abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134658508
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
RikElfrink twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 17:49:54 FK Zeta bevestigt zojuist de tansfer van Aleksandar Boljevic (18) naar #PSV. Was allang rond, komt in de winterstop. http://t.co/awxdtyeHlt reageer retweet
Arsenal en andere topclubs wilde 'm ook. Topper.
pi_134658970
Alsof een toptalent naar PSV zou willen. :'). Zal wel niks zijn, PSV heeft doorgaans bijzonder slechte talenten kijk naar Bruma en Rekik.
pi_134659090
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alsof een toptalent naar PSV zou willen. :'). Zal wel niks zijn, PSV heeft doorgaans bijzonder slechte talenten kijk naar Bruma en Rekik.
Haha!
pi_134659445
quote:
Alsof een toptalent naar PSV zou willen.
Zijn nog steeds wel spelers die denken dat PSV een goeie stap is. Ze hebben ook een hele goeie van NEC gehaald.
pi_134660106
quote:
Troost jezelf. Toptalenten komen helaas niet meer naar Nederland, maar kiezen meteen voor de pecunia in Engeland, Italië of Spanje. Jammer maar waar. Zo een Romario, Froylan Ledezma of Ronaldo komt niet meer naar Nederland. Of meer recent binnenlands natuurlijk een Robben van Grunn naar PSV of een Sulejmani van Heerenveen naar Ajax.

Dat komt door de status die sommige clubs zich hebben aangemeten. Zo een tobclub als Twente die zijn spelers voor de hoofdprijs wegdoet. Die falen uiteindelijk allemaal. Daar is zo een Tadic de dupe van. Om zo een prijskaartje te verdienen dien je alle aspecten mee te hebben gemaakt. Bij Twente bijvoorbeeld, heerst helemaal geen druk. Hoe kun je nu zeker weten dat je speler het goed gaat doen als je niet weet of hij met druk om kan gaan?

Dus ik ben er voor om alle die kutteams hun talenten weer voor een appel en een ei richting de traditionele top 3, minus Ajax en Feyenoord dan, te schuiven. Is uiteindelijk iedereen mee geholpen en het is voor Brands ook wel eens leuk als hij niet meteen overal de hoofdprijs hoeft te betalen.
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:03:09 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_134660320
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Troost jezelf. Toptalenten komen helaas niet meer naar Nederland, maar kiezen meteen voor de pecunia in Engeland, Italië of Spanje. Jammer maar waar. Zo een Romario, Froylan Ledezma of Ronaldo komt niet meer naar Nederland. Of meer recent binnenlands natuurlijk een Robben van Grunn naar PSV of een Sulejmani van Heerenveen naar Ajax.

Dat komt door de status die sommige clubs zich hebben aangemeten. Zo een tobclub als Twente die zijn spelers voor de hoofdprijs wegdoet. Die falen uiteindelijk allemaal. Daar is zo een Tadic de dupe van. Om zo een prijskaartje te verdienen dien je alle aspecten mee te hebben gemaakt. Bij Twente bijvoorbeeld, heerst helemaal geen druk. Hoe kun je nu zeker weten dat je speler het goed gaat doen als je niet weet of hij met druk om kan gaan?

Dus ik ben er voor om alle die kutteams hun talenten weer voor een appel en een ei richting de traditionele top 3, minus Ajax en Feyenoord dan, te schuiven. Is uiteindelijk iedereen mee geholpen en het is voor Brands ook wel eens leuk als hij niet meteen overal de hoofdprijs hoeft te betalen.
Daarom kan je ook alleen nog maar kinderlokker spelen en hopen dat de talentjes van 15-16 voor je club kiezen want een toptalent van 18 of ouder kan je wel vergeten.
pi_134660622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daarom kan je ook alleen nog maar kinderlokker spelen en hopen dat de talentjes van 15-16 voor je club kiezen want een toptalent van 18 of ouder kan je wel vergeten.
Helaas weet je bij die 15 en 16 jarige niet goe dat uit gaat pakken.
pi_134660785
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Pakt bij Ajax toch vrij goed uit.
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:17:56 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_134660896
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat klopt dus moet je er meer halen
pi_134664681
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:37 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Zijn nog steeds wel spelers die denken dat PSV een goeie stap is. Ze hebben ook een hele goeie van NEC gehaald.
Wie?
pi_134664862
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

De toptalenten kiezen eerder voor Ajax, neem een Bazoer.
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:58:58 #237
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134665456
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik zou Bazoer niet echt een toptalent noemen.
pi_134667319
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik zou Bazoer niet echt een toptalent noemen.
Dat is hij wel, maar we weten allemaal jouw kijk op voetbal :P
pi_134668557
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Die heeft gewoon voor het geld gekozen. Zo kan het natuurlijk ook.
pi_134668637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:46 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die heeft gewoon voor het geld gekozen. Zo kan het natuurlijk ook.
potverdorie, Ajax heeft hem dus gewoon van Manchester City gehuurd.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_134668667
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

potverdorie, Ajax heeft hem dus gewoon van Manchester City gehuurd.
:?
pi_134668733
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

:?
Ja, Bazoer heeft voor het geld gekozen dus ik neem aan dat hij dus toch naar Manchester City is gegaan.
pi_134668774
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja, Bazoer heeft voor het geld gekozen dus ik neem aan dat hij dus toch naar Manchester City is gegaan.
Je volgt je eigen club toch wel? Die jongen is een van de grootste talenten die jullie hebben rondlopen.
pi_134668886
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je volgt je eigen club toch wel. Die jongen is een van de grootste talenten die jullie hebben rondlopen.
Ja, daarom vind ik het raar dat jij zegt dat hij voor het grote geld heeft gekozen. Als dat zou zijn dan was hij wel naar Man city gegaan. Hij zal bij Ajax vast meer dan bij PSV verdienen maar hij heeft natuurlijk ook zat redenen om op grond van sportieve aspecten de overstap te maken. Het spelen op het middenveld, het aanwezig zijn van veel oud topspelers, bij een club komen die bekend staat om de jeugdopleiding. En ga zo maar door. Maar goed, als het minder pijn voor je doet door te zeggen dat hij voor het geld heeft gekozen dan moet je dat natuurlijk vooral doen.

Overigens is voor het geld kiezen voor een speler altijd prima goed te keuren. Bruma heeft ook eerst prima geld gevangen bij Chelsea om uiteindelijk toch op zijn huidige niveau te komen.
pi_134669243
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:55 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja, daarom vind ik het raar dat jij zegt dat hij voor het grote geld heeft gekozen. Als dat zou zijn dan was hij wel naar Man city gegaan. Hij zal bij Ajax vast meer dan bij PSV verdienen maar hij heeft natuurlijk ook zat redenen om op grond van sportieve aspecten de overstap te maken. Het spelen op het middenveld, het aanwezig zijn van veel oud topspelers, bij een club komen die bekend staat om de jeugdopleiding. En ga zo maar door. Maar goed, als het minder pijn voor je doet door te zeggen dat hij voor het geld heeft gekozen dan moet je dat natuurlijk vooral doen.
Ik zeg nergens dat hij voor het grote geld heeft gekozen. Die jongen wilde graag in Nederland blijven en kon bij Ajax substantieel meer verdienen. Ajax betaald gewoon veel beter aan een jeugdspeler. Dat is ook geen schande. Deel van het beleid. Daarom waren die geruchten dat Nouri en Gino Visser naar PSV zouden komen ook zo lachwekkend. Daarnaast kregen jeugdspelers bij Ajax inderdaad sneller een kans in het eerste. Al met al dus logisch. Al denk ik dat hij binnen dit PSV al meer minuten had gemaakt dan hij nu in Ajax heeft en had hij in de A een trainer waarvan hij wist dat hij die op termijn ook in het eerste ging krijgen. Was het niet dit jaar, dan was het volgend jaar.

Die deal stonk echter van alle kanten en is dan ook door menig hoogwaardigheidsbekleder fel bekritiseerd. Het feit daarnaast dat hij meer dan een half jaar niet heeft gespeeld spreekt in niemand zijn voordeel.

Daarnaast vind ik je opmerking over dat het mij pijn zou doen wat vreemd. Beetje jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 24-12-2013 22:14:33 ]
pi_134674797
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat hij voor het grote geld heeft gekozen. Die jongen wilde graag in Nederland blijven en kon bij Ajax substantieel meer verdienen. Ajax betaald gewoon veel beter aan een jeugdspeler. Dat is ook geen schande. Deel van het beleid. Daarom waren die geruchten dat Nouri en Gino Visser naar PSV zouden komen ook zo lachwekkend. Daarnaast kregen jeugdspelers bij Ajax inderdaad sneller een kans in het eerste. Al met al dus logisch. Al denk ik dat hij binnen dit PSV al meer minuten had gemaakt dan hij nu in Ajax heeft en had hij in de A een trainer waarvan hij wist dat hij die op termijn ook in het eerste ging krijgen. Was het niet dit jaar, dan was het volgend jaar.

Die deal stonk echter van alle kanten en is dan ook door menig hoogwaardigheidsbekleder fel bekritiseerd. Het feit daarnaast dat hij meer dan een half jaar niet heeft gespeeld spreekt in niemand zijn voordeel.

Daarnaast vind ik je opmerking over dat het mij pijn zou doen wat vreemd. Beetje jammer.
Omdat je het simpelweg niet kan hebben dat hij naar Ajax is gegaan.
pi_134674992
Dat Bazoer naar Ajax ging heeft gewoon te maken met het beleid van PSV van toen. Nu is dat misschien iets gedraaid maar goed dan is het al te laat.
pi_134675646
Als Bazoer bij PSV bleef had ie al heel wat wedstrijden achter zijn naam staan.
pi_134676666
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
Als Bazoer bij PSV bleef had ie al heel wat wedstrijden achter zijn naam staan.
Als als als als
pi_134678188
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:59 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Omdat je het simpelweg niet kan hebben dat hij naar Ajax is gegaan.
Inderdaad. In tegenstelling tot wat ik eerder zei doet het me toch wel veel.

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')