quote:
wtfquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vraag of je in haar kont mag plassen
Nee joh, daar is het de tijd van het jaar helemaal niet voor. Heb je het al geprobeerd met engelenhaar en kerstballen?quote:
gewoon normaal praten en wat aardige dingen zeggenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ontmoet haar zo pas, mijn neef gaat me voorstellen aan dr
Met mijn piemel, zal ik die op haar hoofd pompen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nee joh, daar is het de tijd van het jaar helemaal niet voor. Heb je het al geprobeerd met engelenhaar en kerstballen?
Hier tips voor nodig hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:19 schreef richolio het volgende:
Geef me snel tips ik moet een meisje versieren
Ze is Engels, ik ben niet in Nederland dus ik kan geen gespreksstof bedenken. Eigenlijk kan je niet eens praten in een club met harde muziekquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon normaal praten en wat aardige dingen zeggen
quote:
Nee joh, gewoon in haar kerststalquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Met mijn piemel, zal ik die op haar hoofd pompen?
Mijn tip:quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:19 schreef richolio het volgende:
Geef me snel tips ik moet een meisje versieren
Ik ben een stille jongen (soms) (bij knappe meisjesquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Blijf bij je eigen persoonlijkheid dan.
Praat dan over nederland? vinden engelsen geweldigquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze is Engels, ik ben niet in Nederland dus ik kan geen gespreksstof bedenken. Eigenlijk kan je niet eens praten in een club met harde muziek
En als passend onderwerp zou je over WOII kunnen praten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Praat dan over nederland? vinden engelsen geweldig
lmi, ik vind je niet grappig, zo vele met mij. dus misschien kan je weer normaal posten? dankjewel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En als passend onderwerp zou je over WOII kunnen praten.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
lmi, ik vind je niet grappig, zo vele met mij. dus misschien kan je weer normaal posten? dankjewel.
quote:
Dat is natuurlijk wel grappigquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vraag of je in haar kont mag plassen
Uiteraardquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is natuurlijk wel grappig
Ja, want Totoquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
[..]
superquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |