Arsenal en andere topclubs wilde 'm ook. Topper.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 17:49:54FK Zeta bevestigt zojuist de tansfer van Aleksandar Boljevic (18) naar #PSV. Was allang rond, komt in de winterstop. http://t.co/awxdtyeHlt reageer retweet
Haha!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alsof een toptalent naar PSV zou willen.. Zal wel niks zijn, PSV heeft doorgaans bijzonder slechte talenten kijk naar Bruma en Rekik.
Zijn nog steeds wel spelers die denken dat PSV een goeie stap is. Ze hebben ook een hele goeie van NEC gehaald.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alsof een toptalent naar PSV zou willen.
Troost jezelf. Toptalenten komen helaas niet meer naar Nederland, maar kiezen meteen voor de pecunia in Engeland, Italië of Spanje. Jammer maar waar. Zo een Romario, Froylan Ledezma of Ronaldo komt niet meer naar Nederland. Of meer recent binnenlands natuurlijk een Robben van Grunn naar PSV of een Sulejmani van Heerenveen naar Ajax.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alsof een toptalent naar PSV zou willen.. Zal wel niks zijn, PSV heeft doorgaans bijzonder slechte talenten kijk naar Bruma en Rekik.
Daarom kan je ook alleen nog maar kinderlokker spelen en hopen dat de talentjes van 15-16 voor je club kiezen want een toptalent van 18 of ouder kan je wel vergeten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Troost jezelf. Toptalenten komen helaas niet meer naar Nederland, maar kiezen meteen voor de pecunia in Engeland, Italië of Spanje. Jammer maar waar. Zo een Romario, Froylan Ledezma of Ronaldo komt niet meer naar Nederland. Of meer recent binnenlands natuurlijk een Robben van Grunn naar PSV of een Sulejmani van Heerenveen naar Ajax.
Dat komt door de status die sommige clubs zich hebben aangemeten. Zo een tobclub als Twente die zijn spelers voor de hoofdprijs wegdoet. Die falen uiteindelijk allemaal. Daar is zo een Tadic de dupe van. Om zo een prijskaartje te verdienen dien je alle aspecten mee te hebben gemaakt. Bij Twente bijvoorbeeld, heerst helemaal geen druk. Hoe kun je nu zeker weten dat je speler het goed gaat doen als je niet weet of hij met druk om kan gaan?
Dus ik ben er voor om alle die kutteams hun talenten weer voor een appel en een ei richting de traditionele top 3, minus Ajax en Feyenoord dan, te schuiven. Is uiteindelijk iedereen mee geholpen en het is voor Brands ook wel eens leuk als hij niet meteen overal de hoofdprijs hoeft te betalen.
Helaas weet je bij die 15 en 16 jarige niet goe dat uit gaat pakken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom kan je ook alleen nog maar kinderlokker spelen en hopen dat de talentjes van 15-16 voor je club kiezen want een toptalent van 18 of ouder kan je wel vergeten.
Pakt bij Ajax toch vrij goed uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helaas weet je bij die 15 en 16 jarige niet goe dat uit gaat pakken.
Dat klopt dus moet je er meer halenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helaas weet je bij die 15 en 16 jarige niet goe dat uit gaat pakken.
Wie?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn nog steeds wel spelers die denken dat PSV een goeie stap is. Ze hebben ook een hele goeie van NEC gehaald.
De toptalenten kiezen eerder voor Ajax, neem een Bazoer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Troost jezelf. Toptalenten komen helaas niet meer naar Nederland, maar kiezen meteen voor de pecunia in Engeland, Italië of Spanje. Jammer maar waar. Zo een Romario, Froylan Ledezma of Ronaldo komt niet meer naar Nederland. Of meer recent binnenlands natuurlijk een Robben van Grunn naar PSV of een Sulejmani van Heerenveen naar Ajax.
Dat komt door de status die sommige clubs zich hebben aangemeten. Zo een tobclub als Twente die zijn spelers voor de hoofdprijs wegdoet. Die falen uiteindelijk allemaal. Daar is zo een Tadic de dupe van. Om zo een prijskaartje te verdienen dien je alle aspecten mee te hebben gemaakt. Bij Twente bijvoorbeeld, heerst helemaal geen druk. Hoe kun je nu zeker weten dat je speler het goed gaat doen als je niet weet of hij met druk om kan gaan?
Dus ik ben er voor om alle die kutteams hun talenten weer voor een appel en een ei richting de traditionele top 3, minus Ajax en Feyenoord dan, te schuiven. Is uiteindelijk iedereen mee geholpen en het is voor Brands ook wel eens leuk als hij niet meteen overal de hoofdprijs hoeft te betalen.
Ik zou Bazoer niet echt een toptalent noemen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De toptalenten kiezen eerder voor Ajax, neem een Bazoer.
Dat is hij wel, maar we weten allemaal jouw kijk op voetbalquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou Bazoer niet echt een toptalent noemen.
Die heeft gewoon voor het geld gekozen. Zo kan het natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De toptalenten kiezen eerder voor Ajax, neem een Bazoer.
potverdorie, Ajax heeft hem dus gewoon van Manchester City gehuurd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heeft gewoon voor het geld gekozen. Zo kan het natuurlijk ook.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
potverdorie, Ajax heeft hem dus gewoon van Manchester City gehuurd.
Ja, Bazoer heeft voor het geld gekozen dus ik neem aan dat hij dus toch naar Manchester City is gegaan.quote:
Je volgt je eigen club toch wel? Die jongen is een van de grootste talenten die jullie hebben rondlopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, Bazoer heeft voor het geld gekozen dus ik neem aan dat hij dus toch naar Manchester City is gegaan.
Ja, daarom vind ik het raar dat jij zegt dat hij voor het grote geld heeft gekozen. Als dat zou zijn dan was hij wel naar Man city gegaan. Hij zal bij Ajax vast meer dan bij PSV verdienen maar hij heeft natuurlijk ook zat redenen om op grond van sportieve aspecten de overstap te maken. Het spelen op het middenveld, het aanwezig zijn van veel oud topspelers, bij een club komen die bekend staat om de jeugdopleiding. En ga zo maar door. Maar goed, als het minder pijn voor je doet door te zeggen dat hij voor het geld heeft gekozen dan moet je dat natuurlijk vooral doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je volgt je eigen club toch wel. Die jongen is een van de grootste talenten die jullie hebben rondlopen.
Ik zeg nergens dat hij voor het grote geld heeft gekozen. Die jongen wilde graag in Nederland blijven en kon bij Ajax substantieel meer verdienen. Ajax betaald gewoon veel beter aan een jeugdspeler. Dat is ook geen schande. Deel van het beleid. Daarom waren die geruchten dat Nouri en Gino Visser naar PSV zouden komen ook zo lachwekkend. Daarnaast kregen jeugdspelers bij Ajax inderdaad sneller een kans in het eerste. Al met al dus logisch. Al denk ik dat hij binnen dit PSV al meer minuten had gemaakt dan hij nu in Ajax heeft en had hij in de A een trainer waarvan hij wist dat hij die op termijn ook in het eerste ging krijgen. Was het niet dit jaar, dan was het volgend jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik het raar dat jij zegt dat hij voor het grote geld heeft gekozen. Als dat zou zijn dan was hij wel naar Man city gegaan. Hij zal bij Ajax vast meer dan bij PSV verdienen maar hij heeft natuurlijk ook zat redenen om op grond van sportieve aspecten de overstap te maken. Het spelen op het middenveld, het aanwezig zijn van veel oud topspelers, bij een club komen die bekend staat om de jeugdopleiding. En ga zo maar door. Maar goed, als het minder pijn voor je doet door te zeggen dat hij voor het geld heeft gekozen dan moet je dat natuurlijk vooral doen.
Omdat je het simpelweg niet kan hebben dat hij naar Ajax is gegaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij voor het grote geld heeft gekozen. Die jongen wilde graag in Nederland blijven en kon bij Ajax substantieel meer verdienen. Ajax betaald gewoon veel beter aan een jeugdspeler. Dat is ook geen schande. Deel van het beleid. Daarom waren die geruchten dat Nouri en Gino Visser naar PSV zouden komen ook zo lachwekkend. Daarnaast kregen jeugdspelers bij Ajax inderdaad sneller een kans in het eerste. Al met al dus logisch. Al denk ik dat hij binnen dit PSV al meer minuten had gemaakt dan hij nu in Ajax heeft en had hij in de A een trainer waarvan hij wist dat hij die op termijn ook in het eerste ging krijgen. Was het niet dit jaar, dan was het volgend jaar.
Die deal stonk echter van alle kanten en is dan ook door menig hoogwaardigheidsbekleder fel bekritiseerd. Het feit daarnaast dat hij meer dan een half jaar niet heeft gespeeld spreekt in niemand zijn voordeel.
Daarnaast vind ik je opmerking over dat het mij pijn zou doen wat vreemd. Beetje jammer.
Als als als alsquote:Op woensdag 25 december 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
Als Bazoer bij PSV bleef had ie al heel wat wedstrijden achter zijn naam staan.
Inderdaad. In tegenstelling tot wat ik eerder zei doet het me toch wel veel.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat je het simpelweg niet kan hebben dat hij naar Ajax is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |