ik sla geen dudesquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:54 schreef Jhali het volgende:
toto ik durf het niet te zeggen als ik in jouw wijkje ben omdat ik bang ben dat je me dan in elkaar slaatok grapje maar ik durf het wel nooit te zeggen
wil je nou zeggen dat hij je zomaar zou slaan? wat een kutopmerkingquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:54 schreef Jhali het volgende:
toto ik durf het niet te zeggen als ik in jouw wijkje ben omdat ik bang ben dat je me dan in elkaar slaatok grapje maar ik durf het wel nooit te zeggen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wil je nou zeggen dat hij je zomaar zou slaan? wat een kutopmerking
Wat een anticlimax zeg. Nee toch niet, nou ja grapje toch wel een anticlimax.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:54 schreef Jhali het volgende:
ehm hoe oud was je ook alweer?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:43 schreef richolio het volgende:
[..]
En anders word jij mijn vriendin
god ja ik zeg altijd zulke dingenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een anticlimax zeg. Nee toch niet, nou ja grapje toch wel een anticlimax.
Wie denk je wel niet wat je bent!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In het ergste geval wil ze niet praten.
#voorjekijkendoorlopen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roken is vaak je redding. Ik rook alleen niet tenzij ik heel veel appelsap nuttig. Nee, op dit onderwerp ben ik niet je beste tipgever
Wow dat duurde maar twee uur totdat je erop reageerde. Bravo.quote:
Een redelijke film, maar er is zoveeeeel beter.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
ik kijk The Internship omdat cachet een keer zei dat die leuk was.
nog best oké tot nu toe
mooie paintquote:
Is er hier ergens een collectie van?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Is er hier ergens een collectie van?
Post #5 refereerde er al naar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow dat duurde maar twee uur totdat je erop reageerde. Bravo.
ik weet niet, hij begint nu pas echt. heb niet gelezen waar hij over gaatquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een redelijke film, maar er is zoveeeeel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |