http://forum.fok.nl/topic/1890238quote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
NOOIT GENOEG SCHIJT IN EEN KPD TOPIC
Dat topic van LompeHork en Mono over het NK KeezenBegon in ONZ en eindigde in een scatfest in KPD

True, ik geloof toch wel dat ik zo'n 85% van het internet al heb gezienquote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet dat ik het voor m'n plezier kijk, maar ik heb het wel gezien

Oja? Ik heb er al 2 en half jaar toegang en pas 3 posts ofzoquote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Je moet wel actief meeposten in de topics aldaar.

Die jaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1890238

Ik weet, jij bent niet zo van de BDSM. Maar voor de mensen die er wel van houden is het best een leuk forum. Het is puur afgeschermd om mensen die willen kloten buiten de deur te houden en een stukje privacy te gunnen aan de users die daar posten, niet omdat er heel erg gruwelijk materiaal te vinden is.quote:

Kan soms even duren maar op den duur komt Yvonne wel even langs om je eruit te bonjouren.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja? Ik heb er al 2 en half jaar toegang en pas 3 posts ofzo

quote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik weet, jij bent niet zo van de BDSM. Maar voor de mensen die er wel van houden is het best een leuk forum. Het is puur afgeschermd om mensen die willen kloten buiten de deur te houden en een stukje privacy te gunnen aan de users die daar posten, niet omdat er heel erg gruwelijk materiaal te vinden is.
Dit dusquote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb hier echt helemaal niks mee hè.Echt totaal niks.

Kan zeker even duren danquote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan soms even duren maar op den duur komt Yvonne wel even langs om je eruit te bonjouren.

Dat kan. Ieder zijn dingquote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb hier echt helemaal niks mee hè.Echt totaal niks.

Ik weet. Al snap ik nog steeds niet wat bondage in dat rijtje doet. Heel erg bizar is het tegenwoordig niet meer en smerig al helemaal niet. Het is uiteraard wel te combineren met andere ranzige zaken maar als het gewoon bij vastbinden blijft vind ik er niets smerigs aan, in tegendeel zelfs.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
En nee bondage, ik probeer jou nu niet in dat rijtje te plaatsen als zijnde bizar of smerig.

Liever gewoon uit keukenla/koelkast.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef bondage het volgende:
[..]
while(1) {
print "ook wel wat te eten.";
}
zoiets?

Dat is dus precies wat ik bedoel.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik weet. Al snap ik nog steeds niet wat bondage in dat rijtje doet. Heel erg bizar is het tegenwoordig niet meer en smerig al helemaal niet. Het is uiteraard wel te combineren met andere ranzige zaken maar als het gewoon bij vastbinden blijft vind ik er niets smerigs aan, in tegendeel zelfs.

quote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef bondage het volgende:
[..]
while(1) {
print "ook wel wat te eten.";
}
zoiets?

Ik draai liever een achtje op zijn zij.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:46 schreef Zaktabak het volgende:
Perfecte nacht om achtjes te draaien, nietwaar?

Link or it didn't happenquote:

Ik ga speciaal voor jou een naar echo verwijzende functie maken met de naam 'LittleBrownie'. Dan kan ik in al mijn scripts LittleBrownie 'Nom'; gebruiken.quote:

quote:Op woensdag 18 december 2013 00:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou een naar echo verwijzende functie maken met de naam 'LittleBrownie'. Dan kan ik in al mijn scripts LittleBrownie 'Nom'; gebruiken.

quote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Iemand praat tegen me via WhatsApp maar m'n mobiel is dood. LOL.

Dit begrijp ik nietquote:Op woensdag 18 december 2013 00:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou een naar echo verwijzende functie maken met de naam 'LittleBrownie'. Dan kan ik in al mijn scripts LittleBrownie 'Nom'; gebruiken.

Dood als in defect?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Iemand praat tegen me via WhatsApp maar m'n mobiel is dood. LOL.

Sorryquote:

Batterij leegquote:

quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1890238

Dat is idd emo.gif waardig.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kreeg een uur geleden een mailtje van m'n baas, daar reageerde ik op, en toen dacht ie dat ik nog op kantoor zat..

Overwerken, okè, tot half 10 vond ik dat al te gek worden. Maar dat ie dan nog verwacht dat ik tot zo laat blijf zitten, nope.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |