He, he dat is niet waar. Je hebt je toekomstpad uitgestippeld.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah liefWas ze blij je te zien?
Ik heb ehm... niks gedaan.
rot op ezellquote:
Toen ik deel 2 voor het eerst keek was die wel een beetje engquote:
Dat is inderdaad nogal domquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. laatste tijd wat meer. Komt ook omdat we haar steeds minder zien en spreken, maar ja. toen was ik net 5 weken weg geweest, vraagt ze dan niet eens naarDan heb ik ook zoiets: bekijk het.
[..]
Die serieAmerican Horror Story. Lig jij wakker van als je die gaat kijken
Hmm ja oke, zal wel leuk zijn als we dat echt gaan doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He, he dat is niet waar. Je hebt je toekomstpad uitgestippeld.
Het werd een historisch boek over verschillende locaties met fotomateriaal van de huidige situatie en de verhalen erachter. Zowel door de geschiedenis heen als onder de huidige bevolking.
Jup. en 3de kerstdag wel leuk met m`n vaders familie en haar uit etenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nogal domBegrijpelijk dan dat je niet meer in haar interesseert.
![]()
![]()
Doe alsof je ziek bentquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. en 3de kerstdag wel leuk met m`n vaders familie en haar uit eten![]()
Die hele familie is kut trouwens. Saaie figuren. Komt er ook altijd op neer dat ik tijdens dat etentje nog geen 5 woorden met m`n oma heb gesproken maar goed
wutquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe alsof je ziek bent
Zit ik ook aan te denken
nee manquote:
Nee heb al gezegd dat ik kom. Als we maar wat lekkers gaan eten, wokken of zo dan vind ik het bestquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe alsof je ziek bent
Zit ik ook aan te denken
Je zit te veel op FOK! sof.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe alsof je ziek bent
Zit ik ook aan te denken
Ja dat is wel chillquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heb al gezegd dat ik kom. Als we maar wat lekkers gaan eten, wokken of zo dan vind ik het best
Dat is niet lekker. WANSMAAK!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heb al gezegd dat ik kom. Als we maar wat lekkers gaan eten, wokken of zo dan vind ik het best
ja misschien welquote:
quote:
quote:
moest lachenquote:
Japansquote:
Eigenlijk wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |