Dat is echt een geweldige film ja. Jammer dat de tweede keer nooit zo leuk is als de eerste.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hmmm oke. The Departed is trouwens ook een aanrader.
Ik ga morgen naar Leiden en koop daar een webcam.quote:
#mogelijkeminimeetquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Leiden en koop daar een webcam.
De komedies welke ik leuk vind liggen meestal rond de 6 gek genoeg. Wellicht zegt dat meer over mijn gevoel voor humor dan over dat van IMDB maar dat geheel terzijdequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Positief of negatief? Komedies halen over het algemeen nooit hoger dan een 7.
Soms is het wel handig als je snel iets wil bekijken aangezien ik zelf niet heel erg in de films zit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit naar eigenlijk
Op IMDB wordt er vooral gekeken naar de verhaallijn. Bij een comedy wil het hele verhaal nog wel eens ontbreken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De komedies welke ik leuk vind liggen meestal rond de 6 gek genoeg. Wellicht zegt dat meer over mijn gevoel voor humor dan over dat van IMDB maar dat geheel terzijde
[..]
Soms is het wel handig als je snel iets wil bekijken aangezien ik zelf niet heel erg in de films zit.
Ik kijk eigenlijk nooit komediesquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De komedies welke ik leuk vind liggen meestal rond de 6 gek genoeg. Wellicht zegt dat meer over mijn gevoel voor humor dan over dat van IMDB maar dat geheel terzijde
[..]
Soms is het wel handig als je snel iets wil bekijken aangezien ik zelf niet heel erg in de films zit.
Insidious ook al gezien?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit komediesvind ze wel leuk maar wanneer ik kies om een film te kijken kies ik meestal voor thriller
Wel verstandig ook vaak. Ik dwing mijzelf de afgelopen tijd wat meer films te kijken om mijn gedeelde netflix kosten eruit te krijgen, dus kom vooral met tipsquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit komediesvind ze wel leuk maar wanneer ik kies om een film te kijken kies ik meestal voor thriller
Als je op zoek bent naar een thriller: Evil Dead Trailer (UK Trailer) - IMDbquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel verstandig ook vaak. Ik dwing mijzelf de afgelopen tijd wat meer films te kijken om mijn gedeelde netflix kosten eruit te krijgen, dus kom vooral met tips
Volgens mij niet, is toch van de makers van ehhh hoe heet die film, zo'n horrorfilm met een budget van 10.000 dollarquote:
Ik de eerste saw ooit. Vind het niks. Liever iets met wat diepgaander verhaalquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
ik heb nog nooit een thriller of horror gekekenNog steeds niet
Paranomal Activityquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij niet, is toch van de makers van ehhh hoe heet die film, zo'n horrorfilm met een budget van 10.000 dollar
Heb je er wel zo uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel verstandig ook vaak. Ik dwing mijzelf de afgelopen tijd wat meer films te kijken om mijn gedeelde netflix kosten eruit te krijgen, dus kom vooral met tips
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
Kijk die trailer maar eensquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een thriller: Evil Dead Trailer (UK Trailer) - IMDb
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
trommel een paar vriendinnetjes op voor een marathon en verman je!quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
Die ja. Zelfde makers toch?quote:
is eng manquote:
Serieus? Vind je dat soort films zo eng?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
is eng man
ik vond war of the world ofzo al eng
Ja, Evil Dead is goede film.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar Insidious is wel een goede film.
Heb je mijn trailer al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |