Kusje op je poepertje xoxoquote:
quote:
i know that feelquote:
Hoi hoiquote:
hoi LBquote:
Goed goedquote:
ik ben aan het twijfelen of ik gewoon een gruwelijke kater heb, of echt ziek benquote:
Gewoon slapenquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben aan het twijfelen of ik gewoon een gruwelijke kater heb, of echt ziek ben
Why?quote:
omdat ik wakker benquote:
Gewoon weer naar bedquote:
Wat is het bedrag?quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:21 schreef Myraela het volgende:
Helpen jullie mij eens met een kerstcadeau te verzinnen voor een jongen van halverwege de 20. Ik weet niets. Moet het nu nog kunnen bestellen.
Niets bijzonders.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Heeft hij een hobby of waar liggen zijn interesses?
Lastig.....quote:
Iets voor in zijn huis/kamer? http://www.brassa.nl/producten/categorie-kado_10_20_euro/quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:31 schreef Myraela het volgende:
Nah, cadeaubonnen vind ik afschuwelijk.
Ewa donnie sorry dat ik gister ineens gone was zonder onze hosselmasquerade in gang te zetten. Maar ik was stonen sorry manquote:
Condooms.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:31 schreef Myraela het volgende:
Nah, cadeaubonnen vind ik afschuwelijk.
Maar het is wel altijd leuk om te geven en te krijgenquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft een vaste relatie, lijkt me ook overbodig.
Je mond open doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:44 schreef richolio het volgende:
Hoe kan ik goed met meisjes praten? Ik vind ze eng
Een sumopakquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaquote:
Nou, zo in ieder geval niet:quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
t'squote:
Condooms met een smaakje!quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar het is wel altijd leuk om te geven en te krijgen
Laten ze vloeistof door dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:10 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Elke dag, ik gebruik ze als theezakje!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gewoon na gebruik in een mok met warm waren gooien!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gewoon na gebruik in een mok met warm waren gooien!
whutquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wit as eel sminey?
Oh.. ik ben te verwend, doe dat heel vaakquote:
Wij nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh.. ik ben te verwend, doe dat heel vaak
Ik moet niet overdrijven. Niet heel vaak.quote:
quote:
Dit is de 2e keer met z'n 2 in..heel langquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet niet overdrijven. Niet heel vaak.
Schattig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit is de 2e keer met z'n 2 in..heel lang
That's how i Grohl. ROCK 'N GROHL.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
That's how i Grohl. ROCK 'N GROHL.
is ok mang, ik heb wel 5O gebeld omdat ik zorgen maaktequote:Op zaterdag 21 december 2013 12:43 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ewa donnie sorry dat ik gister ineens gone was zonder onze hosselmasquerade in gang te zetten. Maar ik was stonen sorry man
Je loopt achter mangquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:01 schreef eend112 het volgende:
black an yellow blak an yellow black en yellow blek and yellow uhuh
serieus mi mang?quote:
Rond 10 uur volgens mijquote:
Zekers, echt een weekend gevoelquote:
Ja ik heb vakantiequote:
Ik wil ook wel vakantiequote:Op zaterdag 21 december 2013 15:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja ik heb vakantie
En was er ook echt wel aan toe.
Nog plannen voor het weekend dan?
Haha geniet ervanquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel vakantie![]()
Nee helemaal 0 plannen. Daarom het echte weekend gevoel
Jij dan in je vakantie?
Wij ook vanavond!quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:45 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lekker man!
Straks lekker wokken, dus ik ga mij helemaal vol duwen!!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel vakantie![]()
Nee helemaal 0 plannen. Daarom het echte weekend gevoel
Jij dan in je vakantie?
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:53 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe je UI ff in kerstsfeer maken dan!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:57 schreef Fopje het volgende:
[..]Ik wil wel
Maar de UI die ik nu heb is eigenlijk te groot voor als je geen abo hebt. Mijn abo is al een tijd geleden verlopen dus als ik hem nu verander kan ik hem niet meer terugzetten zonder te betalen
Ach, die fixen we zo kleiner joh!quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:57 schreef Fopje het volgende:
[..]Ik wil wel
Maar de UI die ik nu heb is eigenlijk te groot voor als je geen abo hebt. Mijn abo is al een tijd geleden verlopen dus als ik hem nu verander kan ik hem niet meer terugzetten zonder te betalen
Maar dan wordt ie ook lelijker?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:58 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ach, die fixen we zo kleiner joh!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zo'n soort had ik al in mn lijstje![]()
[ afbeelding ]
Fotoboek van HeaN82quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:19 schreef Fopje het volgende:
Mijn UItjes :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgelost, hij lult trouwens uit z'n nek, had heul geen access. KPD ja, maar die schijnt ie niet nodig te hebben dus heb ik ze weggehaaldquote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan soms even duren maar op den duur komt Yvonne wel even langs om je eruit te bonjouren.
Waar moet hij dan op fappen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opgelost, hij lult trouwens uit z'n nek, had heul geen access. KPD ja, maar die schijnt ie niet nodig te hebben dus heb ik ze weggehaald
Kan mij ut bommuh?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opgelost, hij lult trouwens uit z'n nek, had heul geen access. KPD ja, maar die schijnt ie niet nodig te hebben dus heb ik ze weggehaald
Niet zo veel hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is KPD niet té gekke zooi? Inktvissen, bloed, schijt etc.?
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is KPD niet té gekke zooi? Inktvissen, bloed, schijt etc.?
Kan je mijn post verwijderenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, straks gaat hij de straat op met zijn seksuele frustraties. Ik houd mijn hart vastquote:
Hoezo? Wil je mij niet naakt zien?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kan je mijn post verwijderen? Ik zie er toch maar vanaf: FB / Aanmeldtopic KPD editie #7/2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |