neequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
lezen jullie altijd waar films over gaan?
Enkel de kleine omschrijving bij Netflix.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
lezen jullie altijd waar films over gaan?
The Raid is toch echt wel beter.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Denk dat Fight Club een van mijn favoriete films is.
Ik doelde er meer op dat je in het rookhok/richting het rookhok de kans krijgt een gesprek aan te knopenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:58 schreef richolio het volgende:
[..]Nee, niet echt
Dus als het niet werkt, moet ik roken?
blijkbaar niet, even veranderenquote:
en naar het cijfer op imbd?quote:
Netflixquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Enkel de kleine omschrijving bij Netflix.
Moet die nog kijken, zag 'm wel op Netflix. Spoedig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
The Raid is toch echt wel beter.
hoezo?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
blijkbaar niet, even veranderen
neequote:
Zeker een aanrader.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet die nog kijken, zag 'm wel op Netflix. Spoedig.
Dan zou ik uitgenodigd worden ofzoquote:
Kaas > Vrouwen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zou ik uitgenodigd worden ofzo![]()
Nope, vind Denzel Washington een kut acteur. Ik heb daar geen rationele reden voor.quote:
hij dmde mij met de vraag of hij ook mocht komenquote:
Positief of negatief? Komedies halen over het algemeen nooit hoger dan een 7.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt aan het genre. Bij komedies vind ik het IMDB cijfer zelden opgaan.
neequote:
Hmmm oke. The Departed is trouwens ook een aanrader.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nope, vind Denzel Washington een kut acteur. Ik heb daar geen rationele reden voor.
Ik kijk er nooit naar eigenlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt aan het genre. Bij komedies vind ik het IMDB cijfer zelden opgaan.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
hij dmde mij met de vraag of hij ook mocht komen
ik zei nee
smoesjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |