Dus je kunt ze verzamelen tegenwoordig?quote:Op zondag 22 december 2013 01:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gratis bijbels liggen in iedere hotelkamer btw.
In London staan ze in Hyde Park ook met de Koran in alle talen, in Aken op de Kerstmarkt ben ik ze ook al tegengekomen, al een paar jaar.
Mag je die mee naar huis nemen dan?quote:Op zondag 22 december 2013 01:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gratis bijbels liggen in iedere hotelkamer btw.
In London staan ze in Hyde Park ook met de Koran in alle talen, in Aken op de Kerstmarkt ben ik ze ook al tegengekomen, al een paar jaar.
Kun je een samenvatting geven?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:37 schreef Wespensteek het volgende:
Op internet is hij zo te vinden. Zelf ben ik dankzij Wilders de koran gaan lezen, ik wou wel eens weten wat er nu echt in stond, echt een erg leuk boek.
Ik heb er al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren een, je kreeg bij de ECI, of hoe heette die boekenclub ook weer, gratis boeken als je lid werd. Dus toen maar besteld, staat nog steeds boven ergens, naast de kinderbijbel, de werken van Rushdie en Madame Blavatsky. Ze bijten elkaar niet.quote:Op zondag 22 december 2013 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus je kunt ze verzamelen tegenwoordig?
?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar ook de gezellige kleurtjes op het Arabisch schiereiland.
[ afbeelding ]
Die in de hotelkamers mag je ze meenemen ja, daar liggen ze voor.quote:Op zondag 22 december 2013 01:35 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Mag je die mee naar huis nemen dan?
Ik heb toen volgens mij Das Kapital gekozen...quote:Op zondag 22 december 2013 01:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb er al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren een, je kreeg bij de ECI, of hoe heette die boekenclub ook weer, gratis boeken als je lid werd. Dus toen maar besteld, staat nog steeds boven ergens, naast de kinderbijbel, de werken van Rushdie en Madame Blavatsky. Ze bijten elkaar niet.
Alleen als je zoekende en depri bent volgens mij... en dan ook de witte handdoek meenemen...quote:Op zondag 22 december 2013 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die in de hotelkamers mag je ze meenemen ja, daar liggen ze voor.
En in Londen en Aken kon je ze gewoon bij hun stalletje meenemen.
Geen idee eikquote:Op zondag 22 december 2013 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb toen volgens mij Das Kapital gekozen...
Maar eh ECI, bestaat dat nog?
Ze vallen allemaal om idd, moet bekennen dat ik ook digitaal boeken aan het lezen ben hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee eikZal wel niet, daar is goed de klad in gekomen lijkt me.
Ik kom vrij regelmatig in Londen, en Hyde Park tegenwoordig is enkel en alleen nog Christenen en Moslims, een verdwaalde Satanist en 2 of 3 sexgoeroe's die elkaar proberen te overtroeven. Er worden de meest vreselijke dingen geroepen tegen elkaar, maar zonder enige agressie of neiging elkaar te gaan prikken.quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen als je zoekende en depri bent volgens mij... en dan ook de witte handdoek meenemen...
Tonio ben ik afgehaakt, het ging alleen maar over ik, ik en ik en ik, ik en ik. Bah.quote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze vallen allemaal om idd, moet bekennen dat ik ook digitaal boeken aan het lezen ben hoor.
Hoewel van de zomer Tonio nog gewoon analoog.
Die boeken daar waren al een stuk duurder dan normaal, dan kun je wel 40% geven jaquote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef arjan1112 het volgende:
40% korting op boeken ? dat mag toch helemaal niet? vaste boekenprijs enz
Is daar een beetje een traditie toch? Op een zeepkistje iets verkondigen?quote:Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom vrij regelmatig in Londen, en Hyde Park tegenwoordig is enkel en alleen nog Christenen en Moslims, een verdwaalde Satanist en 2 of 3 sexgoeroe's die elkaar proberen te overtroeven. Er worden de meest vreselijke dingen geroepen tegen elkaar, maar zonder enige agressie of neiging elkaar te gaan prikken.
Ik maak daar minder agressie mee dan hier trouwens.
Nee.quote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef arjan1112 het volgende:
Je maakt agressie mee in NL ?
vertel
Klopt.quote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is daar een beetje een traditie toch? Op een zeepkistje iets verkondigen?
(Zoon woont daar toch?)
Pardon?quote:Op zondag 22 december 2013 01:39 schreef yvonne het volgende:
Die in de hotelkamers mag je ze meenemen ja, daar liggen ze voor.
Moet je even zoeken, bijbelgenootschap oid.de bijbels in de lades van hotelkamers mogen meegenomen worden.quote:
Dus ook wel extremistische dingen worden geroepen?quote:Op zondag 22 december 2013 01:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt.
Maar er wordt tegen elkaar best heel wat lelijke dingen geroepen, maar er heerst geen enkele agressie, ze zijn wel goed gebekt, beide partijen trouwens.
Speakers' Corner in Hyde Park idd. Altijd leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is daar een beetje een traditie toch? Op een zeepkistje iets verkondigen?
(Zoon woont daar toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |