Waar moet hij dan op fappen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opgelost, hij lult trouwens uit z'n nek, had heul geen access. KPD ja, maar die schijnt ie niet nodig te hebben dus heb ik ze weggehaald
Kan mij ut bommuh?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opgelost, hij lult trouwens uit z'n nek, had heul geen access. KPD ja, maar die schijnt ie niet nodig te hebben dus heb ik ze weggehaald
Niet zo veel hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is KPD niet té gekke zooi? Inktvissen, bloed, schijt etc.?
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is KPD niet té gekke zooi? Inktvissen, bloed, schijt etc.?
Kan je mijn post verwijderenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, straks gaat hij de straat op met zijn seksuele frustraties. Ik houd mijn hart vastquote:
Hoezo? Wil je mij niet naakt zien?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kan je mijn post verwijderen? Ik zie er toch maar vanaf: FB / Aanmeldtopic KPD editie #7/2013
Onder anderequote:Op zaterdag 21 december 2013 18:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je mij niet naakt zien?
Doe niet alsof je neus bloedquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je mij niet naakt zien?
Ik praat niet met verstandelijk beperkten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Reageer eens op je dm, kastnicht.
Zit veel vrouwelijk schoon tussen hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Daar ben ik juist bang voor, dat ik uit nieuwsgierigheid in de usertopics in KPD ga kijken
Schizofrene gekquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik praat niet met verstandelijk beperkten.
Goede comebackquote:
Ik weiger in herhaling te vallen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
maar nu weet ik nog steeds niet waar je op doelde
Daarom zit je nu te herhalen wat ik een paar weken geleden tegen je zei?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik weiger in herhaling te vallen.
Ga je gang, het kan nuquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Daar ben ik juist bang voor, dat ik uit nieuwsgierigheid in de usertopics in KPD ga kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |