Oh dat heb ik wel eens gespeeld volgens mij. Wil misschien wel een keer meedoen maar niet vanavond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:58 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=5
Allemaal mooie praatjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
dat zei de andere ronselaar de vorige keer tenminste
1 zet per dag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
je hoeft maar 1 zet per week te doen ofzo
Pffff kijk hem interessant doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:06 schreef sp3c het volgende:
al sla ik deze gewoon over, geheimzinnige moddingetjes te doen
Hoezo laat mij?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
laat mij ook een keer!!
gelijk tof doen die Cnorrie
Ik weet het al dus je krijgt niks.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef Specularium het volgende:
Ik weet waar dit over gaat.
Mensen die het ook willen weten kunnen mij geld sturen.
Is alleen geen garantie dat ik iets ga zeggen.
ik wel maar het is nog geheimquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo laat mij?
Ik doe nooit interessant. Ik heb niks om interessant over te doen gek.
Het vorige spel moet nog steeds beginnenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
We hebben nog twee spelers nodig voor ons Diplomacy spel op de world map:
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=5
Wie o wie?
Hoe slaat dat op je longen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:25 schreef arjan1112 het volgende:
die Lucky smaak van de e-sigaret is best lekker, de beste tot nu toe
uiteraardquote:
Heb je die weggooidingen? Ik zag ze staan bij de sigarenboer maar ik wist niet welke te nemen, toen maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:25 schreef arjan1112 het volgende:
die Lucky smaak van de e-sigaret is best lekker, de beste tot nu toe
Hoe bedoel je ? of je er kanker van krijgt ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe slaat dat op je longen?
Helemaal niet zeker?
neequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je die weggooidingen? Ik zag ze staan bij de sigarenboer maar ik wist niet welke te nemen, toen maar niet gedaan.
Of je het voelt, net als bij een sigaretquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? of je er kanker van krijgt ?
OK die maar laten zitten dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nee
ik heb zo een dure
die wegwerpdingen zijn niks.
Of je voelt dat je echt aan het roken ben en niet boven een bak waterdamp hangt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? of je er kanker van krijgt ?
het voelt wel als rokenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je voelt dat je echt aan het roken ben en niet boven een bak waterdamp hangt.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb 1,06 euro gewonnenHad 1 euro op Smith gezet net op het laatste nippertje nog.
maar dan hipper zekerquote:
Het is ook laat voor jouw doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen, best wel veel gedaan vandaag, ben moe.
Hij heeft wel een puntquote:Op zaterdag 21 december 2013 07:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik moet lachen om
Wildertje. Zou het het woord van 2014 moeten worden.
Hij heeft een punt dat het reli-mafkezen zijn, maar hij wil hetzelfde hier. Dus dan weer niet echt een punt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 07:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vooral het Saoedie-Arabië deel
Naja, het ligt eraan hoe je ertegenaan kijkt. Hij weet het in ieder geval nog logisch te onderbouwen. Of het allemaal waar is, laat ik even in het midden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 07:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft een punt dat het reli-mafkezen zijn, maar hij wil hetzelfde hier. Dus dan weer niet echt een punt.
Dit soort halfslachtige meningen.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 08:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja, het ligt eraan hoe je ertegenaan kijkt. Hij weet het in ieder geval nog logisch te onderbouwen. Of het allemaal waar is, laat ik even in het midden.
Waddan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit soort halfslachtige meningen.
[..]
Klopt, vandaar dus die doodsbedreigingen aan het adres van Wilders. Best logisch. Toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waddan?
Het interesseert me verder niet zo, maar intolerant zijn tegen intolerantie is best logisch.
Dat onderstreept zijn punt toch alleen maar?quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dus die doodsbedreigingen aan het adres van Wilders. Best logisch. Toch?
Nee. Dat onderstreept het punt van de bedreigers.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat onderstreept zijn punt toch alleen maar?
En dat is?quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Dat onderstreept het punt van de bedreigers.
Dat intolerante figuren als Wilders met intolerantie bestreden moeten worden.quote:
Ja nee, zo werkt dat dus nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat intolerante figuren als Wilders met intolerantie bestreden moeten worden.
Tem heeft je al gewezen op je halfslachtige mening.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:36 schreef hugecooll het volgende:
Vraag maar aan Tem hoe het wel werkt
Nee, je kunt niet zeggen dat de intolerantie van hun kant een gevolg is op Wilders. Deze doodsbedreigingen zijn een reactie op Wilders' reactie op hun intolerantie. Het beleid in Saoedie-Arabië is uiteraard niet ontstaan door Wilders kritiek daarop. Je insinueert namelijk wel dat er eerst Wilders was en daarna pas intolerantie van de kant van islam.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo werkt het wel. In de echte wereld.
Alleen gaat het Wilders per definitie niet puur om Saoedie-Arabië. Hij zegt meerdere malen dat het hem te doen is om de Islam wat volgens zijn "waarheid" een verderfelijke ideologie is. Hij heeft de vlag van Saoedie-Arabië niet uitgekozen omdat hij in eerste instantie het beleid in dat land aan de kaak wil stellen maar om weer Geert Generaliseer uit te hangen aangaande de Islam. Wilders is dus intolerant naar een hele grote groep gelovigen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, je kunt niet zeggen dat de intolerantie van hun kant een gevolg is op Wilders. Deze doodsbedreigingen zijn een reactie op Wilders' reactie op hun intolerantie. Het beleid in Saoedie-Arabië is uiteraard niet ontstaan door Wilders kritiek daarop. Je insinueert namelijk wel dat er eerst Wilders was en daarna pas intolerantie van de kant van islam.
Ja, om de essentie van het geloof dat zij aanhangen. Of ideologie, hoe je het ook wil noemen. Er zullen vast wel een heleboel gematigd gelovigen in Saoedie-Arabië wonen, maar als je daar (of in een aantal andere landen) een kerk bouwt, is er toch een behoorlijk grote kans dat die binnen afzienbare tijd tot de grond wordt afgebrand en jij onthoofd wordt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Alleen gaat het Wilders per definitie niet puur om Saoedie-Arabië. Hij zegt meerdere malen dat het hem te doen is om de Islam wat volgens zijn "waarheid" een verderfelijke ideologie is. Hij heeft de vlag van Saoedie-Arabië niet uitgekozen omdat hij in eerste instantie het beleid in dat land aan de kaak wil stellen maar om weer Geert Generaliseer uit te hangen aangaande de Islam. Wilders is dus intolerant naar een hele grote groep gelovigen.
Dat gebeurt natuurlijk ook niet alleen in Saoedie-Arabiëquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:02 schreef Tem het volgende:
Ja, maar het gaat hem helemaal niet om Saoedie-Arabië.... Dat is alleen maar weer een handvat om de hele Islam over één kam te scheren.
Als je dit in een historische context zet met het Christendom ontloopt het elkaar niet veel. Als je nu in Centraal-Afrikaanse Republiek kijkt is dat geweld van beide kampen even zwaar. Maar goed het is prima als jij dezelfde mening deelt als Geert, dat is je goed recht. Ik vind het alleen veel te makkelijk allemaal en hij bereikt hiermee eerder het tegenovergestelde van wat hij denkt te bereiken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat gebeurt natuurlijk ook niet alleen in Saoedie-Arabië
Menigte steekt kerken Java in brand
Kerken Indonesië in brand gestoken
Kerk in brand gestoken in Indonesië
Moslims steken kerk Khartoum in brand
Soedan: moslims verbranden kerkelijke gebouwen
Video’s bewijzen aanvallen op kerken in Egypte door Moslim Broederschap
Muslims burn down Church in Storholmsjö in Karlskrona, Sweden
etc
Ik ben in beginsel tegen iedere vorm van religie, maar ik vind het geen probleem zolang ik er geen hinder van ondervind. Ik geef alleen aan hoe hij erover denkt. Althans, hoe het op mij overkomtquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je dit in een historische context zet met het Christendom ontloopt het elkaar niet veel. Als je nu in Centraal-Afrikaanse Republiek kijkt is dat geweld van beide kampen even zwaar. Maar goed het is prima als jij dezelfde mening deelt als Geert, dat is je goed recht. Ik vind het alleen veel te makkelijk allemaal en hij bereikt hiermee eerder het tegenovergestelde van wat hij denkt te bereiken.
Je kan tegen religie zijn maar het is nou eenmaal deel van de mensheid. Er is altijd religie geweest en het zal er altijd zijn. Het brengt naast de vervelende dingen ook heel veel goeds bij mensen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben in beginsel tegen iedere vorm van religie, maar ik vind het geen probleem zolang ik er geen hinder van ondervind. Ik geef alleen aan hoe hij erover denkt. Althans, hoe het op mij overkomt
Het zal er logischerwijs niet altijd zijn, maar ik kan me best voorstellen dat mensen momenteel nog religieus zijn. Ik vind alleen het goede niet opwegen tegen het minder goedequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:29 schreef Tem het volgende:
Je kan tegen religie zijn maar het is nou eenmaal deel van de mensheid. Er is altijd religie geweest en het zal er altijd zijn. Het brengt naast de vervelende dingen ook heel veel goeds bij mensen.
Want?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het zal er logischerwijs niet altijd zijn.
Je kunt ook een lijstje maken met wat het westen al decennia uitspookt in de islamitische wereld. Inclusief blackwater, drones, Guantánamo bay en landen binnen vallen op valse voorwendselen. Heeft tot een stuk meer rotzooi geleid.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat gebeurt natuurlijk ook niet alleen in Saoedie-Arabië
Menigte steekt kerken Java in brand
Kerken Indonesië in brand gestoken
Kerk in brand gestoken in Indonesië
Moslims steken kerk Khartoum in brand
Soedan: moslims verbranden kerkelijke gebouwen
Video’s bewijzen aanvallen op kerken in Egypte door Moslim Broederschap
Muslims burn down Church in Storholmsjö in Karlskrona, Sweden
etc
Is natuurlijk niet hetzelfdequote:Op zaterdag 21 december 2013 10:52 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Je kunt ook een lijstje maken met wat het westen al decennia uitspookt in de islamitische wereld. Inclusief blackwater, drones, Guantánamo bay en landen binnen vallen op valse voorwendselen. Heeft tot een stuk meer rotzooi geleid.
Voor jou niet nee. Als je daar woont maakt het geen reet uit.quote:
Als voor hen het christendom symbool staat voor het Westen klopt dat inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:54 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Voor jou niet nee. Als je daar woont maakt het geen reet uit.
Volgens mij heeft Bush vrij duidelijk gezegd dat God hem had ingefluisterd om die landen binnen te vallen. Wat is dan het verschil met radicale moslims?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als voor hen het christendom symbool staat voor het Westen niet, nee.
Die uitspraak op zich is natuurlijk niet radicaal. Volgens mij was de reden tot binnenvallen ook niet iets in de geest als 'de islam uitroeien'. Mij interesseert het allemaal niet zoveel, maar het kwam op mij meer over als een kapitalistisch doel, gehuld in een democratisch gewaad met een vleugje christelijkheid. God helpt nogal bij het vergaren van steun in de VS, dus ook dat zou nog een reden kunnen zijn voor zo'n uitspraak.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:57 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Bush vrij duidelijk gezegd dat God hem had ingefluisterd om die landen binnen te vallen. Wat is dan het verschil met radicale moslims?
Ja prima hoor. Dat zijn inderdaad de nuances die je kunt aanbrengen. Uiteindelijk leidt het enorm veel leed en doden in die landen door externe mogendheden. Dus ik denk niet dat veel van die mensen genuanceerd kunnen denken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die uitspraak op zich is natuurlijk niet radicaal. Volgens mij was de reden tot binnenvallen ook niet iets in de geest als 'de islam uitroeien'. Mij interesseert het allemaal niet zoveel, maar het kwam op mij meer over als een kapitalistisch doel, gehuld in een democratisch gewaad met een vleugje christelijkheid. God helpt nogal bij het vergaren van steun in de VS, dus ook dat zou nog een reden kunnen zijn voor zo'n uitspraak.
Oh, ik zeg niet dat ie gelijk heeft, maar ik begrijp wel hoe hij op zulke gedachten komt. Voor mij zijn religieuze radicalen de hooligans onder de voetbalsupporters.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:13 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ja prima hoor. Dat zijn inderdaad de nuances die je kunt aanbrengen. Uiteindelijk leidt het enorm veel leed en doden in die landen door externe mogendheden. Dus ik denk niet dat veel van die mensen genuanceerd kunnen denken.
Maar islamlitsch radicalisme is ook
vaak niet wat het lijkt vaak en het ontstaat ook vaak in door oorlog verscheurde, landen waar mensen doordraaien door heftige gebeurtenissen. Dan heb je ook nog radicale bewegingen die gesteund zijn door het buitenland (Taliban door de VS tegen de Russen) en zo hun machtspositie hebben gehaald. Afghanistan was heel anders in de jaren '60 en '70.
Punt hier is dat Geert hypocriet is. Als hij een activist ofzo was die uit medemenselijkheid islamistisch radicalisme bestrijdde zou hij misschien respect krijgen van mij. Nu heult hij met allerlei extremistische en radicale figuren en ideeën en begint een soort Europa wijde haatbeweging. En ik ga dan niet mijn mond houden als mensen zeggen dat ie stiekem wel gelijk heeft.
Coolquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, ik zeg niet dat ie gelijk heeft, maar ik begrijp wel hoe hij op zulke gedachten komt. Voor mij zijn religieuze radicalen de hooligans onder de voetbalsupporters.
ja als je weinig slaapt dan heb je het op een gegeven moment wel nodigquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij hebt behoorlijk uitgeslapen
Awwquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij hebt wel een mooie Kerstman.
True, truequote:Op zaterdag 21 december 2013 12:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja als je weinig slaapt dan heb je het op een gegeven moment wel nodig
Dit is waarschijnlijk ook gewoon een serieuze postquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:45 schreef sp3c het volgende:
vanavond maar eens naar het ijshockey in Zoetermeer
is eerste divisie, ben reuze benieuwd naar het niveau en de hotwings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |