abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134633564
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 23:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Afellay stond al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling bij PSV, die moest een stap hogerop doen en niet blijven. Zijn blessures waren het probleem anders was ie moeiteloos basisspeler van Barça.
Nee, Barca was gewoon te hoog gegrepen. Zelfs Fabregas is daar reserve.
pi_134633893
quote:
Dat hij soms niet de band om had bij PSV wil niet zeggen dat ie geen leider was, hij was PSV destijds. Dat Engelaar hem droeg zegt niks.
Nu is er blijkbaar een misverstandje ontstaan. Ik stelde juist dat hij net wel een leider was geworden en dat het m.i. goed voor hem zou kunnen zijn geweest om die rol nog wat langer te hebben vervuld (zoals bijv. ook Sneijder, van Nistelrooij en van Bommel deden voordat ze vertrokken). Al zijn je kansen natuurlijk nooit goed als je naar zo'n fantastische ploeg gaat waar zo'n wereldklassespelers in de basis staan en dat op een moment dat je blessureleed hebt.
Ik vraag me wel al jarenlang - sinds enkele jaren voordat hij naar FC Barcelona ging - of dat die blessures niet erg samenhangen met een gebrek aan fitness- en conditietraining? Begrijp me niet verkeerd, ik suggereer niet dat hij niet fit was, ik vraag me af of dat hij niet minder last zou hebben gehad van blessures als de verschillende antagonistische spieren (bijv. de hamstrings en de quadriceps) meer in balans zouden zijn geweest (wat je kan verkrijgen door te fitnessen) en hij een 10 km.-schema voor hardlopen te volgen, of misschien beter nog een equivalent schema voor fietsen, zodat je minder last hebt van vermoeid hebt tijdens wedstrijden. Gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk (dat combineren met de gewone trainingen die dan wellicht qua belasting wat aangepast moeten worden en waarvoor de technische staf moet meewerken), dat wel.

Ik ben het met jullie eens dat Afellay bepaald niet het beste voorbeeld is van talenten die het niet hebben gered doordat ze te vroeg naar het buitenland gingen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_134643445
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee, Barca was gewoon te hoog gegrepen. Zelfs Fabregas is daar reserve.
In normale doen is Afellay ook wel een klasse beter dan Fabregas hè.
pi_134643542
Ik heb er lang overgedacht (een dikke 3 minuten), maar ik vind dat er niets bij moet komen qua nieuwe spelers.

Een Matavz of Locadia scoren in elke eredivisieploeg zeker 10 doelpunten, in een goedlopend team moet dit makkelijk kunnen oplopen naar 15. Lijkt mij voldoende. (Tenzij je een buitenkansje hebt en een topspits weet binnen te hengelen).

De flanken zijn prima bezet. Depay en Narsingh zijn geweldige spelers voor de eredivisie. Daarachter hebben we nog genoeg spelers die deze posities kunnen bezetten.

Het gedroomde trio is Maher- Schaars - Wijnaldum, en dat lijkt mij ook prima. Daarachter zit ook voldoende potentieel. Een aankoop zou voor de breedte moeten zijn, de gearriveerde namen die je af en toe hoort, doen we vrij weinig (De Zeeuw etc).

Achterin zijn Willems en Arias prima spelers. Wanneer het beter gaat lopen en het team heeft weer wat meer lef, dan ga je aanvallend een hoop lol aan ze beleven. Verdedigend moeten ze soms wel wat slimmer gaan spelen.

Rekik en Bruma....ik kan niet anders dan gewoon veel vertrouwen in beide jongens te hebben. Het zijn twee jonge, nederlandse, voetballende verdedigers en ze doen het gewoonweg heel erg naar behoren. Beter dan we de afgelopen seizoenen hadden. Een aankoop zou voor de breedte moeten zijn.

Zoet is Psv- waardig.

Mocht je toch wat kopen, dan zou ik voor het middenveld Klich halen, voor in de verdediging een jongen als Niemeyer erbij en in de aanval dus alleen een buitenkansje.

Liever nog zou ik zien dat we 4-4-2 gaan spelen, met Depay en Locadia samen voorin en Maher er vlak achter. Dat is alleen wat kapitaalvernietiging (Narsingh)
pi_134643561
Stadion ook naar de klote.
brigadierEHVgmu twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 09:21:37 Bij het #PSV stadion laten platen van de pilaren los. Gehele gebied afgezet rond stadion. http://t.co/ksfDKYjHBH reageer retweet
  dinsdag 24 december 2013 @ 11:09:38 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_134643866
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 december 2013 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

:D
pi_134643887
quote:

[..]

:D :')
pi_134649775
Goed. Even alvast vooruit denken en januari 2014 wanneer PSV op bezoek gaat bij Ajax in de ArenA.
Wat denken jullie? De ommekeer van een herboren PSV of definitief het einde om mee te doen voor de bovenste regionen en daarmee weer een seizoen verloren.
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:19:36 #209
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_134650299
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:08 schreef Iwanius het volgende:
Goed. Even alvast vooruit denken en januari 2014 wanneer PSV op bezoek gaat bij Ajax in de ArenA.
Wat denken jullie? De ommekeer van een herboren PSV of definitief het einde om mee te doen voor de bovenste regionen en daarmee weer een seizoen verloren.
Alles kan gebeuren in het voetbal, maar ik weet zeker dat we tegen ajax gaan verliezen.
Maar wat versta je onder bovenste regionen?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_134652498
quote:

[..]

http://www.dumpert.nl/med(...)_afellay_ff_uit.html
pi_134652829
quote:
Alles kan gebeuren in het voetbal, maar ik weet zeker dat we tegen ajax gaan verliezen.
[
Wat is jouw tegenprestatie als PSV niet verliest? ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_134653469
quote:

[..]

Groot talent die Afellay, kan nog wel wat worden.
pi_134654937
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:08 schreef Iwanius het volgende:
Zonder significante versterkingen in de winterstop (en ik acht de kans op dat soort versterkingen erg klein) is de kans ontzettend groot op een pak slaag. Verder is de kans dat we ons nog bovenin melden zonder eerdergenoemde versterkingen ook erg klein.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_134655387
Er moeten wel heel rare dingen gebeuren wil PSV niet in de top 5 eindigen. Gewoon die selectie bijeen houden, hopen op wat minder blessures van bepalende spelers en dan komt het wel weer. Het is wel wat minder dan gehoopt, maar ik kan nu niet zeggen dat deze eerste seizoenshelft me van de sokken heeft geblazen van verbazing.
Dit, dus.
pi_134655537
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:39 schreef Buitendam het volgende:
Er moeten wel heel rare dingen gebeuren wil PSV niet in de top 5 eindigen. Gewoon die selectie bijeen houden, hopen op wat minder blessures van bepalende spelers en dan komt het wel weer. Het is wel wat minder dan gehoopt, maar ik kan nu niet zeggen dat deze eerste seizoenshelft me van de sokken heeft geblazen van verbazing.
5e plek lijkt mij inderdaad nog wel haalbaar voor PSV.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_134655592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:45 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

5e plek lijkt mij inderdaad nog wel haalbaar voor PSV.
Het is vaker voorgekomen dat een club kampioen werd met meer dan 11 punten achterstand in de Eredivisie. Vierde, derde of tweede is ook niet eens uitgesloten.
Dit, dus.
pi_134655880
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het is vaker voorgekomen dat een club kampioen werd met meer dan 11 punten achterstand in de Eredivisie. Vierde, derde of tweede is ook niet eens uitgesloten.
Klopt. Echter zie ik PSV mentaal daar niet toe in staat. PSV kan sowieso maar maximaal 74 punten halen en dat is nog met de uitwedstrijden tegen de nummer 1 en 2 voor de boeg. PSV heeft al te veel punten verspeeld om nog kampioen te worden. Dat is niet eens een kratje bier qua weddenschap waard.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_134656028
Ik vind Buitendams denkwijze erg fijn.
pi_134656167
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:58 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Klopt. Echter zie ik PSV mentaal daar niet toe in staat. PSV kan sowieso maar maximaal 74 punten halen en dat is nog met de uitwedstrijden tegen de nummer 1 en 2 voor de boeg. PSV heeft al te veel punten verspeeld om nog kampioen te worden. Dat is niet eens een kratje bier qua weddenschap waard.
Ok.
pi_134656197
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:58 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Kampioen zullen ze niet worden, nee. Maar het is zo'n team wat het op goeie dagen AC Milan heel moeilijk kan maken, en op slechte dagen overlopen wordt door PEC. Het zou fijn zijn als het na de winterstop een paar wedstrijden achter elkaar goed gaat lopen en de blessures mee gaan vallen.
Dit, dus.
pi_134656237
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ok.
Wedden om een foto van jouw zuster is een ander verhaal, natuurlijk. :9~
Dit, dus.
pi_134657444
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wedden om een foto van jouw zuster is een ander verhaal, natuurlijk. :9~
Ik zou best een weddenschap willen aangaan maar heb al een lopen jammer genoeg.
pi_134657486
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 10:58 schreef friekin_ het volgende:
Stadion ook naar de klote.
brigadierEHVgmu twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 09:21:37 Bij het #PSV stadion laten platen van de pilaren los. Gehele gebied afgezet rond stadion. http://t.co/ksfDKYjHBH reageer retweet
Ach, de gemeente Eindhoven vergoed toch alles
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134658388
RikElfrink twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 17:49:54 FK Zeta bevestigt zojuist de tansfer van Aleksandar Boljevic (18) naar #PSV. Was allang rond, komt in de winterstop. http://t.co/awxdtyeHlt reageer retweet
pi_134658449
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
RikElfrink twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 17:49:54 FK Zeta bevestigt zojuist de tansfer van Aleksandar Boljevic (18) naar #PSV. Was allang rond, komt in de winterstop. http://t.co/awxdtyeHlt reageer retweet
Wonderkind is dat. De Messi van de Balkan.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')