Ook omdat hij daar veel meer betaald krijgt. Dat heb ik eerder al uitgelegd. Maar is voor sommigen moeilijk te begrijpen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat Bazoer naar Ajax ging heeft gewoon te maken met het beleid van PSV van toen. Nu is dat misschien iets gedraaid maar goed dan is het al te laat.
Dat suggereer jij, maar is feitelijk nooit naar buiten gekomen.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook omdat hij daar veel meer betaald krijgt. Dat heb ik eerder al uitgelegd. Maar is voor sommigen moeilijk te begrijpen.
En al is dat waar, toont het alleen maar aan dat PSV zijn jeugdige talenten onderwaardeert.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat suggereer jij, maar is feitelijk nooit naar buiten gekomen.
Ja zo kan je het ook draaien...quote:Op woensdag 25 december 2013 11:59 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
En al is dat waar, toont het alleen maar aan dat PSV zijn jeugdige talenten onderwaardeert.
@aad300quote:“Je ziet dat de spelers uit de opleiding van PSV minder bagage hebben dan die van Ajax, dat maakt het verschil. Ze zijn in Eindhoven wel met een inhaalslag bezig op dat gebied, maar er gaat een generatie overheen voordat ze daar de vruchten van plukken.”
Er is ook geen psv supporter die daar anders over denkt hoor. Er is gewoon heel veel tijd nodig. Minimaal 5-10 jaar.quote:
Ik denk dat hij bedoelt dat de basis elementen van het Ajax spel beter beheerst wordt door de jeugd die doorkomt.quote:
Dan moet PSV toch eens gaan kijken hoe de jeugdopleidingen in o.a. Denemarken eruit zien.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat de basis elementen van het Ajax spel beter beheerst wordt door de jeugd die doorkomt.
Omdat?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan moet PSV toch eens gaan kijken hoe de jeugdopleidingen in o.a. Denemarken eruit zien.
Omdat ze daar jeugd opleiden die bij andere clubs zorgen dat het spel beter beheerst wordt dan concurrerende teams.quote:
Toch breken er bij ons wel degelijk Nederlandse jongens door momenteel.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef RubenSosa het volgende:
Ook bij ajax heeft "het beleid" ook nog tijd nodig. Die kopen gewoon 20x een 16-18 jarige en kijkt wat er door breekt om die tijd te overbruggen.
Wat mij altijd opvalt is dat spelers uit de Ajax-opleiding een betere basistechniek lijken te hebben dan die van bijvoorbeeld Feyenoord en ook beter zijn in positiespel. Hoe dat komt zou ik wel eens willen weten.. bij Ajax lopen nou niet echt geweldenaars rond maar voetballend zijn ze toch altijd beter dan hun leeftijdsgenoten. Vreemd.quote:
Daar keken ze in de tijd dat PSV nog halve finale CL speelde met betraande ogen naar in Amsterdam natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch breken er bij ons wel degelijk Nederlandse jongens door momenteel.
Ben benieuwd of PSV dat ook voor elkaar krijgt; eigen jeugd is nooit echt jullie ding geweest natuurlijk.
Wat?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar keken ze in de tijd dat PSV nog halve finale CL speelde met betraande ogen naar in Amsterdam natuurlijk.
Wat heeft dat er mee te maken? Het gaat om het beleid zoals het nu gevoerd moet gaan worden.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Koopclub zijn en halve finale halen.
Uh, dat zeg ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat eigen jeugd of koopclub zijn uiteindelijk niets met prestaties te maken heeft.
quote:
Dan snap ik niet wat je met deze zin duidelijk wilt maken? Als het niet om presterend vermogen gaat wat heb je dan aan eigen jeugd? Imago van de club?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:01 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd of PSV dat ook voor elkaar krijgt; eigen jeugd is nooit echt jullie ding geweest natuurlijk.
Jullie willen met eigen jeugd gaan werken, ik vraag me af in hoeverre dat succesvol gaat zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Dan snap ik niet wat je met deze zin duidelijk wilt maken? Als het niet om presterend vermogen gaat wat heb je dan aan eigen jeugd? Imago van de club?
Klaasen? die is toch niet de vrucht van de ajax opleiding van cruijff?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch breken er bij ons wel degelijk Nederlandse jongens door momenteel.
Zelfs in de tijd van Hiddink roken Huntelaar en Aissati ook aan PSV1 terwijl er een bijeengekocht team stond wat de halve finale CL haalde. Die mix is er altijd al geweest.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie willen met eigen jeugd gaan werken, ik vraag me af in hoeverre dat succesvol gaat zijn.
Snap niet wat daar zo lastig aan is om te begrijpen.
Klaassen, Veltman, Denswil spelen moeiteloos mee in het eerste, precies zoals de bedoeling was. Daar doel ik op.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Klaasen? die is toch niet de vrucht van de ajax opleiding van cruijff?
Riedewald? Die wel neem ik aan? Is dat dan de eerste?
Wat alles tussen de 16 en 18 was niet veel bijzonders volgens cruijff en co en daarom werd er van alles gehaald...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |