Ik draai liever een achtje op zijn zij.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:46 schreef Zaktabak het volgende:
Perfecte nacht om achtjes te draaien, nietwaar?
Link or it didn't happenquote:
Ik ga speciaal voor jou een naar echo verwijzende functie maken met de naam 'LittleBrownie'. Dan kan ik in al mijn scripts LittleBrownie 'Nom'; gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou een naar echo verwijzende functie maken met de naam 'LittleBrownie'. Dan kan ik in al mijn scripts LittleBrownie 'Nom'; gebruiken.
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Iemand praat tegen me via WhatsApp maar m'n mobiel is dood. LOL.
Dit begrijp ik nietquote:Op woensdag 18 december 2013 00:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou een naar echo verwijzende functie maken met de naam 'LittleBrownie'. Dan kan ik in al mijn scripts LittleBrownie 'Nom'; gebruiken.
Dood als in defect?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Iemand praat tegen me via WhatsApp maar m'n mobiel is dood. LOL.
Sorryquote:
Batterij leegquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1890238
Dat is idd emo.gif waardig.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kreeg een uur geleden een mailtje van m'n baas, daar reageerde ik op, en toen dacht ie dat ik nog op kantoor zat..
Overwerken, okè, tot half 10 vond ik dat al te gek worden. Maar dat ie dan nog verwacht dat ik tot zo laat blijf zitten, nope.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |