Arsenal en andere topclubs wilde 'm ook. Topper.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 17:49:54FK Zeta bevestigt zojuist de tansfer van Aleksandar Boljevic (18) naar #PSV. Was allang rond, komt in de winterstop. http://t.co/awxdtyeHlt reageer retweet
Haha!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alsof een toptalent naar PSV zou willen.. Zal wel niks zijn, PSV heeft doorgaans bijzonder slechte talenten kijk naar Bruma en Rekik.
Zijn nog steeds wel spelers die denken dat PSV een goeie stap is. Ze hebben ook een hele goeie van NEC gehaald.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alsof een toptalent naar PSV zou willen.
Troost jezelf. Toptalenten komen helaas niet meer naar Nederland, maar kiezen meteen voor de pecunia in Engeland, Italië of Spanje. Jammer maar waar. Zo een Romario, Froylan Ledezma of Ronaldo komt niet meer naar Nederland. Of meer recent binnenlands natuurlijk een Robben van Grunn naar PSV of een Sulejmani van Heerenveen naar Ajax.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alsof een toptalent naar PSV zou willen.. Zal wel niks zijn, PSV heeft doorgaans bijzonder slechte talenten kijk naar Bruma en Rekik.
Daarom kan je ook alleen nog maar kinderlokker spelen en hopen dat de talentjes van 15-16 voor je club kiezen want een toptalent van 18 of ouder kan je wel vergeten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Troost jezelf. Toptalenten komen helaas niet meer naar Nederland, maar kiezen meteen voor de pecunia in Engeland, Italië of Spanje. Jammer maar waar. Zo een Romario, Froylan Ledezma of Ronaldo komt niet meer naar Nederland. Of meer recent binnenlands natuurlijk een Robben van Grunn naar PSV of een Sulejmani van Heerenveen naar Ajax.
Dat komt door de status die sommige clubs zich hebben aangemeten. Zo een tobclub als Twente die zijn spelers voor de hoofdprijs wegdoet. Die falen uiteindelijk allemaal. Daar is zo een Tadic de dupe van. Om zo een prijskaartje te verdienen dien je alle aspecten mee te hebben gemaakt. Bij Twente bijvoorbeeld, heerst helemaal geen druk. Hoe kun je nu zeker weten dat je speler het goed gaat doen als je niet weet of hij met druk om kan gaan?
Dus ik ben er voor om alle die kutteams hun talenten weer voor een appel en een ei richting de traditionele top 3, minus Ajax en Feyenoord dan, te schuiven. Is uiteindelijk iedereen mee geholpen en het is voor Brands ook wel eens leuk als hij niet meteen overal de hoofdprijs hoeft te betalen.
Helaas weet je bij die 15 en 16 jarige niet goe dat uit gaat pakken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom kan je ook alleen nog maar kinderlokker spelen en hopen dat de talentjes van 15-16 voor je club kiezen want een toptalent van 18 of ouder kan je wel vergeten.
Pakt bij Ajax toch vrij goed uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helaas weet je bij die 15 en 16 jarige niet goe dat uit gaat pakken.
Dat klopt dus moet je er meer halenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helaas weet je bij die 15 en 16 jarige niet goe dat uit gaat pakken.
Wie?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn nog steeds wel spelers die denken dat PSV een goeie stap is. Ze hebben ook een hele goeie van NEC gehaald.
De toptalenten kiezen eerder voor Ajax, neem een Bazoer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Troost jezelf. Toptalenten komen helaas niet meer naar Nederland, maar kiezen meteen voor de pecunia in Engeland, Italië of Spanje. Jammer maar waar. Zo een Romario, Froylan Ledezma of Ronaldo komt niet meer naar Nederland. Of meer recent binnenlands natuurlijk een Robben van Grunn naar PSV of een Sulejmani van Heerenveen naar Ajax.
Dat komt door de status die sommige clubs zich hebben aangemeten. Zo een tobclub als Twente die zijn spelers voor de hoofdprijs wegdoet. Die falen uiteindelijk allemaal. Daar is zo een Tadic de dupe van. Om zo een prijskaartje te verdienen dien je alle aspecten mee te hebben gemaakt. Bij Twente bijvoorbeeld, heerst helemaal geen druk. Hoe kun je nu zeker weten dat je speler het goed gaat doen als je niet weet of hij met druk om kan gaan?
Dus ik ben er voor om alle die kutteams hun talenten weer voor een appel en een ei richting de traditionele top 3, minus Ajax en Feyenoord dan, te schuiven. Is uiteindelijk iedereen mee geholpen en het is voor Brands ook wel eens leuk als hij niet meteen overal de hoofdprijs hoeft te betalen.
Ik zou Bazoer niet echt een toptalent noemen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De toptalenten kiezen eerder voor Ajax, neem een Bazoer.
Dat is hij wel, maar we weten allemaal jouw kijk op voetbalquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou Bazoer niet echt een toptalent noemen.
Die heeft gewoon voor het geld gekozen. Zo kan het natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De toptalenten kiezen eerder voor Ajax, neem een Bazoer.
potverdorie, Ajax heeft hem dus gewoon van Manchester City gehuurd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heeft gewoon voor het geld gekozen. Zo kan het natuurlijk ook.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
potverdorie, Ajax heeft hem dus gewoon van Manchester City gehuurd.
Ja, Bazoer heeft voor het geld gekozen dus ik neem aan dat hij dus toch naar Manchester City is gegaan.quote:
Je volgt je eigen club toch wel? Die jongen is een van de grootste talenten die jullie hebben rondlopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, Bazoer heeft voor het geld gekozen dus ik neem aan dat hij dus toch naar Manchester City is gegaan.
Ja, daarom vind ik het raar dat jij zegt dat hij voor het grote geld heeft gekozen. Als dat zou zijn dan was hij wel naar Man city gegaan. Hij zal bij Ajax vast meer dan bij PSV verdienen maar hij heeft natuurlijk ook zat redenen om op grond van sportieve aspecten de overstap te maken. Het spelen op het middenveld, het aanwezig zijn van veel oud topspelers, bij een club komen die bekend staat om de jeugdopleiding. En ga zo maar door. Maar goed, als het minder pijn voor je doet door te zeggen dat hij voor het geld heeft gekozen dan moet je dat natuurlijk vooral doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je volgt je eigen club toch wel. Die jongen is een van de grootste talenten die jullie hebben rondlopen.
Ik zeg nergens dat hij voor het grote geld heeft gekozen. Die jongen wilde graag in Nederland blijven en kon bij Ajax substantieel meer verdienen. Ajax betaald gewoon veel beter aan een jeugdspeler. Dat is ook geen schande. Deel van het beleid. Daarom waren die geruchten dat Nouri en Gino Visser naar PSV zouden komen ook zo lachwekkend. Daarnaast kregen jeugdspelers bij Ajax inderdaad sneller een kans in het eerste. Al met al dus logisch. Al denk ik dat hij binnen dit PSV al meer minuten had gemaakt dan hij nu in Ajax heeft en had hij in de A een trainer waarvan hij wist dat hij die op termijn ook in het eerste ging krijgen. Was het niet dit jaar, dan was het volgend jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik het raar dat jij zegt dat hij voor het grote geld heeft gekozen. Als dat zou zijn dan was hij wel naar Man city gegaan. Hij zal bij Ajax vast meer dan bij PSV verdienen maar hij heeft natuurlijk ook zat redenen om op grond van sportieve aspecten de overstap te maken. Het spelen op het middenveld, het aanwezig zijn van veel oud topspelers, bij een club komen die bekend staat om de jeugdopleiding. En ga zo maar door. Maar goed, als het minder pijn voor je doet door te zeggen dat hij voor het geld heeft gekozen dan moet je dat natuurlijk vooral doen.
Omdat je het simpelweg niet kan hebben dat hij naar Ajax is gegaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij voor het grote geld heeft gekozen. Die jongen wilde graag in Nederland blijven en kon bij Ajax substantieel meer verdienen. Ajax betaald gewoon veel beter aan een jeugdspeler. Dat is ook geen schande. Deel van het beleid. Daarom waren die geruchten dat Nouri en Gino Visser naar PSV zouden komen ook zo lachwekkend. Daarnaast kregen jeugdspelers bij Ajax inderdaad sneller een kans in het eerste. Al met al dus logisch. Al denk ik dat hij binnen dit PSV al meer minuten had gemaakt dan hij nu in Ajax heeft en had hij in de A een trainer waarvan hij wist dat hij die op termijn ook in het eerste ging krijgen. Was het niet dit jaar, dan was het volgend jaar.
Die deal stonk echter van alle kanten en is dan ook door menig hoogwaardigheidsbekleder fel bekritiseerd. Het feit daarnaast dat hij meer dan een half jaar niet heeft gespeeld spreekt in niemand zijn voordeel.
Daarnaast vind ik je opmerking over dat het mij pijn zou doen wat vreemd. Beetje jammer.
Als als als alsquote:Op woensdag 25 december 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
Als Bazoer bij PSV bleef had ie al heel wat wedstrijden achter zijn naam staan.
Inderdaad. In tegenstelling tot wat ik eerder zei doet het me toch wel veel.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat je het simpelweg niet kan hebben dat hij naar Ajax is gegaan.
Ook omdat hij daar veel meer betaald krijgt. Dat heb ik eerder al uitgelegd. Maar is voor sommigen moeilijk te begrijpen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat Bazoer naar Ajax ging heeft gewoon te maken met het beleid van PSV van toen. Nu is dat misschien iets gedraaid maar goed dan is het al te laat.
Dat suggereer jij, maar is feitelijk nooit naar buiten gekomen.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook omdat hij daar veel meer betaald krijgt. Dat heb ik eerder al uitgelegd. Maar is voor sommigen moeilijk te begrijpen.
En al is dat waar, toont het alleen maar aan dat PSV zijn jeugdige talenten onderwaardeert.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat suggereer jij, maar is feitelijk nooit naar buiten gekomen.
Ja zo kan je het ook draaien...quote:Op woensdag 25 december 2013 11:59 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
En al is dat waar, toont het alleen maar aan dat PSV zijn jeugdige talenten onderwaardeert.
@aad300quote:“Je ziet dat de spelers uit de opleiding van PSV minder bagage hebben dan die van Ajax, dat maakt het verschil. Ze zijn in Eindhoven wel met een inhaalslag bezig op dat gebied, maar er gaat een generatie overheen voordat ze daar de vruchten van plukken.”
Er is ook geen psv supporter die daar anders over denkt hoor. Er is gewoon heel veel tijd nodig. Minimaal 5-10 jaar.quote:
Ik denk dat hij bedoelt dat de basis elementen van het Ajax spel beter beheerst wordt door de jeugd die doorkomt.quote:
Dan moet PSV toch eens gaan kijken hoe de jeugdopleidingen in o.a. Denemarken eruit zien.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat de basis elementen van het Ajax spel beter beheerst wordt door de jeugd die doorkomt.
Omdat?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan moet PSV toch eens gaan kijken hoe de jeugdopleidingen in o.a. Denemarken eruit zien.
Omdat ze daar jeugd opleiden die bij andere clubs zorgen dat het spel beter beheerst wordt dan concurrerende teams.quote:
Toch breken er bij ons wel degelijk Nederlandse jongens door momenteel.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef RubenSosa het volgende:
Ook bij ajax heeft "het beleid" ook nog tijd nodig. Die kopen gewoon 20x een 16-18 jarige en kijkt wat er door breekt om die tijd te overbruggen.
Wat mij altijd opvalt is dat spelers uit de Ajax-opleiding een betere basistechniek lijken te hebben dan die van bijvoorbeeld Feyenoord en ook beter zijn in positiespel. Hoe dat komt zou ik wel eens willen weten.. bij Ajax lopen nou niet echt geweldenaars rond maar voetballend zijn ze toch altijd beter dan hun leeftijdsgenoten. Vreemd.quote:
Daar keken ze in de tijd dat PSV nog halve finale CL speelde met betraande ogen naar in Amsterdam natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch breken er bij ons wel degelijk Nederlandse jongens door momenteel.
Ben benieuwd of PSV dat ook voor elkaar krijgt; eigen jeugd is nooit echt jullie ding geweest natuurlijk.
Wat?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar keken ze in de tijd dat PSV nog halve finale CL speelde met betraande ogen naar in Amsterdam natuurlijk.
Wat heeft dat er mee te maken? Het gaat om het beleid zoals het nu gevoerd moet gaan worden.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Koopclub zijn en halve finale halen.
Uh, dat zeg ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat eigen jeugd of koopclub zijn uiteindelijk niets met prestaties te maken heeft.
quote:
Dan snap ik niet wat je met deze zin duidelijk wilt maken? Als het niet om presterend vermogen gaat wat heb je dan aan eigen jeugd? Imago van de club?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:01 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd of PSV dat ook voor elkaar krijgt; eigen jeugd is nooit echt jullie ding geweest natuurlijk.
Jullie willen met eigen jeugd gaan werken, ik vraag me af in hoeverre dat succesvol gaat zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Dan snap ik niet wat je met deze zin duidelijk wilt maken? Als het niet om presterend vermogen gaat wat heb je dan aan eigen jeugd? Imago van de club?
Klaasen? die is toch niet de vrucht van de ajax opleiding van cruijff?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch breken er bij ons wel degelijk Nederlandse jongens door momenteel.
Zelfs in de tijd van Hiddink roken Huntelaar en Aissati ook aan PSV1 terwijl er een bijeengekocht team stond wat de halve finale CL haalde. Die mix is er altijd al geweest.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie willen met eigen jeugd gaan werken, ik vraag me af in hoeverre dat succesvol gaat zijn.
Snap niet wat daar zo lastig aan is om te begrijpen.
Klaassen, Veltman, Denswil spelen moeiteloos mee in het eerste, precies zoals de bedoeling was. Daar doel ik op.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Klaasen? die is toch niet de vrucht van de ajax opleiding van cruijff?
Riedewald? Die wel neem ik aan? Is dat dan de eerste?
Wat alles tussen de 16 en 18 was niet veel bijzonders volgens cruijff en co en daarom werd er van alles gehaald...
Ja, goed zo. Ofzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zelfs in de tijd van Hiddink roken Huntelaar en Aissati ook aan PSV1 terwijl er een bijeengekocht team stond van de halve finale CL haalde. Die mix is er altijd al geweet.
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, goed zo. Ofzo.
heeft verder weinig te maken met wat ik zei.
Maar het zijn allemaal jongens (of in ieder geval de groep) die door cruijff en co werd bestempeld als niet goed genoeg.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klaassen, Veltman, Denswil spelen moeiteloos mee in het eerste, precies zoals de bedoeling was. Daar doel ik op.
Dus?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal jongens (of in ieder geval de groep) die door cruijff en co werd bestempeld als niet goed genoeg.
Dat dit niet de vruchten zijn van het beleid cruijff. Daar doelde ik op.quote:
Tuurlijk wel, die zijn allemaal 'doorgebroken' onder het beleid van cruijff. Dat het sneller gaat dan verwacht betekent niet dat het zonder dit beleid ook gebeurd was. Dan hadden er waarschijnlijk 2erangs buitenlanders op die positie gespeeld.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:16 schreef RubenSosa het volgende:
Dat dit niet de vruchten zijn van het beleid cruijff. Daar doelde ik op.
Lijkt me dat het de vruchten zijn van het beleid VOOR periode cruijff. Dat ze uiteindelijk doorbreken is omdat er spelers vertrekken en ze de kans krijgen en zich staande houden.. Dat gedeelte van het beleid is wel van cruijff dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die zijn allemaal 'doorgebroken' onder het beleid van cruijff. Dat het sneller gaat dan verwacht betekent niet dat het zonder dit beleid ook gebeurd was. Dan hadden er waarschijnlijk 2erangs buitenlanders op die positie gespeeld.
Of Maher en Bruma ofzo.
Precies.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef RubenSosa het volgende:
Dat gedeelte van het beleid is wel van cruijff dan.
Wat?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:34 schreef GwaiLow het volgende:
Psv is zo verschrikkelijk sterk op het moment. Het zou me echt helemaal niks verbazen als ze aan het einde van de rit 6 punten voor staan op de nummer 2.
Psv zat in een fase van 6 wedstrijden niet winnen op rij oid (?). Nu pakken ze weer 2 wedstrijden op rij met het grootste gemak. Deze competitie is echt nog lang niet gespeeld voor PSV hoor. In de Nederlandse competitie kan echt alles. Psv kan zo over 5 wedstrijden weer aan kop staan.quote:
Weet niet wat voor kerstontbijt jij hebt genoten, maar doe mij dat ook.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Psv zat in een fase van 6 wedstrijden niet winnen op rij oid (?). Nu pakken ze weer 2 wedstrijden op rij met het grootste gemak. Deze competitie is echt nog lang niet gespeeld voor PSV hoor. In de Nederlandse competitie kan echt alles. Psv kan zo over 5 wedstrijden weer aan kop staan.
Er werd na afgelopen zondag alweer over het kampioenschap gesproken hier.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet niet wat jij voor kerstontbijt hebt genoten, maar doe mij dat ook.
JIj denkt altijd maar dat het een troll is. En ik kom niet heel veel in het PSV topic, maar zo heel af en toe spreek ik mijn vertrouwen uit in PSV. Wees er eens blij om, man!quote:Op woensdag 25 december 2013 13:40 schreef tompsv18 het volgende:
Zelfs op eerste kerstdag komt die gwailow ofzo hier trollen. Dan moet je wel heel kansloos zijn, zeg
Haha, ja tuurlijk man. Geloof het vooral zelfquote:Op woensdag 25 december 2013 13:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
JIj denkt altijd maar dat het een troll is. En ik kom niet heel veel in het PSV topic, maar zo heel af en toe spreek ik mijn vertrouwen uit in PSV. Wees er eens blij om, man!
Het gaat snel. Eerste doelstelling was kampioen worden, tweede was niet degraderen, nu in de top 4 eindigen. Benieuwd welke het wordt. Top4 moet te doen zijn denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, ja tuurlijk man. Geloof het vooral zelf
We mogen al blij zijn als we bij de eerste 4 eindigen, dus stop aub eens met die onzin van je.
Hele begrijpelijke reactie. Je probeert jezelf te beschermen tegen een eventuele grote teleurstelling als je weer geen kampioen wordt. Toch weet ik dat jij diep van binnen ook nog hoopt dat PSV kampioen zal worden.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, ja tuurlijk man. Geloof het vooral zelf
We mogen al blij zijn als we bij de eerste 4 eindigen, dus stop aub eens met die onzin van je.
Jij bent echt niet het meest heldere lichtje aan de sterrenhemel.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hele begrijpelijke reactie. Je probeert jezelf te beschermen tegen een eventuele grote teleurstelling als je weer geen kampioen wordt. Toch weet ik dat jij diep van binnen ook nog hoopt dat PSV kampioen zal worden.
Als je 11 punten achterstaat op de koploper is dat niet realistisch, zeker niet als je nog 5 teams hebt die ook boven je staan. Als het er eentje was geweest dan had je misschien een kansje gehad, maar nu echt niet meer. Heeft niks met beschermen te maken maar met de realiteit.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hele begrijpelijke reactie. Je probeert jezelf te beschermen tegen een eventuele grote teleurstelling als je weer geen kampioen wordt. Toch weet ik dat jij diep van binnen ook nog hoopt dat PSV kampioen zal worden.
Stond Ajax wel tweede toen ze voorgaande jaren 10 a 12 punten achter stonden? Kan me dat niet heel goed herinneren, maar ik denk dat als jullie vanaf nu gewoon alles blijven winnen dat je gewoon kampioen bent. Jullie hebben het grote voordeel dat je geen Europees meer hoeft te spelen, en het heeft vaak uitgewezen dat dat een heel groot voordeel is. Jullie zullen niet snel meer punten verspillen, en Ajax wel. Enige vervelende is dat Feyenoord, Vitesse en Twente ook geen Europees meer spelen, maar ik verwacht dat zij sowieso nog een hoop punten zullen verliezen.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je 11 punten achterstaat op de koploper is dat niet realistisch, zeker niet als je nog 5 teams hebt die ook boven je staan. Als het er eentje was geweest dan had je misschien een kansje gehad, maar nu echt niet meer. Heeft niks met beschermen te maken maar met de realiteit.
Wat een held.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
JIj denkt altijd maar dat het een troll is. En ik kom niet heel veel in het PSV topic, maar zo heel af en toe spreek ik mijn vertrouwen uit in PSV. Wees er eens blij om, man!
Ajax stond bij de winterstop nooit zo ver achter, stonden maximaal 5 punten achter tijdens de winterstop heb ik hier een paar dagen geleden al aangegeven. Op de rest ga ik maar even niet meer in.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Stond Ajax wel tweede toen ze voorgaande jaren 10 a 12 punten achter stonden?
PSV ziet Ajax als voorbeeld. Schattig.quote:PSV gaat voor kampioenschap: ‘Ajax is ook vaak van een grote achterstand teruggekomen
Hier heb je inderdaad gelijk in, voor mijn gevoel stond Ajax veel meer achter in de winterstop. Maar Ajax heeft wel 11 punten achter gestaan in die seizoenen.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax stond bij de winterstop nooit zo ver achter, stonden maximaal 5 punten achter tijdens de winterstop heb ik hier een paar dagen geleden al aangegeven. Op de rest ga ik maar even niet meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |