Dat is echt een geweldige film ja. Jammer dat de tweede keer nooit zo leuk is als de eerste.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hmmm oke. The Departed is trouwens ook een aanrader.
Ik ga morgen naar Leiden en koop daar een webcam.quote:
#mogelijkeminimeetquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Leiden en koop daar een webcam.
De komedies welke ik leuk vind liggen meestal rond de 6 gek genoeg. Wellicht zegt dat meer over mijn gevoel voor humor dan over dat van IMDB maar dat geheel terzijdequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Positief of negatief? Komedies halen over het algemeen nooit hoger dan een 7.
Soms is het wel handig als je snel iets wil bekijken aangezien ik zelf niet heel erg in de films zit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit naar eigenlijk
Op IMDB wordt er vooral gekeken naar de verhaallijn. Bij een comedy wil het hele verhaal nog wel eens ontbreken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De komedies welke ik leuk vind liggen meestal rond de 6 gek genoeg. Wellicht zegt dat meer over mijn gevoel voor humor dan over dat van IMDB maar dat geheel terzijde
[..]
Soms is het wel handig als je snel iets wil bekijken aangezien ik zelf niet heel erg in de films zit.
Ik kijk eigenlijk nooit komediesquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De komedies welke ik leuk vind liggen meestal rond de 6 gek genoeg. Wellicht zegt dat meer over mijn gevoel voor humor dan over dat van IMDB maar dat geheel terzijde
[..]
Soms is het wel handig als je snel iets wil bekijken aangezien ik zelf niet heel erg in de films zit.
Insidious ook al gezien?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit komediesvind ze wel leuk maar wanneer ik kies om een film te kijken kies ik meestal voor thriller
Wel verstandig ook vaak. Ik dwing mijzelf de afgelopen tijd wat meer films te kijken om mijn gedeelde netflix kosten eruit te krijgen, dus kom vooral met tipsquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit komediesvind ze wel leuk maar wanneer ik kies om een film te kijken kies ik meestal voor thriller
Als je op zoek bent naar een thriller: Evil Dead Trailer (UK Trailer) - IMDbquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel verstandig ook vaak. Ik dwing mijzelf de afgelopen tijd wat meer films te kijken om mijn gedeelde netflix kosten eruit te krijgen, dus kom vooral met tips
Volgens mij niet, is toch van de makers van ehhh hoe heet die film, zo'n horrorfilm met een budget van 10.000 dollarquote:
Ik de eerste saw ooit. Vind het niks. Liever iets met wat diepgaander verhaalquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
ik heb nog nooit een thriller of horror gekekenNog steeds niet
Paranomal Activityquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij niet, is toch van de makers van ehhh hoe heet die film, zo'n horrorfilm met een budget van 10.000 dollar
Heb je er wel zo uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel verstandig ook vaak. Ik dwing mijzelf de afgelopen tijd wat meer films te kijken om mijn gedeelde netflix kosten eruit te krijgen, dus kom vooral met tips
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
Kijk die trailer maar eensquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een thriller: Evil Dead Trailer (UK Trailer) - IMDb
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
trommel een paar vriendinnetjes op voor een marathon en verman je!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
Die ja. Zelfde makers toch?quote:
is eng manquote:
Serieus? Vind je dat soort films zo eng?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
is eng man
ik vond war of the world ofzo al eng
Ja, Evil Dead is goede film.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar Insidious is wel een goede film.
Heb je mijn trailer al gezien?
Een zaag?!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een thriller: Evil Dead Trailer (UK Trailer) - IMDb
Gegroet.quote:
Thriller ook niet? Horror heeft ook niet direct mijn voorkeur. Mijn brein heeft vaak toch moeite om in het verhaal te komen en het serieus te nemen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
Avond.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thriller ook niet? Horror heeft ook niet direct mijn voorkeur. Mijn brein heeft vaak toch moeite om in het verhaal te komen en het serieus te nemen.
[..]
Avond.
Gezellig hier?quote:
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Serieus? Vind je dat soort films zo eng?
fokitquote:
Altijd toch?quote:
Nee beide nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thriller ook niet? Horror heeft ook niet direct mijn voorkeur. Mijn brein heeft vaak toch moeite om in het verhaal te komen en het serieus te nemen.
[..]
Avond.
Hoi Sofjequote:
American Piequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
Comedy`s zijn vaak saai. Allemaal beetje van het zelfde. zit soms echt hele leuke bij, maar het merendeel lijkt te erg op elkaar
Treurig inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De poep en pis grappen zijn geloof ik wel zo ongeveer over en voorbij.
Ik ben vereerdquote:
Dat is dus een voorbeeld van `geen'' leuke comedy. Behalve deel 1 als je hem nog nooit gezien hebt misschien dan.quote:
Pineapple Express danquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dus een voorbeeld van `geen'' leuke comedy. Behalve deel 1 als je hem nog nooit gezien hebt misschien dan.
Jaquote:
Ook een van de weinige films van Adam Sandler die leuk zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaDie vind ik ook echt geweldig.
Niet zoveel. Uitgeslapen want ik was moe, en smiddags naar m`n oma gegaan die ik al maanden net gezien hebquote:
Heel vaag, en daarin wel zeer sterk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
o die wil ik nog zien, lijkt me wel een dikke prima
nou doei
Was ook wel leuke film opzich ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:22 schreef LETMEIN het volgende:
21 Jump Street schijnt ook wel lollig te zijn.
Ja absoluut. Met die oma in dat tehuis ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ook een van de weinige films van Adam Sandler die leuk zijn
Captain Philips al gezien?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook wel leuke film opzich ja.
Ah liefquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zoveel. Uitgeslapen want ik was moe, en smiddags naar m`n oma gegaan die ik al maanden net gezien heben vanavond voetbal gekeken.
Jij?
Ben niet zo kapot van die nieuwe stroom komediefilms. Lijkt zichzelf allemaal iets serieus te nemen terwijl er absoluut geen verhaal achter zit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:22 schreef LETMEIN het volgende:
21 Jump Street schijnt ook wel lollig te zijn.
Nope. Laatste tijd meer van de series. Net American Horror Story afgekeken. Brute seriequote:
Ik ben zelf ook niet thuis in de comedy films, ben meer van de actie / thriller / horror / adventurequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben niet zo kapot van die nieuwe stroom komediefilms. Lijkt zichzelf allemaal iets serieus te nemen terwijl er absoluut geen verhaal achter zit.
Bij een Dodgeball of iets dergelijks straalt echt alles uit dat ze gewoon een leuke film wilde maken en zelf ook wel inzien dat het geen Oscar waardig materiaal is.
Ja, vond ze wel weer leuk. Leuke oma ook, 88 en en gewoon nog op haar iPad candy crush aan het spelenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah liefWas ze blij je te zien?
Ik heb ehm... niks gedaan.
Waar gaat dat over dan? Zijn het gewoon losse verhalen of wat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Laatste tijd meer van de series. Net American Horror Story afgekeken. Brute serieMisschien wel beste horror die ik ooit gezien heb qua films/series
Elk seizoen heeft een ander verhaal. Maar alleen seizoen 1 staat op Netflx, die vond ik wel erg sterk hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar gaat dat over dan? Zijn het gewoon losse verhalen of wat?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vond ze wel weer leuk. Leuke oma ook, 88 en en gewoon nog op haar iPad candy crush aan het spelen![]()
Beter dan m`n andere oma die ik nooit spreek en zie en als ik haar aan de telefoon heb niet eens vraagt hoe het gaat maar gelijk naar m`n pa vraagt
Wattes?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Hoog wtf-gehalte.
Niet aan te raden voor SofWant die slaapt niet
Die vond HP ook eng zei ze nog.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Hoog wtf-gehalte.
Niet aan te raden voor SofWant die slaapt niet
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Laatste tijd meer van de series. Net American Horror Story afgekeken. Brute serieMisschien wel beste horror die ik ooit gezien heb qua films/series
NOOOOquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die vond HP ook eng zei ze nog.
oh oke. dan ga ik dat niet kijkenquote:
Mwah. laatste tijd wat meer. Komt ook omdat we haar steeds minder zien en spreken, maar ja. toen was ik net 5 weken weg geweest, vraagt ze dan niet eens naarquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]bazenoma
Dat is wel raaraltijd al zo geweest?
Die seriequote:
He, he dat is niet waar. Je hebt je toekomstpad uitgestippeld.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah liefWas ze blij je te zien?
Ik heb ehm... niks gedaan.
rot op ezellquote:
Toen ik deel 2 voor het eerst keek was die wel een beetje engquote:
Dat is inderdaad nogal domquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. laatste tijd wat meer. Komt ook omdat we haar steeds minder zien en spreken, maar ja. toen was ik net 5 weken weg geweest, vraagt ze dan niet eens naarDan heb ik ook zoiets: bekijk het.
[..]
Die serieAmerican Horror Story. Lig jij wakker van als je die gaat kijken
Hmm ja oke, zal wel leuk zijn als we dat echt gaan doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He, he dat is niet waar. Je hebt je toekomstpad uitgestippeld.
Het werd een historisch boek over verschillende locaties met fotomateriaal van de huidige situatie en de verhalen erachter. Zowel door de geschiedenis heen als onder de huidige bevolking.
Jup. en 3de kerstdag wel leuk met m`n vaders familie en haar uit etenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nogal domBegrijpelijk dan dat je niet meer in haar interesseert.
![]()
![]()
Doe alsof je ziek bentquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. en 3de kerstdag wel leuk met m`n vaders familie en haar uit eten![]()
Die hele familie is kut trouwens. Saaie figuren. Komt er ook altijd op neer dat ik tijdens dat etentje nog geen 5 woorden met m`n oma heb gesproken maar goed
wutquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe alsof je ziek bent
Zit ik ook aan te denken
nee manquote:
Nee heb al gezegd dat ik kom. Als we maar wat lekkers gaan eten, wokken of zo dan vind ik het bestquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe alsof je ziek bent
Zit ik ook aan te denken
Je zit te veel op FOK! sof.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe alsof je ziek bent
Zit ik ook aan te denken
Ja dat is wel chillquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heb al gezegd dat ik kom. Als we maar wat lekkers gaan eten, wokken of zo dan vind ik het best
Dat is niet lekker. WANSMAAK!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heb al gezegd dat ik kom. Als we maar wat lekkers gaan eten, wokken of zo dan vind ik het best
ja misschien welquote:
quote:
quote:
moest lachenquote:
Japansquote:
Eigenlijk wel.quote:
hai muutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |