SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pascalus op 22-12-2013 04:39:26 ]Ik ben inmiddels overleden.
Komt goed. Met een beetje geluk breekt Roda weer hun eigen stadion af.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom, ik heb een hekel aan die arrogantie.
misplaatste arrogantie bij Roda fans altijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:40 schreef Wiebeldak het volgende:
Ajax krijgt billenkoek morgen van een oppermachtig Roda.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:40 schreef Wiebeldak het volgende:
Ajax krijgt billenkoek morgen van een oppermachtig Roda.
Waarom is die arrogantie misplaatst?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
misplaatste arrogantie bij Roda fans altijd
Je weet dat ik voor Feyenoord ben, PSV'r.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
misplaatste arrogantie bij Roda fans altijd
PSV beleeft een rampzalig seizoen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom is die arrogantie misplaatst?
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Windwalker88 het volgende:
Het maakt mijn geen reet meer uit welke positie eindigt, als Feyenoord zo blijven voetballen als vanavond ben ik voor dit seizoen tevreden
Feyenoord kan er geen reet van, hoe kan je dan tevreden zijn? Gene kampioen, ze liggen uit de beker...goed seizoen hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Windwalker88 het volgende:
Het maakt mijn geen reet meer uit welke positie eindigt, als Feyenoord zo blijven voetballen als vanavond ben ik voor dit seizoen tevreden
We staan drie punten achter de nummer vijf, de plek die vooraf werd verwacht. Dus ja, dat valt mee.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We staan drie punten achter de nummer vijf, de plek waar vooraf rekening mee werd gehouden. Dus ja, dat valt mee.
Werd daar rekening mee gehouden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
We staan drie punten achter de nummer vijf, de plek waar vooraf rekening mee werd gehouden
goeien garpquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Feyenoord kan er geen reet van, hoe kan je dan tevreden zijn? Gene kampioen, ze liggen uit de beker...goed seizoen hoor.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We staan drie punten achter de nummer vijf, de plek die vooraf werd verwacht. Dus ja, dat valt mee.
PSV is momenteel geen topclub, dat heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd daar rekening mee gehouden?![]()
Dan is PSV geen topclub.
Plek 1-10 is allemaal topclubquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd daar rekening mee gehouden?![]()
Dan is PSV geen topclub.
Ze zitten nog in de beker en ze doen nog steeds bovenin mee hoor?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Feyenoord kan er geen reet van, hoe kan je dan tevreden zijn? Gene kampioen, ze liggen uit de beker...goed seizoen hoor.
Ze wonnen van Heracles na penalties?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bedankt. Ik had geen bijster goed humeur. Elk klein beetje helpt wat dat betreftquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We staan drie punten achter de nummer vijf, de plek die vooraf werd verwacht. Dus ja, dat valt mee.
ja wat is dat nou weer voor ambitieloze manier van denken jongemanquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Windwalker88 het volgende:
wtfquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
3 wissels in de rust bij PEC
Waarom niet dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had geen bijster goed humeur.
Dat Jans een dramaqueen was toch al duidelijk. Hij is nu alweer een toneelstukje aan het voorbereiden voor de persconferentiequote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:45 schreef Windwalker88 het volgende:
[..]
Ze zitten nog in de beker en ze doen nog steeds bovenin mee hoor?
Ajax uit, uit de beker dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ze wonnen van Heracles na penalties?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Jans een dramaqueen was toch al duidelijk. Hij is nu alweer een toneelstukje aan het voorbereiden voor de persconferentie
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
Ajax uit, uit de beker dus.
We zien het.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wissel 2:
Achenteh eruit
Van Hintum erin
Had plannen, maar 40 (Heen en terug) minuten fietsen tegen windkracht 8 was iets teveel van het goede.quote:
Goede wissel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wissel 2:
Achenteh eruit
Van Hintum erin
Balen man.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had plannen, maar 40 (Heen en terug) minuten fietsen tegen windkracht 8 was iets teveel van het goede.
Oh en mijn weekje Zweden gaat ook niet door.
Feyenoord staat 2-0 voor.
Meteen er bovenop knallen. 100% geven. Daarna met zijn allen handen op elkaar en roepen "YEL YEL YEL, ZWOLLE WINT HET WEL, ZWOLLE KAMPIOEN JA WE GAAN HET EFFE DOEN!"quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
Het schijnt dat Jans voorgesteld heeft om vanaf de eerste minuut er met z'n alle voor te gaan.
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef JochemP het volgende:
[..]
Meteen er bovenop knallen. 100% geven. Daarna met zijn allen handen op elkaar en roepen "YEL YEL YEL, ZWOLLE WINT HET WEL, ZWOLLE KAMPIOEN JA WE GAAN HET EFFE DOEN!"
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef JochemP het volgende:
[..]
Meteen er bovenop knallen. 100% geven. Daarna met zijn allen handen op elkaar en roepen "YEL YEL YEL, ZWOLLE WINT HET WEL, ZWOLLE KAMPIOEN JA WE GAAN HET EFFE DOEN!"
WIJ ALS PEC EISEN PASSIE EN STRIJD OP HET VELD OP DE TRIBUNE ZORG DAT JE ALLEMAAL MEEJUICHT KOM OP!quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef JochemP het volgende:
[..]
Vooruit nu Blauw-witten, vooruit PEC!quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen ze bij Zwolle doorhebben dat eendracht macht geeft?
Bespreken we die match ook hier?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ben weer ingeschakeld bij het NAC-stadion
Het is geen eredivisie wedstrijd denk ik.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bespreken we die match ook hier?
Wel knotsgekquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen eredivisie wedstrijd denk ik.
Die Serious Request bs mag lekker in het desbetreffende kanjerforum blijven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bespreken we die match ook hier?
Leuke standquote:
Je nam de screenshot precies op het moment dat de 2 in het scorebord overklapte naar de 3. Respectquote:
Huh wie heeft dat gedaan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
In de OP staat een klein calimero logo bij het logo van PSV.
Viel me toen straks ook al op jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
Waarom loop jij altijd op mij te zeiken?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tijd om voor een andere club te worden dus.
Lijkt mij echt geweldig. John Williams zal heus meedoenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
Nu ook 3FM tegen RTL voor de geinteresseerden
Wat kinderachtigquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
Oe die heeft vast hele lekkere benen iddquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig. John Williams zal heus meedoen
Hij scoorde zelfs.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig. John Williams zal heus meedoen
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom loop jij altijd op mij te zeiken?
Scoort vaker dan Zweefduikquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe die heeft vast hele lekkere benen idd
Ik ook door het kilometers fietsen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe die heeft vast hele lekkere benen idd
Maar niet zo vaak als Zlatanquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scoort vaker dan Zweefduik
Ik kijk naar 3fm - RTLquote:
Goed zoquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Ben een joint aan het bouwen met alle zorg en precisie.
Uhh, oké.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Ben een joint aan het bouwen met alle zorg en precisie.
Ik vergeleek m niet zonder reden met Zweefduikquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
John is wel een beetje dikkig (zet het net op).
Ja maar ik zie het nu pas. En er zit iemand te timmeren op de tribune lijkt welquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergeleek m niet zonder reden met Zweefduik
Zeker, het is net 'echt'quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:12 schreef JochemP het volgende:
Ik kijk ook 3fm - RTL. Heb niks met NAC en NAC-supporters maar vind het wel tof dat er nog zoveel zijn blijven zitten en er nog een leuk sfeertje van maken
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:12 schreef JochemP het volgende:
Ik kijk ook 3fm - RTL. Heb niks met NAC en NAC-supporters maar vind het wel tof dat er nog zoveel zijn blijven zitten en er nog een leuk sfeertje van maken
Goossen in de basis tegen ajax danquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Goossens eerste bal contact is vol op de neus van een verdediger.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Goossen in de basis tegen ajax dan
Niveau Ajax.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:17 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hoe is die wedstrijd. Beetje niveau PSV?
Nee man die zijn allemaal knetter stoned nu. In sommige vakken is het net of je in een koffieshop zit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
Er heerst een sfeer in de Kuip alsof er net iemand overleden is.
Ja die grap maakte ik zojuist ook al in het SR-topicquote:
okquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die grap maakte ik zojuist ook al in het SR-topic
Weekje weg ivm Sirius Riekwestquote:
Dat is wel duidelijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jammer dan kan ie zijn poten ook niet breken.
Of ik die man mag? Nee.
Die spelen morgen pas slimmen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde nog het laatste stukje van PSG kijken maar kan geen goede link vinden
Nee joh ik ben geen puber meerquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef Mansjester het volgende:
Karina is echt verliefd op Zlatan
Uh nee? Of zit ik nou verkeerd te kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die spelen morgen pas slimmen.
Geen toto's ik had wel weer winst vanwege Cuijk. En gisteren maar liefst 1,06 gewonnen bij het dartsenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:44 schreef Vasion het volgende:
Karina, had je nog een aantal toto's goed?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen toto's ik had wel weer winst vanwege Cuijk. En gisteren maar liefst 1,06 gewonnen bij het dartsen
Hahahahahaha.quote:Ajax vreest arbiter Nijhuis
Bij Ajax – maar ook door enkele van zijn arbitrale collega’s – is met gefronste wenkbrauwen naar de aanstelling van scheidsrechter Bas Nijhuis gekeken. Dat de tukker Roda JC-Ajax fluit, lijkt voor de Amsterdammers een slecht voorteken.
Het elftal van Frank de Boer verloor dit seizoen tot dusver drie keer en drie keer was Nijhuis arbiter van dienst. "Hij heeft ons nog niet echt geluk gebracht”, had de trainer van Ajax de afloop van AZ-Ajax (3-2), PSV-Ajax (4-0) en Ajax-Vitesse (0-1) nog helder op zijn netvlies.
"Ik ga altijd van de integriteit van de persoon uit”, verwierp De Boer de suggestie dat er sprake zou zijn van boze opzet. Nijhuis mag als inwoner van Enschede geen duels van FC Twente leiden en uitgerekend die club is momenteel – samen met Vitesse en Feyenoord – een voorname titelconcurrent van Ajax.
Een pikant detail is bovendien dat Nijhuis met name tijdens PSV-Ajax een negatieve hoofdrol vervulde door bij een 0-0 stand een overduidelijke rode kaart van PSV-aanvoerder Stijn Schaars te missen. "Ik leg me er niet bij neer dat we nooit onder Nijhuis zouden kunnen winnen. De eerste overwinning met Bas als scheidsrechter komt steeds dichterbij”, aldus De Boer.
http://www.telegraaf.nl/t(...)biter_Nijhuis__.html
Jij zit ook huilend in een hoekje om bepaalde scheidsrechters die worden aangesteld bij PSV. Hypocrisie ten top.quote:
quote:
Dat zal best, maar dat wordt niet in een landelijke krant gepubliceerd.quote:Op zondag 22 december 2013 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit ook huilend in een hoekje om bepaalde scheidsrechters die worden aangesteld bij PSV. Hypocrisie ten top.
Broerse kan wel de schouders eronder willen zetten, dat heeft weinig zin als je de ballen panklaar legt voor Immers.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:06 schreef Pascalus het volgende:
Broerse wil dat de spelers van PEC de schouders eronder zetten.
Ik dacht even dat ik naar Cocu zat te luisteren.
Zielige poging om de scheidsrechter te beinvloeden.. Ajax hoopt natuurlijk dat Nijhuis dit leest en opzichtig pro-Ajax gaat fluiten.quote:
Met zulke lui zul je als zender toch nooit hoge kijkcijfers halen.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen stellen dat Roda JC misschien wel dieper in de shit belandt zonder Brood.
Lambiek, Bruggink en Huilmeneerquote:Op zondag 22 december 2013 11:52 schreef Cavaliers het volgende:
Welke idioten staan er vandaag in de studio?
Dat kon slechter.quote:Op zondag 22 december 2013 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lambiek, Bruggink en Huilmeneer
Als ze thuis verliezen van Ado kom ik echt niet meer bij.quote:Op zondag 22 december 2013 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
De week van de ommekeer bij PSV. Onthoudt u dat.
De gifbeker is leeg, ze hebben de rug gerecht en het is de week van de ommekeer..quote:Op zondag 22 december 2013 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
De week van de ommekeer bij PSV. Onthoudt u dat.
Die kans acht ik 0,0 gezien ADO.quote:Op zondag 22 december 2013 11:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze thuis verliezen van Ado kom ik echt niet meer bij.
Bruggink heeft nog nuttige analyses.quote:
Alleen jammer dat Lambiek er weer bij is./quote:Op zondag 22 december 2013 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kans acht ik 0,0 gezien ADO.
[..]
Bruggink heeft nog nuttige analyses.
Toine maken we alleen belachelijk om dat huilmoment eigenlijk.quote:Op zondag 22 december 2013 12:00 schreef Cavaliers het volgende:
Toine is ook zo slecht nog niet. Tenminste, in vergelijking met JJ van Gangelen niet.
quote:Op zondag 22 december 2013 12:02 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Serero; Schöne, Sigthórsson, Fischer.
Roda JC: Kurto; Dijkhuizen, Biemans, Bonevacia, Van Peppen; Donald, Kali, Sutchuin Djoum, Hupperts; Németh, Paulissen.
Het leukste was nog VI daarna.quote:Op zondag 22 december 2013 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toine maken we alleen belachelijk om dat huilmoment eigenlijk.
Nee.quote:Op zondag 22 december 2013 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook tegen NEC, GAE, NAC Breda, Heracles om maar wat te noemen.
Ajax ligt ook in de provincie.quote:Op zondag 22 december 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hupperts vind ik meer een jongen voor de provincieclubjes zoals AZ, FC Twente, Heerenveen
Aldus Johanquote:Op zondag 22 december 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hupperts vind ik meer een jongen voor de provincieclubjes zoals AZ, FC Twente, Heerenveen
Heel Nederland vormde een eenheid toen Roda JC op het punt stond om te degraderen tegen Sparta.quote:
Bedankt voor je bijdragequote:Op zondag 22 december 2013 12:21 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Zolang Poulsen en Siggy spelen ben ik er niet gerust op.
Sommige mensen vormen een eigen meningquote:Op zondag 22 december 2013 12:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe kun je het daarmee nou oneens zijn?
Nog steeds kutquote:Op zondag 22 december 2013 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel Nederland vormde een eenheid toen Roda JC op het punt stond om te degraderen tegen Sparta.
Een onbegrijpelijke, ja.quote:Op zondag 22 december 2013 12:21 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Sommige mensen vormen een eigen mening
Inloggen met je Ziggo account.quote:Op zondag 22 december 2013 12:22 schreef hafcfan het volgende:
Hoe werkt dat GO. Ik wil nu even via de laptop kijken, want darten begint straks, maar hoe gaat dat en ja ik heb een abonnement op fox sports.
Ik ben nog steeds van mening dat het komt door de scheidsrechter die bleef trappen in de acts van Demouge. Zonder die vrije trappen van Fludderus zat Roda JC nu op het bankie na te genieten van een 4-2 zege op Achilles '29.quote:
Daar zijn er wel meer van. Zo schijnen er PSV fans buiten Eindhoven te wonen, hoe bizar is dat.quote:
Heel vreemd inderdaad, hoe verzin je 't?!quote:Op zondag 22 december 2013 12:23 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Daar zijn er wel meer van. Zo schijnen er PSV fans buiten Eindhoven te wonen, hoe bizar is dat.
Net buiten Eindhoven is iedereen voor Ajax?quote:Op zondag 22 december 2013 12:23 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Daar zijn er wel meer van. Zo schijnen er PSV fans buiten Eindhoven te wonen, hoe bizar is dat.
Geen idee, ik wist ze gewoon uit m'n hoofd.quote:Op zondag 22 december 2013 12:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh staan die gegevens in zo'n brief?
Jeetjequote:Op zondag 22 december 2013 12:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, ik wist ze gewoon uit m'n hoofd.
* GGMM geeft Cavaliers een klopje.quote:Op zondag 22 december 2013 12:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik stond er ook versteld van. Ik verdien wel een schouderklopje.
fuck ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 22 december 2013 12:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, ik wist ze gewoon uit m'n hoofd.
Roda is betrr dan Sparta.quote:Op zondag 22 december 2013 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel Nederland vormde een eenheid toen Roda JC op het punt stond om te degraderen tegen Sparta.
Zolang Ajax wint wel.quote:Op zondag 22 december 2013 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net buiten Eindhoven is iedereen voor Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |