Gratis Koran voor iedere Nederlanderquote:De stichting OntdekIslam uit Rotterdam denkt een steentje bij te kunnne dragen aan de islamisering van Nederland door iedere geïnteresseerde Nederlander een gratis koran aan te bieden. Het weggeefproject wordt mede gefinancierd door een Egyptische partner van de organisatie.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zou mijn paarsgepunte lans in de hand nemen bij het gedeelte waar de profeet een 12 jarige verkracht.
Een bijbel heb ik al dus die hoef ik niet meer. Een koran heb ik niet dus die mag er dan wel naast. Zelf niet religieus, maar wel interessant omdat veel mensen het wel geloven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:33 schreef Rosario het volgende:
Prima idee.
Toch lijkt het me wel schrijnend dat veel mensen wel een Koran aan zouden nemen, maar bij een Christen meteen de deur dicht zouden smijten.
Ik dacht dat ze 9 was toen ze seks hadden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zou mijn paarsgepunte lans in de hand nemen bij het gedeelte waar de profeet een 12 jarige verkracht.
Of wacht... ik zou het boek niet eens aannemen.
Dat is me om het even. Kind = kind. En als Mo het mag, mag een ieder het.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 9 was toen ze seks hadden.
Vandaar ook de gezellige kleurtjes op het Arabisch schiereiland.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat is me om het even. Kind = kind. En als Mo het mag, mag een ieder het.
Naast Jemen kunnen ook Europa, Midden-Amerika en Zuid-Amerika er wat van...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar ook de gezellige kleurtjes op het Arabisch schiereiland.
[ afbeelding ]
Beetje als het oude testament vol met gruwelijke verhalen enzo? Het nieuwe testament vond ik nogal saai te lezen iig. Beetje anti-climax op het oude testament.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:37 schreef Wespensteek het volgende:
Op internet is hij zo te vinden. Zelf ben ik dankzij Wilders de koran gaan lezen, ik wou wel eens weten wat er nu echt in stond, echt een erg leuk boek.
Nee eigenlijk niet vergelijkbaar. In verhouding tot het oude testament zelfs erg humaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:40 schreef Individual het volgende:
[..]
Beetje als het oude testament vol met gruwelijke verhalen enzo? Het nieuwe testament vond ik nogal saai te lezen iig. Beetje anti-climax op het oude testament.
Humaner en veel minder debiel. Maar evengoed debiel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet vergelijkbaar. In verhouding tot het oude testament zelfs erg humaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |