iets met seks.quote:Op zondag 22 december 2013 01:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
?Is dit een kaart van de leeftijd waarop iemand de koran mag ontvangen? Of zo?
Laatste tijden wel vaak dezelfden hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef Individual het volgende:
[..]
Speakers' Corner in Hyde Park idd. Altijd leuk.
Speaker's Corner idd.quote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef Individual het volgende:
[..]
Speakers' Corner in Hyde Park idd. Altijd leuk.
Ja, raar he? Maar is m.i. hetzelfde als dat men het populair vind om de VS te bashen t.o.v. elke willekeurige andere staat.quote:Op zondag 22 december 2013 01:14 schreef arjan1112 het volgende:
Best wel milde reacties hier. Als het over gratis bijbels was gegaan was dat héél anders geweest denk ik
Ja hoor, dat Mohammed een pedo is, de Islam een moordenaarsbende is en nog meer dingen waarvan ik denk dat als dit in nederland geroepen zou worden er ingegrepen zou worden of beide partijen opeens last van lange tenen hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus ook wel extremistische dingen worden geroepen?
Ik denk dat in Nederland, als land dat altijd geneigd is tot polderen, het extremisme sws in een kwaad daglicht staat... dus ook het verkondigen daarvan.
We houden minder van afwijkingen tav het gemiddelde, denk ik, daar waar Britten excentrieker zijn... toch hebben zij nooit een revolutie gehad ook...
Pardon?quote:Op zondag 22 december 2013 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
We houden minder van afwijkingen tav het gemiddelde, denk ik, daar waar Britten excentrieker zijn... toch hebben zij nooit een revolutie gehad ook...
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef Individual het volgende:
Als ze mij een gratis Koran zouden aanbieden dan zou ik hem zeker wel aannemen en ws ook wel stukjes van willen lezen.
Ik kom er ook niet zo vaak.quote:Op zondag 22 december 2013 01:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laatste tijden wel vaak dezelfden hoor.
O, ja, stand corrected...quote:Op zondag 22 december 2013 01:55 schreef Individual het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Glorious Revolution[ afbeelding ]
Nee, dat is niet de bedoeling. Die bijbels zijn over het algemeen afkomstig van een organisatie die Gideon heet. Op hun website staat het in de FAQ;quote:Op zondag 22 december 2013 01:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je even zoeken, bijbelgenootschap oid.de bijbels in de lades van hotelkamers mogen meegenomen worden.
Glorious Revolution was eigenlijk gewoon een invasie van Nederland. Maar ja, als zelfs Nederlanders dat niet echt meer weten...quote:Op zondag 22 december 2013 01:55 schreef Individual het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Glorious Revolution[ afbeelding ]
Ho ho. Ze was al sinds toen ze 6 jaar uitgeloofd. Toen ze 10 was werd er pas geneukt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zou mijn paarsgepunte lans in de hand nemen bij het gedeelte waar de profeet een 12 jarige verkracht.
Of wacht... ik zou het boek niet eens aannemen.
+1quote:Op zondag 22 december 2013 08:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar om de woorden van Penn te gebruiken. The best way to turn a man atheist is to read the goddamn bible. Dat zal voor de koran weinig anders zijn.
Groot deel? Nee totaal niet. Er zijn bepaalde gebieden waar het minder gaat en die hebben hulp toegezegd gekregen van de A.L en huidige regering. Zelfde geldt overigens voor Sudan, Somalia en Mauritaunië.quote:Op zondag 22 december 2013 09:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Echt niet dat ik de Koran zou lezen. Net als dat ik dat ook niet doe bij andere geloofsboeken, zoals de bijbel.
Ik hou er niet van als bepaalde gedachten opgedrongen worden. Ik vind geloof een privézaak die je onbekenden niet hoeft op te dringen.
Zo'n organisatie kan zijn geld beter steken in de armoede in veel moslimlanden. Ik zie dat Egypte ook mee financiert, daar lijdt nu toch een groot deel van de bevolking in armoede en honger? Dat ze dáár iets aan gaan doen!
In de eerste plaats gaat het hier om korans op aanvraag. Dat ding wordt dus niet ongevraagd in de bus gedrukt.quote:Op zondag 22 december 2013 01:14 schreef arjan1112 het volgende:
Best wel milde reacties hier. Als het over gratis bijbels was gegaan was dat héél anders geweest denk ik
Want zonder religie gebeurt zoiets niet, uiteraard.quote:Op zondag 22 december 2013 08:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ho ho. Ze was al sinds toen ze 6 jaar uitgeloofd. Toen ze 10 was werd er pas geneukt.
Mooi man, religies.
Onder de mantel religie wordt het vergoeilijkt. Weet jij ook wel.quote:Op zondag 22 december 2013 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want zonder religie gebeurt zoiets niet, uiteraard.
'Mooi man, mensen', zou treffender zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |