Een zaag?!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een thriller: Evil Dead Trailer (UK Trailer) - IMDb
Gegroet.quote:
Thriller ook niet? Horror heeft ook niet direct mijn voorkeur. Mijn brein heeft vaak toch moeite om in het verhaal te komen en het serieus te nemen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
ik heb nog nooit een thriller of horror gekekenNog steeds niet
Avond.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thriller ook niet? Horror heeft ook niet direct mijn voorkeur. Mijn brein heeft vaak toch moeite om in het verhaal te komen en het serieus te nemen.
[..]
Avond.
Gezellig hier?quote:
jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Serieus? Vind je dat soort films zo eng?
fokitquote:
Altijd toch?quote:
Nee beide nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thriller ook niet? Horror heeft ook niet direct mijn voorkeur. Mijn brein heeft vaak toch moeite om in het verhaal te komen en het serieus te nemen.
[..]
Avond.
Hoi Sofjequote:
American Piequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
Comedy`s zijn vaak saai. Allemaal beetje van het zelfde. zit soms echt hele leuke bij, maar het merendeel lijkt te erg op elkaar
Treurig inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De poep en pis grappen zijn geloof ik wel zo ongeveer over en voorbij.
Ik ben vereerdquote:
Dat is dus een voorbeeld van `geen'' leuke comedy. Behalve deel 1 als je hem nog nooit gezien hebt misschien dan.quote:
Pineapple Express danquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dus een voorbeeld van `geen'' leuke comedy. Behalve deel 1 als je hem nog nooit gezien hebt misschien dan.
Jaquote:
Ook een van de weinige films van Adam Sandler die leuk zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaDie vind ik ook echt geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |