhahaahha
Ja dat ook. Maar zou daar sowieso wel heen willen gaan ongeacht of het nou kerst is of niet. Gezellig doen met de familie omdat het een bepaald datum isquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil gewoon naar dat feest in de Musicon.
Dus wel met kerstquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee tweede kerstdag zijn ze terug. Wilde eigenlijk gaan werken omdat ze ook niet aan mij denken
ik moest lachen om je reactiequote:
Oké tof. Zou je dan echt alle films willen marathonnen of een paar?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan echt, de rest moet maar concreet worden.
hoef je niet bij je moeder en broertjes te zitten. Of was dat het probleem niet?quote:
Heeft daar toch niks mee te makenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat ook. Maar zou daar sowieso wel heen willen gaan ongeacht of het nou kerst is of niet. Gezellig doen met de familie omdat het een bepaald datum is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |