Je haalt de kamper misschien wel uit het kamp maar het kamp haal je nooit uit de kamper.quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe erg het ook allemaal is, dat van die naam op die schoen dat vind ik pas triest. Of zo'n hartje maken met je handen...
oke stel dat het waar is; Ik zou zo'n foto niet aan een kind laten zien.quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wel een mooi naam. Op Prive-TV: Damian is in shock nadat hij een foto vanuit Solana te zien kreeg. Au.
http://www.telegraaf.nl/p(...)l_geshockeerd__.html
hoe komt sylvie dan aan een fotoquote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wel een mooie naam. Op Prive-TV: Damian is in shock nadat hij een foto van Solana te zien kreeg. Au.
http://www.telegraaf.nl/p(...)l_geshockeerd__.html
Ja, dat vraag ik me ook af. Het lijkt me niet dat artsen met dat soort foto's strooien. Al kan een arts best hebben geprobeerd of er nog wat geld uit te halen valt.quote:
Waar lees je dat Sylvie die foto heeft gezien? Ik lees dat niet in het bericht, of mist er een gedeelte? Het is nl een bericht van 2 regels?quote:
quote:Stiefmoeder Sabia liet de foto aan Dámian (7) zien, schrijft het Duitse magazine Closer.
Net stond dat er nog niet, toen was er alleen een linkje naar een filmpje van 2 roddeljournalisten achter een bureau.quote:Op maandag 23 december 2013 18:07 schreef -Peach het volgende:
In het bericht staat gewoon dat Sabia de foto heeft laten zien?
[..]
via het filmpje van de telegraafquote:Op maandag 23 december 2013 17:50 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Waar lees je dat Sylvie die foto heeft gezien? Ik lees dat niet in het bericht, of mist er een gedeelte? Het is nl een bericht van 2 regels?
In het filmpje hadden ze het over Sylvie.quote:Op maandag 23 december 2013 18:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
Aan Sylvie? Dat lees ik er nog niet in. Geen filmpje gezien overigens.quote:Op maandag 23 december 2013 18:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
Omdat Sylvie dat dus in een interview met Closer verteld heeft....quote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
Hm nee, dat zou ook mijn keuze niet zijn![]()
Als het waar is idd.... en als het niet waar, hoe ziek zijn ze dan weer om dit te schrijven.
En als het wel waar is: WAAROM weet de media ditKunnen ze dan niets voor zich houden??
Klote voor dat kind als het waar is...quote:"Es ist eine sehr schwere Zeit für uns alle. Leider gibt es keine Anleitung dafür, wie man ein Kind richtig auffängt - oder was man tun und nicht tun darf, wenn man so etwas mitmacht wie Sabia."
Nee, lijkt me ook niet.quote:Op maandag 23 december 2013 18:17 schreef Leandra het volgende:
Maar het lijkt me sterk dat het kind die foto's ongevraagd onder de neus geduwd kreeg.
Dat zijn echt van die voorbeelden die soms op de televisie voorbijkomen omdat ze succesvol zijn, geloof me dat zijn er hónderden die niet in de publiciteit komen. Kortzichtig gedoe allemaal.quote:
Sorry, ik vind een zakenvrouw iemand die ondernemer is of leiding geeft aan een groot bedrijf, geen mutsje wat af en toe op tv komtquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:12 schreef Greys het volgende:
Je hoeft ook geen Sylvia Toth te zijn om een zakenvrouw te zijn.
Je hoeft zelfs geen succesvolle zakenvrouw te zijn om een zakenvrouw te zijn
Sylvie heeft haar zakelijke zaakjes dik in orde, in elk geval, of ze nou fake is of niet.
Maar die zit dan ook in zaken. Die heeft een onderneming, gaat 's morgens naar haar kantoor. En dat heeft Sylvie dus niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die vrouw van Supertrash is een zakenvrouw in mijn ogen. Die had helemaal niks en heeft een armoedige jeugd gehad en van daaruit succes gekregen en geld verdient.
Gut gut, succesvolle zeurneus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:16 schreef Iwanius het volgende:
Wat zullen jullie te mierenneuken om niks. Dat die Sylvie er warmpjes bijzit is echt niet bijzonder als je vanaf het begin al druk bezig was een voetballer met veel geld binnen te halen (Raf) en zo al een goede bodem (= leven) te hebben en om van daaruit je zelf verder te ontwikkelen. Dat zij daarna allerlei lucratieve contracten binnensleept is allemaal leuk en aardig maar gezien haar voorkomen en eerder gelegde basis niet echt bijzonder.
Ik word een beetje moe van mensen die sommige zaken erg overdrijven inzake iemand zijn succes.
Ik heb meer waardering voor mensen die vanuit een achterstand (weinig geld,amper schoolopleiding o.i.d.) zichzelf zo weten te ontwikkelen dat men succesvol wordt.
Sylvie onderhandelt en sluit contracten met bv Hunkemöller en ik denk dat ze nog wel meer zakelijke deals heeft met bedrijven en merken (naast haar contracten met RTL). Dat vind ik toch heel anders dan loterijwinnaars, inbrekers of politiciquote:Op dinsdag 24 december 2013 07:43 schreef Cynix ® het volgende:
Klopt. Iemand die alleen maar goed voor zichzelf zorgt is zakelijk gezien misschien dan wel goed bezig, maar dat maakt haar wat mij betreft nog geen zakenvrouw. Dan kun je loterijwinnaars ook wel zakenmensen noemen. Of inbrekers. Of politici.
Zal zij het doen of zal ze een zaakwaarnemer/manager/management hebben?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Sylvie onderhandelt en sluit contracten met bv Hunkemöller en ik denk dat ze nog wel meer zakelijke deals heeft met bedrijven en merken (naast haar contracten met RTL). Dat vind ik toch heel anders dan loterijwinnaars, inbrekers of politici
Denk je echt dat Sylvie dat zelf doet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Sylvie onderhandelt en sluit contracten met bv Hunkemöller en ik denk dat ze nog wel meer zakelijke deals heeft met bedrijven en merken (naast haar contracten met RTL). Dat vind ik toch heel anders dan loterijwinnaars, inbrekers of politici
Staat dat ergens officieel vermeld op haar website oid?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:43 schreef kvd het volgende:
http://www.lyonpartners.nl/sylvie_meis.html
Zij regelen alles qua bedrijven/contracten/commercials/op komen dagen voor presentaties ed
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Sylvie op haar manier ook een zakenvrouw.
Je hebt wel een leuk boek geschrevenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:26 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook een zakenvrouw, ik ben alleen niet zo succesvol
Dank jequote:Op woensdag 25 december 2013 09:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je hebt wel een leuk boek geschreven
quote:Sabia Engizek wil niet alleen zijn
Rafael van der Vaart moet volgende maand negen dagen op trainingskamp in Abu Dhabi, en daar ziet zijn Sabia als een berg tegenop.
Nadat het stel begin december hun dochtertje na negentien weken zwangerschap verloor, ziet verdrietige Sabia het absoluut niet zitten om tijdens Rafaels trainingskamp helemaal alleen in hun villa in Hamburg te gaan zitten koekeloeren.
Ze ontvlucht in die periode hun woning om ergens anders haar hoofd leeg te maken, zou ze volgens het Duitse magazine Bunte hebben gezegd tegen tijdschrift Neue Woche. "Ik moet eerst weg hier en kom pas midden of eind januari weer terug."
Het is nog onduidelijk waar ze precies heengaat om zich te bezinnen.
twitter:rafvdvaart twitterde op zondag 29-12-2013 om 21:57:13Hi everyone, the three of us wish you happy holidays and all the best for 2014! http://t.co/Jftzesk952 reageer retweet
twitter:rafvdvaart twitterde op zondag 29-12-2013 om 22:03:16Lekker gesjoeld met z'n 3en bij Gasthoeve Adrichem, ons familierestaurant in Beverwijk. http://t.co/L8kACgyljq reageer retweet
is Sabia nu blond?quote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef piglet het volgende:
twitter:rafvdvaart twitterde op zondag 29-12-2013 om 21:57:13Hi everyone, the three of us wish you happy holidays and all the best for 2014! http://t.co/Jftzesk952 reageer retweet
twitter:rafvdvaart twitterde op zondag 29-12-2013 om 22:03:16Lekker gesjoeld met z'n 3en bij Gasthoeve Adrichem, ons familierestaurant in Beverwijk. http://t.co/L8kACgyljq reageer retweet
Wel makkelijk als je dat een beetje op elkaar kunt afstemmen, dan heb je ook allebei voldoende tijd voor de eigen kinderen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Copycat het volgende:
Het is aan allebei de kanten papaweek?
twitter:boulahrouz81 twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 11:17:23Cruising with my Princess. 🚘🚙😎 #hamburg #dome http://t.co/H0ScbGlMsT reageer retweet
hij spreekt engels met zn dochter?quote:Op maandag 30 december 2013 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je dat een beetje op elkaar kunt afstemmen, dan heb je ook allebei voldoende tijd voor de eigen kinderen.
De kinderen van Sabia waren vlak voor de miskraam iig nog bij Khalid, want hij postte een heel schattig filmpje, met de titel "Cruising with my princess"twitter:boulahrouz81 twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 11:17:23Cruising with my Princess. 🚘🚙😎 #hamburg #dome http://t.co/H0ScbGlMsT reageer retweet
Khalid gooit ze er anders probleemloos in....quote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef Laysa het volgende:
De afspraak is toch dat de kinderen van sabia niet in de pers of in de social media komen? Kan ook de reden zijn waarom ze niet op een foto staan met kerst
Khalid was eergisteren jarig, hij zei op twitter dat hij het met familie gevierd heeft. Misschien waren de kinderen er ook wel bij?quote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef Laysa het volgende:
De afspraak is toch dat de kinderen van sabia niet in de pers of in de social media komen? Kan ook de reden zijn waarom ze niet op een foto staan met kerst
Of ze hebben gewoon een redelijk "standaard" omgangsregeling?quote:Op maandag 30 december 2013 20:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Khalid was eergisteren jarig, hij zei op twitter dat hij het met familie gevierd heeft. Misschien waren de kinderen er ook wel bij?
Ik probeer alleen een reden voor de 'kerstfoto' te geven...ik vermoed dat de kinderen in Denemarken of Amsterdam waren bij Khalid omdat hij jarig was....over de rest van zijn foto's/filmpje heb ik het nietquote:Op maandag 30 december 2013 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat filmpje was van 3 december, hij plaatst regelmatig foto's en filmpjes van de kinderen op instagram.
Dat had ik ook door nadat ik het gepost had, en daarom m'n post aangepastquote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik probeer alleen een reden voor de 'kerstfoto' te geven...ik vermoed dat de kinderen in Denemarken of Amsterdam waren bij Khalid omdat hij jarig was....over de rest van zijn foto's/filmpje heb ik het niet
die heb ik weer niet meegekregenquote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik ook door nadat ik het gepost had, en daarom m'n post aangepast
Misschien heeft ze daar ook al facings.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:17 schreef alors het volgende:
Nou dan waren haar oude zeker aan vervanging toe want er was niks mis met haar tanden
[ afbeelding ]
Ik zou zo met haar ruilen.
twitter:MissSMeis twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 22:10:10Happy New Year! All the best for 2014 ❤️#love #health #happiness #NewYearsEve #2014 #thanksforallthesupport http://t.co/v8HZutEE7U reageer retweet
twitter:MissSMeis twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 22:13:17Frohes neues Jahr!!! Alles gute für 2014!!!!! #NYE #health #happiness #love #dankefuerallesupport ❤️💋 http://t.co/3RHzqq3yLf reageer retweet
Bedankt Syl.twitter:MissSMeis twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 22:15:58Gelukkig nieuw jaar!!! Al het beste voor 2014 #liefde #gezondheid #geluk #dankvoorallesteun ❤️❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋 http://t.co/tEaxZEV9Di reageer retweet
Had ze hier ook al facings dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:17 schreef alors het volgende:
Nou dan waren haar oude zeker aan vervanging toe want er was niks mis met haar tanden
[ afbeelding ]
Ik zou zo met haar ruilen.
Dat weet ik niet, maar dat denk ik... Want als die haar eigen tanden waren dan zou je toch zeggen 'niets meer aan doen'?quote:Op woensdag 1 januari 2014 05:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Had ze hier ook al facings dan?
Prachtige meid wel
Sabia wilde haar twee voortanden platter, dikker en Yolanthe wist een goede tandwinkel in Amstelveen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 05:50 schreef Flow3r het volgende:
Had ze hier ook al facings dan?
Prachtige meid wel
quote:Rafael van der Vaart en Sabia Engizek hebben het erg gezellig gehad tijdens Oud & Nieuw. Het liefdespaar heeft gezellig de limbo gedanst bij moeder Van der Vaart.
Gisteravond heeft Lolita van der Vaart op haar Facebookpagina een foto geplaatst, waar Raf en Sabia lekker losgaan.
Sabia en Rafael lijken na een dramatisch jaar, waarbij na 19 weken zwangerschap hun dochtertje dood is geboren, weer een beetje de oude.
waar laat ze haar tanden doen, welke praktijk?quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Sabia wilde haar twee voortanden platter, dikker en Yolanthe wist een goede tandwinkel in Amstelveen.
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde zwabberstok.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef Noek het volgende:
Mijn mams had ook ooit een messing-manie. Ik was het helemaal vergeten tot nu.
Oh well, ze lijken het leuk te hebben, ook al is de limbostok niet van messing. Een Cciesnoor die daarop let.
Maar je hebt vast geen messing bar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde zwabberstok.
Ccniesoor
en limbodans je daar dan ook wel eens onderdoor?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde zwabberstok.
Ccniesoor
Nog niet!quote:
Ik ga binnenkort eens een poging wagen ... Tijdens het zwabberen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef debuurvrouw het volgende:
en limbodans je daar dan ook wel eens onderdoor?
Tegelsquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:44 schreef kvd het volgende:
Sabia had de kinderen met O&N, er was een feestje bij de ouders van Rafael
[ afbeelding ]
[..]
nou de voortanden waren wel aanwezig het was wel een beetje een haasje, als je het geld hebt waarom dan nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:15 schreef alors het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dat denk ik... Want als die haar eigen tanden waren dan zou je toch zeggen 'niets meer aan doen'?
Mooi, wij zijn er ook klaar meequote:Sylvie Meis vindt interviews niet leuk meer
Sylvie Meis heeft genoeg van het geven van interviews. "Ja, ik ben een open mens", zegt de presentatrice. "Alleen ben ik er moe van mezelf te moeten verklaren."
Dat zegt ze in het eerste deel van een serie waarin ze over haar leven schrijft in de Duitse krant De Bild.
"Die mega-druk... Ik wilde niets zeggen, ik móest." Daarom geeft ze interviews naar eigen zeggen niet meer voor de lol, maar vindt ze het nodig als tegenwicht tegen de 'onzin, die geschreven wordt'.
Volgens OK! Magazine zijn niet alle lezers even blij met de bijdrage van Meis. "Megalomaan en dom gezwets", luidt het oordeel van een van hen.
ze heeft er genoeg van dus geeft meteen maar een interview van meerdere delen? Genoeg gezwets dus...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |