Gratis Koran voor iedere Nederlanderquote:De stichting OntdekIslam uit Rotterdam denkt een steentje bij te kunnne dragen aan de islamisering van Nederland door iedere geïnteresseerde Nederlander een gratis koran aan te bieden. Het weggeefproject wordt mede gefinancierd door een Egyptische partner van de organisatie.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zou mijn paarsgepunte lans in de hand nemen bij het gedeelte waar de profeet een 12 jarige verkracht.
Een bijbel heb ik al dus die hoef ik niet meer. Een koran heb ik niet dus die mag er dan wel naast. Zelf niet religieus, maar wel interessant omdat veel mensen het wel geloven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:33 schreef Rosario het volgende:
Prima idee.
Toch lijkt het me wel schrijnend dat veel mensen wel een Koran aan zouden nemen, maar bij een Christen meteen de deur dicht zouden smijten.
Ik dacht dat ze 9 was toen ze seks hadden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zou mijn paarsgepunte lans in de hand nemen bij het gedeelte waar de profeet een 12 jarige verkracht.
Of wacht... ik zou het boek niet eens aannemen.
Dat is me om het even. Kind = kind. En als Mo het mag, mag een ieder het.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 9 was toen ze seks hadden.
Vandaar ook de gezellige kleurtjes op het Arabisch schiereiland.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat is me om het even. Kind = kind. En als Mo het mag, mag een ieder het.
Naast Jemen kunnen ook Europa, Midden-Amerika en Zuid-Amerika er wat van...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar ook de gezellige kleurtjes op het Arabisch schiereiland.
[ afbeelding ]
Beetje als het oude testament vol met gruwelijke verhalen enzo? Het nieuwe testament vond ik nogal saai te lezen iig. Beetje anti-climax op het oude testament.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:37 schreef Wespensteek het volgende:
Op internet is hij zo te vinden. Zelf ben ik dankzij Wilders de koran gaan lezen, ik wou wel eens weten wat er nu echt in stond, echt een erg leuk boek.
Nee eigenlijk niet vergelijkbaar. In verhouding tot het oude testament zelfs erg humaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:40 schreef Individual het volgende:
[..]
Beetje als het oude testament vol met gruwelijke verhalen enzo? Het nieuwe testament vond ik nogal saai te lezen iig. Beetje anti-climax op het oude testament.
Humaner en veel minder debiel. Maar evengoed debiel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet vergelijkbaar. In verhouding tot het oude testament zelfs erg humaan.
Dat klopt ja. Het oude testament is nog een behoorlijke fractie erger.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet vergelijkbaar. In verhouding tot het oude testament zelfs erg humaan.
Als ik niets te vertellen had en mensen zouden in goden geloven dan is een goede manier om macht te krijgen te vertellen wat van god moet. Het blijkt al duizenden jaren te werken en doet het nog. Ik vind het één van de slimste boeken die ooit is geschreven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Humaner en veel minder debiel. Maar evengoed debiel.
Gelukkig wordt die zooi tenminste niet ongevraagd in de brievenbus gegooid.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
Ik wil niks te maken hebben met religie, dus nee bedankt.
Het kan wel heel handig zijn om wel kennis van het geloof te hebben, niet om te geloven maar om met gelovigen om te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
Ik wil niks te maken hebben met religie, dus nee bedankt.
Moeten ik per se met gelovigen over hun geloof discussiëren als ik met hun praat dan? Ik geloof niet, dat is persoonlijk, hoezo zou ik dat willen discussiëren of verdedigen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het kan wel heel handig zijn om wel kennis van het geloof te hebben, niet om te geloven maar om met gelovigen om te kunnen gaan.
Zit er ook een handleiding in dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het kan wel heel handig zijn om wel kennis van het geloof te hebben, niet om te geloven maar om met gelovigen om te kunnen gaan.
Je hoeft niet over het geloof te discussiëren maar het geloof heeft ook veel invloed op de dagelijkse gang van zake. Wat kennis zorgt voor begrip maar kan ook zorgen dat je hun gedrag kunt sturen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moeten ik per se met gelovigen over hun geloof discussiëren als ik met hun praat dan? Ik geloof niet, dat is persoonlijk, hoezo zou ik dat willen discussiëren of verdedigen?
Het is één grote handleiding.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zit er ook een handleiding in dan?
Zijn het mensen met een handicap die speciale behandeling nodig hebben dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het zijn mensen die blijkbaar belangrijk vinden wat iemand heel lang geleden heeft geschreven en dat kan heel handig zijn in bepaalde omstandigheden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn het mensen met een handicap die speciale behandeling nodig hebben dan?
Want dankzij hun geloof hebben ze een speciale behandeling nodig? Dat je halal wil eten en zo, prima. Maar verwacht geen speciale behandeling van mij.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je hoeft niet over het geloof te discussiëren maar het geloof heeft ook veel invloed op de dagelijkse gang van zake. Wat kennis zorgt voor begrip maar kan ook zorgen dat je hun gedrag kunt sturen.
Je blijft dus jezelf belachelijk maken aangezien er niks over een 12-jarige die verkracht wordt in de Koran staat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef JeMoeder het volgende:
Of wacht... ik zou het boek niet eens aannemen.
Profeet Mohammed was analfabeet, dus hij heeft niks geschreven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:09 schreef Wespensteek het volgende:
Het zijn mensen die blijkbaar belangrijk vinden wat iemand heel lang geleden heeft geschreven en dat kan heel handig zijn in bepaalde omstandigheden.
Daarom staat er "iemand".quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Profeet Mohammed was analfabeet, dus hij heeft niks geschreven.
Wie dan? Jij hebt de Koran gelezen, ben je de volgende uitdaging tegengekomen?quote:
Denk jij dat niemand het heeft geschreven of zo?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef Charismatisch het volgende:
Wie dan? Jij hebt de Koran gelezen, ben je de volgende uitdaging tegengekomen?
Wordt ook lastig met 3000 exemplaren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:10 schreef Elan het volgende:
Voor iedere geïnteresseerde. Het is dus niet zo dat iedereen er eentje thuisgestuurd krijgt.....
De Koran is het Woord van Allah, geopenbaard aan de analfabete profeet Mohammed via aartsengel Gabriël. Dit is het officiële verhaal. Een groot verschil dus met de bijbel die door verschillende auteurs (mensen) is geschreven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:19 schreef Wespensteek het volgende:
Denk jij dat niemand het heeft geschreven of zo?
Als jij dat wil geloven is het prima, ik denk dat er in dit opzicht geen verschil met de bijbel is en dat er meerdere schrijvers zijn wiens verhalen zijn gebundeld.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De Koran is het Woord van Allah, geopenbaard aan de analfabete profeet Mohammed via aartsengel Gabriël. Dit is het officiële verhaal. Een groot verschil dus met de bijbel die door verschillende auteurs (mensen) is geschreven.
Het gaat er niet om wat ik geloof, maar wat honderden miljoenen moslims wereldwijd geloven. Dus mocht jij weten wie de echte auteur is, dan hoor ik het graag van je. Daarnaast wordt de gehele mensheid in de Koran uitgedaagd om een paar verzen zoals in de Koran staan te produceren, als men twijfelt dat dit boek van God afkomstig is (zie het vers dat ik eerder heb gepost).quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:25 schreef Wespensteek het volgende:
Als jij dat wil geloven is het prima, ik denk dat er in dit opzicht geen verschil met de bijbel is en dat er meerdere schrijvers zijn wiens verhalen zijn gebundeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |