quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
He Muut. Ging jij niet op vakantie vandaag?quote:
en nu zit hij te FOK!kenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Muut. Ging jij niet op vakantie vandaag?
Heb je Sexy Lexy helemaal gemist.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang het maar niet zo'n all you can eat lopend buffet vreethal is kunnen Wokrestaurants er nog wel mee door.
Oh en hoi Muto. Ik heb Feyenoord geeneens een poging gegeven om te kijken, was het wat?
Straks. Over 5 uurtjes weg. Moest naar Feyenoord hé.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Muut. Ging jij niet op vakantie vandaag?
Oh, hij zal vast wel naar beneden verhuist zijn. Dat is al een hele vakantie voor de meeste fokkers.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en nu zit hij te FOK!ken
dat doe je toch altijd als je op vakantie gaat?
hoi lr. Ja. Eerste 60 minuten ofzo wel. Daarna niet. En het was koud.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang het maar niet zo'n all you can eat lopend buffet vreethal is kunnen Wokrestaurants er nog wel mee door.
Oh en hoi Muto. Ik heb Feyenoord geeneens een poging gegeven om te kijken, was het wat?
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:35 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat lr op FOK! hetzelfde als in real is.
Mooi avondjequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Straks. Over 5 uurtjes weg. Moest naar Feyenoord hé.
moet je deken meenemenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:35 schreef Muto het volgende:
[..]
hoi lr. Ja. Eerste 60 minuten ofzo wel. Daarna niet. En het was koud.
In het echt maak ik meer slechte grappen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:35 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat lr op FOK! hetzelfde als in real is.
l0serquote:
Die ging Love Actually kijkenquote:
binnenlanden van Spanje.quote:
watquote:
huilen van gelukquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:36 schreef xcachet het volgende:
Ik weet nou niet of ik moet huilen of heel vrolijk moet zijn. #durftevragen.
whatsupquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:36 schreef xcachet het volgende:
Ik weet nou niet of ik moet huilen of heel vrolijk moet zijn. #durftevragen.
ik heb staanplekken.quote:
Chill. Is Andalusië toch?quote:
dus?quote:
Ja met zijn chickiequote:
Mij zie je hier niet. Hooguit op WA.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gezegd. Maar 's avonds heb je soms gewoon geen moer te doen.
heeft een deken geen nut.quote:
oh gezelligquote:
Vind kut dat mijn ouders hem chillen in een hotel ergens in de Alpen en ik achtergelaten benquote:
goed idee. En dan kom ik op tv. Omdat ik er bijzonder uitziequote:Op zaterdag 21 december 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
muto neem slaapzak mee, dan kan je daarin staan
ik moet lachenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:39 schreef Muto het volgende:
[..]
goed idee. En dan kom ik op tv. Omdat ik er bijzonder uitzie
Is toch chill om alleen thuis te zijn?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind kut dat mijn ouders hem chillen in een hotel ergens in de Alpen en ik achtergelaten ben
Of blij zijn omdat ik een hele leuke dag heb gehad
Wtfquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind kut dat mijn ouders hem chillen in een hotel ergens in de Alpen en ik achtergelaten ben
was het leuk ja?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
5 HP-marathons achter elkaar toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
ik zou wel een weekje alleen thuis willen zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |