SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 21-12-2013 19:49:49 ]Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
SlechteWoordgrappen gaat de OP weer verneuken.
Wees blij dat ik die uitslagen toen had bijgewerktquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
SlechteWoordgrappen gaat de OP weer verneuken.
quote:
Puntenquote:
Lelijke jas.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Jordania heeft een nieuwe jas.
Dacht even door die flitser dat ie onder de vogel schijt zit. Ik bedoel niet zijn jas maar zijn vuilniszak.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dacht even door die flitser dat ie onder de vogel schijt zit. Ik bedoel niet zijn jas maar zijn vuilniszak.
Ted van Leeuwen gespot.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt hij daar nu gewoon om het beleid uit te voeren ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jordania en Janssen naast elkaar op de tribune.
Hmmm, het ziet er een beetje vuilniszakkerig uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ie geen officiële functie meer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Werkt hij daar nu gewoon om het beleid uit te voeren ofzo?
Voor je lol blijf je daar toch niet lijkt me. Ik weet het ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie geen officiële functie meer.
Goede keusquote:
Misschien heeft hij daadwerkelijk een supportershart voor Vitesse.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor je lol blijf je daar toch niet lijkt me. Ik weet het ook niet.
Ik kijk ook ja. Gezelligquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kijk je ook ?Want dan kunnen we hier gezellig de wedstrijd bespreken. Super leuk
Ik niet.quote:
Heb je al een HD foto gemaakt voor Johannes, als je dit vergeet zal hij erg teleurgesteld zijn.quote:
Kreeg toch twee keer geel tegen Ajax tammequote:Op zaterdag 21 december 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Ritzmaier niet?
Rood tegen Ajaxquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had vandaag nasiquote:
Oja, excuus voor mijn falen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kreeg toch twee keer geel tegen Ajax tamme
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koop FOX Sports.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Bij mij loopt het geluid voor op het beeld. Ik zie johanson op de goal afrennen maar ik wist al dat ie mis ging schieten. Spannend!
calvin-en-hobbes.gifquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zo veel geld heb ik niet. Weet je hoe een groot bedrijf dat is.
Alle ballen op Perica.quote:
Dat team is erg achteruit gegaan sinds vorige seizoenen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles kwetsbaar over de vleugels
Ik heb dat ook nog ooit geroepen, maar AZ speelt nu echt kut.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat een of andere AZ-fan (ik ben z'n naam kwijt, dus ik noem hem voor het gemak even Dagoduck) mij probeerde wijs te maken dat AZ ook kampioen kon worden in deze competitie.
Dagoduck.
Dat is toch ook waar? Ze zijn al twee keer kampioen geweest dus het is dan niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat een of andere AZ-fan (ik ben z'n naam kwijt, dus ik noem hem voor het gemak even Dagoduck) mij probeerde wijs te maken dat AZ ook kampioen kon worden in deze competitie.
Dagoduck.
AZ kan ook kampioen worden. Net als PSV, Ajax, Feyenoord, Twente, Vitesse, PEC en Heerenveen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
Dagoduck.
Een huis- tuin- en keukenelftal.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat team is erg achteruit gegaan sinds vorige seizoenen.
Ik denk nog steeds gewoon Ajax, zoals het hoort. Al begin ik Vitesse zo langzamerhand ook wel een kansje te geven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
Dagoduck.
Ik kijk zonder geluid. Heb jij geen SR opstaan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lurling poort van Brakel.
Evert vindt dit een hoogtepunt.
Volgens jouw redenatie kan Willem II dan nu meedoen voor een CL-ticket.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is toch ook waar? Ze zijn al twee keer kampioen geweest dus het is dan niet onmogelijk.
Voor Evert zou ik overschakelen als AZ - Heerenveen niet zo leuk was.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lurling poort van Brakel.
Evert vindt dit een hoogtepunt.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
AZ kan ook kampioen worden. Net als PSV, Ajax, Feyenoord, Twente, Vitesse, PEC en Heerenveen.
Jawel, maar daar is nu toch Trainquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kijk zonder geluid. Heb jij geen SR opstaan?
Sparta is al zesmaal kampioen geworden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is toch ook waar? Ze zijn al twee keer kampioen geweest dus het is dan niet onmogelijk.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens jouw redenatie kan Willem II dan nu meedoen voor een CL-ticket.
Voor SR jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
Wat de neuk, zitten er bij NAC een paar de wedstrijd te kijken vanuit een jacuzzi.
Daar kon je op bieden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
Wat de neuk, zitten er bij NAC een paar de wedstrijd te kijken vanuit een jacuzzi.
Je slaat onzin uit...quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kampioenskandidaten in onze competitie
Ajax en Vitesse dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kampioenskandidaten in onze competitie
Dat is Mexicano. Die FOKt ook wel vaker vanuit het stadionquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
quote:
Alleen als de wedstrijd kut is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is Mexicano. Die FOKt ook wel vaker vanuit het stadion
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:08 schreef XABiiiALONSO het volgende:
AZ werkt wel keihard in de competitie. Je zou maar eens wat gaan doen voor het geld wat ze verdienen.
Het Dickie effect is wel uitgewerkt bij AZ ja, al zitten ze nog wel in de beker en Europa.quote:
sms POEP ONquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:12 schreef Mansjester het volgende:
Ik ken een goede grap over Poepon
Oké.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even NAC - Cambuur gemute, Pink Floyd op de radio.
Dan maar in zijn ondergoed spelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:15 schreef Cavaliers het volgende:
Het gaat niet goed met Cambuur. Ze missen Alex Pyjama.
Omdat Cambuurquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom zou je NAC - Cambuur kijken?
Dat is de lamme tegen de blinde. Zelfs wedstrijden van G-elftallen zijn leuker
Alex Pyjama was een bestuurslid.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan maar in zijn ondergoed spelen.
Ohquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alex Pyjama was een bestuurslid.
Joh.quote:
Dat is de gedachte bij de meeste AZ fans.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:18 schreef XABiiiALONSO het volgende:
Als het zo moet in de eredivisie, kun je net ze goed jong AZ opstellen. Dan was het in ieder geval geen 1-5.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Baastwitter:MvanRoosmalen twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 20:10:38@DuBlanqeBogarde antwoord Merab ( vrij vertaald): 'voor die vuilniszak moet jij een maand werken' Georgische humor reageer retweet
En PSV fans.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:19 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is de gedachte bij de meeste AZ fans.
Ik zou Thom Haye opstellen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:19 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is de gedachte bij de meeste AZ fans.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Baastwitter:MvanRoosmalen twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 20:10:38@DuBlanqeBogarde antwoord Merab ( vrij vertaald): 'voor die vuilniszak moet jij een maand werken' Georgische humor reageer retweet
Jij kijkt zeker ook naar die funny videosquote:
twitter:sjester_man twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 19:24:33@vkwillemvissers Ik kan jouw tweets niet lezen zonder aan jouw apart Limburgs accent te denken reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Merabquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Baastwitter:MvanRoosmalen twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 20:10:38@DuBlanqeBogarde antwoord Merab ( vrij vertaald): 'voor die vuilniszak moet jij een maand werken' Georgische humor reageer retweet
Een liefhebber van het spelletje bovendienquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
Piazon, wat een rasvoetballertje is dat zeg.
[ afbeelding ]
Dat weet ik zo net nog niet. Ik denk dat die alleen maar sterker kunnen worden volgend jaar maar de helft van de spelers zal dan wel vertrekken. Maar daar zal zeker wel weer wat moois voor terug komen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopen dat Vitesse geen kampioen wordt. Gaat 't Nederlands voetbal nog erger voor schut zetten in Europa.
Is leuk maar dit jaar vlogen ze er echt kansloos uit terwijl dat eig een schande is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Ik denk dat die alleen maar sterker kunnen worden volgend jaar maar de helft van de spelers zal dan wel vertrekken. Maar daar zal zeker wel weer wat moois voor terug komen.
Toen hadden ze aanvallend nul creativiteit, Ibarra is een draver, Kakuta was niet fit en Vejinovic speelde niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is leuk maar dit jaar vlogen ze er echt kansloos uit terwijl dat eig een schande is.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat jij een grote Vitesse fan bent.
Jij hebt toch heel Vitesse, op een na?quote:
Nu heb ik Kakuta & Qazaishvili niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt toch heel Vitesse, op een na?
Geloof niet dat bijv. Piazon/Atsu opnieuw uitgeleend gaat worden aan Vitesse.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen hadden ze aanvallend nul creativiteit, Ibarra is een draver, Kakuta was niet fit en Vejinovic speelde niet.
Omdat Ajaxspelers veel duurder zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom kies je voor spelers van Vitesse ipv Ajax?
Atsu mis je niet, dat is een blind paard.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Geloof niet dat bijv. Piazon/Atsu opnieuw uitgeleend gaat worden aan Vitesse.
Hij is fan van de MVG-Trainquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef Mansjester het volgende:
Ajacied is fan van train.
Mexicano niet.
Dat slaat echt nergens op, hoe duur die zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajaxspelers veel duurder zijn.
Atsu mis je nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atsu mis je niet, dat is een blind paard.
Blind paard.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atsu mis je niet? Ben je gek. Chelsea heeft er niet voor niets 8.5 miljoen voor neergelegd.
voorspeld*quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:32 schreef Vasion het volgende:
2-0 az voorspelt, zat er een beetje naast
Lukoki 0.5quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atsu mis je niet? Ben je gek. Chelsea heeft er niet voor niets 8.5 miljoen voor neergelegd.
Leuk dat je het dan perfect verbetertquote:
koekoekquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk dat je het dan perfect verbetert
Nee, maar ik heb weinig Vitesse gezien, alleen tegen PSV en toen vond ik m de slechtste van allemaal.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
Atsu een blind paard? Heb je soms gedronken?
Nou nou. Laten we het gezellig houdenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:37 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Lul jij danJe moest is weten man klaplul.
Je bent zelf een vormer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Gladnek VormerDie mag wel eens flink gekokmeijerd worden.
Ajax krijgt dus Theo Reitsma.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
Iedere club krijgt de commentator die het verdient.
Dan zal PSV Sierd de Vos wel krijgen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
Iedere club krijgt de commentator die het verdient.
Ajax verdient Sierd of Evert.quote:
GEERTJE DEN OUDEN!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die analist op FOX 5? eert den Ouden ofzo?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal PSV Sierd de Vos wel krijgen.
scoorde vorig jaar de winnende voor het RTL Sterrenteamquote:
Mooi dat je PSV als grootste en mooiste club van de wereld ziet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal PSV Sierd de Vos wel krijgen.
Hij zat vrij recent nog in Wegmisbruikers.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
scoorde vorig jaar de winnende voor het RTL Sterrenteam
Dat kijk ik nooitquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij zat vrij recent nog in Wegmisbruikers.
Je bent zelf disrespectvolloos.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:46 schreef Mansjester het volgende:
Respectloos, dat jullie posten tijdens de minuut stilte
KNJBquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Feyenoord staat aan de verkeerde kant
Gozubuyuk je moeder is een hoer
Hahah lollig hoor al die PEC-woordgrapjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:46 schreef Mansjester het volgende:
Respectloos, dat jullie posten tijdens de minuut stilte
Is dat nou Robert M?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:45 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
is de scheidsrechter vandaag
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahah lollig hoor al die PEC-woordgrapjes.
Ik neem altijd rust op die tijd.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Betere verdediger dan Rekik en Bruma.
Dec 2008quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zoek een samenvatting van Feyenoord - de Graafschap (1-3), 2010 meen ik.
En Joris is snelquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Betere verdediger dan Rekik en Bruma.
2011 was die legendarische 0-1quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Toen moest Gini huilen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2011 was die legendarische 0-1
Zielige Gini.quote:
Blijf zoeken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
JAAAquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Linssen 1-2
WE HEBBEN EEN WEDSTRIJD JONGENS
Lucius kon ik nooit uitstaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een namen toen bij Feyenoord.Lucius, Hofs, Bahia, Hofland.
Purrel Frankel nog bij de Graafschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |