Als het lukt zal ik wel wat zeggen ja. Het is engquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Praat dan over nederland? vinden engelsen geweldig
Roze dildo's, gouden combiquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Als het lukt zal ik wel wat zeggen ja. Het is engWat vinden meisjes leuk? Behalve aandacht en cadeautjes en roze dingen enzo dan he
Nooit begrepen nee. Al helpt het ook niet mee dat ik over het algemeen niet heel blij word van een club zijn drukte en muziek.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze is Engels, ik ben niet in Nederland dus ik kan geen gespreksstof bedenken. Eigenlijk kan je niet eens praten in een club met harde muziek
Nee ik ook niet.. Zo leuk vind ik het ook niet eens. Een gesprek aanknopen in zo'n club gaat moeilijk, en al helemaal als engels niet mijn eerste taal is. Ik spreek het wel goed, maar meer nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit begrepen nee. Al helpt het ook niet mee dat ik over het algemeen niet heel blij word van een club zijn drukte en muziek.
weet ik veel, wees gewoon jezelf. als ze jou dan niet leuk vind dan zou jij haar ook niet leuk moeten vindenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Als het lukt zal ik wel wat zeggen ja. Het is engWat vinden meisjes leuk? Behalve aandacht en cadeautjes en roze dingen enzo dan he
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zal het kopen, zal ze er blij mee zijn?
En anders word jij mijn vriendinquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik veel, wees gewoon jezelf. als ze jou dan niet leuk vind dan zou jij haar ook niet leuk moeten vinden
zo doe je dat Ô ^quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:43 schreef richolio het volgende:
[..]
En anders word jij mijn vriendin
Roken is vaak je redding. Ik rook alleen niet tenzij ik heel veel appelsap nuttig. Nee, op dit onderwerp ben ik niet je beste tipgeverquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.. Zo leuk vind ik het ook niet eens. Een gesprek aanknopen in zo'n club gaat moeilijk, en al helemaal als engels niet mijn eerste taal is. Ik spreek het wel goed, maar meer niet
Verrassend wel, en de titel liegt je geeneens voorquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=590430907677498
In het ergste geval wil ze niet praten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:37 schreef richolio het volgende:
[..]
quote:
https://www.facebook.com/events/603524486374221/quote:Kerstmis. De tijd van doen alsof het gezellig is bij je schoonfamilie. Als je überhaupt al een schoonfamilie hebt.
Musicon ging traditioneel dicht met Kerstmis, maar vorig jaar is een nieuwe traditie geboren: ANTIKERST. Alle uitingen van kerstvreugd zijn ten strengste verboden, het is bloed en verderf wat de klok slaat! Iedereen behalve Jezus en de Kerstman zijn uitgenodigd, maar laat je kerstkransjes maar thuis. Bier, shotjes en deathmetal.
Deathmetal? Ja, och, het genre maakt niet zo uit, maar wie mee wil jammen, lekker raggen, mag het podium op. Dennis Kuiper en Bas Dubbelman (van UnseeN PerceptioN) leiden van negen tot elf een jamsessie.
Oh, en voor wie het nog niet al heel erg lang zag aankomen: Children of Bodom-coverband Triple Corpse Hammerblow zal de avond afsluiten - Kerstmis was nog nooit zo anti.
Ik sta op misschien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
https://www.facebook.com/events/603524486374221/
Ik moest lachenGoed feest wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |