SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pascalus op 22-12-2013 04:39:26 ]Ik ben inmiddels overleden.
Komt goed. Met een beetje geluk breekt Roda weer hun eigen stadion af.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom, ik heb een hekel aan die arrogantie.
misplaatste arrogantie bij Roda fans altijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:40 schreef Wiebeldak het volgende:
Ajax krijgt billenkoek morgen van een oppermachtig Roda.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:40 schreef Wiebeldak het volgende:
Ajax krijgt billenkoek morgen van een oppermachtig Roda.
Waarom is die arrogantie misplaatst?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
misplaatste arrogantie bij Roda fans altijd
Je weet dat ik voor Feyenoord ben, PSV'r.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
misplaatste arrogantie bij Roda fans altijd
PSV beleeft een rampzalig seizoen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom is die arrogantie misplaatst?
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Windwalker88 het volgende:
Het maakt mijn geen reet meer uit welke positie eindigt, als Feyenoord zo blijven voetballen als vanavond ben ik voor dit seizoen tevreden
Feyenoord kan er geen reet van, hoe kan je dan tevreden zijn? Gene kampioen, ze liggen uit de beker...goed seizoen hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Windwalker88 het volgende:
Het maakt mijn geen reet meer uit welke positie eindigt, als Feyenoord zo blijven voetballen als vanavond ben ik voor dit seizoen tevreden
We staan drie punten achter de nummer vijf, de plek die vooraf werd verwacht. Dus ja, dat valt mee.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We staan drie punten achter de nummer vijf, de plek waar vooraf rekening mee werd gehouden. Dus ja, dat valt mee.
Werd daar rekening mee gehouden?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
We staan drie punten achter de nummer vijf, de plek waar vooraf rekening mee werd gehouden
goeien garpquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Feyenoord kan er geen reet van, hoe kan je dan tevreden zijn? Gene kampioen, ze liggen uit de beker...goed seizoen hoor.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We staan drie punten achter de nummer vijf, de plek die vooraf werd verwacht. Dus ja, dat valt mee.
PSV is momenteel geen topclub, dat heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd daar rekening mee gehouden?![]()
Dan is PSV geen topclub.
Plek 1-10 is allemaal topclubquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd daar rekening mee gehouden?![]()
Dan is PSV geen topclub.
Ze zitten nog in de beker en ze doen nog steeds bovenin mee hoor?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Feyenoord kan er geen reet van, hoe kan je dan tevreden zijn? Gene kampioen, ze liggen uit de beker...goed seizoen hoor.
Ze wonnen van Heracles na penalties?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bedankt. Ik had geen bijster goed humeur. Elk klein beetje helpt wat dat betreftquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We staan drie punten achter de nummer vijf, de plek die vooraf werd verwacht. Dus ja, dat valt mee.
ja wat is dat nou weer voor ambitieloze manier van denken jongemanquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:42 schreef Windwalker88 het volgende:
wtfquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
3 wissels in de rust bij PEC
Waarom niet dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had geen bijster goed humeur.
Dat Jans een dramaqueen was toch al duidelijk. Hij is nu alweer een toneelstukje aan het voorbereiden voor de persconferentiequote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:45 schreef Windwalker88 het volgende:
[..]
Ze zitten nog in de beker en ze doen nog steeds bovenin mee hoor?
Ajax uit, uit de beker dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ze wonnen van Heracles na penalties?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Jans een dramaqueen was toch al duidelijk. Hij is nu alweer een toneelstukje aan het voorbereiden voor de persconferentie
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
Ajax uit, uit de beker dus.
We zien het.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wissel 2:
Achenteh eruit
Van Hintum erin
Had plannen, maar 40 (Heen en terug) minuten fietsen tegen windkracht 8 was iets teveel van het goede.quote:
Goede wissel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wissel 2:
Achenteh eruit
Van Hintum erin
Balen man.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had plannen, maar 40 (Heen en terug) minuten fietsen tegen windkracht 8 was iets teveel van het goede.
Oh en mijn weekje Zweden gaat ook niet door.
Feyenoord staat 2-0 voor.
Meteen er bovenop knallen. 100% geven. Daarna met zijn allen handen op elkaar en roepen "YEL YEL YEL, ZWOLLE WINT HET WEL, ZWOLLE KAMPIOEN JA WE GAAN HET EFFE DOEN!"quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
Het schijnt dat Jans voorgesteld heeft om vanaf de eerste minuut er met z'n alle voor te gaan.
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef JochemP het volgende:
[..]
Meteen er bovenop knallen. 100% geven. Daarna met zijn allen handen op elkaar en roepen "YEL YEL YEL, ZWOLLE WINT HET WEL, ZWOLLE KAMPIOEN JA WE GAAN HET EFFE DOEN!"
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef JochemP het volgende:
[..]
Meteen er bovenop knallen. 100% geven. Daarna met zijn allen handen op elkaar en roepen "YEL YEL YEL, ZWOLLE WINT HET WEL, ZWOLLE KAMPIOEN JA WE GAAN HET EFFE DOEN!"
WIJ ALS PEC EISEN PASSIE EN STRIJD OP HET VELD OP DE TRIBUNE ZORG DAT JE ALLEMAAL MEEJUICHT KOM OP!quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef JochemP het volgende:
[..]
Vooruit nu Blauw-witten, vooruit PEC!quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Zullen ze bij Zwolle doorhebben dat eendracht macht geeft?
Bespreken we die match ook hier?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ben weer ingeschakeld bij het NAC-stadion
Het is geen eredivisie wedstrijd denk ik.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bespreken we die match ook hier?
Wel knotsgekquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen eredivisie wedstrijd denk ik.
Die Serious Request bs mag lekker in het desbetreffende kanjerforum blijven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bespreken we die match ook hier?
Leuke standquote:
Je nam de screenshot precies op het moment dat de 2 in het scorebord overklapte naar de 3. Respectquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |